اتحادیه اروپا به‌ ابراز نگرانی از تحولات جنین بسنده کرد

اتحادیه اروپا ضمن تداوم سیاست دوگانه خود در قبال مسئله فلسطین، عملیات رزمندگان مقاومت در شهرک «عیلی» را محکوم و در عین حال از گسترش شهرک‌سازی های تل آویو در کرانه باختری ابراز نگرانی کرد.

به گزارش مشرق، اتحادیه اروپا ضمن تداوم دوگانگی معیار و سیاست یک بام و دو هوای خود در قبال مسئله فلسطین، عملیات قهرمانانه رزمندگان فلسطینی در شهرک صهیونیست‌نشین «عیلی» در رام الله را محکوم کرد.

اتحادیه اروپا با انتشار بیانیه‌ای، همچنین اعلام کرد که از تشدید خشونت‌ها و گسترش شهرک‌سازی‌ها در کرانه باختری نگران است.

این اتحادیه در بیانیه خود از همه طرف‌ها در فلسطین اشغالی خواسته است تا برای کاهش تنش‌ها و پایان دادن به چرخه خشونت‌ها تلاش کنند.

گفتنی است در جریان عملیات تیراندازی از سوی مبارزان فلسطینی، در نزدیکی شهرک صهیونیستی عیلی واقع در حدفاصل نابلس و رام‌الله، ۴ شهرک‎‌نشین صهیونیست به هلاکت رسیدند و ۴ صهیونیست دیگر نیز مجروح شدند.

پس از اجرای این عملیات از سوی مبارزان فلسطینی در نزدیکی شهرک صهیونیستی عیلی، رسانه‌ها و مسئولان صهیونیستی در بهت و حیرت فرو رفتند.

وزیر امنیت رژیم صهیونیستی و رئیس شاباک، با برگزاری جلسه‌ای، نسبت به ارزیابی اوضاع اقدام کردند. نتانیاهو در واکنش به عملیات جهادی عیلی، اجرای این عملیات را ترسناک توصیف کرد و مبارزان مقاومت را به مقابله تهدید نمود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس