کد خبر 1502754
تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۵
محمد ایمانی

پریگوژین،حداکثر رئیس‌ یک گروه پیمانکار نظامی است، اما ما در کشور خود سیاستمدارانی مثل موسوی و خاتمی را سراغ داریم که حماسه مشارکت میلیونی مردم را با یک دروغ درباره تقلب،تبدیل به تهدید امنیت ملی کردند.

به گزارش مشرق، محمد ایمانی طی یادداشتی در روزنامه کیهان نوشت: واشنگتن‌پست و نیویورک‌تایمز می‌گویند «مقامات آمریکایی، از تصمیم یوگنی پریگوژین، فرمانده گروه واگنر برای شورش مطلع بوده‌اند». مارگاریتا سیمونیان، سردبیر راشا تودی و رئیس‌ تلویزیون دولتی روسیه هم گفته است: «شکی نیست که شورش اخیر گروه واگنر علیه کرملین، توسط سرویس‌های مخفی آمریکا، انگلیس و شاید یکی از کشورهای خاورمیانه سازماندهی شده بود».

آیا پریگوژین از سوی سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا و انگلیس فریب داده شده بود، اما از ادامه بازی منصرف شد؟ یا این که با غرب هماهنگ نبود، اما حرکت بدی را شروع کرد که بازی در زمین غرب و خیانت به کشورش در بحبوحه جنگ محسوب می‌شد؟ وزیر خارجه آمریکا دیروز گفت «آشوب ایجاد شده به‌ دست واگنر که چالشی بی‌سابقه را برای پوتین رقم زد، ممکن است هنوز تمام نشده باشد و هفته‌ها یا ماه‌ها ادامه یابد». آیا این فقط یک احتمال است، یا خبر از آرزو و نقشه شکست خورده دولت آمریکا می‌دهد؟!

هر چه بود، رئیس ‌واگنر پس از چند ساعت جوگیری و معرکه‌گیری، کوتاه آمد و غائله‌ای را که می‌توانست خسارت راهبردی برای کشورش به همراه داشته باشد، به پایان برد. این را مقایسه کنید با برخی مشابه‌های ایرانی که یا رسما به خدمت سیا و موساد و MI۶ درآمدند؛ و یا رفتارشان خیانت به کشور و کمک به دشمنان بود، اما پس از تجربه اولین ناکامی‌ها، سر عقل نیامدند و خیانت‌های بعدی را هم مرتکب شدند. اولین آنها، سازمان منافقین است که ادعای انقلابیگری و مبارزه برای خلق را داشت و لاف مبارزه با امپریالیسم می‌زد، اما سرکرده آن مسعود رجوی، از زمان زندان در قبل از انقلاب، به خدمت ساواک شاه در آمده و از مرگ نجات یافته بود. رجوی و اطرافیانش، برای ارضای جاه‌طلبی و گرفتن پول و خدمات، به هیچ سفارش خارجی برای جنایت و خیانت علیه مردم خود، نه نگفتند: جاسوسی، آدم‌کشی و ترور، خرابکاری، آشوب‌افکنی و حتی حمله به خاک خود، به نیابت از صدام. نکبتی که اعضای این گروهک جنایتکار و وطن فروش، اخیرا در اردوگاه آلبانی متحمل شدند، از حوادث عبرت‌آموز تاریخ معاصر است.

دومین گروهی که مانند منافقین، روی امثال گروه واگنر را سفید کردند، طیف منافقین جدیدی هستند که از متن جمهوری اسلامی بیرون آمدند، اما بر اساس پروژه یا از سر جاه طلبی و لجاجت و کینه و حسادت و انواع رذایل اخلاقی دیگر، پذیرفتند در زمین دشمنان تاریخی ایران نقش‌آفرینی کنند. مجنون‌های واگنری، در کمتر از ۲۴ ساعت سر عقل آمدند و از موضع خودزنی بلاهت‌آمیز عقب نشستند؛ اما ما در ایران، بدتر از واگنرها را سراغ داریم که با دروغ تقلب، انتخابات سال ۱۳۸۸ را به آشوب کشاندند و هشت ماه تمام، در حالی که یقین کرده بودند پشت‌شان را خالی کرده‌اند، رفتارهای دشمن شادکن علیه ملت ایران را شدت بخشیدند.

پریگوژین، حداکثر رئیس‌ یک گروه پیمانکار نظامی است، اما ما در کشور خود سیاستمدارانی مثل موسوی و خاتمی را سراغ داریم که حماسه مشارکت ۴۰ میلیونی (۸۵ درصدی) مردم ایران را با یک دروغ محض درباره تقلب، تبدیل به تهدید امنیت ملی کردند و نمایندگان آنها در دیدار مقامات آمریکایی، برای انتقام از شکست در مقابل ملت ایران در کف خیابان، گرای «تحریم‌های فلج‌کننده» را به تیم اوباما و هیلاری کلینتون دادند.

لس آنجلس تایمز، ۲۸ مهر ۱۳۸۸ از زبان جان ‌هانا مقام آمریکایی نوشت: «مطمئناً پیامی که من از گردهمایی اخیر فعالان اپوزیسیون ایران- که در میان آنها بعضی شخصیت‌های نزدیک به رهبری جنبش سبز حضور داشتند- شنیدم، این بود که تحریم باید اعمال شود و این تحریم باید هرچه شدیدتر باشد؛ تحریم ضعیف و یا تدریجی، فقط به رژیم این امکان را می‌دهد که با وضعیت جدید خودش را تطبیق دهد. آنها گفتند برای اینکه تحریم مؤثر باشد، باید به صورت شوک‌ وارد شود که فلج کند و نه به صورت واکسن... برخی از آنها نگرانند که رژیم بر اثر حمله نظامی فلج نشود و به جای آن، جنبش سبز سرکوب شود. با وجود این نگرانی، آنها پیشنهاد دادند بمباران همزمان تأسیسات هسته‌ای و مراکز سپاه پاسداران و بسیج- هر چند که تعدادی از مردم را هم نابود کند- موجبات جمع کردن بساط حکومت به دست مخالفان را تسریع خواهد کرد»!

ما واگنرهای ایرانی را سراغ داریم که قبل و بعد از برجام، به آمریکایی‌ها پیغام دادند از تحریم‌ها دست نکشد، شاید که ملت ایران به ستوه آمدند و شورش کردند! واگنرهایی را می‌شناسیم که همین پاییز پارسال، به جای ایستادن کنار کشور و ملت خود، کنار ‌اشرار تروریست و گروهک‌های تجزیه‌طلب ایستادند و تا جایی که می‌توانستند، کشور را طبق نقشه سیا و موساد و MI۶، در کام ناامنی و التهاب اقتصادی حاصل از آن بُردند.

برای ملت ما پدیده خیانت، چیز عجیبی نیست. ما خیانت کشمیری و کلاهی در دفتر نخست‌وزیر و حزب جمهوری اسلامی را تجربه کرده‌ایم؛ همان‌گونه که استخدام مستقیم و غیر مستقیم رئیس‌جمهور بنی‌صدر، ناخدا افضلی، تیمسار مدنی و بعدها برخی مدیران را دیده‌ایم که در بحبوحه تهاجم سنگین آمریکا و اروپا، به جای دفاع از کشور، سر توپخانه را به سمت جبهه داخلی گرفتند و از کف خیابان تا کریدورهای سیاسی (در دولت و مجلس و رسانه‌ها)، مهندسی بلوا کردند.

ما تجارب بسیاری را در مواجهه با خائنان به کشور، از سر گذرانده‌ایم و از بسیاری از کشورها در این زمینه آبدیده‌تر هستیم. سران نفاق قدیم و منافقین جدید، آبروی هر چه واگنر و پریگوژین در دنیا هست را پیشاپیش خریده‌اند! اینان همان کسانی هستند که روز شنبه، هنگامی که از خیانت سرکرده گروه واگنر به کشور خود با خبر شدند، عنان از کف دادند و با ذوق زدگی آمیخته با توهم نوشتند واگنر تا چند ساعت دیگر مسکو را فتح می‌کند و این ایران است که باید جام زهر را در مقابل آمریکا سر بکشد! در میان‌شان، مشاور ارشد دولت سابق و روزنامه‌نگار ارشد هم بود.

نابغه‌ها و اَبَر استراتژیست‌ها (!!) با این پیشگویی هیجان‌زده، روی سیاه سرکرده سازمان منافقین را سفید کردند که مرداد ۱۳۶۷ و در نشست توجیهی فرماندهان سازمان برای حمله به ایران، هدف عملیات «فروغ جاویدان» را «تصرف ۴۸ ساعته تهران» عنوان کرده و گفته بود: «فقط یک ابرقدرت می‌تواند کشوری را ظرف این مدت تسخیر کند»! نتیجه این مزدوری بلاهت‌آمیز، گسیل ۱۵ هزار تروریست از مسیر «چهارزبر- کرمانشاه- همدان- سه راهی بوئین‌زهرا- کرج و میدان آزادی» برای فتح دو روزه تهران بود؛ اما آنها در همان تنگه چهارزبر (مرصاد) گرفتار شدند و حدود ۲۰۰۰ نفر تلفات دادند. در برخی گزارش‌ها، آمار تلفات تا چهار هزار نفر هم عنوان شده است.

تاریخ ایران، پر از خیانت پریگوژین‌هایی مثل ابراهیم‌خان کلانتر، و جانوسیار و ماهیار است. لطفعلی‌خان زند اگر مقابل خواجه بی‌صفتی چون آغا محمدخان‌ قاجار شکست خورد و ظرف ۱۳۰ سال حکومت قاجار، حداقل ۴۰ درصد خاک ایران به ‌اشغال اجنبی رفت، زیر سر خیانت صدر اعظمی به نام ابراهیم‌خان کلانتر بود که درِ قلعه ورودی شیراز را در بحبوحه جنگ به روی لطفعلی‌خان زند بست. ناصرالدین شاه چند دهه بعد گفته بود: «من فراموش نمی‌کنم این یک یهودی، حاج ابراهیم کلانتر بود که کمک کرد قاجارها سلطنت را به دست آورند». بله دست بر قضا، ابراهیم‌خان کلانتر هم مثل پریگوژین، یهودی بود.

همچنین، «جانوسیار» و «ماهیار» هم دو سردار هخامنشی هستند که نام‌شان به خیانت جنگی در تاریخ مانده است. چهار قرن پیش از میلاد، هنگامی که اسکندر مقدونی علیه ایران لشکرکشی کرد، این دو به مملکت خود خیانت کردند اما پس از پیروزی اسکندر، توسط خود او به دار کشیده شدند. حکیم قاآنی ضمن یادآوری این خیانت به دارا (داریوش سوم)، می‌گوید «رسم عاشق نیست با یک دل، دو دلبر داشتن- یا ز جانان یا ز جان بایست دل برداشتن/ ناجوانمردی است چون جانوسیار و ماهیار- یار دارا بودن و دل با سکندر داشتن/ یا اسیر حکم جانان باش یا در بند جان- زشت باشد نوعروسی را دو شوهر داشتن».

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 165
  • در انتظار بررسی: 22
  • غیر قابل انتشار: 42
  • IR ۰۸:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    در همه دنیا (حتی در کشوری مثل انگلیس که مجازات اعدام لغو شده) خائن ها را اعدام می کنن. بنابر این حکم موسوی و کروبی و موسوی خوئینی ها و فائزه و مهدی هاشمی و حجاریان و تاج زاده و علوی تبار و خاتمی و حسن انگلیسی و طیب نیا و نوبخت و زنگنه و مصی بوگندو و مریم ایکبیری و اسماعیلیون و سیما ثابت و ... رافت اسلامی نیست.
    • ناشناس IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
      همه ملت را اعدام کنید گروه اقلیت
    • آدم IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
      4 11
      از هر طرف کشته شود به سود اسلام و مردم است.
    • IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
      19 21
      همه رو اعدام کن قهرمان!
    • IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
      49 12
      همه ملت را اعدام کنید گروه اقلیت/// هههه. ما که تو 22 بهمن چندین میلیون نفر آوردیم تو خیابونای تهرون گروه اقلیتیم. اونوقت شما "برن دازای وحشی" که با حمایت همه جانبه و 24 ساعته تبلیغاتی غرب 6 ماه همه زورتون رو زدین (سلاخی و بانک و ماشین و مغازه و کامیون و اتوبوس و آمبولانس و پلیس رو زنده زنده آتیش زدین) ولی نتونستین یجا 2 هزار نفر بیارین تو خیابونای تهرون لابد "اکثریت" هستین!! خخخخخخ (با این هوشت بالاخره تونستی یه دیپلم زپرتی بگیری یا دیپلم ردی موندی؟)
    • IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
      2 5
      موسوی و خاتمی و جانوسیار وماهیار ورجوی کجروی و ابراهیم خان کلانتر همه اقلیت هستند البته که زمانیکه خاتمی رای آورد اکثریت به اورای داد
    • IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
      34 7
      مشابه‌های ایرانی واگنر را باید اعدام کرد.
    • IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
      38 1
      خائن تر از اون یارو مسئولانی هستن که برای یه سطل ماست یقه دریدن و برای چادر از سر همسر و مادر شهید کشیدن لال شدن. بی شرف های بی غیرت..
    • IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
      2 1
      درهر کشوری منتقد وجود داره ونمی توان جریان مخالف رابه بهانه مخالف بودن کشت.
    • علی IR ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
      0 0
      داش علم شیطان میخواهی درست کنی بندازی به جون حق این خاتمی الان بدرد روزنامه میخوره اما بعد اعدام علم شیطان خواهد بود
    • IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
      1 0
      لابد دو طرفه جاسوسن که محاکمه نمیشن :)
  • محمدرضا فربود IR ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    62 13
    بدترین خیانت رو حاج ابراهیم خان کلانتر به ایران کرد که باعث شد قاجارها به حکومت برسند. خدا لعنتش کنه .
    • محمد IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
      47 10
      در این زمانه افرادی (مثل ظریف) که ترکمنچای امضا شده در قاجار را توجیه کنند بدتر از امثال حاج ابراهیم خان هستند.
    • IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
      32 7
      و بعد از قاجار پهلوی راهش را ادامه داد جالبه روحش شاد هم می گویند
    • IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
      16 9
      و بعد از قاجار پهلوی راهش را ادامه داد جالبه روحش شاد هم می گویند
    • IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
      14 4
      و بعد از قاجار پهلوی راهش را ادامه داد جالبه روحش شاد هم می گویند
    • IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
      2 12
      قاجار نبود ایرانی نمانده بود که امروز امثال تو بر علیه قاجار کامنت بزنی..
  • سعید IR ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    32 11
    بازم شروع شد.
  • Kurdboy IR ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    50 62
    الان شد یهودی🤣🤣🤣🤣
    • IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
      12 37
      آخه قبلش داشت از روسیه دفاع می کرد و در اکراین می جنگید
  • احمد IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    28 49
    با این تحلیل
  • IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    30 10
    بله . یه عده ای درابتدای جنگ تحمیلی هم میگفتند خاک بدهیم زمان بخریم که اشغال وسیعی از خاکمان شد عمدا اسلحه وتجهیزات به سپاه نمی دادند که بسیاری شهید شدند.........
    • بختیاری IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
      52 12
      دوستان و راهنمایان اصلی کشمیری و همه خائنین به وطن هنوز هم موجود هستند گرچه زوار دررفته و رو به زمین شدند ولی همچنان مشغول خیانت هستند.ای کاش پرونده انفجار دفتر نخست وزیری پیگیری شود و خائنین رسوا ،قبل از اینکه دست در دست جناب عزرائیل راهی جهنم شوند./// آیا تابحال یهودی در لباس روحانیت شیعه دیده اید(با عمامه سیاه و سفید)؟؟؟
    • علی IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
      0 32
      عزیزم تو چند سالته احمق جان فعلا شما اقلیت دارید جولان می دید اما... سعی کن کمی مطالعه کنید نه مثل.. بزنی
    • :) IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
      0 0
      آفرین باید محاکمه بشن✌️ما اقوام اکثریتیم تهرونی نمک نشناس. هاش
  • مهدی IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    16 8
    اینم نکته خیلی جالبیه
  • IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    46 69
    نخونده فهمیدیم چه تحلیل مسخره ای می تونه باشه
    • IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
      51 28
      درد اینه که نخونده تحلیل میکنید نظر میدید تصمیم میگیرید درد شما امثال شما مقاومت در مقابل فهمیدنه
    • علی IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
      32 9
      مردم خیلی از شماها ضربه خوردن، ظریف هم برجام رو نخوند و فرق تعلیق و لغو رو نفهمید و امضا کرد
    • IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
      10 7
      زیباکلام هم مثل تو نخونده برای برجام یقه چاک میده.
    • IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
      0 0
      قبل رفتنشون گفتم متن را چندین بار بخوانید با زیرنویس و مخلفات. (غربیها عادت دارن مطالب کلیدی را بسیار ریز در زیرنویس قرارداد میزارن) (بقدری هم با زبان پیچیده و دقیق مینویسن که فقط وکلای خبره بین المللی سر در میارن چه دامبولی زده)
  • IR ۰۸:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    57 67
    وظیفه تک تک شما به عنوان خادمین کاخ کرملین جانفشانی در راه ارباب پوتین است به جبهه های جنگ اوکراین بشتابید
    • علی IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
      21 8
      نیاز به حضور فیزیکی نیست، پهپاد های ایران پایه کارن اما اگه از دوره پهلوی ها گذر کنی و چند میلی متر جلو تر از دماغ مبارک رو ببینی دیدت عوض میشه!!!
    • IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
      31 6
      چون تو خودت نوکر خونه زادی و ارباب داری خیال میکنی همه ارباب دارن. شاه مزدور هم همینطور بود. چون خودش و باباش نوکر بودن و ارباب داشتن خیال می کرد هرکسی نوکر یه کشور خارجیه. شما غلاما همه تون اینجوری فکر میکنین. "نوکرصفتی" تا توی قبر باهاتونه. از پادویی و نوکر بودن چه خیری می بینی مگه نوکر خان؟
    • IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
      0 8
      بیچاره ما با سلاح روسی نمیجنگیم و معادلات جنگمون عوض نمیشه بلکه روسیه با پهپاد ایرانی معدلات جنگش عوض شده حالا بگو کی خادمه کی مخدومه ؟ اگر چه عقلت به این چیزها نمیرسه نوکر امریکا
    • من IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
      23 5
      خودتو نشون متخصص بده بعد برو صف اول کاسه لیسی شیطان بزرگ
    • IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
      8 5
      اثر رسیدن سوزش به جاهای حساس
    • حسن IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
      16 3
      فعلا شما به نبردتان در جبهه غرب ادامه بدهید ما هم اگر بخواهیم بجگیم بلدیم کی کجا و چگونه بجگیم
    • IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
      14 3
      پیامت به گوششان رسیده.
  • IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    30 34
    مقصر اصلی احمقی نژاد بود
    • م. ر. ن IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
      1 32
      خودت احمقی بیشعور
  • IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    53 20
    لعنت بر ر .... خائن و جاسوس انگلیس که با گره زدن تمام مقدرات مملکت به برجام و به دستور غربیها، کشور ا به عقب برگرداند.
    • رضا IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
      0 15
      ناخوش احوالی
  • IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    8 23
    کودتا محتمل هست ربطی به شرق وغرب هم ندارد
  • فاطمه IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    16 11
    فرافکنی
  • IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    26 3
    آی دلم خنک شد
    • محمدقزل IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
      0 6
      مگر تا حالا میسوختی؟
  • IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    25 23
    بزرگوار لطفا به آقای ضرغامی و وزیر محترم خارجه بفرمایید برای رضای عده ای کنسرتی نفرمایند به کنسرت رفتیم و چقدر ذوق داشتیم . والدین شهدا و فرزندانشان را به یاد بیاورند . آیا در کنسرت ها حجاب رعایت می شود؟ آیا از وزرای ما سخن واحد به دشمنان می رسد ؟
  • IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    36 9
    این اصلاح طلبان علاقه زیادی به نوشاندن جام زهر به رهبران ایران دارند و حتی از نام بردن دقیق همین اصطلاح هیچ ابایی هم ندارند
  • شهروند IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    31 2
    خائن کسی هست که برخلاف آموزه های اسلام وعده های دروغ میده و دروغ میگه
  • IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    26 7
    من کار به روسیه و بقیه کشورها ندارم وهنوزم درشگفتم از خائنای داخلی که میگن بهشون نگین خائن مثل این مردابی که اخیرا میگن بهمون نگین مرد مااحساس میکنیم زنیم اینا هم این شکلی شدن آخه بدبختا روسیه یا هر کشور دیگه ای داخلش شلوغ شه اصلا ازم بپاشه چرا شما ایران عزیزم بهش وصل میکنید 22بهمن دیدید ما مایرانیای واقعی که خیلی وقتا دلمون پر از کمک کاری دولت مردان که شماها هم اکثرا از همون ها هستین اما نمیزاریم بشه مثل اون کشورها ما باخدا عهد بسته ودل درگرو او داریم واگه ایران تا به الان پابرجا بوده به خاطر خداست بندگون فراموشکارش نه روسیه چین یا اون امضای کری
  • IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    28 20
    احسنت بعد مدتها لذت بردم از یک متن دقیق، قوی و آموزنده اما دریغ از آنکه همین حضرات خائن با ساده انگاری دولت جدید در رده های میانی و مدیریتهای عالی میانی مشغول کار هستند و در صدد لحظه موعودشان برای زدن ضربه به پیکره نظام مردمی جمهوری اسلامی میباشند…
  • IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    4 5
    مگر در زمان زند خراسان و افغانستان و مازندران و تهران و اذربایجان جزو ایران بود ؟؟؟
  • IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    31 12
    احسنت آقای ایمانی. حق مطلب را ادا کردی.
  • رسول IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    2 1
    مگه داریم
  • محمود IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    29 82
    چرا یکدفعه اجازه نمیدین این آقایان بیان از خودشون دفاع کنند؟
    • IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
      0 8
      این آقایان خودشون نمیان از خودشون دفاع کنن.یعنی اصلا اجازه نمیدن دادگاهی برعلیه شون برگزار بشه که بخوان بیان دفاع کنن همه دیدیم که بعد از اختلاف افکنی موسوی و کروبی اوباما تونست کشورهای دیگه رو با خودش متحد کنه و ایران و تحریم درست حسابی کنه.خدا لعنتشون کنه .همه اصلاح طلب ها رو که این مدلین و فقط به فکر قدرت خودشون هستن
    • IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
      0 5
      دفاع از چی بکنند داداش من ؟؟ از اینکه ما رو مضحکه کرده بودند دو سال پیش رفتیم رأی بدهیم برق نداشتیم مسخرمون می‌کردند بهمون می‌گفتند «با شناسنامه‌ایی که رأی دادی خودتو باد بزن» ... از چی دفاع کنند داداش گلم ؟؟ از هزارو یک وعده پوچ؟؟ مستاجر نیستی بری ببینی به خاطر اینکه هشت سال هم تولید کننده و سازنده رو راکد کرد و هم خودش یه آجر روی آجر نگذاشت چطور الان با کمبود شدید مسکن مواجه‌اییم
  • IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    12 21
    پس نتیجه می گیریم که اصلاح طلبان ... خدایا کی خاتمی و موسوی سزای خیانت خود را می بینند ما از خدا می خواهیم که عمر اینها را تا زمانی که به سزای ننگین خود توسط دوستان خود در جبهه خود برسند ادامه دهند
    • IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
      13 10
      یهودی نامیدن اصلاح طلبان ظلم بزرگی است در حق یهودیان! اصلاح طلبان هزاران برابر خائن تر و رذل تر از یهودی ها هستند
  • سپیده IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    12 26
    تقلب فقط این نیست که رأی‌ها را نشمرده باشی. تقلب این هم هست که رأی خریده باشی. شما یک گزارش از کمک مالی یا کالایی نزدیک انتخابات بگیرید بعداً شعارهای این طوری بدهید.
    • IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
      19 10
      تقلب معنی مشخصی داره چرندیات شما را پایانی نیست
    • ali IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
      4 4
      سپیده در اون زمان ماهوارهای اونور ابی هم داد و بیداد کردند که چرا رای مردم ایران را جابجا کردید و مردم ایران محترمند و از این دلسوزیهای الکی کاسه از اش داغ تر.وقتی مملکت اروم شد حتی اونا هم گفتند تقلبی نشده.احتمالا بی بی سی و وآ وونمیدونستند رای خریده باشی هم جز تقلبه.اگر نمی دونی بدون رای خریدنیه یا با وعده یا با پول یا با یک کالا هیچ کسی نمیاد رای بده به فلانی راه رضای خدا فوق فوقش خیلی محترمانه میگه من رای میدم چون ایشون می تونه مشکلات من را حل کنه .عزیز بس رای خریدنی و قانونیه.
    • سپیده IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
      0 0
      رأی یعنی مردم چیزی که به نفعشان است انتخاب کنند
  • 0650390598 IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    33 5
    خدا لعنت کند همه ی خائنان وملحدانی که به اسلام وکشور عزیز مان خیانت کردند
  • IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    5 4
    ظاهرا از لونه موش هاشون دراومدند!!!!!
    • IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
      0 0
      التماس تفکر
  • IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    20 23
    مرگ بر منافقین وپوتین درود بر رزمندگان اوکراین مرگ بر ۳ مفسدین لاورفو لوکاشنکو و پوتین
    • IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
      3 3
      معلوم شد پروپاگاندای غرب با ماهواره تو حلقت فروکرده که موش کثیف صهیونیست (زلنسکی معتاد کوکائینی) قهرمانه. آنگلا مرکل گفت که ما نقشه جنگ با روسیه رو از 2014 کشیده بودیم. غرب بیشرف اوکراین زیبارو ویران کرد.
  • IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    11 15
    آقای ایمانی نظرتان در باره آقای احمدی نژاد و دوستان اصول گرا که مدافع سینه چاک ایشان بودند بفرمایید !!!
    • ایرانی IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
      0 1
      بالاخره ما نفهمیدیم این احمدی نژاد هم خائن و بدتر از یهودی هست یا نه؟!
  • IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    25 4
    بله درست است و زشت باد روی خیانت پیشه گان به مملکت و دین وخن شهدا
  • IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    5 13
    این مقاله رو نوشته!!!!!!!!
  • IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    2 8
    آخه گروه نظامی را با دموکراسی خواهان مقایسه می‌کنی ??
  • IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    18 1
    دقیقا مثل کسانیکه از جزایری پول گرفتن خاوری رو منصوب کردن شیخ الاسلامی رو مقام دادن و....
  • IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    18 3
    ذات افسادطلبان با نفاق و بی صفتی و هرهری مذهبی آمیخته شده و خباثت باطنی، اینها را مانند کفتارهای سیاسی کرده که برای رسیدن به قدرت و تسلیم کشور به اربابان غربی شان حاضرند به هر نوع پلشتی و بی شرفی تن بسپارند
  • IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    14 15
    لعنت خدا و ملائکه او بر موسوی و خاتمی و همفکرانشان
    • حاجی از سه راه جوبشور قم IR ۰۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
      2 0
      لعنت خداوند متعال و تمام مردم ستمدید کشور بر تو باد انشالله
  • IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    1 3
    ما که اسم ایمانی را کنار اسم خاتمی و موسوی ننوشتیم.
  • محمد IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    8 17
    اصلاح طلب و اصول گرا هر دو سر کار بودند
  • IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    3 0
    واقعا چرا ایرانیان اینگونه اند؟ و این صفت صفر و صدی را درسیاست و شاید در شرایط مختلف نشان می دهند؟این روحیه یک کلامی و اینکه مرغ یک پا دارد را نشانی از بزرگی می دانند و تواضع و عقب نشینی را نشان از بی عرضگی !!!!کلمه اشتباه کردم برایشان سخت و در همه رده های پایین و بالا و حتی در واحد کوچک خانواده گاه چنین اند...بنظر می رسد این نشان از یک روان روحی تاریخی در صفت بسیاری از ایرانی هاست که با کمک جستن از تقوی که مورد تاکید قرآن است می توانست کمرنگ شود که متاسفانه چنین نشده است....باید تعالیم اسلامی را با الگوهای موفق نهادینه کرد وگرنه این تکرار مکرر یکدندگی سیاسی همچنان ادامه خواهد یافت.
  • عمیر IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    27 4
    ای نوکران کاخ سیاه و ای دلباختگان قوم لوط، هنگامه جانفشانی در راه ارباب بایدن است. پس به جبهه های جنگ اوکراین بشتابید و به عنوان مدافعان حرم واشنطن بجنگید که اگر خدای خواسته شکستی برای آمریکا و ناتو در این معرکه حاصل شود هیمنه ارباب مشنگ برای مدت های طولانی و شاید همیشه به باد فنا خواهد رفت و بی سرپرست خواهید شد (به امید حق زودتر). زلونسکی پریگوزین حمایتتان میکنیم.
  • IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    0 0
    بله جناب
  • IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    8 2
    تا دیروز هیچ رسانه اصولگرا و اصلاح طلبی نمیدونست اسم رئیس واگنر چیه حالا همه شدند به خط که تیتر بزنن ازش بد بگن
    • IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
      0 0
      نون به نرخ روز
  • IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    23 1
    هیچ کشوری به اندازه ای ایران اینچنین خیانتکار نداشته است یدالله فوق ایدیهم
  • IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    14 0
    در همه جای دنیا خیانت به وطن محکوم است اصلا انسان به طور فطری از خیانت کار متنفر است.ایران عزیز در طول تاریخ کم از این خائنین نداشته است....
  • IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    0 0
    یادآوری تاریخی خوبه . بعضی هم از رو نمیرن ، انگار به دیوار گفتی . بس که در مشغولیات ذهنی غرق و هی دو دو تا میکنند که چرا نشد . آبرو گذاشتیم ، باز سنگ روی یخ شد . تاریخ قضاوت خواهد کرد که عدم رسیدگی به جرائم عده ای درسته یا خیر عین استخوون لای زخ
  • Behrooz IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    1 0
    احسنت
  • حمید IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    7 3
    دقت کردین هرکی خلاف شما فکر کنه از نظر شما خائنه وباید اعدام بشه خدا شکر که قانون و رهبری جلوی ارازل و اوباش هستند
    • IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
      1 0
      هم فکرشون مخالف اسلام و ضد ایران هست و هم عملشون. کروبی و خاتمی و موسوی اقدام عملی کردند.هزاران نفر رو به خیابونا آوردن و شورش راه انداختن و کشور رو به لبه پرتگاه بردن. حسن انگلیسی هم برجامچای امضا کرد و صنایع هسته ای رو با سروصدا و صنایع فضایی رو بی سروصدا تعطیل کرد و تورم 60 درصدی و بدهی 550 هزار میلیاردی بجاگذاشت و کشور رو عامدانه به مرز فروپاشی اقتصادی کشوند. اینا "مخالفت فکری" هست یا خیانت عملی؟ خیانتی بود که افسادی های ضددین نکرده باشن؟
  • IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    2 0
    همه اینهائی که در مدح داداش پوتین دارن مدیحه سرائی میکنند در هفته گذشته تا مرز سکته رفته بودن ها ، الان دوباره زبونش با قنداغ باز شده و دارن نطق میدن بیرون
  • IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    0 0
    اوضاع پوتین که آرام شد
  • IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    0 0
    حرف حق
  • فتحی IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    0 0
    سلام ، سیاست در جهان امروز بسیار در جاده ناهموار حرکت میکند و بسیاری از مردم در بسیاری از سیاستهای نادرست غلط فکر میکنند . در این خصوص بایستی درست فکر کرد .فتحی
  • IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    0 0
    متاسفانه ایران ضربات بدی از خیانت تو کل تاریخش خورد
  • IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    0 0
    روحانی پول مردم را در بورس بالا کشید
    • IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
      1 0
      به قول یه نفر : اولویت اول این دولت بورس خواهدبود
  • محمود IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    0 0
    پریگوژین را پوتین بزرگش کرد
  • FR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    1 0
    عالی ست دیشب در کیهان خواندیم
  • IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    1 0
    اگر خائن هستن مثل خائنین محاکمشون کنین
  • جهان IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    0 0
    اگر دم از دموکراسی میزنیم باید دست از تریبون یک طرفه برداریم
  • علی IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    2 0
    آقای کارشناس ، ایران دوره قاجار، از ایران دوره زند وسیعتر بود. تمام مناطقی رو که قاجار از دست داد ، مناطقی بود که خودش بدست آورده بود . آنهم توسط شمشیر آن به قول شما خواجه بی صفت . زندیه فقط حاکم شیراز ، اصفهان و کرمان بود . لطفا قبل از نوشتن کمی مطالعه نمایید .
  • سید روح اله IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    0 0
    یکی از خیانت هایی که تاریخ ایران زمین را تغییر داد خیانت فردی بود که راه صعب العبور و مخفی دژ آریوبرزن را به اسکندر نشان داد تا لکه ننگی شود بر تاریخ. سرنوشت خائنین البته بسیار درس آموز است. ابراهیم خان توسط جانشین آقا محمد خان قجار زنده زنده در دیگ آب جوش جزای خیانتش را دید با این استدلال که فردی که به ولی نعمت خود خیانت کند برای دیگر فردی قابل اعتماد نخواهد بود. و صد البته یهودیان افرادی بی وطنی هستند که هم پول را دوست دارند و هم زندگی دنیایی و همین سه عامل قدرمند به آنها پتانسیل زیادی برای خیانت میدهد. تا زمانی که یهودیان خزری در جهان قدرت دارند جهان روی خوش نخواهد دید. ذوالقرنینی باید تا این قوم یاجوج و ماجوج را سر جای خودشان بنشاند.
  • ایرانی IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    0 0
    کاش اعلام مکردهمون موقع رای خاینین چقدربود به نظرایشان فقط17دزصدازمابهترون خائن نیستند
  • خ IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    1 0
    درایران نفوذیها فقط بفکر جیب خودشان واختلاصهای هزاران میلیاردی میکنند
  • علی IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    0 0
    مقایسه شما عکس قضیه است
  • رضا IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    0 0
    کاش کمی برای وحدت ملی و آشتی احزاب و تشکل ها وقت میگذاشتی
  • رضا IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    0 0
    کاش کمی برای وحدت ملی و آشتی احزاب و تشکل ها وقت میگذاشتی
  • رضا IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    1 0
    آقای کیهان کاش کمی برای وحدت ملی و آشتی احزاب و تشکل ها وقت میگذاشتی
  • رضا IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    1 0
    جناب ایمانی ، خیانت به کشور وپرچم هر کشوری بالاترین ننگ است و در همه جایی دنیا مذموم . اما ای کاش ی مقدار قلم تان را هم برای سفره قشر عظیمی از مردم شریف ونجیب ایران که در سال مهار تورم زیر بار تورم خم شده بهتر است بگویم شکسته به کار می انداختید ودر حد ی پاراگراف از گرانی می نوشتید .
  • IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    1 0
    تا پریروز که دوست پوتین و قهرمان تون ببود الان شد خائن؟؟؟
  • محمد IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    2 0
    خائن تر از همه اینها کسانی هستند. که ۴۴ سال به ملت ایران از طریق فساد اقتصادی و بهره گیری حد اکثری از جیب ملت ایران بوده و هستند. و با استفاده از قدرتی که در دست دارند. چپاول میکنند.
  • مهدی غلامیان IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    0 0
    شما نگران روسیه نباشید.و حداقل مودب باشید و بدون سند و مدرک به کسی اتهام خیانت نزنید.
  • IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    0 0
    فرار به گذشته برای توجیه
  • IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    2 0
    عجب است که عاملان جنگ وفتنه در خاورمیانه خود را اکثربت ومردم می دانند محمود دعایی،عامل جنگ ایران وعراق بود ۲۸ هزار قبضه سلاح به دستور خوینی ها توسط جلایی پور بین گروه های کرد توزیع شد بعد عراق وایران وارد جنک شدند کروبی در مکه به پادشاه عربستان در مراسم حج اهانت کرد وشد درگیری ان سال خوینی ها به سفارت امریکا حمله کرد بهزاد نبوی طالبان را در سیستان پایگاه داد خاتمی به رولیت حتی سازمان های امریکایی روابط پنهان با القاعده دارد
  • IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    0 0
    به این فریبکاران بگویید اجازه دهند مردم خود انتخاب کنند
  • IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    0 0
    آقای ایمانی فکر کنم قصد دارید کاندید شوید ؟؟؟ خاتمی و هاشمی را قدر ندانستید
  • Ja ad IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    1 0
    گرچه در کل مخالف نظرات روزنامه کیهان و سیاستهای ان هستم ولی این متن در بخشهایی واقعیت تاریخ ایران را به درستی بیان کرده . خیانت و وطن فروشی و ترجیح منافع شخصی به منفعت عموم رو سرزمین مثل یک بیماری ژنتیکی از هزاران سال قبل در این کشور وجود داشته و دارد .فقط چند نمونه دیگر هم اضافه میکنم . علت حمله مغول به ایران منفعت طلبی ( خیانت ) بود . علت تسلط اعراب بر ساسانیان هم خیانت بود . ترور نادر شاه و حتی ترور آقا محمد خان هم خیانت بود . حتی در اساطیر، مردم در زمان جمشید شاه از ستم جمشید به ضحاک عرب تبار پناه بردند و نتیجه بدتری نصیبشان شد . اصولا در تاریخ ایران هر زمان پادشاهی ستم کرده ، یک یا دونفر آزاد مرد قیام کرده اند و آنها هم با خیانت کشته شده و مابقی مردم ترجیح داده اند برای رهایی از ستم اسانترین راه را انتخاب کنند و بروند سراغ اجنبی
  • IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    2 0
    درباره قاجار متاسفانه دروغ زیاد است بهایییان به دلیل اعدام محمد علی باب توسط ناصر الدین شاه بر علیه قاجار می نویسند نباید باور کنید در زمان کریم خان بزرگ زندیه قفقاز عملا جدا شده بود داغستان را محمود افغان تحویل روسیه داد خراسان در زمان کریم خان مستقل بود عراق هم توسط،عثنانی اشغال بود اسیای میانه هم دیگر ایران تصرفی نداشت با امدن اقا محمد خان مذهب رسمی دوباره شیعه شد ولی به دلیل جنک مذهبی با بهایی ها ناصر الدین شاه ترور شد
  • اکبر IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    0 0
    خود این آقا با این مقاله باعث چالش و اصطکاک میشه ، هدفش چیه ...
  • IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    0 0
    خائن کسی است که در کشور اختلاس میکنه و از این بدتر کسی برخورد نمیکنه ، اختلاس مملکت رو فلج کرده لعنت ابدی بر اختلاسگر و کسانی که برخورد نمی‌کنند .
  • ایرانی با غیرت IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    1 0
    نظام بایستی در فتنه 88 این میرحسین موسوی و تمام همدستان او که دولت را به تقلب متهم کردند را به دادگاه فرا میخواند تا حرفشان را در باره تقلب ثابت میکردند و اگر نمیتوانستند انگاه برای تک تک انها حکم مناسب صادر میکردند.
    • Hamid IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
      0 0
      مطمئن باش اگه میدنستن گناهکاران تا الان صدبار اعدام شده بودند احمق که نیستند مردم بی شعور فرض نکرده بودن
  • IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    0 0
    ما شماها را داریم!
  • IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    0 1
    مطالب کیهان خواندن ندارد.
  • IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    0 1
    مرگ برروسیه
  • عباس IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    0 0
    به جای تسویه حساب سیاسی بهتر است به فکر مشکلات مردم باشید نه اینکه جو جامعه را متشنج کنید
  • IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    1 0
    خوشم میاد از این بازاریها در هر معرکه ای پیروز میدانند و بار خود میبندند ودر اوج فقر. و تورم انها رفیق احتکارند ودرمسجد صف اول
  • امید IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    1 0
    خائن ها مسئولینی هستن که وعده دادند و بعد از انتخابات عمل نکردند
  • محمد IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    0 1
    صحبتهای ایمانی با واقعیت فاصله دارد
  • حسن IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    0 0
    تند نرو دیروزونگو امروز و بگو !
  • IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    2 0
    تیترش قشنگه خائن تر از پریگوژین یهودی، چرا یهودی ها این همه خیانت میکنن بگو چرا پرچم گروه واگنر توسط اسراییلی های نجس برافراشته شد
  • IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    0 0
    متاسفانه
  • مهدی IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    2 0
    الحق که گل گفتی دست مریزاد، اما دریغ از کسی که عبرت بگیره خوابیده رو میشه بیدار کرد اما کسی که خودشو به خواب زده نمیشه بیدار کرد.
  • IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    0 0
    اگر همان محمد خان قاجار نبود امروز ایران نمانده بود
  • امیر IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    0 0
    چهره های جدید برای مطرح شدن دنبال وقایع و اتفاقات می‌گردند
  • IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    1 0
    روس پشت پوتین رو خالی نکرد چون پونزده‌سال با فرمون غربگراهایی مثل گورباچف و یلستین پیش رفتند مزه فقر و حقارت رو چشیدند ، وعده‌های تو خالی غرب رو دیدند و می‌دونند اگر پوتین نبود الان همین پریگوژین داشت برای گردشگرهای امریکایی همبرگر سرخ می‌کرد و منتظر بود صبح بشه زنش برگرده خونه. ما متاسفانه انقدر رسانه بلد نیستیم که هنوز دو سال از فاجعه‌ایی به اسم حسن روحانی نگذشته نوچه هاش با وقاحت تمام از لونه اومدن بیرون
  • IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    1 0
    سلام و درود
  • IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    0 0
    قفقاز را قاجار فتح کرد ?
  • IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    2 0
    یهودیان بهایی ها و بابی ها را ساختند.. قاجار با آنها مبارزه کرد.بعدا بهایی ها قاجار را ساقط کردند پهلوی ها رسما بهایی بودند ...
  • IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    1 0
    قسم میخورم به قرآن قسم میخورم دشمنان قاجار صهیونیست ها هستند.
  • IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    1 0
    آره در جنگ ساسانیان با اعراب هم یک یهودی باعث شد ایران اشغال بشه
  • IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    1 0
    حاج ابراهیم کلانتر یهودی بود و مکه هم رفته بود خخخخخ اصلا چنگیر خان مغول هم یهودی بوده
  • IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    1 0
    تحلیل بسیار عالی و بجایی بود. احسنت، مرگ بر منافقین قدیم و جدید
  • IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    0 0
    آزاده باشید.... چرا تاریخ را آنطور که خودت دوست داری روایت کردی...
  • IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    0 0
    حاج ابراهیم خان کلانتر یهودی بود..
  • IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    0 0
    حسادت؟ اون هم به احمدی نزاد؟!! آقا جان دقت بفرمایید که در این روزگار که احمدی نزاد بابت تو روی رهبر ایستادن و برخی کارهای دیگرش تایید صلاحیت نشده و نمیشود سنگش را به سینه نزنید!
  • IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    0 0
    نقشه ایران زمان زندیه را نگاه کن
  • IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    0 0
    بعد میگن چرا اخبار رو از فضا مجازی و ماهواره دنبال م
  • IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    0 0
    تحریم ها خسارت میلیارد دلاری زده. اسرائیل نوشت
  • IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    1 0
    روسیه با اسرائیل روابط گرم و حسنه داره و اصلا کاری به یهودیت و صهیونیست ها نداره...
    • IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
      1 0
      صهیونیسم همون کلونیالیالیسمه از همون تابوت پس افتاده ضدیهود هم هست.
  • IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    0 0
    بهمن 88 سازمانهای نظرسنجی امریکا صحت نتیجه انتخابات 88 را تایید کردند اگر مردم خبر دار میشدن کار به اینجا نمی کشید
  • IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    1 0
    یه پوزه بند برای دهانهای ول، قوه قضائیه در نظر بگیرد. با احضار و چندتا صحبت، کار به جایی نمیرسه. آمریکا مهد آزادی رو ببنید چکار کرده در تضمین امنیتی فجازیش. یه نگاهی به جریمه ها بندازید...قوه قضائیه دمت گرم.
  • IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    1 0
    فقط باید متاسف بود که آدمهایی که ادعای ارزشی بودن و انقلابی بودن دارند ، همواره دنبال فرصت و سوژه مناسب برای بهره برداری شخصی و حزبی هستند
  • علی IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    3 0
    کسی که میگه نه به اعدام واقعا چرند میگه افرادی که به کشور خیانت میکنند، افرادی که پول رو به وطن ترجیح دادن، افرادی که قتل زنجیره ای کردن، افرادی که کشتار دسته جمعی بین مردم بی گناه راه انداختن. این افراد که گفتم فقط اعدام شایسته شون هست به نظرم جمله ی «نه به اعدام» اشتباه محضه من ترجیح میدم از «نه به بی عدالتی» استفاده کنم
  • ایرانی واداده بیکار IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    1 0
    چگونه حاج ابراهیم خان کلانتر هم یهودی بود و هم «حاجی» ؟!؟!
    • IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
      0 0
      زیادن مثل همین اتاق بازرگانی خودمون یا سایر انحصارات
  • سیامک DE ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    24 0
    در جهان مشابه واگنرهای ایرانی هرگز یافت نخواهید کرد. بخشی از ایرانی ها ی خودکم بین و عقب افتاده مقام اول جهانی در خیانت به کشورشان را دارند
  • IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    1 0
    الان محمد و حسن خان زبون باز کردن...دولت جدید معجزه ای داشت اونم این معجزه که لال ها رو زبان دار میکنه...
  • IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    0 0
    بنازم به عمو پریگوژین فرمانده شجاع واگنر
  • واگنر IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    0 0
    جانم فدای عمو پریگوژین فرمانده شجاع واگنر
  • ایرج IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
    0 0
    به.جان.مولا.بعضی.از.شما.واکنر.کی.هست.موسوی.خاتمی.ورجوی.روی.یزید.را.سفید.کردی.با.فریب.وادا.دراوردن.
  • IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
    0 0
    مافیای اتاق بازرگانی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس