اسرائیل

در ادامه تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، تعداد دیگری از فلسطینیان به شهادت رسیدند.

سرویس جهان مشرق - در دومین روز درگیری ها میان سازمان جهاد اسلامی فلسطین و رژیم صهیونیستی، سازمان جهاد اسلامی به حملات موشکی خود به سرزمین های اشغالی ادامه داد.

رژیم صهیونیستی در عملیات تحت عنوان عملیات سپر و تیر در بامداد روز سه شنبه، اقدام به حمله به نوار غزه و ترور سه تن از فرماندهان جهاد اسلامی کرد که طی آن نیزی چند کودک فلسطینی بی گناه به شهادت رسیدند.

پس از این اقدام، صهیونیست ها مجددا اقدام به بمباران نوار غزه کردند که سازمان جهاد اسلامی فلسطین در پاسخ و اقدام متقابل، سرزمین های اشغالی را با موشک مورد حمله قرار داد.

حملات جهاد اسلامی به سرزمین های اشغالی

با توجه به اخبار شنیده شده از تعداد حملات راکتی به سرزمین های اشغالی، میتوان ارزیابی کرد که چهل هشت ساعت گذشته، حدود هشتصد موشک به سمت سرزمین های اشغالی شیک شده که در پی آن، به مناطق اشغالی و صهیونست ها آسیب های متعددی وارد شده است.

رژیم صهیونیستی نیز به بمباران غزه ادامه میدهد که در پی آن تعداد دیگری از فلسطینیان به شهادت رسیده اند.

حملات جهاد اسلامی به سرزمین های اشغالی

صهیونیست ها همچنین ترور هدفمند فرماندهان مقاومت را ادامه میدهند، بعد از ترور صبح امروز علی حسن غالی فرمانده موشکی جهاد اسلامی، احمد ابودقه جانشین یگان موشکی جهاد نیز توسط صهیونیست ها با پهپاد انتحاری به شهادت رسید.

سازمان جهاد اسلامی اعلام کرد: «سیاست ترور با بمباران ساختمان‌های مسکونی، دشمن را پیروز نمی‌کند و حملات آتی ناتوانی او را آشکار خواهد کرد. شهادت فرمانده یگان موشکی جلوی موشک‌های ما را نمی‌گیرد و می‌توانیم دایره آتش را گسترش دهیم».

همچنین سرایا القدس اعلام کرد موشک های براق ۸۵ را وارد نبرد علیه صهیونیست ها خواهد کرد.

حملات جهاد اسلامی به سرزمین های اشغالی

رسانه های هشدار موشکی رژیم صهیونیستی در چهل هشت ساعت گذشته به صورت مستمر در حال انتشار وضعیت قرمز حملات موشکی به مناطق مختلف هستند و شرایط عادی برای صهیونیست ها در سرزمین های اشغالی مختل شده است.

رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند که بسیاری از خانواده‌های اسرائیلی از ترس تنش و درگیری‌ها مناطق جنوبی را ترک کرده و به سمت ایلات و منطقه بحر المیت رفتند.

حملات جهاد اسلامی به سرزمین های اشغالی

سازمان جهاد اسلامی شرایط خود را برای آتش اعلام کرده است اما تاکنون مذاکرات برای آتش بس در سرزمین های اشغالی به نتیجه نرسیده است.

باراک راوید خبرنگار صهیونیست به نقل از دو مقام ارشد صهیونیست گفت: مذاکرات آتش بس ادامه دارد، اما نتیجه ای ندارد. یکی از شروط جهاد اسلامی، آزاد شدن پیکر شهید شیخ خضر عدنان است و رژیم جعلی آن را رد کرده است.

از سوی دیگر، منابع عربی اعلام کرده اند که زیاد النخاله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی، از هیات این جنبش در مصر خواسته است مذاکرات را متوقف کرده و به غزه بازگردند.

حملات جهاد اسلامی به سرزمین های اشغالی

حجم حملات موشکی جهاد اسلامی به سرزمین های اشغالی، خسارات مادی بسیار سنگینی را برای رژیم صهیونیستی به بار آورده است، صهیونیست ها برای رهگیری موشک های ارزان قیمت نیروهای مقاومت فلسطین، ناچار هستند از سامانه های پدافندی گنبد آهنین و فلاخن داود استفاده کنند که هزینه هر موشک شلیک شده توسط این سامانه ها برای رهگیری موشک های نیروهای مقاومت، بسیار سنگین و قابل توجه است.

وحشت در سرزمین‌های اشغالی/ در روز دوم نبرد مقاومت فلسطین با رژیم صهیونیستی چه گذشت؟ +عکس و فیلم
ترور فرماندهان مقاومت فلسطین توسط رژیم صهیونیستی

در همین رابطه «یدیعوت احرونوت» اعلام کرد که مقاومت فلسطین روز گذشته اقدام به شلیک موشکی سنگین به سمت تل آویو شلیک کرد که در پی آن ارتش رژیم صهیونیستی برای اولین بار مجبور به استفاده از سامانه پدافندی «فلاخن داود» برای جلوگیری از این حمله موشکی شد.

منبع مذکور تاکید کرد که رهگیری این موشک با استفاده از سامانه فلاخن داوود، هزینه ای در حدود یک میلیون دلار برای صهیونیست ها به دنبال داشته است.

وحشت در سرزمین‌های اشغالی/ در روز دوم نبرد مقاومت فلسطین با رژیم صهیونیستی چه گذشت؟ +عکس و فیلم
حملات جهاد اسلامی به سرزمین های اشغالی

علی رغم حجم بالای حملات موشکی به سرزمین های اشغالی و مختل شدن امور روزانه صهیونیست ها و شهرک نشینان اشغالگر، هنوز سازمان حماس به صورت مستقیم وارد حمله و درگیری با رژیم صهیونیستی نشده است.

صهیونیست ها از مسئله شدیدا وحشت داشته و ارزیابی آنها این است که در صورت ورود سازمان حماس به درگیری، باید آماده ساعات بسیار سختی باشند.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که از آغاز شروع حملات رژیم صهیونیستی به غزه، تاکنون ۲۶ نفر به شهادت رسیده و ۸۴ تن دیگر زخمی شده اند.

حملات جهاد اسلامی به سرزمین های اشغالی

ایالات متحده آمریکا با نادیده گرفتن حملات وحشیانه صهیونیست ها به نوار غزه و شهادت فلسطینیان بی گناه از جمله کودکان، بر حق رژیم صهیونیستی برای دفاع از خود در برابر حملات تاکید کرد!‌ اتحادیه عرب نیز با محکوم کردن حملات رژیم صهیونیستی به غزه، از حق فلسطینیان برای دفاع از خود دفاع کردند.

شبکه المیادین در این رابطه گفت: اتحادیه عرب، روز چهارشنبه، نشستی اضطراری در سطح نمایندگان دائم کشورهای عضو برگزار کرد و تحولات اخیر فلسطین را مورد بررسی قرار داد.

اتحادیه عرب در واکنش به جنایات صهیونیست‌ها با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: جنایات گسترده صهیونیست‌ها علیه ملت فلسطین در قدس و نوار غزه را به شدت محکوم می‌کنیم. صهیونیست‌ها در حملات وحشیانه خود به نوار غزه، شهروندان، زنان و کودکان فلسطینی را زمانی به شهادت رساندند، که در خواب بودند. ما همبستگی خود با مردم فلسطین را اعلام کرده و از پایداری آنان در برابر تجاوزهای صهیونیست‌ها حمایت می‌کنیم.

وحشت در سرزمین‌های اشغالی/ در روز دوم نبرد مقاومت فلسطین با رژیم صهیونیستی چه گذشت؟ +عکس و فیلم

در حال حاضر، حملات موشکی جهاد اسلامی به سرزمین های اشغالی ادامه دارد و صهیونیست ها کماکان در وضعیت وحشت و ترس به سر میبرند. چنانچه سازمان حماس نیز تصمیم به ورود مستقیم به این درگیری را بگیرد، باید انتظار داشت وضعیت بغرنج تری در انتظار صهیونیست ها باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 52
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
    8 2
    مطمعن باشید تعدادی از این سگ های اسرائیلی در این چند روز هلاک شدن و از ترسشون میخوان لاپوشانی کنن و بگن همه چیز آرومه من چقدر خوشبختم. خدا رسواشون کنه به حق مهدی فاطمه
  • IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
    5 1
    ربع پهلوی و مصی ....، شما هم دستتون به خون مردم مظلوم و بیگناه فلسطین، آلوده شده!!
  • IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
    8 1
    فلسطین نباید کوتاه بیاید و محکم به حملاتش ادامه بده تا زودتر اسرائیلی ها گورشون را گم کنن. چون خیلی هاشون ترسو هستن. ان شاالله
  • IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
    8 6
    اتش بس معنا ندارددرهای جهنم به روی رژیم کودک کش باز شده . سریعا همه کشورهای اسلامی مصر -اردن -عربستان -عراق -ایران - حزب ا.. وارتش لبنان - عمان -قطر - امارات -کویت- سوریه -یمن -بحرین به کمک فلسطین قبله اول مسلمانان و به کمک نیروهای مقاومت فلسطین روند وبه اسرائیل حمله نظامی کنند و همه دول اسلامی با فرمانده فتح قدس امام خامنه ای دست بیعت بدهند و در نبرد بزرگ درساعت صفر به خانه عنکبوت حمله کنند واین غده چرکین وکابوس مسلمانان را از پیکره جهان اسلام برکنند. امریکا دست از حمایت اسرائیل برداشته وبه اسرائیل پشت کرده است و اسرائیل اکنون از درون متزلزل و به شدت تنها ومنزوی ست واسرائیل منزوی وبدون پشتیبانی امریکا قطعا نابود شدنی ست وشکی در ان نیست . هر صد سال یک بار چنین فرصتی برای نابودی اسرائیل فراهم می شود وهرکدام از دول اسلامی این فرصت را بسوزاند خیانت به اسلام وپیامبر ص کرده است. دول اسلامی دست از ترس بی دلیل از اسرائیل که بزرگترین گناه است بردارند وبرای رها کردن خودشان از کابوس صد ساله رژیم نامشروع کودک کش سریعا به کمک نیروهای مقاومت فلسطین رفته و به خانه عنکبوت حمله همه جانبه کنندوفقط نظاره گر کشتار زنان وکودکان فلسطین به دست اسرائیل طغیانگر ویاغی نباشند وفرصت را نسوزانند که اگر بعد از بایدن ترامپ وفردی شبیه او بر امریکا مسلط شود اسرائیل دوباره جان خواهد گرفت و بعد ان نابودی اسرائیل فقط یک توهم وخیال واهی خواهد بود-شروع جنگ با اسرائیل برای ایران از همه ضروری تر و واجب تر است چون اگر ایران اکنون با اسرائیل وارد جنگ نشود به زودی مجبور خواهد شد با اذربایجان به صورت غیر مستقیم وخسارت بار ودرجنگ شیعه با شیعه به صورت غیر مستقیم با اسرائیل بجنگد که دراین جنگ بی حاصل فقط طرفین مستقیم جنگ دچار خسارات بی سابقه وبی حاصل خواهند شد واسرائیل اذربایجان راسپر بلای خود خواهد کرد و درنهایت اسرائیل در این جنگ در هاشیه امن خواهد بود. با نابودی اسرائیل فتنه آذربایجان قطعا نابود ومحو خواهد شد . ایران ناچار ومجبور است که به اسرائیل حمله کند وباید زیرکی کند و پیش دستی کند وجنگ با اسرائیل را شروع کند واولین مشت محکم را بر دهان اسرائیل فرود اورد.اگر اسرائیل نبود جنگ ایران وعراق هم قطعا پیش نمی امد واگر اسرائیل نباشد قطعا جنگ ایران واذربایجان هم پیش نمی اید. اسرائیل منشا هر جنگی در م
  • IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
    5 9
    فلسطینی ها دارن بیخودی ترقه خرج میکنن. مثل قبلنا با سنگ بزنن تلفات و خسارت بیشتری داره از این موشک های پلاستیکی
  • IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
    6 2
    اتش بس معنا ندارددرهای جهنم به روی رژیم کودک کش باز شده . سریعا همه کشورهای اسلامی مصر -اردن -عربستان -عراق -ایران - حزب ا.. وارتش لبنان - عمان -قطر - امارات -کویت- سوریه -یمن -بحرین به کمک فلسطین قبله اول مسلمانان و به کمک نیروهای مقاومت فلسطین روند وبه اسرائیل حمله نظامی کنند و همه دول اسلامی با فرمانده فتح قدس امام خامنه ای دست بیعت بدهند و در نبرد بزرگ درساعت صفر به خانه عنکبوت حمله کنند واین غده چرکین وکابوس مسلمانان را از پیکره جهان اسلام برکنند. امریکا دست از حمایت اسرائیل برداشته وبه اسرائیل پشت کرده است و اسرائیل اکنون از درون متزلزل و به شدت تنها ومنزوی ست واسرائیل منزوی وبدون پشتیبانی امریکا قطعا نابود شدنی ست وشکی در ان نیست . هر صد سال یک بار چنین فرصتی برای نابودی اسرائیل فراهم می شود وهرکدام از دول اسلامی این فرصت را بسوزاند خیانت به اسلام وپیامبر ص کرده است. دول اسلامی دست از ترس بی دلیل از اسرائیل که بزرگترین گناه است بردارند وبرای رها کردن خودشان از کابوس صد ساله رژیم نامشروع کودک کش سریعا به کمک نیروهای مقاومت فلسطین رفته و به خانه عنکبوت حمله همه جانبه کنندوفقط نظاره گر کشتار زنان وکودکان فلسطین به دست اسرائیل طغیانگر ویاغی نباشند وفرصت را نسوزانند که اگر بعد از بایدن ترامپ وفردی شبیه او بر امریکا مسلط شود اسرائیل دوباره جان خواهد گرفت و بعد ان نابودی اسرائیل فقط یک توهم وخیال واهی خواهد بود-شروع جنگ با اسرائیل برای ایران از همه ضروری تر و واجب تر است چون اگر ایران اکنون با اسرائیل وارد جنگ نشود به زودی مجبور خواهد شد با اذربایجان به صورت غیر مستقیم وخسارت بار ودرجنگ شیعه با شیعه به صورت غیر مستقیم با اسرائیل بجنگد که دراین جنگ بی حاصل فقط طرفین مستقیم جنگ دچار خسارات بی سابقه وبی حاصل خواهند شد واسرائیل اذربایجان راسپر بلای خود خواهد کرد و درنهایت اسرائیل در این جنگ در هاشیه امن خواهد بود. با نابودی اسرائیل فتنه آذربایجان قطعا نابود ومحو خواهد شد . ایران ناچار ومجبور است که به اسرائیل حمله کند وباید زیرکی کند و پیش دستی کند وجنگ با اسرائیل را شروع کند واولین مشت محکم را بر دهان اسرائیل فرود اورد.اگر اسرائیل نبود جنگ ایران وعراق هم قطعا پیش نمی امد واگر اسرائیل نباشد قطعا جنگ ایران واذربایجان هم پیش نمی اید. اسرائیل منشا هر جنگی در م
    • IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
      0 0
      اینجوری جنگ‌جهانی میشه برادر
  • IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
    2 1
    این موشکا ضعیفند یا موشکا را پیشرفته کنید یا تاکتیک را عوض کنیید
  • IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
    1 0
    بهتره صهیونیست ها همونجا که الان هستن رو سریع مرزاشون رو مشخص کنن،اینجوری که پیش میره همین یه جغله جا رو هم دارن از دست میدن.آخرش سهمشون دریا میشه.خخخخ
  • IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
    0 3
    امروز فردا ترقه هاشون ته میکشه و دوباره میشینن سر جاشون
  • IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
    0 6
    مقصر فلسطینها هستند. بروید تاریخو بخونید اسراعیل بارها برای صلح اقدام کرده اما هر بار فلسطینیها یه بامبول در اوردن.
    • IR ۰۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
      2 0
      ببخشید الان یعنی اشغالگران صهیونیستی که خاک فلسطین رو اشغال کردن مقصر نیستن و فلسطینی ها مقصرن؟؟شما حق رو به اشغال گر میدید؟؟
    • IR ۰۷:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
      1 0
      خاک بر سرت باان نظر درپیتت
    • ارشک IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
      0 0
      همون اسراعیل!
  • IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
    2 0
    امیدی به حماس و هنیه وامثال او نیست.. فقط اهل شعار دادنن
  • ایران قوی IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
    1 0
    این شیطان کوچک خوب بازی بلده هر سری یکی از فرماندهان مقامت و شهید میکنه که مابقی گروها خودشون و کنار بکشند و اسراییل بگه با بقیه گروها کاری نداره اگه هرگاه یکی از فرماندهان مقاومت توی هر کجای جهان شهید بشه دشمن بفهمه با کل نیروهای مقاومت طرفه دیگه از این بازی ها در نمیاره.خوب تفرقه انداخته بینمون!
  • IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
    14 1
    اتش بس معنا ندارددرهای جهنم به روی رژیم کودک کش باز شده . سریعا همه کشورهای اسلامی مصر -اردن -عربستان -عراق -ایران - حزب ا.. وارتش لبنان - عمان -قطر - امارات -کویت- سوریه -یمن -بحرین به کمک فلسطین قبله اول مسلمانان و به کمک نیروهای مقاومت فلسطین روند وبه اسرائیل حمله نظامی کنند و همه دول اسلامی با فرمانده فتح قدس امام خامنه ای دست بیعت بدهند و در نبرد بزرگ درساعت صفر به خانه عنکبوت حمله کنند واین غده چرکین وکابوس مسلمانان را از پیکره جهان اسلام برکنند. امریکا دست از حمایت اسرائیل برداشته وبه اسرائیل پشت کرده است و اسرائیل اکنون از درون متزلزل و به شدت تنها ومنزوی ست واسرائیل منزوی وبدون پشتیبانی امریکا قطعا نابود شدنی ست وشکی در ان نیست . هر صد سال یک بار چنین فرصتی برای نابودی اسرائیل فراهم می شود وهرکدام از دول اسلامی این فرصت را بسوزاند خیانت به اسلام وپیامبر ص کرده است. دول اسلامی دست از ترس بی دلیل از اسرائیل که بزرگترین گناه است بردارند وبرای رها کردن خودشان از کابوس صد ساله رژیم نامشروع کودک کش سریعا به کمک نیروهای مقاومت فلسطین رفته و به خانه عنکبوت حمله همه جانبه کنندوفقط نظاره گر کشتار زنان وکودکان فلسطین به دست اسرائیل طغیانگر ویاغی نباشند وفرصت را نسوزانند که اگر بعد از بایدن ترامپ وفردی شبیه او بر امریکا مسلط شود اسرائیل دوباره جان خواهد گرفت و بعد ان نابودی اسرائیل فقط یک توهم وخیال واهی خواهد بود-شروع جنگ با اسرائیل برای ایران از همه ضروری تر و واجب تر است چون اگر ایران اکنون با اسرائیل وارد جنگ نشود به زودی مجبور خواهد شد با اذربایجان به صورت غیر مستقیم وخسارت بار ودرجنگ شیعه با شیعه به صورت غیر مستقیم با اسرائیل بجنگد که دراین جنگ بی حاصل فقط طرفین مستقیم جنگ دچار خسارات بی سابقه وبی حاصل خواهند شد واسرائیل اذربایجان راسپر بلای خود خواهد کرد و درنهایت اسرائیل در این جنگ در هاشیه امن خواهد بود. با نابودی اسرائیل فتنه آذربایجان قطعا نابود ومحو خواهد شد . ایران ناچار ومجبور است که به اسرائیل حمله کند وباید زیرکی کند و پیش دستی کند وجنگ با اسرائیل را شروع کند واولین مشت محکم را بر دهان اسرائیل فرود اورد.اگر اسرائیل نبود جنگ ایران وعراق هم قطعا پیش نمی امد واگر اسرائیل نباشد قطعا جنگ ایران واذربایجان هم پیش نمی اید. اسرائیل منشا هر جنگی در م
  • IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
    2 0
    شخصیتهای نظامیشون را بکشن
  • IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
    0 0
    صهیونیستها بزرگ می شوند یادشان می رود خخخخخه
  • چی بگم IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
    1 1
    به قول آقای رضا روشن که خیلی طرفدار ایران وارد قوم عزیز لر هستش، این کوزه پت یا دماغ کوزه ای ،علیف دنبال اینه نابود کنیم باکو را،الان با دوستی عربستان و ایران منطقه کاملا آرام و همه دنبال قرار داد نظامی و اقتصادی با ایران شدن،این دماغ دراز اونجاش خیلی میسوزه ،آخه مرتیکه با یک گردان ما نابود میشی چی میگی
  • IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
    0 0
    در اینکه امریکا و اروپا و روسیه و چین و حتی هیچ کشور دیگری خیر خواه ملت ما نیستند که هیچ شکی نیست مسئله این است که ایا مسولان ما در مواجه با انها سیاست درست را انتخاب کرده اند در سیاست داخلی هم همینطور است ما باید بتوانیم جامعه را متحد کنیم برای منافع ملی کشور
  • IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
    0 0
    حجم خسارت ها ناشی از حمله اسراییل به مراتب سنگین تر هست چه طوری یه عکس پرست حسابی از تخریب مکان های در اسراییل ندارید معلومه موشک های ضعیفی از سمت فلسطینی ها شلیک شده وگرنه حداقل چند تا عکس اینجا می گذاشتید واقعیت چیست؟؟؟؟ هنوزم اسراییل هر غلطی دلش می خواد می کنه البته نتانیاهو برای حواس پرتی تظاهرکنندگان علیه خود ابن حملات رو ترتیب داده ولی به نظر میاد شعارهای نابودی اسراییل خیلی واقعی نباشند
  • IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
    0 0
    ماله کش های اسرائیل الان میان میگن فتوشاپه
  • جواد IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
    3 3
    سفرها خالی است نه گوشت دارم نه برنج نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران
    • IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
      0 0
      ای بیچاره نه کنه از پر خوری این حرفها میزنی این شعارها نشانه استیصال توهستش
    • IR ۰۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
      1 0
      خوبه وقتی داری این شعار رو میدی بدونی همین اسرایبل ده ها دانشمند ایرانی رو ترور کرده و مخالف پیشرفت های ایران به خصوص صنعت هسته ای هست.اگه در شعارت میگی جانم فدای ایران پس با کشوری که دستش به دانشمندان این مرز و بوم که وظیفه توسعه علمی کشور رو داشتن دوستی نکن.در ضمن صنعت هسته ای یک صنعت مادر محسوب میشه و هزاران نخبه و مهندس مختلف رو جذب میکنه و هزاران فایده از جمله تولید برق و تولید داروهای سرطان و عناصر مصنوعی و شیمایی و .....داره که باعث اشتغال زایی و کسب ثروت میشه.
  • IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
    1 0
    کثافت ها بی شرف یه تکه جا کوچیک که پر از زن و بچه هست رو چطور از ترس بمباران میکنن.این همه هزینه سنگین نظامی چرا،دنیای مذاکره است،چرا برای مردم خودتون نسخه مذاکره نمیپیجید
  • روزبه IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
    0 0
    زمان زیادی تا سالگرد فتنه زن_زندگی نیست، دموکرات و کومله سال پیش تونستن با حمایت از این فتنه خودشون رو در فضای سیاسی و اجتماعی و رسانه ای باز تولید کنن، دموکرات و کومله ای که در زمان دفاع مقدس فجایع ضد انسانی رو مرتکب شدن، از همین حالا جنایات تاریخی اینهارو بایستی یادآوری کرد، متاسفانه جنایات اینها به نسلهای هشتادی و نودی ما انتقال پیدا نکرده، اگه براتون امکان داشته باشه مطلب در خصوص این موضوع منتشر کنید بازخورد خوبی خواهد داشت ان شاء الله
  • IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
    2 0
    نفرین ابدی بر قصابان صهیونیستی
  • IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
    0 0
    اگه حماس و حزب الله وارد نبرد بشن چه بلایی سرشون میاد
  • IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
    1 0
    ما نشستیم اینجا زیر کولر میگیم فلسطبن بزن نابودشون کن! عزیز من شما نقشه غزه رو دیدی؟ یبار توی گوگل سرچ کن ببین غزه دربرابر اسراییل چقدره هیچ راهی برای حتی کمک به غزه وجود نداره اگه غزه راهی برای کمک داشت تا الان اسراییل پودر شده بود
  • IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
    0 1
    با پیشرفت محور مقاومت اسراییل به عنوان رژیمی که روزگاری بر ارتش های عربی پیروز شده بود و رویای نیل تا فرات داشت و رویکرد تهاجمی داشت امروز کارش به جایی رسیده که حتی توان رهگیری کامل موشک های شلیک شده بخشی از گروه های مقاومت در داخل فلسطین رو نداره چه برسه به سران مقاومت یعنی حزب الله و ایران و انصارالله و .....رژیمی که به اخرین فناوری های آمریکا و شرکت های فناوری صهیونیستی مجهزه الان بازدارندگیش در حال تحقیر شدن توسط گروه های مقاومت فلسطینیه‌.فکرشو کنید اگر این صحنه های رعب و وحشت و فرار مردم در خیابان های اسرایبل از ترس موشک اگر در ایران اتفاق میفتاد غرب گرایان چه لفظ های تحقیر آمیزی به کار میبردن اما امروز وقتی این حوادث در کشور اسراییل که ادعای قدرت برتر منطقه رو داره اتفاق میفته همه ساکتند.فلسطین از سنگ به موشک رسید‌.این موشک هایی هم که شلیک شده موشک های پیشرفته فلسطینی ها نبودن بلکه موشک های ساده شون بوده.تصاویر منتشر شده نشون میده فلسطینی ها به تکنولوژی مزرعه موشکی مجهز هستن.اسراییل حتی قادر نیست در مقابل یک گروه مقاومت فلسطینی نه همه گروه های مقاومت فلسطین بازدارندگیشو حفظ کنه.
  • IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
    0 0
    آخرین سالهای اسراییل
  • IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
    2 0
    وابسته نظامی امریکا کجاس الان پناهگاه
  • IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
    1 0
    در مدت یک هفته با تجهیزات نقطه زن و فرمانده زن اسرائیلی، دها نفر از نیروهای اصلی و فرماندهان نطامی سرایا القدس کشته و زخمی شدند. مقایسه کنید با این حجم از راکت و موشک و آتش پرانی بی هدف فلسطینی ها به شهرهای اسرائیل!!
  • رضا IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
    7 0
    ما اینجا از ناراحتی فلسطینیان داریم دیوانه میشویم، آنوقت هنوز حماس تصمیم برای حمله نداره.چند تا کودک دیگه باید شهید بشه تا فرماندهان حماس، ترس را کنار بگذارند،حیف دلارهای که گرفتند و در تجملات دنیوی غرق شدن.
    • رضاى ٢ IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
      0 0
      درود به شرفت آقا رضا ! منهم با تو هم عقيده ام !
  • وحید IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
    0 0
    وحشت در سرزمین اشغالی، کشته ها در نوار غزه
    • IR ۰۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
      0 0
      تو نوار باریکه غزه رو با اسراییل مقایسه میکنی؟؟اسراییلی که به اخرین فناوری آمریکا و شرکت های صهیونیستی مجهزه توان رهگیری کامل موشک های یک گروه مقاومت فلسطینی رو نداره و رعب و وحشت زیادی در اسراییل ایحاد شده اسراییلی که ادعای قدرت برتر منطقه بودن داره و یک زمانی رویای نیل تا فرات داشت امروز در حال تحقیر شدنه.الان شما یه نگاه بکن به حمله های جهاد اسلامی و آژیر خطر در اسرایبل و وحشت و فرار مردم.تصور کن اگر همین صحنه ها در ایران اتفاق میفتاد جریان خودتحقیر چه میکرد؟؟اسراییل بازدارندگی خودش رو کاملا از دست داده.فلسطینی هایی که تا دیروز سنگ به دست داشتن امروز حیثیت اسراییل رو به باد دادن‌.تازه هنوز از مزرعه موشکی و موشک های پیشرفته استفاده نشده و حماس هم فعلا وارد نشده.اسراییل امروز در مقابل فلسطین به فلاکت افتاده چه برسه به حزب الله و انصار الله و ایران.
  • IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
    1 0
    پس حماس كدوم .. ؟!
  • سید IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
    0 0
    حملات مقاومت کوره اگر هم کشته ای باشه افراد به درد نخور که فرصت پیدانکردن برن زیرزمین مثلا یه پیرزن 90ساله ولی اسراییل ترورهای دقیقی انجام میده. بنابراین موازنه برقرار نمیشه بهترین راه حل کشتن فرماندهان ارتش اسراییل به همراه خانواده هاشونه
  • IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
    0 0
    نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران؟
    • IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
      0 0
      معلومه ایرانی هم نیستی
    • IR ۰۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
      0 0
      غزه در مقابل رژیمی قرار گرفته که ده ها دانشمند ایرانی رو ترور کرده و مخالف پیشرفت های هسته ای ایران هست و بارها ایران رو تهدید به حمله نظامی کرده رژیمی که با اشغال و آواره کردن و تصرف سرزمین های فلسطین تشکیل شده.حالا شما که میگی جونت فدای ایران آیا قاتل دانشمندان ایران رو دشمن نمیدونی؟؟
  • IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
    0 0
    ⚔️🇮🇷⚔️شمشیری که شما بیگانگان را جلوی مادرمان ایران به زانو در میاورد قبلا توسط 🗡️کوروش و 🗡️آلپ ارسلان تیز شده است.🇮🇷
  • IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
    0 0
    اسرائیلی ها میدونن وقتی حمله میکنن حملس هم راکت میزنه اما باز حملشونو انجام میدن. چرا با این ه میدونن حماس پاسخ میده ولی باز حمله میکنن؟ جواب واضحه چون اونها میدونن حملات حماس قابل توجه نیست. باید کاری کرد که حملات موشکی حماس براشون قابل توجه باشه باید هزینه سنگین بزاره روی دستشون باید در کنار حملات موشکی بی هدف برای کشتن ابن خوکها زیرساختهاشون بزنن. باید کشته های اینها زیاد بشه. این خیلی خیلی مهمه
  • BE ۰۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
    0 0
    به نظرم ایران هم وارد بشه تا زودتر خیلی از این آقایون به فیض شهادت نایل بشن و ما نفس راحتی بکشیم!!!
  • IR ۰۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
    1 0
    این نظر چاپ نخواهد شد اما پرواضح کفه ترازو این تیپ جنگ کاملا به نفع صهیونیست هاست آن ها هر سری مقامات ارشد سیاسی نظامی گروه های مقاومت را به شهادت می رسانند و زیرساخت های نوار غزه را هم به دقت و ویرانگر می زنند و نکته مهم اینکه اجازه نمی دن ذخائر راکتی مقاومت اشباع شود از داشته های مقاومت هم حدس های خوبی می زنند خب حالا اینطرف در نظر بگیرید چند فرودگاه این ها با وقفه پروازی مواجه شود چند راکت بی دقت هم به تل آویو و شهرک ها و شهرهای دیگر بخورد که این ها هم بتونن زخمی بگذارن و توانایی اصابت دقیق به اماکن سیاسی نظامی اقتصادی را ندارند بخورند هم توان تخریب آنچنانی ندارند دقت کنید صهیونیست ها دیگر جنوب لبنان را نمی زنند چون خسارت جدی دیدند آنجا بازدارندگی برقرار شده اینجا هم شیوه باید بیاد روی ترور مقامات ارشد سیاسی نظامی صهیونیست یعنی اگر 3 فرمانده مقاومت را می زنند یک ژنرال این ها افقی شود دیگر مطمئن باشید به غزه حمله نخواهند کرد حالا 500 تا راکت پرتاب کنید این ها اثری روی بازدارندگی و خواست اسرائیلی ها نمی گذارد اگر حداقل یک موشک نقطه زن با کلاهک سنگین جنگی موجود می بود باز یک چیزی , در هر حالت نیاز به بازبینی هست .
  • احمد IR ۰۴:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
    0 0
    مصی جون پاشو برو سر قبر عباس افندی تو حیفا دخیل ببند بروبجهاتون کم نیارن
  • CA ۰۶:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
    0 1
    اسرائیل به دنبال حمله به مناطق مسکونی و کشتن فلسطینیان نیست هدف اسرائیل کشتن فرماندهان نظامیان فلسطینی و همچنین انهدام انبارهای تسلیحاتی فلسطینیان است و کشته شدن افراد عادی به دلیل سقوط موشکهای فلسطینی و قطعات موشکهای منهدم شده در آسمان غزه است تازه من شنیدم خود اسرائیل برای کمک به مجروحین فلسطینی آمبولانس به نوار غزه میفرستد
  • CA ۰۶:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
    1 0
    آتش بس فایده ای ندارد این سرزمین فقط یک صاحب دارد ویکی باید صحنه را ترک کند ۶۰ سال است که این منطقه به همین وضعیت جنگی بسر میبرد و یکبار برای همیشه باید حتی با کشته شدن ده میلیون به حقدار برسه و کسی نباید دخالت کند برای ایجاد آتش بس وصلح موقت چون باز بعد از چند ماه و چند روز دوباره درگیر میشن باز هم میگم این سرزمین فقط یک صاحب دارد و هرکس که تاریخ کهن تروغنی تری دارد صاحب این سرزمین است پس امیدوارم هرچه زودتر حق به حقدار برسد و کشتار در این منطقه به پایان خود برسد
  • CA ۰۶:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
    1 0
    من با جنگ تمام عیار وفرا گیر موافقم این سرزمین فقط یک صاحب دارد و یک تاریخ بقیه باید به آب ریخته بشوند خداوند خودش در قرآن آورده که موسی و یارانش را از دریا عبور دادیم و فرعونیان را در دریا غرق وبه هلاکت رساندیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس