1

بسیاری از پلت‌فرم‌ها در چند ساله اخیر از قوانین مصوب و جایگاه نظارتی ساترا پیروی نمی‌کردند و بسیاری از آثار نمایشی و محتواهای تولیدی پلت‌فرم‌ها بدون هیچ نظارتی تولید و توزیع شد.

سرویس سیاست مشرق- در میان انبوهی از گزارش‌ها و تیترهای خبری، در یک بسته کامل بانام «ویژه‌های مشرق» شمارا در جریان مسائل مهم و اثرگذار از نگاه روزنامه‌های کشور قرار می‌دهیم.

در این ویژه‌نامه، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی، خارجی، اوضاع اقتصادی و اجتماعی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان بامطالعه آن به رهیافت‌های مهم، نکات و تأملات از سیر وقایع اثرگذار دست خواهند یافت، در این بخش با ما همراه باشید.

******

روزنامه‌های امروز شنبه سوم تیرماه در حالی چاپ و منتشر شد که آخرین تحولات در مذاکرات برجامی، فرجام حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات و سه نکته از پشت پرده تورم خرداد ۱۴۰۲ در صفحات نخست روزنامه‌های امروز برجسته شده است.

شبکه نمایش خانگی ماه‌هاست به موضوعی بحث‌برانگیز در میان مخاطبانش تبدیل شده است. میزان حضور و نفوذ این مدیوم چنان در میان مردم پررنگ شده که پیگیری و کیفیت سریال‌های در حال پخش، اغلب موضوع گفت‌وگوی مخاطبانش است و از سوی دیگر چالش‌ها و فرازوفرودهایش نیز درخور توجه‌ شده است. بر اساس مصوبه جدید شورای‌ عالی انقلاب فرهنگی، وظیفه نظارت در حوزه سکوهای صوت و تصویر فراگیر و شبکه نمایش خانگی طبق قانون اساسی و قوانین موضوعه، بر عهده سازمان صداوسیما قرار دارد.

نظارت صدا و سیما بر تولدیات اغلب ناهنجار شبکه نمکایش خانگی مورد توجه روزنامه‌های اصلاح‌طلب قرار گرفته و آن‌ها را به ستون روپرتاژی یکی از موسسات تولید چنین آثاری بدل کرده است.

روزنامه هم ‌میهن و سازندگی به عنوان دوقولهای زنجیره‌ای در گزارشی با بن‌مایه مشابه درباره مصوبه جدید نوشته‌اند:

شبکه نمایش‌خانگی با ماموریت نابودی سینما اجازه شکل‌گیری، رشد و اوج‌گیری داده شد و به‌محض‌اینکه مأموریت‌اش به پایان رسید، حکم قتل و نابودی‌اش صادر شد. این اتفاق از نظر من کاملا قابل پیش‌بینی بود. چراکه شبکه نمایش‌خانگی و پلتفرم‌های فعال آن به ذات چندان قابل کنترل و نظارت نیستند و به همین دلیل رشد و شکوفایی بیش از اندازه‌شان موجب ایجاد احساس خطر برای کسانی شده است که اکنون اقدام به تصویب چنین مصوبه‌ای کرده‌اند. من شبکه نمایش‌خانگی را از ابتدای شکل‌گیری، بازویی اجرایی برای از بین بردن سینما می‌دانستم و گمان می‌کنم با همین مأموریت آغازبه‌کار کرد و حالا که مأموریت‌اش را به سرانجام رسانده، مانند مهره‌ای‌سوخته زمان نابودی‌اش فرا رسیده است. تصویب‌کنندگان مصوبه مذکور می‌دانند که برای نابودی شبکه نمایش‌خانگی کافی است به دست مسئولی ناکارآمد بسپارندش تا خودبه‌خود از بین برود و وقتی نظارت بر این شبکه به سازمانی ورشکسته با منتقدان بسیار سپرده می‌شود مشخص است که در آغاز دوران پایانی نفوذ آن در میان عموم مردم هستیم.

آشنایی با مدافعان رابطه نامشروع، تجاوز، خیانت و شراب خواری در سینما/ حجاریان: رئیسی برکنار شود تا در انتخابات شرکت کنم!

در ادامه این گزارش آمده است:

براساس مصوبه شورا تمام فعالیت‌ها و مجوزهایی که صوت‌وتصویر فراگیر صادر می‌کرد، از این‌به‌بعد توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر خواهد شد و تنها دو موضوع از این قاعده مستثنی است؛ یکی پخش زنده تلویزیونی و اینترنتی و دیگری سریال‌های شبکه نمایش‌خانگی.» مشخص نیست پس آنچه برعهده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است، چیست و صوت‌وتصویر فراگیر جز پخش زنده تلویزیونی و اینترنتی و سریال‌های شبکه نمایش‌خانگی شامل چه مواردی است؟

آشنایی با مدافعان رابطه نامشروع، تجاوز، خیانت و شراب خواری در سینما/ حجاریان: رئیسی برکنار شود تا در انتخابات شرکت کنم!

روزنامه آرمان امروز نیز مصوبه جدید را جنجال خوانده و می‌نویسد:

با ادامه این روند و مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، باید به‌زودی در انتظار موج مهاجرت هنرمندان به رسانه‌های آن‌طرف آبی باشیم. همان‌طور که چهره‌های فعال در سینما و تلویزیون به واگذاری نظارت بر شبکه نمایش خانگی به سازمان صدا و سیما اعتراض کردند و آن را به معنی سونامی ممنوع‌الکاری هنرمندان دانستند. با این حال سینماگران، در متن مشترک اعتراضی که روز پنج‌شنبه یکم تیر در صفحه‌های اینستاگرام خود منتشر کرده‌اند، واگذار شدن نظارت بر نمایش خانگی را پایان نمایش خانگی توصیف کرده‌اند. در پوستر مشترکی که چهره‌هایی از جمله پرویز پرستویی، محسن کیایی، مهراب قاسم‌خانی، علی شادمان، و آناهیتا افشار آن را در حساب‌های اینستاگرام خود بازنشر کرده‌اند، «نمایش خانگی» به عنوان «سرگرمی مردم» و محل رزق هنرمندان دانسته شده است. پرویز پرستویی، بازیگر پیشکسوت، با اشاره به اظهار خرسندی پیمان جبلی، رئیس سازمان صدا و سیما، از برنامه‌های نوروزی این سازمان، با کنایه به حضور یک‌تنه مهران رجبی در برنامه‌های آن، گفته است: «حالا همه هنرمندانی که با تلویزیون قطع ارتباط کردند، باید برای ساخت نمایش خانگی» از آنها مجوز بگیرند.» او با بیان این که «۱۴ سال» است در تلویزیون حاضر نمی‌شود، گفته دیگر به این رسانه برنمی‌گردد.

آشنایی با مدافعان رابطه نامشروع، تجاوز، خیانت و شراب خواری در سینما/ حجاریان: رئیسی برکنار شود تا در انتخابات شرکت کنم!

روزنامه شرق نیز با حمله به مصوبه جدید نوشته است:

نظارت بر سریال‌ها و هرگونه محصول تولیدی شبکه نمایش خانگی، وقتی به سازمان صداوسیما واگذار شود، دیگر چه چیزی باقی خواهد ماند؟ با این مصوبه عملا وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خصوصا سازمان سینمایی کار خاصی نخواهد داشت؛ محدوده اختیارش تنها به تولید فیلم‌های سینمایی منوط خواهد شد که این بخش هم بسیار محدود است. علاوه بر اینکه تولید محصولات سمعی و بصری هم ذیل وزارت فرهنگ تعریف شده، با کم‌رنگ‌شدن دی‌وی‌دی‌ها در دنیای امروز چنین کارکردی هم از حوزه مسئولیت وزارت فرهنگ خارج می‌شود و این جای پرسش است که از الان به بعد حقیقتا قرار است وزارت فرهنگ چه کار کند؟

آشنایی با مدافعان رابطه نامشروع، تجاوز، خیانت و شراب خواری در سینما/ حجاریان: رئیسی برکنار شود تا در انتخابات شرکت کنم!

بسیاری از پلت‌فرم‌ها در چند ساله اخیر از قوانین مصوب و جایگاه نظارتی ساترا پیروی نمی‌کردند و بسیاری از آثار نمایشی و محتواهای تولیدی پلت‌فرم‌ها بدون هیچ نظارتی تولید و توزیع شد. «فیلیمو» پرچمدار نادیده‌انگاری نظارت سکوهای قانونی است که تا پیش از این اعتبار قانونی آنان مصوب نشده است. هر چند که «مصوبه شورای‌عالی انقلاب فرهنگی» برای تصویب در مجلس مخالفان فراوانی خواهد داشت و از هم اکنون رایزنی‌ها در حال اتفاق است اما این رویه چون مطالبه کلانی حاکمیتی محسوب می‌شود، در مدت کوتاه اجرایی خواهد شد و فیلیمو پلت‌فرم پیشرو در عدم همکاری با ساترا تمامی آثار ساخته شده بدون مجوز خود را توزیع خواهد کرد. صدا و سیما پیش از این شکایتی را از فیلیمو در مراجع قضایی ثبت کرد و چون مصوبات قانونی محکمی در حوزه نظارت وجود نداشت، فیلیمو تبرئه و قرار منع تعقیب برای این نهاد صادر شد. حالا با تصویب «مصوبه شورای‌عالی انقلاب فرهنگی» هر تخلفی با فیلیمو می‌تواند با تصمیمات قضایی مواجه شود.

رونمایی از راهبردهای سیاسی- انتخاباتی اصلاح طلبان توسط حجاریان

بررسی جدیدترین دیدگاه های «سعید حجاریان» در گفتگوی با روزنامه «اعتماد» در بردارنده نقطه نظرات اصلاح طلبان ساختاری به عرصه سیاسی و حکمرانی از سویی و آشکارسازی راهبردها، برنامه ها و کنش های سیاسی این بخش از اصلاح طلبان در مواجه با حاکمیت و نحوه ظهور و حضور در انتخابات آتی است.

روزنامه اعتماد به نقل از تئورسین هسته سخت اصلاحات در باره نظریه مترقی ولایت فقیه نوشته است:

معتقدم نمی‌شود به سلطنت مطلقه و موروثی یا امارت اسلامی رای داد. اینها مخالف اعلامیه جهانی حقوق بشر هستند که در حکم سند بالادستی و از جنس حقوق سخت است. ما باید به سمت عمومی کردن امر سیاست برویم. به شما بگویم براساس چنین دغدغه‌هایی الان عده‌ای معتقدند ملکه انگلستان هم باید برود، زیرا به ‌تدریج مالیات دادن برای دخل‌وخرج قصر و خانواده سلطنتی محل پرسش شده است. وی همچنین تاکید می کند، دولت(حاکمیت) نباید دو سر داشته باشد و نباید شمشیر و عصا را به دست یک نفر داد.

حجاریان همچنین با طرح این ادعا که دولت(حاکمیت) در زمینه امر خصوصی پرده‌دری می‌کند و در زمینه امر عمومی پرده‌پوشی، بر وارونه سازی این وضعیت تاکید کرده و بر برهم زدن این معادله با مدل افرادی همچون جولین آسانژ و ادوارد اسنودن تاکید کرده و تصریح می کند به دلیل خطراتی که این مساله می تواند داشته باشد، باید «احزاب» چنین اموری را انجام دهند.

آشنایی با مدافعان رابطه نامشروع، تجاوز، خیانت و شراب خواری در سینما/ حجاریان: رئیسی برکنار شود تا در انتخابات شرکت کنم!

در مجموع با توجه به دیدگاه های حجاریان می توان گفت:

اصلاح طلبان ساختاری همچنان اولویت اصلی خود را نزاع با حاکمیت تعریف کرده و قائل به رقابت انتخاباتی به معنای مرسوم آن نیستند، اصلاح طلبان می کوشند با تاکید بر وجود مشکلات ساختاری در قانون اساسی، مساله اساسی در قانون اساسی را مساله جدایی مدیریت و قدرت دانسته و بطور ضمنی بر مشروط سازی قدرت رهبری تاکید و تصریح می کنند، قدرت به معنای وسیع کلمه در کرسی رهبری است. از گفته های حجاریان بر می آید که اصلاح طلبان ساختاری تاکید دارند باید به سمت مشروطه سازی قدرت رفته و الف- یا ریاست جمهوری و رهبری را در هم ادغام و ولی فقیه را مسئولیت پذیر کرد و یا به رهبری دوره زمانی مشخصی داشته باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 127
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 14
  • IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    یهودی مخفی میخواد رئیس جمهور بشه ؟!!! تا کارهای ناتمام حسن فریدون(روحانی) را تمام کنه ...
    • بختیارری IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
      چه شد که جسد متعفن اصلاحات سر از گور دراورد؟؟ جماعت خائن نفوذی از همان دوران مغروق به دوزخ رفته بدنبال نابودی کشور و تضعیف رهبری بودند چون پدر خوانده های این خائنین از جمله هانتینگتون گفته بودند که ایران شیعه شکست ناپذیر بوده مگر با دین زدایی و تضعیف و نابودی رهبری دینی(زبان همشووون لال ) و تحرکات نفوذی های خائن از دهه هفتاد و خصوصا مجلس ششم و لوایح دوقلو و... شروع شده بود.قطعاااااااااااااااااااااا مثل سایر خائنین و دشمنان رهبر،اسلام،ایران به جهنم خواهند رفت همراه با آرزوی ننگین و شوم خودشون.مگر اینکه ما مرده باشیم که نوکران و نفوذی های خائن شیطان بزرگ و کفتارپیر صهیونیست به آرزوی خودشون برسن
    • IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
      حجاریان یهودی است
    • حرف حساب IR ۰۴:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
      22 55
      شمار و به خدا نگید یهودی، بگید آنوسی...فردا همین کامنت های مردمی رو می برند سازمان ملل می گن تبعیض دینی شده !
    • IR ۰۵:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
      1 0
      آره
    • عبدالله مومن IR ۰۷:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
      17 31
      با توجیه بعضی ها !!! اين که خداوند در قرآن خود. فرموده است دشمن ترین مردم نسبت به مومنان. یهودیان اند. اشتباه بوده و باید برای محکومیت به سازمان ملل تحت تسلط غرب برود !!!
    • IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
      22 48
      خشم شدید حجاریان از رئیسی به این دلیل است که رئسای جمهور سابق اصلاح طلب خاتمی و روحانی، یک درصدِ رئیسی هم برای کشور مفید نبودند و از اینکه رئیسی مانند دولتمردان اصلاح طلب فتنه گر نیست و کشور را به آشوب نمی‌کشد سخت عصبانی اند.
    • IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
      9 17
      بهرحال آنوسی، یعنی نفوذی صهیونیست.
    • IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
      9 18
      سعید حجاریان تبدیل شده به "سعید ضحاک" فقط خونریزی میخواد - میخواد مردم جلو چشمش همدیگه رو نابود کنند تا این ضحاک خونریز قهقهه های شیطانی و مستانه داشته باشه
    • IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
      11 22
      سعید حجاریان و بهزاد نبوی متهمین اصلی ترور شهید رجایی و باهنر هستند - هر رئیس جمهوری که با اجانب مخالف باشه باید توسط سعید حجاریان خونریز و خونخوار حذف بشه - وقتی حجاریان با رئیسی مخالفه یعنی اگر دستش می رسید بلایی که سر رجایی در آورد سر اینهم در میاره
    • IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
      6 25
      سعید حجاریان تبدیل شده به "سعید ضحاک"
    • IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
      14 30
      جناب آقای رئیسی، اگر تمایل دارید اصلاح طلبان و حجاریان از شما راضی باشند، هسته ای را بتن بریزید و نابود کنید، تورم هشتصد درصدی ایجاد کنید، ۲۴ ساعته دست گدایی جلوی آمریکا و انگلیس بلند کنید، شهردار هفت تیر کش قاتل انتخاب کنید، از اقوام منافقین شهرداری انتخاب کنید که به جان نام شهدا و حذف آن از معابر بیفتد، جاسوس ها را به بیخ گوش دولت بیاورید و اگر دستگیر شدند یقه چاک دهید، اگر برادر دارید به برادرتان بگویید همچون حسین فریدون باش، وزرای میلیاردر با دختر قاچاقچی انتخاب کنید، عبای فوق لاکچری ایتالیایی بخرید، در ولنجک در کاخ زندگی کنید، فاجعه ای به نام برجام خلق کنید و صدها سکه طلا به تیم احمق برجام بدهید، جلوی غرب زانو بزنید بخندید بترسید قدم بزنید آمریکا را غول جلوه بدهید سیستم دفاعی کشور را تحقیر کنید تا جرأت به ترور بزرگترین سرداران مان پیدا کنند، رانت گندم و بنزین به اطرافیان بدهید، فتنه های پی در پی امنیتی اقتصادی در کشور ایجاد کنید، اطرافیان فرش دزد را به جان بیت المال بی اندازید و................................................................
    • IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
      11 33
      حکایت حجاریان حکایت آن ابلهی است که مردم ده او را به روستایشان راه نمی دادند و او نشانی خانه کدخدا را می پرسید! مردک نخست تو ببین ملت چرا این اندازه از نحله اصلاح طلبان تهوع آور منزجر و متنفر هستند بعداً برای ملت شرط تعیین کن!
    • IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
      5 32
      حجاریان معلوم نیست کی بهش خط میده - ولی مطمئنم که وابسته به یک سرویس خارجی هستش
    • IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
      2 13
      دستگیرشون کنین تا مردم دلگرم بشوند
    • IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
      2 0
      رذالت زردنامه سازندگی را ببینید که نام و تصویر آقای دکتر رئیسی را آورده تا ایشان را مسبب نشان دهد در حالیکه تصمیمات شورا با اجماع است در بدبختی زردنامه آرمان امروز همین بس که یکی مثل پرستویی را شاهد نظر مزخرفش آورده که بازیگران مهاجرت می کنند نه که تا حالا نرفته اند؟ چاپیده اند و رفته اند البته!! اصلا هم بروند به درک ! به هیچ عنوان جای خالی امثال پرستویی در تلویزیون حس نمی شود! شرق و ... هم دارند جلز ولز می زنند چون نانشان اجر شده! چاره کار تودهنی به اینهاست از همین الان دارند فضا را مشوش و متشنج می کنند برای انتخابات
    • IR ۰۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
      1 0
      الاصحالات الی الفاضلابات
    • CA ۰۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
      3 0
      با منفی‌ها معلوم شد پیام روحانی و ظریف و حجاریان رو غربیها دریافت کردن و پیرپاتالهای کمپ آلبانی دوباره برگشتن کمپ سرکارشون. اصلاحطلب‌ها جشن گرفتن.به حجاریان و مریم رجوی معاونش رأی دهید.🤡😡
    • CA ۰۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
      3 0
      با منفی‌ها معلوم شد پیام روحانی و ظریف و حجاریان رو غربیها دریافت کردن و پیرپاتالهای کمپ آلبانی دوباره برگشتن کمپ سرکارشون. اصلاحطلب‌ها جشن گرفتن.به حجاریان و مریم رجوی معاونش رأی دهید.🤡😡
  • IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    78 89
    امثال حجاریان باعث عقب موندگی این مملکت شدن. بیش از دو قرن است سیاستمدار های ما به جای تمرکز بر روی پیشرفت، توسعه اقتصادی و صنعتی، آموزش و پرورش و ... دنبال همین مسائل خاله زنکی و دعوا سر قدرت هستند. واسه این مسائل (پیشرفت اقتصادی و ...) هیچ برنامه و ایده ای ندارند ارائه بدهند واسه همین به مسائل حاشیه ای و بازی با کلمات (حقوق بشر و ...) می پردازند. جامعه باید به چنان بلوغی برسه که این افراد رو پس بزنه و دنبال افرادی که برنامه و ایده برای حل مشلات دارند باشه. وگرنه جمله سازی با کلماتی مثل آزادی و حقوق بشر و دموکراتیک و ... رو هر آدم احمقی بلده.
    • CA ۰۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
      23 15
      آمریکا منافقین رو ساقط کرد چون بهترش رو تو ایران داره.اصلاحطلب‌ها همه نقشه هایی رو که آمریکا برای ایران داره از براندازی و نهایتا تجزیه، آزادانه براش انجام میدن. تا اصلاحطلبها هستند کی نیازی به مریم رجوی داره
    • IR ۰۷:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
      15 12
      حجاریان یه زمانی رو در یک دانشگاهی (هر دانشگاه) اعلام کنه برای مناظره تا 1_بیسوادی و 2_بیدینی و 3_ شیادی و 4_ خائن بودنش رو بر اساس نوشته هاش به همه ثابت کنیم.
  • عبدالله IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    88 89
    حجاریان فاضلاب خورد.مفسدهای نجس. کودتاگر.
    • قاسم IR ۰۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
      8 13
      حالا تو هرس نخور
    • IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
      7 13
      این منافقان فسا د طلب آمریکایی باز هم کف خیابان به مقاصدشان نرسیدند حالا می خواهند اگر شد از در انتخابات وارد شوند و خیانت هایشون را مانند دوران شیخ بنفش با ضربه زدن به کشور در همه زمینه کامل کنند
  • سامان IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    دار و دسته هاشمی و روحانی آنچنان بلایی بر سر اقتصاد کشور و معیشت مردم آوردند که مغول ها نیاوردند حجاریان بهتره سکوت کند.
    • IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
      59 54
      مغول رو تو قبرشون رو سفید کردن
    • IR ۰۷:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
      5 25
      وقتی دبیرکل شون یه زن بیسواد بی دین سگباز باشه (آذر سگباز) چرا حجاریان مزدور هوس رئیس جمهوری نکنه؟
    • IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
      6 13
      حجاریان بعد از پیروزی انقلاب مدارک زیادی از اطلاعات ارتش را سرقت و پنهان کرده: 1- بدستور چه فرد یا گروه یا جناح یا دولت اجنبی مدارک را دزدیده؟ 2- مدارک را به چه فردی تحویل داده؟ 3- مدارک بر علیه چه افرادی استفاده شده؟ 4- مدارک بنفع چه افراد یا جناح یا کشور خارجی استفاده شده؟ 5- آیا از مدارک سرقت شده توسط سعید حجاریان برای ترور شهید رجایی و شهید باهنر استفاده شده؟ 6- آیا شهید حجاریان در ترور شهید آیت از این مدارک استفاده کرده؟ 7- آیا سعید حجاریان تیم ترور مستقل داشته یا از منافقین برای ترور افرادی که مخالفش بوده استفاده کرده؟
    • IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
      0 0
      اسناد دزدیدن ترور کردن،پس چرا محاکمه نشدن؟!
  • IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    47 81
    حجاریان فکش شکسته ! زیاد شر ور میگه !!! باید نجدد سرویس بشه ...
    • رضا IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
      2 9
      همینطوره واقعا
  • پویا IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    60 55
    حجاریان سلطان گندم گویا رانت و منافع اش تهدید شده که معترض شده است.
  • سعید IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    52 69
    اصلاح طلبان ترمز کشورند در دهه گذشته همه ی شاخص های اقتصادی منفی بود و کشور در تمام زمینه ها دچار عقب ماندگی شد و قیمت دلار 10 برابر شد یعنی مردم 10 برابر فقیر شدند.
  • IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    1 3
    عبارت آخر گزارش به رنگ قرمز مشخص می کند که مشرف اصولأ به خیانت و وطن فروش و غارتگر بیت المال بودن اصلاحاتچی ها هیچ اعتقادی ندارد و آنها را نیرویی دموکراتیک و مشروطه خواه توصیف می کند.
  • IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    40 43
    بهمن ۱۳۸۸ سازمان های نظر سنجی آمریکا صحت انتخابات ۸۸ را تایید کردند اگر مردم خبر دار میشدن اين جماعت این قدر پررو نمی‌شدند
  • IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    53 39
    مشرق پوتین جنایت کار درحال فرار است گیر دادی به یک معلول واین تیتر شما توهین به ملت است
    • IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
      16 39
      غربگدا سوختی
  • IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    آقای حجاریان جاسوس انگلیس ، آرزو را بگور ببرید همانطور که قبلار خواهان ابطال انتخابات ریاست جمهوری زمان احمدی‌نژاد شدید
    • IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
      شماها ۳۴سال فقط گند زدید سه نسل مدیران از شماها بودند ،،روحانی عصاره فضائل اصلاح طلبان بود که گندش تا سالها از بین نمیره...پس سکوت کنید به نفعتونه
  • IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    29 37
    باشه، فرمایش دیگه.
  • IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    11 37
    عمویادگار برو تو غار پیر مرد ایزاینری پوشکی قبولی انتخابات و ریست جمهوری این کشور بستگی به حضور یک پیرمردپوشکی ویلچری داشته خداراشکر که پیرمردهای پوشکی ایزایمری ولیچرری از نوع طلبها رای ندادن
  • IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    11 33
    یه پیشنهاد به اثلاح طلبان موذی، چرا همه اش مردم فدای شما بش یه بار شما فدای مردم بشید
  • IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    43 41
    هم معلول جسمی هستی هم مغزی
  • رحیم IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    25 49
    مردک آره رئیسی برکنار بشه تا تو و هم طویله ای هات، مملکت رو دو دستی تقدیم اسرا کنید.
  • IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    8 24
    خانواده ها اجازه میدن بچه پای فیلم های خالی از اخلاق بشینه بعد میگن نمیدونم دهه هشتادی گودزیلاست هیولاست و از این حرف ها
  • IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    38 44
    آقای حجاریان ملت فقط منتظر بودند شما تشریف بیاورید. یادت رفته گذشته رو.... برو خونت بشین، میگم هاشمی بیاد.
  • IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    15 37
    اعوذ بالله معلولیتش تو جسم مهم نیست تو دین معلوله گمراهی درد بزرگیه خدا هدایتش کنه
  • IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    43 25
    استعفا دهنده تا همه مردم در انتخابات شرکتت کنن
  • IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    2 14
    به نظر خودت هم اگر بیایی رای بدهی به چه کسی رای میدهی
  • IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    21 39
    بعدازصحبتهای مقام معظم رهبری دراستفاده ازلفظ تندروهابرای نیروهای مومن وانقلابی،بایداستفاده اازاین کلمه ممنوع بشه
  • IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    23 45
    اصلاح طلبها غلط کردند که حامی لختی پتی و شرابخواری لا ابالی گری هستند
  • Hesam IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    17 33
    ساواکیهای قدیمی به جز سرانشون بقیشون کجا شدن.
  • امید IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    26 34
    حجاریان عضومنافقین و مامور سازمان سیاهست یک روز مدارکش درمیاد همه می‌فهمن مثل بنی صدر
  • IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    19 42
    اولِ شورش زن زندگی آزادی گفتم دعوا نه بر سر حجابه نه بر سر جمهوری‌اسلامی. دعوا روی رئیسی و بهتر بگم داستان، داستانِ قدرت‌طلبی وحشتناک اصلاح‌طلبانه
  • IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    22 37
    این اصلاح طلبها سال ۸۸ هم میگفتند انتخابات باید تکرار بشه و احمدی نژاد هم رد صلاحیت بشه ! این ها رو باید سنگسار کرد !
  • IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    67 8
    عاقبت پوتین عاقبت صدام است
  • IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    28 34
    این حجاریان مزدور ومتوهم هزار مرتبه پستتر وبیشرف تر از منافقان هست
  • IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    19 48
    حجاریان بایستی برود و در امور مملکت بجای ملت نظر ندهد.
  • بابک گیلانی IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    28 28
    از روز انتخاب اقای ریسی چند نفر از جمله اقای حجاریان وعباس عبدی و زید ابادی وامثالهم خیلی چرت وپرت بلغور میکنند.اینها همان قدرت طلبان فاسدی هستند که چشم موفقیت دولت ریسی را ندارن. در واقع مقابل نظام و اراده رهبری ایستاده اند ومدام مطلک سیاسی می اندازد.دیر نباشد انروزی که به سرنوشت خدمه نایتانیک دچار شوند.
  • بابک گیلانی IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    19 41
    از روز انتخاب اقای ریسی چند نفر از جمله اقای حجاریان وعباس عبدی و زید ابادی وامثالهم خیلی چرت وپرت بلغور میکنند.اینها همان قدرت طلبان فاسدی هستند که چشم موفقیت دولت ریسی را ندارن. در واقع مقابل نظام و اراده رهبری ایستاده اند ومدام مطلک سیاسی می اندازد.دیر نباشد انروزی که به سرنوشت خدمه نایتانیک دچار شوند.
  • حبیب IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    29 44
    لعنت خدا بر هر چی جاسوس، مزدور،
  • IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    27 44
    حالا کی گفته شرکت کنی استاد انقدر بی اهمیت بودی که هم کیشانت هم فهمیدن ارزشی نداری زدنت تا نوایی ببرن بد بخت بی چاره
  • هستی بغدادی IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    16 34
    امیدوارم این رو منتشر کنید و دیده بشه ، بجای فحاشی میخوام یک موردی رو از طرز فکر اشباه حجاریان و و غربزدگیشون بگم ، این آدم ها جوری از خودشون دور شده اند و تابع غرب شده اند که اعلامیه ای که خلاف تعالیم دینی است رو بعنوان سند بالا دستی در نظر میگیرن ، سند بالا دستی ما قرآن است نه اراجیفی که نه در متن ونه در تفسیر تشابهی با دستورات و تعالیم دینی ما ندارند
  • IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    10 46
    واقعا نمیدونستم ریسی تا این حد سوزوندتون
    • IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
      1 11
      جناب رییسی مردتر از این حرفهاست که دنبال سوزوندن کسی باشه ایشون دنبال آباد کردن خرابه هایی هستن که افساد طلبان رو دست کشور و ملت گذاشتن
  • حسن IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
    15 39
    اگرمملکتی با رای ندادن امثال شما از بین برود بهتر است که زودتر از بین برود
  • IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
    17 30
    حجاریان زیاده خورده وتراوش ذهنی اش از لجن پراکنی زیاده
  • IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
    19 38
    همین مونده بود بهایی کثیفی مثل حجاریان بشه رئیس جمهور
  • IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
    19 48
    چرا این ها رو مجازات نمیکنید اخه غربگرا بی وطن جاسوس
  • مرد خدا IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
    18 40
    همسال حجاریان با این تفکر فرقی با منافقین نمی کنند آنها خارج کشور عملیات انجام می دن همسال حجاریان در داخل ایران خدا رحم کنه
  • ش. AE ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
    9 10
    می‌خواهیم ۷۰ سال شما شرکت نکنی مگر وقتی شرکت میکردی چه گلی به سر این مردم زده بودی که حالا میخوای بزنی مردک رذل
  • ایرانی🇮🇷 IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
    18 42
    حجاریان غلط کرد با جد و آبادش.
  • فرزاد IR ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
    12 48
    حجاریان برو بمیر منافق هزار چهره.. تو وپسرت کم خوردین ؟بی خجالت .
  • IR ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
    5 12
    مزخرفات
  • IR ۰۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
    4 12
    اینا میدونن تو کشور مردم حافظه تاریخی سیاسی شون ضعیفه وگرنه این خائنین هیچ چیز و هیچکس براشون جز شهوت و قدرت مهم نیست هر کس گفت درست گفت سرطان سران اصلاحات !!!!
  • BE ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
    4 15
    توهم زده دلقک
  • DE ۰۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
    37 6
    مهمون ، مهمونو نمیتونه ببینه ، صاحبخونه هیچکدومشونو ..
    • IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
      16 49
      صاحبخونه مهمونی چون رییسی رو ، نه تنها میبینه رو سرش هم میزاره
  • IR ۰۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
    0 17
    وارد سیاست نمیشم ولی از قبل انتخابات مشخصا معلوم بود ریسی را با منظوری وارد قوه مجریه کردن بقیش خودتان حدس بزنید چرا . البته قصدم دفاع از ریسی نیست واینکه هرجور شده بد معرفی کردن ریسی بود حتی سخنرانی خانمش هم این
  • NO ۰۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
    40 10
    مرگ ب پوتین
  • IR ۰۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
    4 11
    جناب ! دلخوشی از رئیسی نداریم اما به شغالهایی مثل تو کسی رای نمیده. هر که میگه نون و پنیر تو دیگه سر تو بزار و بمیر
  • حجت جوادی شیرازی IR ۰۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
    20 49
    عنصر نامطلوب، مهره ی سازمان سیا میخواد رئیس جمهور بشه....
  • ایرانی اصیل IR ۰۴:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
    13 42
    بیاری الهی هر چه این نظام الهی با همه مشکلاتی که از خارج و مزدوران داخلی برایش بوجود اورده اند به یمن و قوه الهی به سمت رو به جلوه در حال حرکت و بیشتر و بیشتر خار چشم دشمنان داخلی خواهد بود
  • رضا IR ۰۴:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
    60 16
    خدائیش حق با حجاریانه
    • سهراب IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
      14 35
      بچه که بودیم توی اون صفای کودکی به آدم های فضول وبی عرضه می گفتیم: هروقت گفتند خاک انداز، خودتو جلوبیانداز
    • IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
      37 54
      افساد طلبان 34 سال بعد از انقلاب حکومت کردند و نتیجه عملکرد شون افزایش فقر و فساد و تورم و رکود و بیکاری و فاصله طبقاتی بود و دیگر هیچ !
  • IR ۰۵:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
    12 32
    آقای رییسی کنار برو حجاریان میخواد رئیس دزدا باشه.
    • IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
      0 0
      یعنی با این متن دعوا سر ریاسته
  • پرشیا IR ۰۵:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
    12 31
    ما که میدونیم یهودن
  • IR ۰۵:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
    11 40
    نحوست افسادطلبان
  • حاجی از سه راه جوبشور قم IR ۰۵:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
    8 33
    راستی این حجاریان شغلش چیه از کجا میخوره؟ روی کاناپه ولو شدن و توئیت زدن و مصاحبه پر کردن برای فلان روزنامه و سایت قهوه ای اصلاحاتچی فکر نکنم درآمدی داشته باشه
    • سروش IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
      18 33
      زالوی اصلاحاتی از خون ملت و ایجاد اغتشاش و خون ملتدر تولید آشوب کلا ایشان نماینده حزب آشوبند.
  • ناشناس IR ۰۷:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
    33 14
    مگر تو در همه این اعمال با آنها مشارکت داشته ای که خبر داری!
  • IR ۰۷:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
    8 13
    دقت کردین طرفدارای به جز فحاشی و بکار بردن الفاظ رکیک هیچ استدلالی ندارن؟
  • حمید ۰۷:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
    19 35
    اقای پرستویی اگر صدا وسیما نبود ایا کسی تو را می شناخت.البته که صداوسیما مقصر است که چرا اینده نگری نمیکنه وهر دوزرایی شکمش که سیر شد جفتک نندازه.پرستویی خجالت بکش.
  • IR ۰۸:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
    24 47
    عجب ادم پررویی! "یکی رو تو ده راه نمی دادند انوقت سراغ کدخدا را میگرفت"! حجاریان با پرونده ای مملو از خیانت و فتنه و چالش علیه اسلام و انقلاب و امام و ده ها جرم امنیتی به جای اینکه لال شود و به چند روز حیات نباتی - حیوانی خود خاتمه بدهد هوس رئیس جمهور شدن کرده . از قدیم گفته اند " عشق پیری گر بجنبد سر به رسوایی زند "
  • علی IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
    18 28
    این کیست که از جانب مردم صحبت می کند
  • غضنفر IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
    18 32
    ظاهرا فلفل اقای دکتر رئیسی خیلی تند بود تا هم فیها خالدون حجاریان راسوزانده نمیدانیم ادعای دمکراسی شما راباور کنیم یا افکار وارزوهای دیکتاتوری شما راکه خواستار اخراج رئیس جمهور قانونی ومردمی هستیدهماهنگی ها راببینید مخافقین و امریکا وانگلیس واسرائیلی ها وجبهه افساد طلبی داخلی با دکتر رئیسی
  • hop IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
    12 31
    اون گلوله مثل اینکه از وسط مخش رد شده اینطوری شده!
  • IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
    4 38
    کاش اون کسی که گوله تو مخت خالی کرد اساسی خالی می کرد تا برای همیشه گورتو گم می کردی مستقیم می رفتی جهنم
    • مجید IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
      14 33
      سعید جان !!!! دست و پاتو میبوسیم یک گلوله دیگه خرج این مزدور غرب پرست کن ..... دستت درد نکنه
  • م IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
    10 44
    میشه دولت علیل
  • IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
    5 16
    درد شما در هنر و سینما این چیزها نیست تلوزیون همه شبکه ها رو از منابع انسانی که پس از سال ها شکل گرفته بود خالی کرد.
  • IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
    14 4
    بابرکناری رئیسی خیلی موافقم ودیگه دئیس جمهوری واسه حجاریان خیلی لقمه بزرگیه
  • IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
    21 45
    گم شو بی ناموس عوضی
  • IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
    16 31
    حجاریان بعد از پیروزی انقلاب مدارک زیادی از اطلاعات ارتش را سرقت و پنهان کرده: 1- بدستور چه فرد یا گروه یا جناح یا دولت اجنبی مدارک را دزدیده؟ 2- مدارک را به چه فردی تحویل داده؟ 3- مدارک بر علیه چه افرادی استفاده شده؟ 4- مدارک بنفع چه افراد یا جناح یا کشور خارجی استفاده شده؟ 5- آیا از مدارک سرقت شده توسط سعید حجاریان برای ترور شهید رجایی و شهید باهنر استفاده شده؟ 6- آیا شهید حجاریان در ترور شهید آیت از این مدارک استفاده کرده؟ 7- آیا سعید حجاریان تیم ترور مستقل داشته یا از منافقین برای ترور افرادی که مخالفش بوده استفاده کرده؟
  • IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
    15 32
    سعید حجاریان تبدیل شده به "سعید ضحاک"
  • سهراب IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
    14 23
    این حرف های مفت آدم های اصلاحاتی بی خاصیت این سرمایه های اسراییل در ایران آدم را به یاد توهم سان دیدن های رضا ربع پهلوی می اندازد...
  • سروش IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
    11 29
    جناب آقای رئیسی با پشتوانه مردم دولتی مردمی تشکیل داده اند و و صد حیف که مدیران دولت قبل رو موتوری تعویض میکنند نه مثل جناب خاتمیان و بنفشیجان اتوبوسی و ایشان برکنار نمی شوند جنابتان هم اندازه آرزویشان اراجیف و حرف بزنند یعنی اندازه گلیمت پایتان را دراز بفرمایید.
  • بنده خدا IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
    16 24
    با سلام اقای حجاریان ایا از قیمت زرشک جدیدا خبر داری؟
  • IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
    16 28
    به یاری خداوند و برکت خون شهدا (سلام الله علیهم ) و رهبری های پیامبر گونه رهبر مقتدر و امین انقلاب اسلامی اسلام و انقلاب موانع داخلی و خارجی را یکی پس از دیگری از بین میبرد و سنگرهای کلیدی جهان را فتح خواهد کرد .
  • سروش IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
    0 15
    اصلا کامنت گذاشتن کیف نمی ده دیگه چند روزیه نظر منفی کم و حقیقی شده!!!
  • IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
    19 26
    سعید حجاریان بهتره یه مروری به اون توبه نامه ش داشته باشه. مشخص بود حجاریان ....
  • علیرضا IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
    1 0
    تووبااون حسن دزد واسحاق کلاه بردارتون غلط میخوری با جدو ابادت درمورد جایگاه رهبر یاحتی رییس جمهوری اضهار نظر کنی بی ناموس
  • IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
    0 0
    انچه مسلم است بقدرت رسیدن اصلاحطلبان تابع کوتاه امدن شورای نگهبان وحمایت بیدریغ غرب ازاین خودفروخته هامیباشد
  • ناشناس IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
    19 18
    حالاکی رای تمامی خواد که نطرمیدی ......،فکر کردی کی هستی که شرط تعیین میکنی،شما اصلاح طلبان رانمیخواهند بروید خودتان رااصلاح کنید بعد کشوررا.
  • رضایی IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
    32 33
    لعنت خدا بر حجاریان ؛ امیدوارم خبر مرگش رو بشنوم
  • IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
    0 0
    تئوری ها را چرا به روحانی ندادن
  • IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
    1 0
    رئیسی نباشد تا من در انتخابات ..../ نمی دانم. چرا یاد شعر و ...‌افتادم: شتر در خواب.....
  • IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
    0 26
    اصلاح طلبان خائن به ایران و خدای متعال اند
  • sadeg IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
    1 0
    این فرزندان نامزروع انگلیسی کور خوانده اند که دوباره دین را از صحنه حیات سیاسی کشور دور کنند و داستان دوره مشروطه انگلیسی را تکرار کنند.
  • IR ۰۷:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    0 0
    این حقیقی غیر قابل انکار است که" عموما مردم عقلشان به چشم و گوششان است . لذا اگر گوش و چشم را تسخیر کنی عقل و درک و دین و دنیایشان را تسخیر می کنی "( البته برای انان که دینشان همان دنیایشان است و مسئولیت و وظیفه برایشان کلماتی بی معناست ، این گفته بار معنایی خاصی را یدک نکشد )
  • م IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    0 0
    درودها بر جناب حجاریان
  • حسنی IR ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
    0 0
    ماخودمان آقای رییسی انتخاب کردیم تاچشم بعضیا ک حسودهستن ازکاسه دربیاد ازاین ک آقای رییسی ب فکر کشور ومردم ایران است ممنون وسپاس گذاریم وجانمان رادر راه خداوقران میدیم وارزوی سلامتی برای رهبر واقای رییسی وقضات داریم
  • علی IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    0 0
    اقای حجاریان.....
  • IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    0 0
    حالا کی براتو دعوت نامه فرستاد؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس