کد خبر 1503869
تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۰
کاملا هریس: آمریکا شاهد همه گیری نفرت است

نفر دوم دولت جو بایدن در یک نظرسنجی جدید، عنوان بدترین معاون رئیس‌جمهور آمریکا را به خود اختصاص داد.

به گزارش مشرق، نتیجه نظرسنجی جدید شبکه «ان‌بی‌سی نیوز» نشان داد که کامالا هریس معاون رئیس‌جمهور آمریکا عنوان بدترین معاون رئیس‌جمهور این کشور در تاریخ نظرسنجی‌ها را از آن خود کرد.

در شرایطی که تحرکات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ برای جلب حمایت رای دهندگان آمریکایی ادامه دارد، ملقب شدن معاون جو بایدن به بدترین معاون رئیس‌جمهور آمریکا در تاریخ نظرسنجی‌ها، خبرساز شده است.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، شبکه «ان‌بی‌سی نیوز» نتیجه یک نظرسنجی درباره میزان حمایت افکار عمومی آمریکا از معاونان رئیس‌جمهور این کشور منتشر کرد؛ نتیجه‌ای که از وضع وخیم معاون بایدن حکایت دارد.

طبق این نظرسنجی، کامالا هریس معاون رئیس‌جمهور آمریکا تنها توانسته حمایت ۳۲ درصد را کسب کند و حداقل ۳۹ درصد هم اعلام کردند که «نظر بسیار منفی» روی معاون بایدن دارند.

طبق این نظرسنجی، ۴۹ درصد از آمریکایی گفتند که از نفر دوم دولت بایدن انتقاد دارند و تنها ۱۱ درصد اعلام کردند که درباره کامالا هریس، «نظر بسیار مثبت» دارند.

شبکه ان‌بی‌سی نیوز با انتشار این آمار و ارقام خبر داد که میزان نظر منفی که کامالا هریس کسب کرده، «کمترین میزانی است که یک معاون رئیس‌جمهور در تاریخ نظرسنجی‌ها کسب کرده است».

این نظرسنجی از مجموع هزار آمریکایی بزرگسال و در تاریخ ۱۶ تا ۲۰ (۲۶ تا ۳۰ خرداد ماه) گرفته شده است.

مایک پنس معاون رئیس‌جمهور آمریکا در دوره ریاست جمهوری دونالد ترامپ، در این وضع بهتری از معاون بایدن داشت و در اواخر دولت ترامپ، ۳۴ درصد نظر مثبت و ۳۸ درصد نظر منفی آمریکایی‌ها را به خود اختصاص داده بود.

وضعیت جو بایدن در اواخر دوره ریاست جمهوری باراک اوباما، بهتر از هریس و پنس بوده و در زمان معاونت ریاست جمهوری بایدن، ۳۴ درصد نظر مثبت و ۳۳ درصد نظر منفی به او وجود داشت.

دیک چنی معاون رئیس‌جمهور آمریکا در زمان ریاست جمهوری جورج بوش پسر در نظرسنجی ماه می سال ۲۰۰۳ توانسته بود ۴۷ درصد نظر مثبت کسب کند و ۲۴ درصد به او نظر منفی داشتند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۸
    3 0
    چه کتب پر طمطراقی هم در داخل و در جهت تبلیغ این فرد در بازار هست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس