کد خبر 1504880
تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸
بازی ضدانقلاب با مادربزرگ‌های ایرانی و فرانسوی!

رسانه‌های فارسی زبان معاند که در قبال اغتشاشات ایران از قول خانواده‌ها اخبار ملتهب منتشر می‌کردند اکنون اخبار آرامش بخش از مادربزرگ نوجان کشته شده در فرانسه منتشر کرده است.

به گزارش مشرق، هر روز که از ناآرامی‌های فرانسه می‌گذرد، رفتار دوگانه شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی‌زبان ضدانقلاب چهره جدیدی به خودش می‌گیرد.

اگر در روزهای اغتشاشات ایران در سال ۱۴۰۱ این رسانه‌ها روزانه چند دروغ، شایعه و اخبارغیررسمی درباره ایران منتشر می‌کردند، این روزها شاهد سکوت و نهایتاً انتشار انگشت‌شمار اخبار رسمی می‌کنند.

بازی ضدانقلاب با مادربزرگ‌های ایرانی و فرانسوی!
نمونه اخبار بی‌بی‌سی فارسی و اختصاص تمام اخبار روز به مهسا امینی

بازی ضدانقلاب با مادربزرگ‌های ایرانی و فرانسوی!
معدود اخبار بی بی سی در زمان شورش در فرانسه

چندی پیش برخی رسانه‌ها به مقایسه این دو پست بی بی سی فارسی کردند که در سال ۱۴۰۱ مردم ایران(مشهد) دعوت به شورش می‌کرد اما در خصوص فرانسه از خبر درخواست ماکرون از خانواده‌ها برای جلوگیری از حضور اغتششاشات تیتر می‌زند.

بازی ضدانقلاب با مادربزرگ‌های ایرانی و فرانسوی!

به تازگی نیز این رسانه انگلیسی مطلبی منتشر کرده که مادربزرگ نوجوانی که توسط پلیس فرانسه کشته شده، معترضان را دعوت به آرامش کرده است.

بازی ضدانقلاب با مادربزرگ‌های ایرانی و فرانسوی!

این درحالی است که بی‌بی‌سی فارسی و دیگر رسانه های جریان اپوزیسیون، هرگز اخبار آرام بخش را منتشر نکردند و بلکه همواره بر ادامه شورش‌ها تلاش کردند. در ادامه دعوت مسیح علینژاد به حضور در خیابان‌ها و شورش‌های ایران را مشاهده می‌کنید:

دعوت مسیح‌علینژاد برای ادامه شورش‌های خیابانی در ایران

برخلاف این رویه در قبال اغتشاشات ایران، اخبارهایی ملتهب و در جهت افزایش ناآرامی‌ها از قول خانواده کشته‌ها و مادربزرگ‌های آنان منتشر می کنند.

بازی ضدانقلاب با مادربزرگ‌های ایرانی و فرانسوی!

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    9 2
    رسانه های معاند گیج و منگ و دچار سردرگمی و عصبانیت شدن. نمی‌دانند باید چه کار کنند.🤣🤣🤣. الحمدالله به حق مهدی فاطمه
  • IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    11 0
    وای خدا میشه یه روزم تیر غیب بزنی به این مسی علینژاد؟ خیلی دا ره میتازونه
    • IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
      6 0
      هموطن به خاطر این آدم حقی خون خودت را کثیف نکن!! عاقبت وطن فروش خائن دروغگو چیزی جز فلاکت نیست ! این سرنوشت محتوم آنها است!
  • IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    4 0
    شاید چند صباحی غربیها بتونن حقایق کشورشونو مخفی کنن اما به حول وقوه الهی بزودی دراتش ظلم ونفاقشون خاکستر میشن چه نوکران دست به سینه شون باورکنن چه باور نکنن.
  • IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    1 2
    انصاف حکم می‌کند اعتراضات فرانسه را با ایران مقایسه نکنید. فرانسه مغازه ها را غارت می‌کنند. کدام اراذل و اوباش هستند معترضان ایرانی یا معترضان فرانسه؟
  • IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    2 0
    از بزرگترین ضعفهای خبرگزاری های زرد مانند اینترنشنال و بی بی سی اینه که برای امثال اینها قانونهای صریح خبرگزاریهای در کل دنیا هیچگونه ارزش، معنا یا کوچکترین مفهومی ندارن ،مفاهیمی مثل: عدالت خبری در نشر خبر جناح های مختلف و رعایت انصاف خبری، سازنده بودن نقدهای خبری و نه صرفا تخریب ، تلاش برای بالندگی و آرامش فکری مخاطبین و افراد جامعه نه بالعکس ایجاد تنش بیشتر و دامن زدن به اضطراب اجتماعی افراد در جامعه ، درج حقیقت با ذکر منابع موثق و رسمی نه منابع دروغ احساسی یا تخیلی ،تلاش برای تحقق هدف اصیل نشر آگاهی نه انتشار اخبار برای اهداف پنهان سیاسی و فروش خبر ، انتشار خبر بدون زاویه یکسویه و جانبدارانه، تلاش برای رعایت تنوع خبری ،که همه این نقاط ضعف به کرات در هر دو این خبرگزاریها، هر روز و به وفور دیده میشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس