شورای ائتلاف نیروهای انقلاب

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با تبریک پیروزی مقاومت در نبرد پنج روزه، تاکید کرد ادامه این روند به تشدید سرعت فروپاشی رژیم و بازگشت سرزمین فلسطین به صاحبان اصلی خود منتهی خواهد شد.

به گزارش مشرق، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب به مناسبت پیروزی مقاومت در نبرد پنج روزه با رژیم صهیونیستی بیانیه ای منتشر کرد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

در سپیده دم سه شنبه گذشته ارتش جنایتکار صهیونیستی با استفاده از پهپاد سه فرمانده میدانی جنبش جهاد اسلامی را به همراه زنان و کودکان‌شان درغزه به شهادت رساند تا شاید بتواند اقدامات این جنبش را در مناطق کرانه باختری ، جنین و قدس شرقی متوقف نماید.

دولت متزلزل نتانیاهو با هدف فرار از بحران های داخلی ، جلوگیری از تجزیه کابینه ائتلافی ، احیای قدرت بازدارندگی رژیم و در نهایت اختلاف افکنی و ایجاد فتنه میان گروه های فلسطینی ، ترور فرماندهان سرایاالقدس را تدارک دید اما تحولات روزهای گذشته نشان داد سردمداران رژیم غاصب صهیونیستی دچار اشتباهات محاسباتی دیگری شده اند.

تشکیل فوری اتاق عملیات مشترک، مدیریت یکپارچه صحنه درگیری، حفظ قدرت آتش و خونسردی و دوراندیشی نیروهای مقاومت نشان داد ترور چند فرمانده میدانی نمی تواند دشمن را برای رسیدن به اهدافش کمک کند. از این رو در آغازین روزهای درگیری، نفس های رژیم به شماره افتاد و آنها را دست به دامان میانجی گران بین المللی کرد تا شاید راهی برای رهایی از این بن بست پیدا کنند.

امروز برای دشمن صهیونیستی آشکار شده روحیه مقاومت برای آنان مرگبارتر از سلاح مقاومت است و این روحیه باعث شده علیرغم شهادت شش تن از فرماندهان و تحمل بیش از ۲۵۰ بمباران سنگین، جنبش جهاد اسلامی به سرعت زیرساخت های فرماندهی و موشکی خود را ترمیم و دشمن را با شلیک بیش از ۱۰۰۰ راکت و موشک به مناطق اشغالی از جمله تل آویو غافلگیر و معادلات جدید امنیتی را رقم بزند.

پاسخ قدرتمند و متحد نیروهای فلسطینی که با شلیک پی‌درپی موشک‌ها همراه بود، نشان داد ترور فرماندهان تغییری در وضع گروه های مقاومت ایجاد نکرد و به تعبیرسیدحسن نصرالله در سخنرانی روز جمعه، اسرائیل هم در ایجاد شکاف و فتنه بین گروه‌های فلسطینی و هم در احیاء بازدارندگی شکست تلخی را متحمل شده است.

صحنه نبرد افتخارآمیز نیروهای فلسطینی نشان داد ابتکار عمل در اختیار آنها است. اتاق فرمان و اتاق آتش مشترک نیروهای مقاومت، نقشه های نتانیاهو را وارونه ساخت و ارتش رژیم را فاقد گزینه های معتبر بازدارندگی نشان داد.

رژیم مدعی نیل تا فرات امروز در برابر یکی از اضلاع مقاومت به دریوزگی و التماس افتاد و این در حالی است که جبهه سراسری مقاومت که امتداد منطقه ای پیدا کرده دارای برگه های راهبردی هولناکی است که نابودی کیان رژیم نامشروع صهیونیستی را هدف خود قرار داده است.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با تبریک پیروزی مقاومت در نبرد پنج روزه، حمایت قاطع خود را از نیروهای مقاومت در غزه و سرزمین های اشغالی اعلام نموده و تاکید می کند به برکت خون فرماندهان سرایا القدس ، مقاومت شتاب و گستره بیشتری در غزه، کرانه باختری، قدس و اراضی اشغالی ۴۸ و ۶۷ خواهد یافت و ادامه این روند به تشدید سرعت فروپاشی رژیم و بازگشت سرزمین فلسطین به صاحبان اصلی خود منتهی خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ناشناس IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
    0 0
    طرف زده ۲۰فرمانده ارشد جهاد رو کشته ایناهم یه پیر زن۸۰ ساله رو هزار موشک کشتن جشن هم میگیرن
  • IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
    0 0
    باشه
  • فرشاد IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
    0 1
    تشکر از آقای دکتر حداد عادل که بیانیه های وزین و تحلیلی می نویسد.
  • NL ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
    0 0
    حاجی صورت رو میشه با سیلی سرخ نگه داشت و بهم تبریگ گفت😂😂
  • US ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
    0 0
    روحشان شاد ولی سیستم اطلاعاتی طرف قوی بوده یا سیستم حفاظت فلسطین ضعیف، در ۵ روز ۱۱ فرمانده رو زدن فاجعه است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس