نخستين جشنواره علمي و پژوهشي آيت‌الله‌العظمي مرعشي نجفي (ره) همزمان با همايش بزرگداشت بيستمين سالگرد رحلت آن مرجع فرهنگيان، در قم برگزار مي‌شود.

به گزارش مشرق، دبير نخستين جشنواره علمي و پژوهشي علامه مرعشي به مرکز خبر حوزه، گفت: هدف از اين جشنواره انتخاب برترين آثار و پژوهشگران برجسته در موضوعاتي چون؛ تصحيح متون ديني، کتابشناسي، فهرستنگاري و کتابداري، انساب و رجال و تراجم مي‌باشد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمين حافظيان تقدير از واقفان و اهداء کنندگان کتاب و مؤسسان کتابخانه‌هاي عمومي، از اهداف ديگر اين جشنواره برشمرد.

وي ادامه داد: نويسندگان و پژوهشگراني که طي سالهاي 1388 و 1389 در موضوعات يادشده به خلق اثر پرداخته‌اند، دعوت مي شود دو نسخه از آثار خود را تا 15بهمن89 به دبيرخانه جشنواره ارسال نمايند.

دبير نخستين جشنواره علمي و پژوهشي علامه مرعشي گفت: علاقه‌مندان مي‌توانند آثار خود را به دبيرخانه جشنواره به نشاني، قم- خيابان آيت‌الله مرعشي نجفي، کتابخانه آيت‌الله‌العظمي مرعشي نجفي (ره) ، دبيرخانه جشنواره علامه مرعشي ارسال کنند و يا براي اطلاعات بيشتر با شماره تلفن‌هاي 8-7741970-0251 و 7743637-0251تماس بگيرند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمين حافظيان خاطرنشان کرد: ‌به آثار برگزيده اين جشنواره «جايزه شهاب» اعطاء خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس