کد خبر 1504180
تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۶
مانتو

رئیس پلیس فتا تهران از رسیدگی به پرونده مانتوهای ۴ میلیاردی در تهران خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ داوود معظمی گودرزی، رئیس پلیس فتا تهران اظهار داشت: شخصی به پلیس فتا مراجعه و مدعی شد حدود ۵۰۰ میلیون ریال به صورت غیرمجاز از حساب بانکی‌اش برداشت شده است، در همین خصوص پرونده اولیه تشکیل شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: شاکی در اظهاراتش عنوان کرد با یک سایت فروش مانتو در فضای مجازی برخورد کردم که با قیمت پایین‌تر از بازار اقدام به فروش می‌کرد، وسوسه شدم و جهت خرید از طریق درگاه بانکی موجود در داخل سایت اقدام کردم و پس از وارد کردن اطلاعات حساب کاربری خود با تراکنش ناموفق مواجه شدم و پس از لحظاتی تمام موجودی حساب بانکی‌ام خالی شد.

وی افزود: بلافاصله پس از اخذ اظهارات شاکی موضوع در دستور کار قرار گرفت و تحقیقات پرونده آغاز شد و کارشناسان پلیس فتا با بهره‌گیری از روش‌های علمی و سایبری موفق به شناسایی مجرم و دستیابی به اطلاعات هویتی وی شده و متوجه شدند سارق با ایجاد یک سایت جعلی فروش مانتوی تابستانه و ایجاد درگاه جعلی اقدام به سرقت اطلاعات حساب بانکی مراجعه کنندگان می‌کند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: پس از محرز شدن هویت مجرم برای پلیس و جمع‌آوری مستندات کامل و جامع، پرونده وارد مرحله عملیاتی شد و پس از تشریفات قضایی متهم در محل اختفای خود در تهران بزرگ دستگیر و به همراه تجهیزات الکترونیکی به پلیس فتا منتقل شد.

سرهنگ گودرزی بیان داشت: این شیاد اینترنتی پس از حضور در پلیس فتا لب به اعتراف گشود و اظهار داشت با راه‌اندازی یک سایت فروش مانتوی تابستانه و یک درگاه جعلی از حدود ۲۶ نفر از شهروندان بیش از چهار میلیارد ریال کلاهبرداری کردم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۰
    8 6
    انقلاب مستضعفین خخخخخخختخ
    • قریشی IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۰
      0 0
      امثال شماها کج روی می کنید به پای انقلاب میذارید؟!!! چند روز دیگه پلیس آلبانی سراغ سالن شما هم میاد دیگه کامنتتون رو نبینیم!
  • RU ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۰
    0 0
    چه احمقایی اینا را میخرن البته با پول های با اورد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس