کد خبر 1498834
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۷
حیرت کارشناس روس از قدرت پدیده کشتی آمریکا

مربی کشتی داغستان با تمجید از پدیده کشتی آمریکا وی را یک مبارز ماهر و جنگنده قلمداد کرد.

به گزارش مشرق، سایت کشتی داغستان ( wrestdag‌) در گزارشی به تجزیه و تحلیل رقابت‌های فینال ایکس کشتی آزاد آمریکا پرداخت و نوشت: یکی از ناکامان این دوره از رقابت‌ها جردن باروز بود که در برابر چانس مارستلر شکست خورد و نتوانست مسافر بلگراد شود. مارستلر که با شکست باروز به عنوان پدیداه کشتی آمریکا معرفی شده می‌تواند به حریف جدی برای مدعیان این وزن تبدیل شود.

در وزن ۷۰ کیلوگرم آزادکاران ایرانی (محمد نخودی و علی سوادکوهی) و اخمت عثمان‌اف روس مدعیان اصلی رسیدن به سکوی مدالی این وزن غیر المپیکی به شمار می‌روند. در مسابقات جهانی ۲۰۲۲ بلگراد جردن باروز به مدال طلا رسیدو محمد نخودی نیز به نقره بسنده کرد.

در ادامه گزارش سایت کشتی داغستان به نقل از یوسف عبدالسلاموف، مربی و کارشناس کشتی آمده است: قبل از فینال X، من از سالن بدنسازی در نیویورک بازدید کردم که مارستلر در آن تمرین می کرد. کمی با او کار کردم. او که بدنی غیر معمول دارد، از نظر بدنی قوی و می‌تواند برای هر حریفی دردسر ساز شود.

کارشناس کشتی داغستان در ادامه می‌گید: دو روز قبل از شروع رقابت‌های فینال چانس مارستلر ۸۷ کیلو وزن داشت که برای وزن ۷۹ کیلوگرم خیلی زیاد به نظر می‌رسد اما او با آرامش وزن‌های اضافه را کنار زد. این مرد شخصیت خاصی دارد و مهمتر از همه، او یک مبارز ماهر است. مارستلر همیشه سعی می کند چیز جدید را یاد بگیرد و از یادگیری دست نمی‌کشد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 9
  • IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    0 3
    یک برده ی سیاه،که اجدادش ژن خوب حمالی را به ارث بهش دادن وامروز برای عموسام نوکری می‌کنه،درست مثل اجدادش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس