کد خبر 1491958
تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۴
وداع فرمانده مرزبانی فراجا با شهدا+تصاویر

فرمانده مرزبانی فراجا در مراسم وداع با شهدای حمله تروریستی هنگ مرزی سراوان حضور یافت.

به گزارش مشرق، فرمانده مرزبانی فراجا امشب در مراسم وداع با شهدای حمله تروریستی هنگ مرزی سراوان حضور یافت.

وداع فرمانده مرزبانی فراجا با شهدا +عکس

وداع فرمانده مرزبانی فراجا با شهدا +عکس

وداع فرمانده مرزبانی فراجا با شهدا +عکس

شب گذشته اشرار و معاندان با استفاده از خاک پاکستان و نقض حریم مرزی جمهوری اسلامی ایران طی یک اقدام تروریستی و ناجوانمردانه اقدام به حمله به برجک مرزبانی «مزه سر» هنگ مرزی سراوان نموده که با مقاومت جانانه نیروهای دلاور مرزبانی ج. ا.ا مواجه و تروریست ها به عمق خاک پاکستان متواری شدند.

در این درگیری تعداد ۵ نفر از غیورمردان مرزبانی به فیض عظیم شهادت نائل آمدند و دو نفر دیگر مجروح شد.

اسامی شهدا

۱.استوار دوم غنی باتدبیر

۲- استوار دوم حسن بادامکی

۳- سرباز وظیفه محمد جمالزاده

۴- سرباز وظیفه یونس سیفی‌نژاد

۵- سرباز وظیفه ناصر حمیدی‌دژ

همچنین استوار یکم کیخواه جوان و استوار دوم رضا برجی نیز در این حادثه مجروح شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
    0 0
    سرباز بدبختی که آموزش درست و حرفه ای هم نمیبینه به چه حقی میفرستین حساس ترین نقطه ی مرزی ؟ من سربازی رفتم و میدونم هیچ سربازی جرات استفاده از اسلحه و درگیری به اون صورت رو نداره اونم جلوی تروریست های آموزش دیده که به راحتی میزنن و میرن ... به چه حقی این سربازها رو به کشتن میدین ؟ چرا آقازاده ها و پایتخت نشین ها نمیرن مرز و از سرمایه و ثروت شون دفاع کنن ؟
  • IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
    0 0
    فرماندهی در مرگ این عزیزان مقصره
  • IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
    1 0
    سلبریتی های حمایت کننده از تروریستها ، در جامعه وظیفه توجیه جنایات تروریستها و زمینه سازی برای تداوم عملیات تروریستی را بر عهده دارند. با این اشک تمساح سلبریتی ها ، هر تروریستی خودش را قهرمان بعدی سلبریتی ها میداند. در اوایل انقلاب، گروه های ضد انقلاب/ منافقین/ مارکسیستها / سلطنت طلبها ، وظیفه ترور شخصیتی و ترور فرهنگی را بر عهده داشتند و بعد از مدتی ترور فیزیکی انجام میشد و تروریستها بعنوان قهرمان خودشان را معرفی می کردند. وظیفه قهرمان سازی از تروریستها الان بر عهده سلبریتی های دارای تابعیت خارجی است و این افراد همان الگوی زمینه سازی در سال 1360 را که منجر بشهادت رسیدن شهید بهشتی و شهید رجایی و ... و 17000 شهید ترور شد را دارند پیاده میکنند. تا زمانی که سلبریتی های دارای تابعیت خارجی علناً بعنوان حامیان تروریستها در رسانه ها و فضای مجازی آزادانه اقدام به حمایت از تروریستها و در حقیقت حمایت از عملیات تروریستی می کنند و از تروریستها قهرمان می سازند، باید شاهد ادامه بشهادت رسیدن عزیزانمان در نیروهای نظامی و انتظامی و ... باشیم. نیروی انتظامی باید تکلیف سلبریتی های دارای تابعیت خارجی مشوق تروریستها و ترور ابتدا معلوم کند وگرنه با هم باید شاهد عزادار شدن خانواده های دیگری از نیروهای مدافع وطن باشیم. این یک حقیقت است که سلبریتی های دارای تابعیت خارجی نه دلشان برای شهدای مدافع وطن قربانی ترور سوخته و نه دلشان برای فریب خوردگانی سوخته که دست به ترور می زنند- بلکه سلبریتی های دارای تابعیت خارجی عامل اجانب هستند و هدفشان فقط ایجاد نا امنی برای مردم و کشور است و دنبال منافع مالی و گرفتن دستمزد دلاری از اجانب و دشمنان مملکت هستند.
  • ع IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
    0 0
    آیا جای افسران فراجا در صفر مرزی خالی نیست و آیا مرزبانی فقط وظیفه سرباز و درجه دار هست ؟؟؟؟؟؟ حیف به این جوانان مظلوم و بی دفاع و ای به حال خانواده هایشان .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس