اتهام‌زنی نتانیاهو علیه ایران، این بار سر از یونان درآورد!

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در اظهاراتی بی‌اساس، مدعی تلاش ایران برای به وقوع پیوستن حمله‌ای تروریستی علیه صهیونیست‌ها در قبرس شد.

به گزارش مشرق، نخست‌وزیر رژیم موقت صهیونیستی در تلاش برای کسب مشروعیت مجدد رژیم پوشالی خود، بار دیگر با اتهام‌زنی به تهران، سیاست‌های نخ‌نما شده دیگری علیه جمهوری اسلامی ایران تکرار کرد.

کانال تلویزیونی ۱۲ رژیم صهیونیستی در ادامه سیاست‌های ایران هراسی در جهان و کسب مشروعیت بین‌المللی به تل‌آویو مدعی شد که یک تیم جاسوسی متشکل از اتباع پاکستانی مورد حمایت ایران با هدف ترور «اسرائیلی‌ها» طی روزهای اخیر در قبرس دستگیر شده‌اند.

بر پایه این گزارش، دفتر بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه‌ای مدعی شد که یک تیم جاسوسی مورد حمایت ایران علیه اهداف این رژیم شناسایی و خنثی شده است.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز یکشنبه ایران را به هماهنگ کردن حمله‌ای علیه شهروندان این رژیم در قبرس متهم کرد.

این اتهام زنی از سوی تل آویو در پی این مطرح می‌شود که پلیس در قبرس گفت، یک تیم جاسوسی را دستگیر کرده است.

گفتنی است سران رژیم صهیونیستی در ادامه سیاست‌های مشروعیت طلبانه به رژیم موقت و پوشالی «اسرائیل» بارها برای فرار از اوج‌گیری عملیات مقاومتی و به ویژه در شرایط حساس کنونی در کرانه باختری، تلاش کرده‌اند با به راه انداختن موج ایران هراسی و فرافکنی حمایت‌های متحدان غربی خود را به خود جلب کنند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    2 0
    اظهارات نتانیابو به کنار، ولی تا اونجا که ما می دانیم قبرس خودش یه کشوره، تنها ارتباطش با یونان همسایه هستن. موضوع خبر چه ربطی به تیترش داره؟ والله اعلم
  • IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    3 0
    ما چیکار به قبرس داریم؟؟؟اصل ونسب شماها مال قبرس است!!!!!!!!!!!!!!
  • IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    4 2
    سوختی ها نتانیاهو ، پهپادهای ما رو میبینی چه طور تو اوکراین میدرخشن،فکر کردی فقط خودتون بلد پهپاد بسازید
  • حمید IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    0 0
    این مردک جنایتکار عادت داره هر از چندگاهی واق واق کته تا دیده بشه، دستگیر کردن چند نفر و نسبت دادن اونا به ایران نمیتونه مشکلشو حل کنه،چون روز بروز جبهه مقامت بزرگ و بزرگتر میشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس