رایزنی مشاور امنیت ملی عراق با سفیر آمریکا در بغداد

مشاور امنیت ملی عراق بار دیگر درخواست خود برای حمایت از پبشنهاد بغداد پیرامون برگزاری کنفرانسی بین المللی با موضوع اردوگاه الهول، پیش از پایان سال جاری را اعلام کرد.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری عراقی نینا، قاسم الاعرجی، مشاور امنیت ملی عراق امروز در دفترش در بغداد، از الینا رومانسکی، سفیر آمریکا در عراق استقبال کرد.

بر اساس این گزارش، دو طرف در این دیدار آخرین تحولات سیاسی و امنیتی در سطح منطقه و جهان و نیز توسعه روابط و همکاری میان عراق و آمریکا،پرونده ها و موضوعات دارای اهمیت مشترک به ویژه پرونده اردوگاه الهول سوریه، اهمیت بازگرداندن اتباع کشوها از این اردوگاه و ادامه همکاری در زمینه مبارزه با تروریسم مورد بحث و بررسی قرار دادند.

مشاور امنیت ملی عراق بار دیگر درخواست خود برای حمایت از پبشنهاد دولت عراق پیرامون برگزاری کنفرانسی بین المللی با موضوع اردوگاه الهول، پیش از پایان سال جاری را اعلام کرد.

وی با اشاره به اینکه سیاست عراق مبتنی بر اصول منافع مشترک و روابط متعادل با کشورهاست، بر رویکرد ثابت دولت این کشور در تداوم همکاری با جامعه جهانی برای تحکیم امنیت و ثبات در منطقه تاکید کرد.

سفیر آمریکا نیز بر ادامه حمایت کشورش از دولت عراق در زمینه مبارزه با تروریسم و مواد مخدر و موضوعات انسانی به ویژه حمایت از تیم توانبخشی وزارت مهاجرت و آوارگان عراق تاکید کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس