تمدید مهلت ارسال مقاله به همایش بین‌المللی کتابخانه‌های عمومی و کسب‌وکارهای کوچک

دبیر علمی همایش بین المللی کتابخانه‌های عمومی و کسب‌وکارهای کوچک از تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این همایش تا ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش مشرق، اعظم صنعت‌جو دبیر علمی همایش «کتابخانه‌های عمومی و کسب‌وکارهای کوچک» با اعلام خبر تمدید مهلت ارسال مقاله به این همایش تا ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ گفت: با توجه به درخواست مکرر پژوهشگران، مبنی بر زمانبربودن انجام پژوهش، نوبودن حوزه پژوهشی و نیز ضرورت جلب حداکثری آخرین دستاوردهای پژوهشی برای غنای کیفی همایش، مناسب دیده شد تا فرصت بیشتری در اختیار پژوهشگران به منظور تکمیل و ارسال مقاله قرار گیرد. به این منظور، با توجه به زمان برگزاری همایش در مهرماه ۱۴۰۲ و ضرورت تعیین فرصت کافی برای داوری آثار، مهلت ارسال مقاله تا ۱۵ مرداد ۱۴۰۲، که نهایت زمان ممکن برای دریافت مقالات است، تمدید می‌شود.

وی افزود: برنامه‌ریزی برای برگزاری همایش بین‌المللی «کتابخانه‌های عمومی و کسب‌وکارهای کوچک»، به عنوان دومین همایش بین‌المللی با موضوع کتابخانه‌های عمومی، از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، با ایجاد دبیرخانه علمی و اجرایی، ارسال فراخوان، برگزاری پیش‌نشست‌ها، بازدیدها و رویدادهای کسب‌وکار و دیگر فعالیت‌های علمی و اجرایی در سال ۱۴۰۱، که «سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» نام گرفت، برای تحقق این مأموریت انجام شد و در سال ۱۴۰۲، که سال «مهار تورم، رشد تولید» نامیده شده است، برنامه‌های مذکور با شتاب بیشتری، برای برپایی همایش در مهرماه سال جاری، تداوم یافت.

صنعت‌جو تصریح کرد: به منظور گردآوری جدیدترین آثار علمی صاحب‌نظران و فعالیت‌های علمی پژوهشگران برای داوری و ارائه در قالب سخنرانی و پوستر، ارسال آثار تا اول تیرماه ۱۴۰۲ فراخوان شد که تا این زمان حدود ۶۰ اثر علمی- پژوهشی دریافت شده است.

عضو هیئت علمی دانشگاه فردوسی مشهد با اشاره به اینکه امروزه کسب‌وکارهای کوچکِ مبتنی بر ایده‌های خلاقانه، حاصل کاربست اطلاعات و دانش است گفت: دانش‌بنیان بودن کسب‌وکارهای کوچک، که نقش مهمی در توسعه اقتصاد جوامع دانشی دارد، نقش ویژه‌ای برای کتابخانه‌ها و مراکز اطلاع‌رسانی ایجاد کرده است. در همین راستا، کتابخانه‌های عمومی که «دانشگاه» و «پایگاه توسعه اجتماعی» لقب گرفته است، مأموریت توانمندسازی افراد جامعه برای تحقق‌بخشی به ایده‌های کسب‌وکاری و ایده‌های کارآفرینی آنان و فراهم‌آوری بستری برای خلق این ایده‌ها را دارند.

دبیر علمی همایش با دعوت از صاحب‌نظران و پژوهشگران در حوزه‌های مرتبط با همایش در سطح ملی و بین‌المللی برای تکمیل و ارسال مقالات خود در مهلت مقرر، ابراز امیدواری کرد مشارکت حداکثری بر غنای همایش و گردآوری آثار در این حوزه جدید و کاربردی بیفزاید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس