ایران

دیپلماسی فعال و روبه جلو جمهوری اسلامی ایران در منطقه و دیگر نقاط جهان، باعث شده است تا رژیم صهیونیستی نسبت به منافع خود احساس نگرانی و خطر کند.

سرویس جهان مشرق - آیت الله ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران در سفر خود به قاره آفریقا، از سه کشور آفریقایی بازدید خواهد کرد. همچنین اخیرا وزیر امورخارجه ایران، پس از سالها قطع رابطه با کشور سودان، با وزیر خارجه این کشور دیدار کرد. این دیدار برای صهیونیست ها بسیار مهم تلقی می شود. رژیم صهیونیستی در حال تلاش برای عادی سازی روابط با کشور سودان است، امری که تاکنون محقق نشده است.

روعی کاس، خبرنگاری رژیم صهیونیستی در واکنش به دیدار وزیر خارجه ایران و سودان نوشت: «جالب و ناراحت کننده است: پس از هفت سال، اولین دیدار وزرای خارجه ایران و سودان»

اعتراف کارشناس صهیونیست به دیپلماسی رو به جلو ایران
توییت روعی کاس، خبرنگار صهیونیست

دنی سیترینوویچ، مسئول سابق میز ایران در سازمان آمان رژیم صهیونیستی با اشاره به توییت روی کاس، در رابطه با دیپلماسی ایران نوشت:

«قطعا این موضوع برای ما ناراحت کننده است. سودان همواره مقصد مهمی برای ایران بوده است و ایران اهمیت زیادی در منطقه شاخ آفریقا و به ویژه حفظ روابط با کشورهایی که در نزدیکی این منطقه هستند، می بیند. حتی اگر شاهد بازگشت همکاری های عملیاتی بین ایران و کشورهای این منطقه نباشیم، تجدید روابط ایران با مصر، سودان و قطعا اتیوپی، نشانه راهبرد ایران برای تعمیق بخشیدن به جایگاه سیاسی و امنیتی خود در شرق قاره آفریقا است. اگرچه هنوز خیلی زود است که بدانیم آیا این امر بر تلاش های برای عادی سازی روابط میان اسرائیل و سودان تأثیر می گذارد یا خیر، اما دستگاه دیپلماسی ایران وقت را تلف نمی کند...»

اعتراف کارشناس صهیونیست به دیپلماسی رو به جلو ایران
توییت دنی سیترینوویچ، مسئول سابق میز ایران در سازمان آمان رژیم صهیونیستی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 12
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
    4 1
    وقتی صهیونیست ها اعتراف و تایید کردن بدانید به ضرر ایران است. م
    • IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
      1 0
      😂😂🤣

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس