ممانعت عربستان از ورود دو صهیونیست به یک رویداد جهانی با حضور بن سلمان

منابع صهیونیستی اعلام کردند که عربستان سعودی اجازه نداده است دو دیپلمات صهیونیست در کنفرانس «اکسپو -۲۰۳۰» که در فرانسه برگزار شد، مشارکت کنند.

به گزارش مشرق، پایگاه خبری صهیونیستی واللا اعلام کرد که عربستان سعودی از مشارکت دو دیپلمات صهیونیست در یک رویداد جهانی در فرانسه که محمد بن سلمان، ولیعهد این کشور در آن حضور داشت، ممانعت کرد.

بر اساس این گزارش، دو دیپلمات صهیونیست برای مشارکت در کنفرانس «اکسپو- ۲۰۳۰» رفته بودند اما به دلیل حضور محمد بن سلمان ،ولیعهد عربستان در این کنفرانس از ورود آن ها جلوگیری شد و در لحظات آخر متوجه شدند که اسم آن ها از لیست دعوت شدگان به این مراسم حذف شده است.

برخی منابع در وزارت خارجه رژیم صهیونیستی اعلام کردند که ممکن است حذف نام دیپلمات های صهیونیست از لیست دعوت شدگان، واکنش عربستان سعودی به سیاست های اخیر رژیم صهیونیستی در خصوص مساله فلسطین و تنش های اخیر در «جنین» و کرانه باختری باشد.

محمد بن سلمان،ولیعهد عربستان تقریبا یک هفته پیش برای دیدار با امانوئل مکرون، رئیس جمهوری فرانسه و شرکت در اجلاس پیمان تامین مالی جدید جهان و همچنین مراسم استقبال از نامزدی عربستان برای میزبانی نمایشگاه جهانی اکسپو - ۲۰۳۰ به پاریس سفر کرد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۲
    0 0
    احسنت
  • IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    0 0
    تمام کشورها خصوصا مسلمانان باید از صهیونیستها فاصله بگیرندکه بسیار خطرناک هستند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس