.

کشته سازی یکی از ترفندهای رسانه‌ای دشمن در طی اغتشاشات است، در این سناریو نویسی خاص اخباری دروغین با وسعتی بالا در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شده تا رگ احساسات اجتماعی با حوادث درگیر شود.

سرویس سیاست مشرق- درحالی‌که هواداران ایرانی و برخی آمریکایی‌ها به ورزشگاه الثمامه نزدیک شده تا یک بازی حساس را از نزدیک تماشا کنند؛ اتفاقات عجیبی در حوالی استادیوم روی می‌دهد! در آن شب اغلب هواداران ایرانی با پوشیدن لباس‌هایی به رنگ سفید و قرمز به تأسی از رنگ پرچم تیم محبوبشان ایران است خود را آماده می‌کنند تا در صورت پیروزی تیم‌ملی یک صعود تاریخی را تجربه کنند، این پیروزی در برابر تیم آمریکا می‌توانست کام مردم را شیرین کند، آن روزها در برخی محلات شهر تهران حوادثی ناگوار در حال وقوع بوده و برخی به بهانه مرگ مهسا امینی در پی روشن کردن آتش یک توطئه بزرگ در شهر بودند.

هم‌زمان با ورود تماشگران به ورزشگاه قطری، نزدیک به ۵۰ نفر با لباسی کاملا متفاوت از بقیه وارد گیت ورودی ورزشگاه می‌شوند. این افراد لباس‌هایی به رنگ مشکی پوشیده که روی آن چند شعار سیاسی نوشته شده است، این شعارهای خاص برگرفته از اغتشاشات اخیر در داخل کشور بود، این افراد که به تی‌شرت مشکی‌ها معروف بودند در صدد بودند تا با خودنمایی در برابر دوربین‌های خبری و نیز شعاردادن علیه تیم‌ملی فضای ورزشگاه را متشنج کنند!

روایتی ناگفته از پروژه کشته‌سازی در شهرک اکباتان/ یک شب با تی‌شرت مشکی‌ها در تهران پس از بازی ایران و آمریکا+ فیلم و عکس

روایتی ناگفته از پروژه کشته‌سازی در شهرک اکباتان/ یک شب با تی‌شرت مشکی‌ها در تهران پس از بازی ایران و آمریکا+ فیلم و عکس

عکس/ تی‌شرت مشکی‌ها با حمایت مالی منافقین به محل برگزاری جام‌جهانی آمدند

با نزدیک شدن به ایام برگزاری جام‌جهانی سرویس‌های اطلاعاتی دشمن تدارکات وسیع ضدایرانی را به طرز قابل‌توجهی افزایش داده بودند، ایجاد شکاف میان اقشار مختلف، راه انداختن دوباره مشاین جنگ شهری و استفاده از ظرفیت خشونت ورزشی یکی از اهداف پنهانی در پس برگزاری جام‌جهانی فوتبال در قطر بود. در آن روزها ضدانقلاب با استفاده از رسانه‌های مختلف ضدایرانی به ویژه شبکه تروریستی اینترنشنال هر روز هزاران شایعه تولید کرده و در شبکه‌های اجتماعی نشر می‌داد یکی از این دست شایعات عجیب خبر کشته شدن یک جوان تهرانی پس از برگزاری مسابقه فوتبال میان ایران و آمریکا در حوالی شهرک اکباتان بود.

این خبر با وسعت زیادی در شبکه‌های اجتماعی دست‌به‌دست شده بود؛ بی‌بی‌سی فارسی که آن روزها رقابت تنگاتنگی با اینترنشنال داشت نوشت که فرزین معروفی؛ جوانی که به جرم شادی هدف شلیک مستقیم نیروهای امنیتی قرار گرفت! در این خبر آمده بود که فرزین معروفی جوان اهل مهاباد که پس از شکست تیم فوتبال ایران به خیابان‌ آمده بود، در اثر شلیک مستقیم کشته شده است.

رسانه‌های ضدانقلاب در آن روزها به این خبر قابل توجه ضریب ویژه خبری داده و سعی داشتند از حاشیه‌های خاص یک بازی فوتبال در جام‌جهانی یک جنگ امنیتی پرقوت در تهران بسازند، در این خبر توجه به شهرک اکباتان به عنوان یکی از محلات متاثر از گروهک‌های ضدانقلاب نیز قابل توجه بود.

روایتی ناگفته از پروژه کشته‌سازی در شهرک اکباتان/ یک شب با تی‌شرت مشکی‌ها در تهران پس از بازی ایران و آمریکا+ فیلم و عکس

فرزین معروفی چه کسی است و چگونه کشته شد؟

فرزین معروفی متولد ۲۴آذر۱۳۸۱، متولد مهاباد ولی بزرگ شده تهران است، این جوان ۲۱ ساله در یک شرکت بیمه مشغول به کار بوده و مرحوم معروفی تنها فرزند خانواده و دانشجو سال دوم رشته مدیریت بازرگانی بین‌المللی بوده است.

وب‌سایت ایران وایر که توسط فرقه ضاله بهائیت حمایت مالی می‌شود در شرح شب حادثه‌ای که منجر به فوت مرحوم فرزین معروفی شده است نوشته است: در شب کشته شدن فرزین، چندین نیروی لباس شخصی درحالی‌که دوستان فرزین را همراه خود داشته‌اند، به محل زندگی او مراجعه می‌کنند و وقتی متوجه می‌شوند که خانواده منزل نیستند، به‌سراغ یکی از همسایه‌ها می‌روند؛ به همسایه گفته بودند باید خانواده به کلانتری مراجعه کنند. پدر فرزین در شب کشته شدن فرزند خود، برای انجام یک عمل جراحی در بیمارستان بستری بود، بر اساس این خبر فرزین معروفی پس از بازی فوتبال به ضرب گلوله‌ای مشکوک کشته شده است!

اما رسانه‌های ضدانقلاب در انتشار این خبر یک گاف اساسی داده تا این پروژه به مانند موارد پیشین خیلی زود لو برود، وب سایت تروریستی شبکه حقوق بشر کردستان در شرح این حادثه نوشته است که فرزین به‌همراه ۳ تن از دوستان خود شب ۹ آذر، ‌ در خودرو یکی از دوستانش برای شادی به خیابان رفتند که مورد اصابت گلوله نیروهای جمهوری اسلامی قرار گرفتند. در این حمله فرزین با شلیک مستقیم کشته شد.

نکته جالب آنکه رسانه‌های دروغ‌پرداز برای تشریح سناریو خود حتی زمان دقیق بازی میان تیم‌های ملی ایران و آمریکا را نیز چک نکرده بودند زیرا این بازی نه ساعت ۹ شب بلکه ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران برگزار شده و به صورت طبیعی هواداران فوتبال هیچ‌گاه قبل از شروع یک مسابقه ورزشی برای شادی به خیابان نمی‌روند!

اما اصل ماجرای این حادثه چه بوده است؟

یک کانال تلگرامی نزدیک به ضدانقلاب که این‌روزها به دلیل اختلافات مالی با گردانندگان دست به افشاگری علیه براندازان می‌زند روز گذشته پرده از این ماجرا برداشته و با دروغین خواندن سناریو کشته سازی فرزین معروفی نوشته است که مرحوم معروفی چند ساعت قبل از شروع بازی فوتبال در اثر تصادف با یک خودرو در حوالی اتوبان ستاری کشته شده است!

روایتی ناگفته از پروژه کشته‌سازی در شهرک اکباتان/ یک شب با تی‌شرت مشکی‌ها در تهران پس از بازی ایران و آمریکا+ فیلم و عکس

عکس/ محل تصادف خودروی ۲۰۶ در نزدیکی شهرک اکباتان

این کانال تلگرامی که نقش اساسی در اغتشاشات محله محور دارد نوشته است:

بازی ساعت چند شروع شد؟ خودتون‌میگین ۱۰:۳۰ تصادف شد، بازی ساعت ۱۲ شب تموم شد. چه شادی ای بعد باخت ایرانی که ۲ساعت قبلش بوده؟ دیگه چیزی که به چشم دیدیمو لطفا تکذیب نکنین! فرزین‌ معروفی ۸ آذر ساعت ۲۱:۴۵، یک ساعت قبل از شروع بازی ایران-آمریکا در اتوبان ستاری روبه‌روی باشگاه پاس با ماشین ۲۰۶ شخصی به اسم مهدی به گاردریل می‌کوبن که عکس‌های تصادفو توییت کرده بودیم. متوجه شدیم یکی از ۳ سرنشین، ‌فرزین معروفی از بچه‌های ‌آپادانا فوت شده؛ ماجرا تیرخوردن او در شب بازی از اساس دروغ است.

روایتی ناگفته از پروژه کشته‌سازی در شهرک اکباتان/ یک شب با تی‌شرت مشکی‌ها در تهران پس از بازی ایران و آمریکا+ فیلم و عکس

کشته سازی یکی از ترفندهای رسانه‌ای دشمن در طی اغتشاشات است، در این سناریو نویسی خاص اخباری دروغین با وسعتی بالا در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شده تا رگ احساسات اجتماعی با حوادث درگیر شود. در این تاکتیک جنگ روانی رسانه‌های ضد ایرانی فوتی‌های حوادثی مثل مسمومیت، تصادف و خودکشی و یا حتی فوت عادی را به‌جای کشته‌های اغتشاشات معرفی می‌کنند و هربار با برملا شدن دروغِ خود به سراغ سوژه جدید می‌روند.

یکی از معروف‌ترین مصادیق پروژه کشته سازی ماجرای سعیده پورآقایی است که ادعا شده بود پس از دستگیری، شکنجه و هتک حرمت توسط بسیجیان، سوزانده شده و در قطعه ۳۰۲ بهشت زهرا دفن شده است! اما چندی بعد، این دختر که از خانه فرار کرده بود شناسایی و به خانواده‌اش تحویل داده شد. از عجایب آن بود که برای این شخص حتی مراسم ختمی نیز ترتیب داده شده و موسوی از سران فتنه نیز در آن شرکت کرده بود، بعدها دو تن از خبرنگاران رادیو فردا(ارگان خبری سازمان سیا) اعتراف کردند که کل این مارجرا ردورغ و داستان پردازی بوده است!

اما نکته قالب توجه ردباره سناریوهای کشته‌سازی در سال‌های اخیر آن است که ضدانقلاب با استفاده از ترفندهای روانی چنان روی خانواده‌های برخی از افراد فوت شده اثر می‌گذارند که آن‌ها کشته شدن فرزندان خود را باور کرده و روی آن پافشاری می‌کنند، درباره خانواده مرحوم فرزین معروفی نیز این وضعیت شکل گرفته و یکی از والدین با وجود آنکه جسد فرزندش را تحویل گرفته و آن را در یکی از آرامستان‌های کشور دفن کرده است و نامه پزشکی قانونی را نیز در اختیار دارد، اما به دلیل مسائل روانی و نیز استفاده از فضای رسانه‌ای ضدانقلاب روی این دروغ عجیب پافشاری می‌کند.

البته نفوذ نفاق روی این دست خانواده‌ها اتفاق تازه‌ای نیست، پیش از این در ماجرای فوت ستاربهشتی مشخص شده بود که یک خبرنگار اصلاح‌طلب به واطه جمع‌آوری خبر با خانواده این دست افراد که اغلب از نظر روحی نیز آشیب‌پذیر هستند ارتباط گرفته و حتی به واسطه این تعاملات جای این افراد بیانیه نویسی نیز کرده‌اند.

به عنوان مثال نفوذ ضدانقلاب به ویژه شبکه رسانه‌ای و سایبری نفاق روی افرادی چون خانواده معدوم مهدی کرمی از قاتلین شهید روح‌الله عجمیان به قدری است که این فرد دوشخصیتی شده است، این فرد که پیش از اعدام مهدی کرمی از فرزندنش به دلیل آزار و اذیت خانواده شکایت کرده بود این روزها یک قاتل با سوابق متعد کیفری را در حد یک مبارز سیاسی در رسانه‌ها بالا برده است.

روایتی ناگفته از پروژه کشته‌سازی در شهرک اکباتان/ یک شب با تی‌شرت مشکی‌ها در تهران پس از بازی ایران و آمریکا+ فیلم و عکس

روایتی ناگفته از پروژه کشته‌سازی در شهرک اکباتان/ یک شب با تی‌شرت مشکی‌ها در تهران پس از بازی ایران و آمریکا+ فیلم و عکس

در شب بازی ایران و آمریکا در حالی‌که مجری شبکه تروریستی اینترنشنال از باخت تیم‌ملی خوشحال و رکسانا صابری به عنوان خبرنگار ورزشی در ورزشگاه مشغول عکس‌برداری بود، هم‌زمان شبکه آشوب در برخی محلات خاص برای سوژه خود می‌گشت رافائل‌اوفک، کارشناس مسائل تسلیحات نظامی هسته‌ای رژیم صهیونیستی درباره تقارن هم‌زمان این سه واقعه در یادداشتی نوشت اینکه وقتی برخی (عناصر آشوب) شکست تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ابراز خوشحالی می‌کنند یک معنا خاصی دارد؛ گویی برخی در تهران برای حمله نظامی به ایران زیر پای آمریکا و رژیم موقت صهیونیستی فرش قرمز انداخته‌اند!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 46
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 14
  • IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    83 2
    اون تیم ملی وطن فروش که حاضر به بازی نشد و حتی آزمون کنار خط نگه دار می ایستاد و سرود ملی نخواند چه طرفداری هم داشته
    • DE ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
      44 4
      مسئولین ما قاطعیت ندارند . اون شبی که آزمون و بیرانوند و چندتا آشغال دیگه سرود ملی نخواندند باید با لگد مینداختن بیرون تا بقیه حساب دستشون بیاد .
    • IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
      4 25
      گزارش پزشکی قانونی را نشان میدادید. اصابت تیر با تصادف متفاوت است.
    • IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
      24 1
      تازه ماشین هم وارد کردن با اون نتایج مالدیوی که گرفتن 🤣
    • IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
      0 25
      پرچم آلمانی جنابعالی حرف مفت و الکی نزن
    • NL ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
      14 0
      بدبختا رو خدا زده روز به روز در حال پسرفت هستن
    • IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
      7 0
      عمدا اینها انتخاب میشوند که بوختش ببازند تیم فوتبال ایران باعث شادی و پیروزی ایران نباشد....اینها سالهاست کارشان این است و حقوقهای هنگفتی به حسابهای شخصیشان رد خارج کشور واریز میشود! در تاصل بجای بازیکن فوتبال باید نام بازیگر فوتبال روی اینها گزاشت چون در اصل فوتبال بازی نمیکنند....این کارها در دیگر رشته های ورزشی هم زیاد شده مثل والیبال...
    • پدی از پیج همسایه🙂 IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
      0 7
      ولی اگر تیم جمهوری اسلامی، امریکارو شکست میداد تا۳۰سال باید گل مهدی طارمی رو میدیدیم(هنوز حمید استیلی رونشون میدن).فکر کن گوشت قرمز کیلو۵۰۰هزار شده گل طارمی به امریکارو پخش میکردن!چندوقت دیگه اول مهر لوازم تحریر۱۵۰٪گرون میشد گل طارمی!.بنظرم خوب شد باختیم و بدون گل زده هم باختیم که چه بهتر.
    • BE ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
      1 4
      15:19 دوست گرامی با شما بسیار مواقفم ولی علت عدم قطعیت مسئولین رو باید احتمالا در ضعف پایگاه اجتماعی ایشان جستجو کرد. البته نظر منه و شاید غلط باشه.
    • IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
      3 6
      چرا از یاسمن مقبولی خبر نمیزنی دومین زن ایرانی که در ناسا به فضا سفر کرد این مایه افتخار کشوره
    • IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
      1 0
      ۲۱۰۵ پایگاه اجتماعی؟ نه اینکه یکی مثل آزمون که بچه هاش رو گردن نمیگیره یا اون بیرانوند و غیره خیلی پایگاه اجتماعی دارن!
    • IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
      0 0
      ۲۱۰۵ پایگاه اجتماعی؟ نه اینکه یکی مثل آزمون که بچه هاش رو گردن نمیگیره یا اون بیرانوند و غیره خیلی پایگاه اجتماعی دارن!
    • IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
      1 0
      زنی که تو ارتش امریکا خدمت می کنه وگوشت وپوستش امریکاییه وبمب رو سر مردم افغانستان می ریزه اگه اربابش دستور بده با مردم ایرانم همین کا رو می کنه.این زنک باعث ننگ مردم ایرانه
  • IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    30 6
    شجره خبیثه که میگن همین خانواده بی صفت مهسا امینیه یکی از یکی پلیدترن، الهی که عذاب برزخش هر لحظه بیشتر بشه که مطمئنم با این بابی که در بی حیایی باز کرد هم عذاب خود شیطانه
    • مهرداد IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
      3 19
      بزودی معلوم میشه عذاب الهی نصیب چی کسی می شود ، خیلی زود
    • IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
      20 2
      مهرداد ابله عذاب از این بالاتر که اسمت بشه وسیله تهییج هرزه ها، نمیفهمی چون بی ناموسی فهم رو مختل میکنه
    • BE ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
      15 4
      مهسا یک دوزاری بود که به عذاب الهی رسید.
    • FR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
      11 2
      نحسا لعینی نام جدید این ابزار فتنه تجزیه طلبان بی وطن است
    • IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
      0 0
      در وقایع آخرالزمانی، هر آنچه در ملکوت عالم هست با چشم سر دیده میشوند،شیاطین بصورت گله ای از افرادی با خواسته های شرورانه که با پارس کردن درصدد ارعاب و تهدید کردن انسانها هستند! از یک قربانی شیطانی در مناسکی شیطانی مثل مهسا کومله نمادی شیطانی ساخته و بر گرد آن جمع میشوند،اما هدف و غایت آمالشان تکه ای استخوان یا گوشت گندیده ای که شیاطین بزرگتر بطرفشان پرت میکنند!
  • بنده خدا IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    9 24
    حکومتی که ضارب چک به مزاحمین امر به معروف را یک روزه پیدا میکند چطور برای کشته شدن امسال ایشان و ندا آقاسلطان و نیکا و .... انگشت به دماغ سالها می ایستد و قصه های صد من یک قاز می بافد؟؟؟؟؟؟
    • IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
      11 3
      الان قاتلان شهدای امنیت رو هم نمیگیرد مانند علی اصغر بیگلو ، پوریا احمدی ، حسن مختار زاده ، حسن براتی ، رضا زارع مویدی ، عباس خالقی و ... اگه هم قاتلین بازداشت می‌کنند اصلا مجازات نمی‌شوند یا از محاکمه فرار می‌کنند مانند قاتلان آرمان علی‌وردی و ...
    • IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
      6 0
      الان قاتلان برخی از شهیدان امنیت هم آزاد هستند و اصلا بازداشت نشدند کلا کارشون آزاد گذاشتن قاتلان است
    • IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
      6 2
      از قاتلان بعضی از شهدای امنیت چه خبر قاتلان هر دو طرف رو بازداشت نمی‌کنند
    • IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
      4 2
      ته تمام حرفاتون به همین جا ختم میشه
    • IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
      7 5
      صد من یه غاز خود تویی خیلی از اون لیدرهای بی صفت گیر نیفتادن مردک چرا چرند میبافی
    • IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
      9 8
      اولا که حرف‌ الکی نزن دوما قاتلان ندا آقاسلطان پیدا شدن سوما نیکا شاکرمی خودکشی کرده چهارما مغزت را هم حتما چکاپ کن
    • بنده خدا FR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
      4 1
      خوب قاتل ندا آقا سلطان و نیکا اگر پیدا شدند جه پستی به ایشان دادند؟؟؟ کجا اعلام کردند که گرفتندشان و اسمشان چیست؟؟؟که تو مزخرف میگویی.
    • IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
      0 0
      چرا نمیفهمی نیکا شاکری خودکشی کرد، حالا هی خودکشی کرده ها و تصادفی ها رو جای کشته ها جا بزنید، وقتی اول از همه برای خودتون مشخصه که چقدر پست و بی مایه اید
    • IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
      0 0
      ازت توقعی نیس که این مسائل رو بفهمی !!اون قتل رو دوستانتون طوری برنامه ریزی کردن در جایی که نه دوربین باشه نه شاهد ولی درگیری امرین معروف با ارازل مقابل دوربین ودر ملاعام اتفاق میفته
  • IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    36 4
    لعنت بر فته گر کودن
  • IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    9 30
    چرت و پرت
    • حمید IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
      17 4
      خظاب به 14:50، وقتی هیچ حرفی واسه گفتن نداری و از ارائه کوچکترین استدلالی در نقد متن بالا عاجزی، باید هم بگی چرت و پرت.
    • حمید IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
      10 4
      خظاب به 14:50، وقتی هیچ حرفی واسه گفتن نداری و از ارائه کوچکترین استدلالی در نقد متن بالا عاجزی، باید هم بگی چرت و پرت.
  • IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    28 2
    لعنت خدا بر قاتلان و حامیان قاتلین شهید سید روح‌الله عجمیان
  • IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    16 1
    باید بودجه فوتبال را بدهند به کشتی والیبال و.....باختن که دیگه جایزه نمی خواهد دو قدرت برتر اقتصاد جهان اصلا روی فوتبال سرمایه گذاری نمی کنند بجایش در سایر رشته ها کار می کننذ
  • IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    9 2
    حتی برای همین وطن فروشی هم به درک رفته باشه حقش بوده
  • سعید US ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    3 0
    برخورد ضعیف و انفعالی با براندازان و حقوق بگیران بیگانه قابل قبول نیست،
  • IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    0 0
    باختن در بازی روایت ها رو از شما سوال کنیم؟
  • یزدان IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    1 2
    با چشمای خودمم که دیدم بازم بگم پروژه بود ؟!
    • ایرانی IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
      1 0
      از همین تریبون بهت قول میدم دروغگویان مزدور بیگانه دیر یا زود عذاب الهی را هم با چشمان کور خود خواهند دید.
    • اهبرخان IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
      0 0
      تو هم دیدی که با لب خندان ساچمه ها به چشمت برخورد کردند. ای شیطون دروغگو
  • TR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    0 2
    اینترنت خوب است.
  • IR ۰۴:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    0 1
    شهرک اکباتان یکی از مناطق برنامه ریزی ززا در سالگرد خواهد بود حتما
  • IR ۰۴:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    1 1
    شهرک اکباتان یکی از مناطق برنامه ریزی ززا در سالگرد خواهد بود حتما
  • BE ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    3 0
    تو به شکسته تیم کشورت میخندی بی ناموس؟ برو به جهنم.
  • IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
    1 0
    بازیکنان تیم ملی وقتی حاضرنشدند در بازی اول سرود جمهوری اسلامی را بخوانند پیام مهمی را به دنیا مخابره کردند دم تک تک بچه ها گرم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس