بالن‌های آتش‌زای فلسطین مجددا بلای جان صهیونیست‌ها می‌شود

گروههای جوانان انقلابی در نوار غزه تهدید کردند که در واکنش به نقض عهدهای رژیم صهیونیستی و عدم اجرای تعهدات این رژیم، بار دیگر، پرتاب بالنهای آتش‌زا را از سر خواهند گرفت.

به گزارش مشرق، منابع خبری عبری می‌گویند که گروههای جوانان انقلابی در نوار غزه امرز دوشنبه بار دیگر تهدید کرده‌اند که سیاست پرتاب بالنهای آتش‌زا به سمت اراضی اشغالی فلسطین را مجددا در پیش خواهند گرفت.

شبکه عبری «کان» گزارش داد، این گروههای فلسطینی، پیش از این، از دهها بالن آتش‌زای آماده پرتاب و همچنین تجهیزاتی که برای این مسئله کاربرد دارد، تصاویری منتشر کردند. پشت سر این جوانان نیز پلاکاردهایی نوشته شده بود با این شعار: «با آتش و زبانه، [شهرکهای اسرائیلی] اطراف نوار غزه، فرو خواهند پاشید».

کان به نقل از منابع آگاه خود گزارش داد، پیامهایی از طریق واسطه‌ها به رژیم صهیونیستی فرستاده شده است که احتمالا جوانان فلسطینی بار دیگر از سلاحهای مورد استفاده در راهپیماییهای بازگشت، اسفتاده خواهند کرد. این اقدام در واکنش به شانه خالی کردن صهیونیستها از اجرای تعهدات قبلی خود است.

سیاست پرتاب بالنهای آتش‌زا پس از راهپیماییهاهای بازگشت و شکست محاصره نوار غزه فراگیر شد. این راهپیماییها در سال ۲۰۱۸ به صورت گسترده برگزار می‌شد و به عنوان اهرام فشاری از سوی جوانان فلسطینی علیه رژیم صهیونیستی بود.

در پی پرتاب این بالنها، مساحتهای گسترده‌ای از اراضی کشاورزی تحت اشغال صهیونیستها به آتش کشیده شد. رژیم صهیونیستی هم در واکنش به این مسئله، مواضع گروههای مقاومت را هدف قرار می‌داد که نشان می‌داد این بالنها به شدت صهیونیستها را کلافه کرده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    0 0
    از همین روشهای سنتی اگر استفاده کنند و مزارع گندم را اتش بزنند پس از مدتی فلج و اقتصادش خراب و دچار تورم و دزدی مثل برخی ملل میشوند و فرار میکنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس