ترانه علیدوستی  تفریق

مدیران سینما باید تلاش کنند حرمت وزیر این وزارتخانه حفظ شود و هر سینماگری برای سهم و امتیاز خواهی، حمله به وزیر ارشاد را به عنوان یک سیاست انتخاب نکند.

سرویس فرهنگ و هنر مشرق - محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی در ۲۵ آذر ۱۴۰۰ در اختتامیه جشنواره فیلم فجر گفت: سینمای ایران متعلق به ۱۰ هزار نفر است و نمی‌توانیم بگوییم که همه امکانات و تجهیزات در اختیار ۲۰-۳۰ نفر باشد. دوران پدرخواندگی در سینمای ایران تمام شده است، اکنون سینمای ما به پدری نیاز دارد که خوب بشنود و خوب عمل کند و عدالت را رعایت کند. امروز در سینمای ایران قوانین حکم‌فرماست، باید بگویم که دوران تلفن زدن و سفارش کردن تمام شده و قوانین حکمفرماست.

حق توهین به رهبر و مرشد ما را ندارید

خزاعی در ۲۵ آذر ۱۴۰۱ در کشاکش آشوب‌های پاییز در اختتامیه جشنواره سینما حقیقت اظهار داشت : نمی‌شود هرکسی مبانی اصلی را زیر سوال ببرد و ما چیزی نگوییم. شما حق ندارید به رهبر و مرشد ما توهین کنید. عرصه فرهنگ نباید اینقدر بی‌حساب و کتاب شود. اینجا هنوز جمهوری اسلامی است. برخی در توهم هستند. تا کی باید تحت‌تأثیر رسانه‌های شیشه‌ای باشیم؟ تا کی پیاده نظام اینترنشنال و منو تو باشیم؟ یک لحظه به خودمان بیایم. این کشور دو دستی تقدیم کسی نمی‌شود. این کشور روز به روز بالنده می‌شود.

خزاعی تأکید کرد: از هیأت مدیره جدید خانه سینما ممنونم این سینما اگر دچار مشکل است، برخی مربوط به خود سینماگران است، چون اظهارنظر سیاسی می‌کنند. شما باعث شدید خیلی از سینماگران بیکار باشند. سال بعد سال بیکاری سینما خواهد بود. آنهایی که بیانیه می‌دهند جیبشان پر است. شما دارید معیشت همه را زیر سوال می‌برید. مطالبات درست است اما چشمان را باز کنیم.

تا من هستم، فیلم بدون حجاب اکران نخواهد شد

وی ادامه داد: این جریان از ۸۸ شروع شد. احزاب سیاسی وارد سینما شدند، البته تعداد هنرمندان زیاد است. تا روزی که من هستم حجاب را در سینما از دست نخواهیم داد و فیلم بدون حجاب روی پرده نخواهد رفت. ما نیامده‌ایم که به دهه ۴۰ و ۵۰ برگردیم، اینجا سینمای جمهوری اسلامی ایران است و بابت آن خون‌ها داده‌ایم.

اما یکی از اظهارنظرهای محمد خزاعی که در اختتامیه جشنواره فیلم فجر مطرح شد و گفت: امروز در جشنواره‌ای حضور پیدا کردم که بوی انقلاب می‌دهد. سالیان سال است که به عنوان فیلمساز تهیه‌کننده و دبیر، در جشنواره بودم و نگران اختتامیه و مراسم‌ها بودیم امسال اما من هیچ نگرانی نداشتم. امسال این سالن بوی شهدا را می‌دهد. جشنواره به بچه‌های انقلاب باز گشت.

وی با ژست خاص مورد انتقادی بغض کرد و گفت: دست تک تک مردم را می‌بوسم که هم در راهپیمایی و هم حضور در سالن‌ها حماسه آفریدند. خوشحالم که استقبال گرم مردم را می‌بینم. مردمی که چهار ماه تبلیغات مختلف شد تا در راهپیمایی و جشنواره نباشند، اما آمدند. تهیه‌کننده قلاده‌های طلا در حالی که منقلب شده بود، برای حضار داخل سالن بوسه فرستاد و با تکان دادن دست تریبون را ترک کرد.

این چند فراز رئیس سازمان سینمایی در تبیین و نتیجه‌گیری وعده‌ها و آرمان‌ در امتداد حرکت سازمان سینمایی به صورت طبیعی باید تبدیل به سیاست و روش این سازمان شود.

اما حالا اخباری به گوش می‌رسد که سازمان سینمایی قصد دارد پروانه نمایش فیلم "تفریق" مانی حقیقی را صادر کند. به این بهانه درابتدا باید عملکرد مانی حقیقی و اظهارات اخیرش را در حین فتنه اخیر جستجو کنیم و در مرحله بعدی آنرا با سیاست‌ها و شعارهای سازمان سینمایی تطبیق داد.

مانی حقیقی و تلاش برای تهییج مردم در آشوب‌ها

با جرقه خوردن آشوب‌های پاییز مانی حقیقی ویدئویی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و گفت: در روزهای اخیر مسئولین حکومت در واکنش به اعتراضات خیابانی مردم صحبت از اهمیت قانون‌ مداری کرده‌اند. زن جوانی به نام مهسا امینی پس از بازداشت توسط نیروهای گشت ارشاد کشته شده و مردم در این اعتراض به این اتفاق و در اعتراض به قانون حجاب اجباری که منجر به این مرگ وحشتناک شده برای اعتراض به خیابان‌ها آمدند و مسئولین از ما می‌خواهند رفتارمان قانون مدار باشد.

کارگردان پذیرایی ساده در ادامه اشاره کرد: من در این خواسته مسولان مبنی بر قانون مداری تناقض و سفسطه می‌بینیم. این درست است که مردم باید تابع قانون باشند به شرطی که قانون گذار تابع مردم باشد و قوانینی که وضع میکنه برآیند خواسته های مردم باشد. شما نمی‌توانید به آدمی که به محتوای یک قانون اعتراض می‌کند دستور بدهید که همزمان به آن قانون احترام بگذارد، تناقض و سفسطه همینجاست.

اوا در ادامه اظهار داشت:همه ما می‌دانم که مفهوم نافرمانی مدنی یعنی سرپیچی عامدانه از قوانین ظالمانه یکی از ارکان اصلی همین حکومت فعلی در آن زندگی می کنیم. اشاره من به ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ هست که آقای خمینی که از مردم خواست که در اعتراض به قوانین رژیم پهلوی به خیابانها بریزند و از آن قانون سرپیچی کنند و همینطور ۲۱ بهمن ۱۳۵۷؛ وقتی که از مردم خواسته شد که مقررات حکومت نظامی را نادیده بگیرند و شبانه به خیابان بیایند و همین منجر به پیروزی انقلاب شد. در تقویم ملی کشور من شما این دو روز را تعطیل رسمی اعلام کردید. شما چهل ساله دارید مفهوم نافرمانی مدنی را جشن میگیرید؛ حالا چه شد وقتی همین مردم در اعتراض به قوانین شما به خیابان میریزند و اعتراض میکنند، قانون، قانون میکنید؟

این مردم قانون گریز نیستند...این مردم فتنه گر نیستند...این مردم دشمن نیستند ...اینها بچه های ما هستند ...این ها دخترای دهه ۸۰ هستند که با شجاعت دارند به ما درس شجاعت میدهند. درس شرافت می‌دهند. شما جا دارد بجای اینکه به این مردانگی الکی‌تان ببالید، به اعتراضشان گوش کنید، به خواسته هاشان تن دهید، و از آنها مثل بچه های خودتان حمایت کنید. و این درس بزرگ تاریخ یادمان بماند که وقتی مردم از قانونی منزجرند، یا آن قانون باید کنار گذاشته بشه یا قانونگذار تغییر کنه. جز این راهی نیست. چون مردم را نمی‌شود حذف کرد.

مانی حقیقی و حمله به وزیر ارشاد

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه جشنواره فیلم‌های حقیقت گفت: من از عموم هنرمندان به ویژه اهالی موسیقی خواهش می‌کنم فعالیت‌هایشان را آغاز کنند از نظر دولت و وزارت فرهنگ هیچ مانعی برای برگزاری کنسرت نیست.

دو روز پس از بازداشت ترانه علیدوستی، حقیقی ویدئوی دیگری روز دوشنبه ۲۸ آذر در اینستاگرام خود منتشر کرد گفت: «آقا ما عزاداریم. ما الان موظفیم به عیادت دوستانمان در زندان‌های شما برویم. ما الان موظفیم به عیادت دختری برویم که کاسه چشم پر از ساچمه‌اش را خالی کردند. در چهارگوشه این کشور داریم جسد عزیزانمان را خاک می‌کنیم. وقت نداریم برایت برقصیم»

حقیقی با انتقاد بسیار پررنگی از وزیر ارشاد گفت: «شما همان کسی هستید که چند هفته پیش صحبت از لزوم یکسان‌سازی حجاب اجباری زنان در سینما و تلویزیون و پلتفرم‌ها می‌کردید. شما همان کسی هستید که انگشتتان را برای ما تکان دادید و هنرمندان را تهدید به تنبیه کردید. ‌» او افزود: «حجاب اجباری را که زنان ایران تکلیفش را روشن کردند اما من مانده‌ام که شما به چه جرات از ما در این شرایط دعوت می‌کنید که برای شما کار کنیم. »

حقیقی، ‌ اسماعیلی را نماینده جریانی معرفی کرد که او و هم نسلانش «به جرم داشتن نوار کاست موسیقی یا ویدئو دستگیر می‌کردند یا کتک می‌زدند و در بخشی دیگری از این ویدئواشاره کرد: «‌شما مظهر قشری هستید که هنوز هنوز شهامت نشان دادن تصویر آلت موسیقی را در تلویزیونش ندارد. حالا چطور ممکن است، ‌ در این شرایط وقتی که بهترین بازیگران سینمای ما، بهترین کارگردان‌های ما، وقتی که بهترین آهنگسازان و شجاع‌ترین رپرهای ما در زندان‌های شما هستند از ما دعوت می‌کنید که برایتان کنسرت بگذاریم و جشنواره فیلم راه‌اندازی کنیم؟»

مانی حقیقی در پیام خود درباره «اغتشاشات» خواندن اعتراضات گفت: «شما نمی‌توانید سر آدمی را به زور زیر آب نگه‌دارید و به او دستور دهید که برای نفس کشیدن دست و پا نزند. و وقتی که از فرط خفگی تقلا کرد، اسم آن واکنش را بگذارید اغتشاش.»شما حالا از همان آدم می‌خواهید که بیاید و برای شما آواز بخواند و فیلم بسازد و بدهد به شما که در جشنواره‌تان نشان دهید.» ‌

اواخر مهرماه زمانی که حقیقی برای اکران «تفریق» تصمیم داشت راهی لندن شود در فرودگاه متوجه شد گذرنامه‌اش را توقیف کرده‌اند. در حالیکه چندی قبل و همزمان با اغتشاشات او در جشنواره تورنتو حضور داشت.

همزمان با کشف حجاب ترانه علیدوستی او در ابتدای ویدئوی مذکور با تمجید از ترانه علیدوستی گفت: «مواضع ترانه علیدوستی درمورد مسائل اجتماعی در ایران به قدری شفاف و حمایت مردم ایراندر ماه‌های اخیر ازش آنقدر فراگیر و محکم بوده که چیزی نمی‌توانم به آن اضافه کنم. هر کسی که ترانه علیدوستی را می‌شناسد، ‌ می‌داند که او «آدمی است که با آگاهی و با شجاعت و استدلال منطقی منطقی تصمیم می‌گیرد.»

سازمان سینمایی تقدیم می‌کند؛ پروانه نمایش به فیلم کارگردان هتاک به بنیانگذار انقلاب با حضور بازیگر حامی تروریست‌های اصفهان!

حقیقی زمانیکه علیدوستی عکس بدون حجاب خود را منتشر کرد به صف حامیان او پیوست و در صفحه اینستاگرامش نوشت: «کنارت ایستاده‌ام، محکم و سربلند، مثل همیشه.»

هیچ ممیزی بالاتر از امنیت ملی کشور نیست

محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی پس از تحرکات حمید فرخ‌نژاد و خروج او از کشور در جشنواره سینما حقیقت گفت : نمی‌شود هرکسی مبانی اصلی را زیر سوال ببرد و ما چیزی نگوییم. شما حق ندارید به رهبر و مرشد ما توهین کنید.

مستند به آنچه رئیس سازمان سینمایی ادعا کرده که او توهین به رهبر و مرشدش را برنمی‌تابد و باید این سئوال را مطرح کرد که آیا رئیس سازمان سینمایی بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی را به عنوان رهبر و مرشد خود قبول دارند؟

حقیقی در نخستین ویدئوی خود بنیانگذار را رهبر یک نافرمانی مدعی معرفی می‌کند و همچنان اعتقاد دارد که ۱۲ و ۲۲ بهمن روزهای نمادین پیروزی انقلاب سمبلی از نافرمانی مدنی هستند.

او گشت ارشاد را متهم به کشتن مرحومه مهسا امینی می‌کند بدون آنکه سندی ارائه دهد. در حالیکه رئیس سازمان سینمایی در اختتامیه جشنواره فیلم حقیقت اشاره می‌کند حاضر نیست فیلمی را بدون حجاب نمایش دهد مانی حقیقی در واکنش به موضوع حجاب می‌گوید: وقتی مردم از قانونی منزجرند، یا آن قانون باید کنار گذاشته بشه یا قانونگذار تغییر کنه. جز این راهی نیست. چون مردم را نمی‌شود حذف کرد.

او تغییر قانونگذار رابه عنوان «جمهوری اسلامی ایران» پیشنهاد می‌دهد. حالا با گذشت چند ماه چطور آقای حقیقی تمایل دارند از همین قانونگذار برای آخرین ساخته‌اشان پروانه نمایش دریافت کنند؟

اگر "تفریق" پروانه نمایش دریافت کند باید اقتدار سازمان سینمایی را از دست رفته توصیف کرد. با توجه به اینکه محمد خزاعی سینماگرانی را در اختتامیه حقیقت به سه دسته تقسیم می کند و می‌گوید دسته سوم رسماً به مبارزه با برخی مبانی می‌پردازند و ما با دسته سوم کار داریم. با دسته سوم باید چه کنیم؟ نمی‌شود در خیابان سینما، یک طرفه رفت. نمی‌شود شما هرچه می‌خواهید بگویید و دستگاه قضا برخوردی نکند. باید به سینماگر بگوییم تریبون سیاسی نباش!

نکته مهم این است که خزاعی در این مدت همه امور را به سایر نهادها واگذاری کرده و پرسش مهم از سازمان این است که این نهاد در قبال دسته سوم ساختارشکن چه اقدامی انجام داده است؟ این همه عجله برای نمایش فیلم تفریق مانی حقیقی از چه استدلال و پشتوانه‌ای برخودار است؟ در حالیکه سازمان سینمایی نگران سرمایه تهیه‌کننده است، کارگردان از هیچ کنش سیاسی در مقابل حاکمیت کوتاهی نمی‌کند!

کارگردان فیلم تفریق بنیانگذار انقلاب را رهبر نافرمانی مدنی توصیف می‌کند، وزیر ارشاد را در قالب یک نقد سیاسی رادیکال تمسخر می‌کند و در عوض سازمان سینمایی تصمیم دارد در در حالیکه ۴ ماه از هتاکی حقیقی به وزیر ارشاد توسط این کارگردان نمی‌گذرد با شعار حفظ منافع تهیه‌کننده فیلم «تفریق» را اکران کنند و با این اکران زود هنگام فیلم پشمی بر کلاه سازمان سینمایی نخواهد ماند.

هر که در این بزم به وزیر حمله‌ورتر است، خزاعی جام بیشترش دهد!

متاسفانه علی رغم اظهارات و شعارها مطرح شده از سوی رئیس سازمان سینمایی، سینماگرانی که به وزیر فرهنگ و ارشاد حملات تند و تیزی را ترتیب می‌دهند توسط سازمان سینمایی مورد الطاف بیشتری قرار می‌گیرند.

سازمان سینمایی تقدیم می‌کند؛ پروانه نمایش به فیلم کارگردان هتاک به بنیانگذار انقلاب با حضور بازیگر حامی تروریست‌های اصفهان!

سازمان سینمایی تقدیم می‌کند؛ پروانه نمایش به فیلم کارگردان هتاک به بنیانگذار انقلاب با حضور بازیگر حامی تروریست‌های اصفهان!

همایون اسعدیان در روزهایی که وزیر ارشاد برنامه‌اش را به صورت رسمی منتشر کرد خطاب به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشت: آقای اسماعیلی! برنامه‌ی پیش‌نهادی شما را خواندم. کمی دیرآمده‌اید. هم‌فکران‌تان در این سال‌ها آن‌قدر ما را خندانده‌اند، که نه دیگر حوصله‌ی خندیدن به این شوخی‌های بی‌مزه‌ی شما را داریم، نه اشکی برای ریختن به حال خودمان ....راستی خبردارید دوستان‌تان وارد کابل شده‌اند؟ این‌جا ایران است. اسعدیان پس از مدتی به عنوان دبیر جدید شورای صنفی نمایش فعالیت‌های خود را با سازمان سینمایی را از سر گرفت.

بیشتر بخوانید:

پاسخ سازمان سینمایی به خط و نشان‌های منوچهر محمدی چه خواهد بود؟

سازمان سینمایی تقدیم می‌کند؛ پروانه نمایش به فیلم کارگردان هتاک به بنیانگذار انقلاب با حضور بازیگر حامی تروریست‌های اصفهان!

بعد از تصمیم وزارت ارشاد برای تعویق اکران فیلم «چپ راست» تا زمان اعمال اصلاحات منوچهر محمدی تهیه‌کننده این فیلم با انتشار نامه‌ایی به تندی از وزیر ارشاد انتقاد کرد و نوشت:جناب آقای دکتر اسماعیلی، من منوچهر محمدی، با کارنامه ای مشخص در سینمای ایران، اعلام می کنم علیرغم داشتن پروانه نمایش معتبر برای فیلم سینمایی "چپ، راست" از وزارتخانه تحت امر شما، دو هفته است که جز دروغ و جعلیات برای جلوگیری از نمایش این فیلم، چیزی ندیده ام وگواهان معتبری برای تصدیق این مدعا وجود دارد.

من و همکارانم با این شیوه مدیریت جز روزهای تلخ و اندوهبار برای سینمای ایران تصور نمی کنیم. شما شأن وزارت فرهنگ و ارشاد را از ترس و زبونی، به قدری خوار و خفیف کرده اید که با آب هفت دریا پاک شدنی نیست. حجت درباره ناتوانی مدیریت شما بر من تمام شد.من از هزینه دادن باکی ندارم. امیدوارم شما هم که باب زبان داغ و درفش با اهل فرهنگ گشوده اید، آماده هزینه دادن باشید.

اگر سازمان سینمایی در راس امور خود مدیر مقتدری داشت، فیلم چپ‌راست منوچهر محمدی نباید رنگ پرده سینما به خودش می‌دیدید. سازمان سینمایی روی مسئله توقیف فیلم برادران لیلا با آن حواشی خارج از عرف ایستادگی می‌کند اما در مقابل توهین‌ها و موضع‌گیری ها اسعدیان و منوچهر محمدی تسلیم می‌شود. به راستی این پرسش را باید پاسخ داد چرا رفتار سازمان سینمایی در مقابل همه منتقدان یک دست نیست؟

از تهاجم توام با تمسخر اینستاگرامی مانی حقیقی به وزیر ارشاد ۴ ماه نمی‌گذرد، چه سر بریده‌ای از سازمان سینمایی زیر دستان این کارگردان است که این سازمان در شرایط کنونی برای اهدای پروانه نمایش این فیلم تلاش می‌کند. این در حالی است که این سازمان تصمیم دارد پس از حل مشکل پروانه نمایش تفریق به زودی پروانه نمایش فیلم «ملاقات با جادوگر» را صادر کند.

سازمان سینمایی تقدیم می‌کند؛ پروانه نمایش به فیلم کارگردان هتاک به بنیانگذار انقلاب با حضور بازیگر حامی تروریست‌های اصفهان!

رئیس سازمان سینمایی با اکت به سبکی مکتب استانیسلاوسکی مدعی می‌شود که اجازه نمی‌دهد فیلمی بدون حجاب را در سینماها اکران کند. در حالیکه ترانه علیدوستی از لیدرهای کشف حجاب است و چند روز قبل با انتشار یک استوری موج حمایت از تروریست‌های اصفهان را کلید زد.

در پایان باید اشاره کرد که حرمت امام‌زاده به متولی است، پشمی بر کلاه مدیریت سینمای کشور باقی نمانده و نهاد متولی حداقل با تصمیمات صحیح و کاملا شفاف باید تلاش کند حرمت وزیر این وزارتخانه حفظ شود و هر سینماگری برای سهم و امتیاز خواهی حمله به وزیر ارشاد را به عنوان یک سیاست انتخاب نکند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 78
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 33
  • IR ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    72 4
    نفوذ نفوذ نفوذ
    • IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
      24 55
      مشر نیوزیها. تورم 55 درصدی نوش جانتون! لیاقتتون همین پراید هست و بس! دیگه حتی براتون دلسوزی هم نمیکنم..........
    • IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
      55 6
      من با خودم فکر میکنم چقدر آدم باید بیکار و احمق باشد که وقت خود را صرف دیدن فیلم دلقک بازی این آدمهای بی ارزش کند خدا را شکر که اجازه نداده ام که وقت خودم و خانواده به پای فیلمهای این جانوران شکم سیر و فاسد بگذرد، دیدن فیلم های مستند حیات وحش به دیدن فیلم این آدمها واقعا ارجح است
    • IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
      1 8
      بسوز بسوز بسوز
    • IQ ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
      3 1
      پول پول پول پول دارند پولللللللللللللللللللللللللل
    • IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
      3 11
      ۱۱:۳۸ چون مستند حیات وحش دقیقا شبیه زندگی خودت است .
    • IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
      6 1
      پاسخ به 10:48 من از تو منتقد ترم برای تورم و گرونی و به قول تو وجود این پراید. اما دلیل نمیشه وطنمو بفروشم و خیانت کنم به این کشور. بدون مقدمه و توضیح گفتی منم همینطور.
    • مریم IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
      3 0
      تو دلت برای خودت بسوزه با اون آخرت وحشتناک خودت. ما مثل شما دنیاپرست نیستیم که غصه مال دنیای فانی رو بخوریم ما به فکر آباد کردن آخرت خودمون هستیم
  • کرمهای زیر قالی IR ۰۷:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    20 7
    مانی حقیقی نتیجه آیت الله سید محمد شریف تقوی شیرازی علیدوستی هم احتمالا از سمت مادری قاجاری است اینا الکی اکتیویسم بازی در نمیارند خودشان را محق می‌داند در خان بزرگ نعمت؛ یعنی حکومت داری ایران
    • IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
      6 1
      چه بخوایم چه نخوایم این افراد نتیجه پروبال دادن با رابطه و پارتی بازی هستن ، همان روابطی که باعث میشود افراد شایسته بی رابطه و بی پارتی استعدادشون بسوزد، چه بخوایم و چه نخوایم که بپذیریم قشر به اصطلاح هنرپیشه ما همینا هستن ، وقتی آدم درست و حسابی نساختیم باید با همینا بسازیم
  • IR ۰۸:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    31 3
    مسولیین بیغیرت و بیشرف سانسور نکن مشرق
    • IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
      0 6
      ...اون عده مسئولین بیغیرت و بیشرف باید باهاشون در حیطه خودشون برخورد بشه ولی این موضوع مسلما اصلن و ابدا ربطی به کشف حجاب یه عده غافل که روی بدن خودشون متاسفانه غیرت ندارن نداره ،بهتره ازین ببعد سعی کنی در مورد هرچیز سرجای خودش اظهار نظر کنی....
  • IR ۰۸:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    23 2
    این نظام هم یه جورایی......! خوب اگه میخوای به این راحتی کنار بیای دیگه به ما بگو که صبح تا شب اینجا جهاد تبین راه نیندازیم.
    • IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
      1 14
      رفتار چند مسول را به کل نظام تعمیم ندهید مگر اول انقلاب از این مس لین نبود
  • IR ۰۸:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    25 1
    مملکت بی قانون همینه. قوه قضائیه رو تعطیل کنید لااقل هزینه های کشور کمتر بشه
  • محمد محمدی IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    42 9
    تناقض و سفسطه همینجاست... وقتی میگی شما چهل ساله دارید مفهوم نافرمانی مدنی را جشن میگیرید؛ حالا چه شد وقتی همین مردم در اعتراض به قوانین شما به خیابان میریزند و اعتراض میکنند، قانون، قانون میکنید؟ چهل ساله فرمون فرهنگ این جامعه دست شما و امثال شما بوده و حالا که کفگیرتان به ته دیگ خورده و از هر نظر در مقابل نسل جدید دهه هفتادی و هشتادی احساس ورشکستگی کردید با فرار به جلو ادعای حمایت از نافرمانی مدنی می کنید.
    • IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
      13 5
      سفسطه بازی در نیارید شما مثل پهلوی ها مزدور و گوش بفرمان آمریکا و انگلیس هستید اگه انقلاب شد برای رها شدن از اسارت استعمار بود حالا استعمار فرهنگی همون آمریکا و انگلیس رو نافرمانی مدنی جا میزنید؟تشییع شهید سلیمانی کور بودید ولی چندتا اراذل براتون مردم ایرانند؟به خودتون حق میدید خشن باشید مثل اربابان ظالمتون مثل اسرائیل مثل رضاخان دیکتاتور ولی جوابتون رو نباید داد چون مظلوم نمایی میکنید!اگر حکومت کاری نکنه خود مردم مومن باید حساب مزدوران و وطن فروشان و مسئول بیغیرت رو برسند برای انقلاب اسلامی خونها ریخته شده
  • حمیدرضا IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    8 2
    *** بنظر می‌رسد تکرار یادداشت و گزارش پیرامون سازمان سینمایی و یا پلتفرم ها و تحلیل های بی نقص و طرح موضاعات از سوی مشرق نیوز ارزشمند باعث تکراری شدن بحث گردد .... اما .... اما این به معنای تکرار نیست بلکه تاکید و پیگیری و شفاف سازی است ..‌‌کارشناس محترم و دست اندرکاران تهیه گزارش ها بدرستی با یک حرکت نفوذ کاملا حساب شده در حال تقابل هستید ---- خدا قوت ---
  • IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    5 3
    واقعا چی شد که ترکیه عثمانی انقدر ذلیل شد؟ همان عثمانی که اومد و صدها آذری را در زمان سلطان سلیم کشت و شهید کرد و میخواست کل ایران را فتح کند حالا تجزبه شده و جلوی امپراطوری فرانژادی ایران زانو زده
  • IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    2 3
    واقعا چی شد که ترکیه عثمانی انقدر ذلیل شد؟ همان عثمانی که اومد و صدها آذری را در زمان سلطان سلیم کشت و شهید کرد و میخواست کل ایران را فتح کند حالا تجزبه شده و جلوی امپراطوری فرانژادی ایران زانو زده
  • IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    18 1
    به این گستاخ اگر رو بدهید استری خواهند خواست . جناب وزیر تساهل وتسامح نکنید مردم پشتیبان شما هستند . شل بر خورد کنید صفت میخورید این افراد بعضی هاشون دریده هستند و ضد انقلاب شک نکنید
  • IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    22 1
    تف به شرف نداشته این سلبریتی ها که از صدقه سر این نظام، آدم شدن و البته قابل دیدن. ولی حالا جفتک پرانی می کنند. اگه این نظام و این سازمان رو قبول ندارید چرا دست بردار نیستید و گورتون رو گم نمی کنید تا مردم از شر وطن فروشی و لجن پراکنی شما راحت بشن.
  • IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    14 1
    هنر گندان و سلبریتی های دوزاری در این 44 سال انقلاب خوردند و بردند و علی رغم اینکه ریز و حقیر بودند بواسطه این نظام قابل رویت و چهره شدند حالا یادشون افتاده این نظام خوب نیست و باب دلشون نیست؟
  • IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    11 2
    متاسفانه بارها و بارها ثابت شده با توجه به حمایت بی بی سی اینتر نشنال و عصر ایران و...از این سلبرینیها هیچ عزمی برای برخورد با این قماش در مسئولین ارشاد و قوه قضائیه وجود نداردو متاسفانه دچار کاپیتولاسیون سینمایی شدیم. باید خود مردم باغیرت جامعه قبل از پاتایا و ...شدن شهر هامون جلو این فواحش وایسن نباید اجازه اکران فیلهای اینها داده بشه وگرنه به زودی .....
  • IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    24 0
    باید به حال قوه قضایی و وزارت ارشاد خون گریه کرد که این همه ضعف نشون می دهند در مقابل یه مشت سلبریتی های بی سواد لمپن. از چه نگرانید. این افراد در بین مردم فرهیخته با اصالت با شعور و با سواد هیچ جایگاهی ندارند جایگاه این هنرگندان فقط در بین قشر معدود لمپنی مثل خودشون هست.
  • IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    11 1
    ما زنان ایران ، باحجاب و باحیا هستیم و این را در راهپیمایی های مختلف به نمایش گذاشتیم و فریاد زدیم ، و به افراد معلوم‌ الحالی مثل علیدوستی و حامیانی مثل تو که زیر بیرق منافقین قاتل هستید ، نیازی نداریم ، شماهایی که با سرقت از معلمان و ... با دستمزدهای نجومی و مالیات ندادن ، گردن کلفت کردید و خود را نماینده ی مردم می دانید ، مردم از شماها متنفرند و دزدان و هرزگان را نماینده ی خود نمی دانند...
  • IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    6 1
    بی غیرتی محضه به این فیلمها اجازه اکران داده بشه!! تهیه کننده باید طلب غرامت کنه از عوامل توقیف فیلم
  • IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    18 2
    بابا به پیر به پیغمبر هنر مقدسه انقدر به قماش نگید هنرمند !!؟ اینها همون مطرب و بازیگر سابق هستن همین لفظ هنرمند گنده شون کرد یه مشت بیسواد فکری و وطن فروش به ذات
    • IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
      8 1
      دقیقا".
  • FR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    6 0
    خوشبختانه با پیروزی انقلاب به رهبری بنیانگذار آن فرصت به امثال مانی حقیقی داده نشد تا بفهمند مجازات نافرمانی مدنی و سرویسی از قانون چه میبود
  • IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    7 0
    مشرق خیلی داری خودتو اذیت میکنی سر این موضوع حقیقتا من به این نتیجه رسیدم که توی دولت و مجلس و و حتی قوه قضاییه اراده ای بر جلوگیری از این گروه افراد با این تفکرات نیست و حتی جاهایی هم همکاری دارن حامیان اینا پولهای خوبی خرج میکنن . ولی متأسفانه اینا درسته عده قلیلی هستن ولی باز دارن تخم نفرت و کینه رو توی جوونامون میکارن که کینه جز با انتقام متاسفانه رفع نمیشه در بعضی موارد
  • IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    9 2
    اگه میخوایید مشکلات اجتماعی و فرهنگی و امنیتی و پیری جمعیت و... حل بشه گوشی رو برا زیر۱۸ سال ممنوع کنید مخصوصادخترا شما که هزارتا کار بی خاصیت انجام دادید اصلی ترین و بزرگترین اسلحه شیطان و دشمن را از دست کودکان و نوجوانان بگیرید
  • IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    10 0
    وقتی زنان و دختران و نوجوانان ما از ۲۴ ساعت ۲۰ ساعت تو گوشی ول میچرخن کشور درست بشو نیست
  • IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    11 1
    چرا ما را مسخره کردید گوشی و سیم کارت برا زیر ۱۸ سال ممنوع کنید ببینید چطور خیلی چیزها درست میشه
  • IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    11 0
    قوه قضاییه ترسو وبزدل البته باید گفت جکم قصاص شجاعت قاضی هست نه اقای اژه ای و وزیر خاین ارشاد که لبخند کریه ش در این ماجرا ها فراموش شدنی نیست
  • IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    2 0
    چندسال پیش بود سایتهای دانلود فیلم رچ ناگهان مسدود کردن و گفتن پلتفورم داخلی ___ پلتفورم داخلی روبیکا هم مثل همین فیلیمو میشه فقط فشار بیکاری اینستاکرامی و‌نارضایتی مردم میمونه رو دوش انقلاب
  • IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    5 0
    بزرگترین دشمن جوانان و فرهنگ و امنیت فضای لجن آلود مجازی است
  • IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    3 0
    یه عده آدم شهرت پرست و ثروت اندوز تو صفحات مجازی ادای روشنفکرا درمیارن نوجوانان و جوانان فریب میدن فقط و فقط به فکر خودشونن
  • IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    10 1
    تا کی باید این نمک نشناسا خون به دل امت حزب الله کنن صفحات مجازی اینا ببندید اجازه فعالیت در عرصه مجازی ندین بهشون
  • علی افصحی IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    4 0
    قرآن در سورهٔ نحل آیهٔ بیست وشش می فرماید :« قد مکرالذین من قبلهم فاتی الله بنیانهم من القواعد فخر علیهم السقف من فوقهم و اتیهم العذاب من حیث لا یشعرون در قبل از انقلاب هم اشرار در سینما علیه اسلام فتنه می کردند و خداوند بنیادشان را بر فنا داده و سقف کاخ هایشان را بر سرشان ویران ساخت و عذابی چشیدند از جایی که تصورش را نمی کردند با روی کار آمدن خاتمی کانون های ضد دینی و فساد محور سینما فعال شده و بازماندگان گروهک های ضد انقلاب و فاسقان سینما دریافتند با سنجاق شدن به اصلاح طلبان می توانند فسق و فجور و بی حیایی را در سینما بسط دهند مانی حقیقی یکی از آن هاست.او ٔنوهٔ ابراهیم گلستان فیلمساز دربارشاه جلاد و فراری از ایران که در آمریکا مشق براندازی و زندگی شیطانی می دید و هراز گاهی نقدی در مجلهٔ کانون حزب رستاخیز و دست اندکاران روزنامهٔ صهیونیستی آیندگان، یعنی مجله فیلم می نوشت . حقیقی به فراست افتاد تا مستند هم بسازد و با توسل به اصلاحات ولنگار چند مستند ساخت و سپس در دورهٔ روحانی جهانگیری بسیار پر کار شد و با اختلاسگرانی چون امامی و رضوی فیلم هایی با مأموریت پولشویی ساخت او در توهم رسیدن ایران اسلامی به نقطهٔ جوش ضمن این که علیه تمامیت انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد کارزار شد ضمنا نیم نگاهی هم به فرار از ایران داشته و دارد چرا که دو تابعیتی است او سبک زندگی آمریکایی را داشته و اگر فرصت یابد در سطح جامعه نیز بسط می دهد او مأمور است تا ماموریت پدر بررگ فاسدش ابراهیم گلستان را به سرانجام رسیده و انتقام از انقلاب اسلامی بگیرد به قول خودش « کارگران شیطان بزرگ مشغول به کارند» که یکی از آن ها مانی حقیقی ، دیگری همایون اسعدیان عضو گروهک کمونیستی سهند با گرایش مائوئیستی که با نوشتن توبه نامه فعلا آزاد است و امثال ترانه و...که با مواضع لجوجانه تلاش می کنند نفرت پراکنی علیه اسلام و انقلاب اسلامی داشته باشند و آن هم نه شخصی بلکه با لشکر کشی مجازی و همراه سازی چند فاسق ساده لوح. خب در این وسط می ماند مدیران فرهنگی ارشاد. این که جایزهٔ نفرت پراکنی برابر با صدور پروانه ساخت فیلم با بازی بازیگر فاسد و فاسقی چون ترانه معاویه دوستی شود اصلا قابل تحمل نیست اگر ارشاد به وظایف خود عمل کرد که هیچ والا انقلابیون ولایی چنین ابتذالی را برنابیده و برخورد انقلابی خواهند کرد.
  • IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    2 3
    اول اینترنت ببندید بعدش کل همت خودتونو بذارید رو مسائل اقتصادی راه کار حل مشکلات این دوتاست
  • IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    5 2
    فضای مجازی شیرازه دخترای کشور را نابود کرده تا کی میخواید سرتونو مثل کبک زیر برف کنید نوجونا گوشیشون شده خدا
  • IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    0 3
    تا از لحاظ اقتصادی خودتونو تقویت نکنید با همه کشورها رابط نداشته باشید البته به جز اسرائیل مشکلات پا برجاست
  • IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    2 2
    فرمایشات جناب آقای محمّد خزاعی رئیس سازمان سینمایی کشور، ارزنده، حیات بخش و جالب بود. خداکند تمامی مسئولین کشوری مانند ایشان به وظیفه ای که این ملّت به دوش آنان گذارده خوب عمل کنند.
  • IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    2 0
    این جماعت که تلقیشون از هنر لخت وعور شدن هست رو جماعت افساد طلب انقدر پررو کردن باید محکم جلوشون ایستادوکم نیاورد اینا فکر کردن مردم ازشون حمایت میکنند ولی زهی خیال باطل مردم ما چه کم حجاب چه انگشت شمار بی حجاب جمهوری اسلامی رو قبول دارند وباید با سعه صدر ودادن اگاهی نوجوانان رو اگاه کرداون اقای که عزا گرفتن برای ترانه علیدوستی که دو روز تو ناز نعمت زندان تشریف داشتن اونهم برای عملکردش باید بدونن ما برای انقلاب بهترین وبا سوادترین فرزندان این انقلاب رو از دست دادیم کسانی مثل شهید چمران رو، کسی که سواد نصف بازیگران مملکت روی هم به ایشون نمیرسه حالا اخلاق که اصلا وابدا پس برای ملت ما خط ونشون نکشید که سیلی محکمی از مردم خواهید خورد هم شما هم مسولانی که بخوان کوتاه بییان
  • IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    5 0
    فکری برا پیری جمعیت بکنید سالانه ۵۰۰ هزار سقط جنیین داریم اونم بدون عذر پزشکی چرا چاره ای نمیکنید چرا خوابید
  • IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    2 0
    صدا و سیما خیلی فشل و بی خاصیته واقعا این همه کارمند و بودجه چرا اینقدر کم کاری و بی هنری
  • IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    2 1
    سپاه باید به صورت کامل وارد اقتصاد و رسانه بشه پاشنه آشیل ما الان فضای مجازی و اقتصاده
  • IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    2 0
    دریغ از یک تسلیت خالی چه وطن فروشان پستی هستن سلیبرتی ها اینستا و فضای مجازی اینا رو بزرگ کردن والا بی سوادانی بیش نیستن
  • IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    1 0
    بعضی مانند م. ح. برای خودشان خیلی پپسی باز می کنند. فکر می کنند که چند نفر معلوم الحال که فقط کارشان دشمنی با کشور است، مردم هستند. مردم همان هایی هستند که در روز قدس به خیابان ها آمدند. مردم همان هایی هستند که روز عیدفطر به نماز ایستادند. بخشی از حرف های او نیز بازتاب بغضی بود که از لندن رفتنش به خاطر کارهایش جلوگیری کردند. از مشرق هم گلایه مندم که چرا حرف یا تصویر این جور آدم ها را می گذارد و وقت مردم را با چرندیات ایشان می گیرد. کسانی که در واقع با آزادی فحشاء موافق هستند نه با سرفرازی ایران چرا باید در مشرق دیده شوند؟
  • IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    3 1
    خدا بگم دولت قبل چی بشه با برنامه شاد دادن گوشی به هر کودک و نوجوان که بنیان خانواده و فرهنگ و امنیت کاملا به مخاطره افتاد
  • IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    3 0
    ۹۰ درصد فضای مجازی فساد و تباهی بیش نیست
    • IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
      0 2
      شماها بهتره برید تو غار زندگی کنید
  • IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    4 0
    اینستا و فضای مجازی تبدیل به اصلی ترین حربه و اسلحه دشمن شده
    • IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
      0 2
      شما میتونی بری تو غار زندگی کنی که از حربه و اسلحه دشمن در امان باشی
  • علی IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    13 0
    وقتی معتمد آریا و کتایون ریاحی به خاطر کشف حجاب و مقابله سیاسی اجتماعی در برابر اصول انقلاب اسلامی ، فقط یک و نیم میلیون تومان جریمه می شوند ! دیگر چه امیدی به برخورد با این سلیبریتی های میان تهی است ؟! هرکس که غز صنف خاصی پشتیبانی می شود ، قوانین قوه قضاییه کلا برایش عوض می شود ، نمونه اش همین سلیبریتی های لجن وطنی!
  • سید فروزان CH ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    2 0
    اب سر بالا برود قورباغه ابو عطا میخواند ، حکایت یک عده از این افراد در امور سینمایی هستند از بازیگر کرفته تا مدیر و غیره ، این شخص (حقیقی ) و امثالهم ، آنقدر بی وجدان و بی شعور شدهاند که بی حساب است سینمای ایران از فساد کافه لاله زاری نجات پیدا نکرد که فساد کافه منوچهری حاکم آن بشود ، از آزادی ‌و نبود آن مرتب میکویید در حالی که صبح تا شب مشغول جوسازی و مخالفت با نظام هستید بطور آزادانه ، بهترین نمونه جهت فهمیدن آزادی ،سخنان بهروز وووقی استاد شماها ؟؟؟؟؟؟!!!!!!!در مورد ساواک و بازیگری در آن دوران است ، کثافتهای خائن فاسد
  • IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    0 3
    مشرق چقدر مزخرف نوشتی 🤮🤮
  • IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    0 2
    رفع تورم چی شد؟؟حق آبه سیستان و بلوچستان به کجا رسید؟ مذاکرات و رفع تحریم ها به کجا رسید؟؟ وضع اقتصادی خرابه به داد مردم برسید
  • IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    1 1
    به قول دکتر آبو بریز همونجا که میسوزه
  • سید فروزان CH ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    2 0
    کلا باید یک انقلاب فرهنگی در سینما و موزیک و انجام بشود ، همانطور که در آن دوران سه سال دانشگاه‌ها را تعطیل برای انقلاب فرهنگی ، سینما را هم سه سال تمام تعطیل کنند و پاکسازی از این کثافتهای نمک به حرام ، سازمانهای سینمایی شدهان دولت در دولت ، شدهاند مافیای سینما و یک مشت الدنگ و فواحش هم سیاهی لشکر آنها ،در همه حای دنیا فیلم سازی قوانین دارد حتی در هالیوود ،فقط در ایران است که فیلم سیاه میسازند ، فساد را تشویق و ترویج میکنند ، علیه نظام فعالیت میکنند ، تبلیغ هم جنسبازی هم میکنند و کماکان طلبکار در اروپا و امریکا اکر یک فیلم ساز جرات داسته باشد فیلمی بسازد علیه هم جنس بازی یا بنفع مسلمانان یا بر ضد اسراییل ، کاری میکنند که طرف به شکر خوری بیفتد و کلا شغل خود را عوض ، این آقای حقیقی و آن ترانه رجوی والله لیاقت دست فروشی هم ندارند
  • IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    0 3
    سوزش کامنت گذاران دیدنی است بسوزید🤣
  • IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    2 0
    بازیگران ایرانی، به واسطه رسانه ملی و سینمای ایران معروف میشن، پولدار میشن، اعتبار کسب میکنن، بعد تا دوره‌شون تموم میشه و دیگه در مرکز توجهات نیستن، شروع میکنن به لگد زدن و دهن کجی؛ و وطن فروشی. سلبریتی‌های ایران با اختلاف یکی از زباله‌ترین سلبریتی‌های دنیا هستند.
  • IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    0 2
    دست هر چی ترامپیست هست، نویسنده مقاله فوق از پشت بسته . ایشان اگر مثلا در آمریکا بودند مک کارتی خوبی می شدند
  • IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    1 0
    گوشی در دست هر کودک و نوجوان یک بمب آماده انفجار هست
  • IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    1 1
    اگه میخوایید ته مانده ایمان مردم بماند برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی و رانتخواران داشته باشید فکری برا خودرو و مسکن درآخر گرفتن گوشی از کودکان و نوجوانان
  • IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    3 0
    هر کی میگه به خاطر اقتصاد مردم بی ایمان میشن پس چرا یمینی ها که جز فقیرترین مردم جهانن دارای قوی ترین ایمان ها در جهانن مشکل اصلی فضای مجازی است البته وظایف مدیران جای خودش
  • IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    3 0
    خودتون را خسته نکنید بیشتر جاها ردپای نفوذ و نفوذی دیگه مثل روز روشنه، وزارت اطلاعات هم تمام تلاش را انجام میده ولی دامنه نفوذ کمی گسترده شده البته به لطف اون هشت سال
  • IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    0 2
    از دید شما همه ترورریستن مگر خلافش ثابت بشه
  • IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    1 0
    وای از دست صدا وسیما اصلا خوب کار نمیکنه اصلا نمیتونه قدرت و نفوذ ایرانو تومنطقه و جهان نشون بده خیلی خیلی فشل و کند هستش
  • IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    2 0
    واقعا رسانه های ضعیفی داریم
  • IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    3 0
    به همون دلیل که تاج برگشت فدراسیون
  • شهروند IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    2 0
    مشکل از مسیولینی هست که منفعل و بیحال هستن مثل همین رییس سازمان سینمایی و وزیر ارشاد.
  • سید فروزان CH ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    5 0
    چگونه پروانه گرفته ترانه رجوی ؟ حتما از لابی صهیونیستی فستیوال کن زنک زدند به سازمان سینمایی و دستور دادند تا پروانه بدهند به ترانه رجوی ، انجه مشخص است اکثریت سینمای ایران از فستیوال کن و ونیز و سفارت انکلیس پیروی میکنند نه از جمهوری اسلامی . در آستین خود مار پرورش دادیم تا امروز مرتب نیشمان بزنند و در شب نشینیهای خود به ریش انقلاب و شهدا بخندند
  • IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    1 1
    اینم از دولتی که براش تبلیغات میکنید ! فکر کردید واسه ی این دولت اهمیتی دارید ! این دولت دنبال کارهای تبلیغاتی هست نه اسلام ! ( نظر شخصی )
  • ارش IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
    1 0
    شنیدم مرغ شده کیلویی ۱۰۰!!!
  • مجید IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
    0 0
    سلام.اکت همان کنش است؟
  • ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    0 0
    اما بنازم مدیری، ترانه ترامپ دوستی، آنجلا نجولی بشردوست،مسیح ترامپ نژاد، ترامپ کریمی و ترامپ دایی که برای فوت ناخواسته مهسا امینی و یقه پاره می‌کنند اماوقتی صدها نفر ایرانی بخاطر خانواده انسان و مهربان و وطن دوست مهسا، به بدترین شکل ممکن مردند، هیچ نگفتند. و امروز کهرئیس جمهور پست و وحشی کشور آمریکا بیش از 7 هزار کودک، مرد و زن فلسطینی را تکه تکه می‌کنند، سکوت کرده اند. معلوم می‌شود که درد شما فوت یک دختر نبوده است. و اگر این است فضل اهل هنر،خنکا آن کسی که بی هنر است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس