زیاد النخاله: توافق ایران و عربستان تأثیری مثبت روی فلسطین خواهد داشت

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت که تفاهم عربستان و ایران منطقه را به حالت عادی بازگردانده است و پیامدهای مثبتی روی موضوع فلسطین خواهد داشت.

به گزارش مشرق، «زیاد النخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در گفت‌وگو با پایگاه خبری « حیاة واشنطن»، عادی سازی روابط کشورهای سازشگر با رژیم صهیونیستی را یک «ناامیدی بزرگ» توصیف کرد و از عرب‌ها خواست از پایداری و مقاومت مردم فلسطین حمایت کنند.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به تهدیدات بنیامین نتانیاهو در مورد بر ادامه ترور رهبران مقاومت گفت: ما نیز قادر به هدف قرار دادن پایتخت آنان و دیگر شهرهای اشغالی هستیم.

وی تأکید کرد که اگر نتانیاهو جرأت کند رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین را در عرصه‌های دیگر هدف قرار دهد، «اسرائیل» آماج حملات مقاومت قرار خواهد گرفت.

زیاد النخاله تصریح کرد: به هیچ وجه بحث نفوذ در ماجرای ترور فرماندهان گروهان‌های قدس در حمله اخیر به غزه مطرح نیست و این مسئله صرفا به سهل‌انگاری در بکارگیری وسایل ارتباطی برمی‌گردد.

النخاله اظهار داشت که ترور فرماندهان جهاد اسلامی به هیچ وجه موجب سست شدن زیرساخت‌های نظامی این جنبش نشده، زیرا بلافاصله جانشینان این فرماندهان جای آنان را پر کردند.

وی افزود: برادران شهید ما اشتباه کردند و فکر نمی‌کردند دشمن اینگونه تلفن همراه آنان را تحت نظر داشته باشد و متاسفانه تمامی فرماندهانی که شهید شدند، تلفن همراه کنار خود داشتند.

زیاد النخاله خاطر نشان کرد، این فرماندهان فکر کردند می‌توانند مخفیانه با خانواده‌هایشان دیدار کنند اما متاسفانه این کار بدون اتخاذ تدابیر امنیتی لازم انجام گرفت، چرا که تلفن همراه خطرناک‌ترین وسیله و جاسوسی متحرک برای کسانی است که آن را همراه خود داشته باشند و این وسیله مکان حضور آنان را به طور دقیق در اختیار دشمن قرار می‌دهد.

النخاله گفت: ما فرماندهان بزرگی را از دست دادیم صرفا بخاطر رفتار اشتباه و غیرمناسب خودمان در نبرد با دشمن و نه بخاطر زرنگی و باهوشی این دشمن، زیرا بکارگیری تلفن همراه خطرناک‌ترین وسیله در نبرد ما با رژیم اشغالگر است و به ترور ما منتهی خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    0 0
    نخاله باید نخاله های اطراف فلسطین رو جمع کنه و معدوم کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس