کد خبر 1499263
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۷
صحرایی: مدارس دولتی در ازای ثبت نام اجازه دریافت وجه ندارند

وزیر آموزش و پرورش از ثبت نام آزمون برای ۲۲ هزار دبیری در مرداد ماه سال جاری خبر داد و درباره شرایط ثبت نام در مدارس دولتی تاکید کرد که این مدارس خارج از دستور العمل هیچ دریافت وجهی ندارند.

به گزارش مشرق، رضامراد صحرایی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیأت دولت و در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه اگر مدارس فعالیت فوق برنامه‌ای دارند بعد از اتمام فرایند ثبت‌نام باید با مشارکت خانواده‌ها در این رابطه برنامه ریزی شود، از رسانه‌ها خواست که در این زمینه موارد را رصد کنند و اضافه کرد: ما هم نظارت‌ها را دنبال می‌کنیم.

برگزاری آزمون استخدام ۲۲ هزار دبیر در ۱۲ مردادماه

وزیر آموزش و پرورش درباره آزمون استخدامی ابتدایی نیز گفت: نتیجه این آزمون آماده شده البته اعلام نتیجه به عهده ما نیست.

صحرایی یادآورشد: از آنجا که متغیرهای دیگری در نتیجه آزمون تأثیرگذار هستند برای اعلام نمره تراز و رتبه بندی نیازمند ضریب کشوری هستیم چرا که مناطق مختلف کشور ضریب متفاوتی بر اساس شرایط مختلف دارند که این ضرایب از وزارت کشور در اختیار سازمان سنجش قرار دهد و ظرف چند روز آینده نتیجه آزمون اعلام و از هفته اول تیرماه ارزیابی‌های تکمیلی آغاز می‌شود.

وی عنوان کرد: آزمون دیگری هم ۱۲ مرداد برای استخدام حدود ۲۲ هزار دبیر برگزار خواهد شد که ثبت نام آن از هفته آینده آغاز می‌شود.

وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه عمده تمرکز ما روی پایگاه‌های تابستانه است، تصریح کرد: ۱۰ هزار مدرسه برای برنامه‌های اوقات فراغت دانش آموزان آماده شده و تاکنون در سامانه نورینو بیش از هفت هزار مدرسه ثبت نام کرده‌اند و امید است شعار مدرسه تعطیل نیست را به شکل خوبی دنبال کنیم.

صحرایی درباره اردوهای گردشگری دانش‌آموزی نیز توضیح داد: اردوها نقش بسیار مهمی در تربیت دانش آموزان دارند لذا برنامه‌ریزی جدی برای سفرها و اردوهای دانش آموزی انجام شده است.

وی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های اولویت دار این وزارتخانه اصلاح وتقویت اردوگاه‌ها است، یادآورشد: بسیاری از اردوگاه‌ها احتیاج به بازسازی دارد و کمبود اعتبارات هم باعث شده بسیاری از آنها نتوانند خدمات خوبی ارائه دهند.

صحرایی افزود: چند روز قبل با معاون اول رئیس جمهور در این زمینه صحبت کردم و در حال جذب اعتباراتی هستیم تا اردوگاه‌ها برای پذیرش دانش آموزان آماده شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    2 0
    جناب وزیر معوقات 1400 چی شد اضافه تدریس.....
  • جانان جانان IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    2 0
    همیشه با حرف جدید.. باشید ولی تسکین محکم دیروز.... باشید. ـ.. جانان...
  • جواد IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    0 0
    سلام 42تو آزمون میتونه شرکت کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس