شورای ائتلاف نیروهای انقلاب

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی طی پیامی شهادت ۵ مرزبان غیور و جان برکف در هنگ مرزی سراوان را تسلیت گفت.

به گزارش مشرق، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی طی پیامی شهادت ۵ مرزبان غیور و جان برکف در هنگ مرزی سراوان را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

شهادت ۵ تن از مرزبانان جان برکف نیروی انتظامی که در دفاع از عزت، استقلال و امنیت ایران عزیزمان به شهادت رسیدند را به هموطنان مان، به ویژه خانواده بزرگ نیروی انتظامی و خانواده های داغدیده این جوانان غیور تسلیت عرض می کنیم.

گروهک تروریستی جیش الظلم که با حمایت قدرت های استکباری به شرارت ها و اعمال ددمنشانه خود ادامه می دهد، قطعا پاسخ سخت و پشیمان کننده ای بابت این جنایت دریافت خواهد کرد و جمهوری اسلامی ایران اجازه نخواهد داد قطره ای از خون برزمین ریخته این دلاورمردان بی ادعا پایمال شود.

لازم است دولت پاکستان به تعهدات خود جهت امنیت بخشی به مرزهای مشترک با جمهوری اسلامی ایران پایبند بوده و همت بیشتری برای کنترل و پاکسازی مناطق مرزی از لوث گروهک های تروریست از خود نشان بدهد.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب ضمن ادای احترام به مرزبانان غیور و خدوم سرزمین ایران اسلامی و عرض تسلیت شهادت این سربازان وطن به ملت شهیدپرور ایران و خانواده معزز آنان، از خداوند متعال علو درجات این شهیدان سرافراز را مسئلت داشته و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزبل طلب می کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • محمد IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
    7 0
    حالم از این سیاسیونی که فقط موقع انتخابات به فکر مردم هستن بهم میخوره
  • موبین IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
    5 0
    نزدیک انتخابات شد و دلسوزان مردم از حالت کما و خفه خون خارج شدند. کاش هر ماه انتخابات داشتیم تا فکر نکنیم بعضیها سقط شدند. شورای پدرخوانده ها
  • ناشناس IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
    0 0
    خدمت شانا باید عرض شود که ملت دیگه فریب این بیانیه ها و پیامها رو نمیخوره چرا که به عملکرد مسئولین نگاه میکنن از هر حزب و جناحی که باشن،پس بهتره الکی دلخوش نباشن... بیانیه و پیام دادن که کاری نداره دوستان فکری به حال مردم بکنید ....
  • IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
    0 0
    یعنی خدا لغتت کنه اصولگرایی فحش کردی
  • IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
    0 0
    خدا پدرت را بیامرزه تهاجم به برج دیدبانی درست درزمانی اتفاق افتادکه رئیسی با مقامات پاکستان درنوارمرزی موضوعاتی را مطرح کردند که بدل عوامل داخل پاکستان خوش نیامد ودرواقع یک پیام برای ایران بود .دستورمستقیم سازمان سیا به عوامل خود درپاکستان منجر به این تهاجم شد شما می بینید که پاکستان درخصوص خط لوله گاز هم منتظرنظر آمریکا نشسته اند.قبل ازهراقدامی نیروهای امنیتی باید محیط های آلوده طرفین را نامحسوس تحت رصدقرارمیدادند وزنده آنان را دستگیر وبمرکز هدایتشان میکردند انموقع متوجه خیلی مسائل میشدید هرچند الان هم قابل کتمان کردن هم نیست .الان موضوع حقابه چرا با این سفرهمزمان شده بود این نشان دهنده عدم هوشمندی ودرایتی است که ازقبل برنامه ریزی درستی انجام نشده وصحبتهای رئیسی هم خالی ازاشکال نبود چون بمحیط آلوده ایی وارد شده بود که هرصحبتی را درمعرض رسانه ها قرار نمیداد تا وجود عناصرمختلف را درریشه ازبین میبردند واین خود یک امتیاز برجسته بسیارپنهان بود وسپاه قدس هم دربرابر آن ناتوان ظاهرشد .
  • جواد وحیدی IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
    0 0
    رسیدیم به بحث شیرین انتخابات . اندک اندک جمع جمنا میرسند ، اندک اندک میز پرستان میرسند ، لیست داران ، کاردانان در رهند ، لال و کرها از پناهگاه میرسند
  • IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
    1 0
    بزنید پاره شون کنید این تروریست ها رو
  • حامد US ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    0 0
    شورای ائتلاف کی و چی هست؟ همون گروه هستند که دم انتخابات سبز می شوند و پدر خوانده اصول گراها هستند؟
  • علی IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    0 0
    این بیانیه ها هیچ ارزشی ندارد . پاکستان شده چرکستان . چرا جلوی این حرامزاده ها را نمی‌گیرد .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس