کد خبر 1489311
تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۹
زیاد النخاله با اعلام آتش بس، از ایران قدردانی کرد

پس از اعلام آتش بس در فلسطین، «زیاد النخاله»، دبیرکل نهضت جهاد اسلامی در سخنانی مقاومت مردم فلسطین را ستود و از ایران و کشورهای حامی مقاومت قدردانی کرد.

به گزارش مشرق، پس از اعلام آتش بس در فلسطین، «زیاد النخاله»، دبیرکل نهضت جهاد اسلامی در سخنانی گفت: «ما بسیاری از برادران عزیزمان را از دست داده‌ایم و با سربلندی با آن‌ها وداع می‌کنیم. مردمی که رهبرانشان، شهدای قیام باشند، هرگز شکست نخواهند خورد.»

نخاله با اشاره به اهداف صهیونیست‌ها از به راه انداختن جنگ تاکید کرد: «آنها می‌خواستند ما را در خون ما غرق کنند، ما را ساکت کنند و با ذلت جان ما را بخرند، بنابراین مجاهدان و مردم دلیر فلسطین ما از گردان‌های قدس روبه‌روی آن‌ها ایستادند.»

دبیرکل جهاد اسلامی ادامه داد: «این مقامت ارزشش را داشت و بسیار بیشتر ارزشمند بود، زیرا همه شهرهای دشمن زیر برد موشکی گردان‌های قدس و مقاومت فلسطین قرار گرفت.»

زیاد النخاله افزود: «مردم ما، با وجود درد، در همه جای غزه و کرانه باختری و در سراسر جهان با سرهای بالا از آرمان فلسطین حمایت و پشتیبانی می‌کنند. این روزها برای مردم ما روزهای سربلندی و عزت است که با کمترین امکانات با این همه تجاوز مقابله می‌کنند. مردم ما شکسته نشده اند و نخواهند شکست و مقاومت در همه بخش‌ها مانند دیوار محکمی است.»

دبیرکل جهاد اسلامی همچنین گفت: «ما با سلاح در دستان و مردان مبارز آماده خود در میدان برای مبارزه با هرگونه تجاوز از این نبرد بیرون می‌آییم.»

دبیرکل جهاد اسلامی همچنین در سخنان خود از حامیان مقاومت فلسطین قدردانی کرد و گفت: «من از همه دولت‌ها و شخصیت‌ها از جمله رهبری جمهوری اسلامی ایران، حزب الله و برادرانمان در مصر و کشور قطر که در کنار ما بودند تشکر می‌کنم. از همه شبکه‌های ماهواره‌ای و رسانه‌ها که تجاوز و جنگ را پوشش دادند تشکر می‌کنم و جلسه دیگری برای تجلیل از شهدا برگزار خواهیم کرد.»

سخنرانی زیاد نخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی که پس از اجرایی شدن آتش بس صورت می‌گرفت، همچنین با این اظهارات ادامه یافت: «پایان این دور از درگیری با رژیم صهیونیستی را اعلام می‌کنیم و می‌دانیم که در این نبرد عزیزترین فرزندان خود را از دست دادیم، هرچند مردمی که رهبرانش افرادی مانند اعضای شهید گردان‌های قدس هستند، هرگز شکست نخواهند خورد. مردم ما به برافراشتن پرچم آزادی در بیت المقدس و مبارزه برای آزادی آن ادامه خواهند داد، مهم نیست که این مبارزه چقدر طول بکشد،: این روزها برای مردم ما روزهای سرافرازی و عزت است.»

النخاله در پایان تاکید کرد: «ما فرصت ایجاد تفرقه بین ما را از دشمن گرفتیم و آنچه را که نیاز بود تحمل کردیم تا موضع همه ما یکپارچه، قوی و استوار باقی بماند.»

ساعاتی پیش منابع منطقه‌ای اعلام کردند که توافق آتش بس میان طرف‌های فلسطینی و صهیونیستی آغاز شده است.

همزمان رسانه‌های صهیونیستی به نقل از «ارتش» رژیم اسرائیل اعلام کردند که ارتش تصمیم به خویشتن داری در مقابل آخرین حملات جهاد اسلامی گرفته است.

همزمان خبرگزاری قدس به نقل از یکی از رهبران جهاد اسلامی که نامی از او برده نشده، اعلام کرد که توافق برای آرام‌سازی اوضاع و توقف درگیری‌ها حاصل شده و هیئت این جنبش در قاهره اعلام کرده که این توافق از ساعت ۱۰ امشب به وقت فلسطین اجرایی خواهد شد.

همچنین منابع عبری زبان اعلام کردند که رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی ساعت ۲۲:۳۰ امشب به وقت تل آویو برآوردی از توافق آرام‌سازی اوضاع خواهد داشت و در صورتی که مقامات به این نتیجه برسند که این توافق پایدار خواهد بود، جبهه داخلی از فردا محدودیت‌های ایجاد شده در مناطق جنوبی را لغو خواهد کرد.

همزمان از فلسطین خبر می‌رسد که جشن پیروزی بر اشغالگران تحت عنوان جشن «انتقام آزادگان» در غزه و اردوگاه‌های فلسطینی در حال برگزاری است.

دفتر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد: «ما متعهد شده‌ایم در ازای آرامش، آرامش داشته باشیم و اگر مورد حمله یا تهدید قرار گرفتیم، هر کاری را که لازم است برای محافظت از خود انجام خواهیم داد.»

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 28
  • در انتظار بررسی: 9
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
    10 5
    عجب نام با مسمایی داره خخخخخخختخ
    • IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
      0 0
      خخخحخخ زهرمار
    • محسن IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
      0 0
      اگه صحبت منطقی ای داری بگو. چرا توهین میکنی؟! این آقا برای سرزمیش که اشغال شده می‌جنگنه. اونوقت شما بهش توهین میکنی؟! دنیای مسخره ایه.
  • IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
    7 3
    جام زهر دوباره خورده شد.
  • IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
    21 3
    قویترین ارتش دنیا رو ..... هررررررر هررررررر هرررررررر! شنیده شده که صادرات ایزی لایف به اسقاطیل افزایش چشمگیری داشته!
  • داریوش IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
    3 0
    شرایط آتش بس اعلام نشد
  • بیی IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
    7 9
    از دلارهای ایران
  • ناشناس IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
    6 0
    حیف
  • اصغر IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
    6 19
    اگر شرف داری نظر منو بگذار شیعی. زیاد النخاله چندین سال هست به همراه چند تن از افرادی که به مخیله تان نمیگنجد در سیلوهای ایران و در مواردی انگشت شمار در حال گشت و گذار در ایران هستند... ادمین اگر شرف داری... عربستان سعودی...
  • GB ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
    20 19
    عجب نخاله ای هستی اسرائیل همه فرماندهان جهاد اسلامی شهید کرد تو فقط یک پیرزن ۸۰ ساله مسیحی همراه ۶ فلسطینی کارگر کشتی اونوقت تو پیروز شدی جشن میگیری
    • ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
      7 2
      انگلیسی عزیز همین صهیونیست دستپخت سران نکبت شماهاست حالا هم شماتتشان میکنید باشید که روزگارتان به سر رسیده است پرمدعاهای بی همه چیز
    • IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
      6 2
      فکر کنم نخاله خودت هستی که چشم نداری واقعیات را ببینی و تحلیل نمایی انها با پایداری بیش از 1000 موشک به اسراییل شلیک کردن و قدرت و همینه و بازدارندگی انها را درهم شکستند بطوریکه از نابودی جهاد اسلامی رسیدند به ارامش در مقابل ارامش!
    • علي IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
      5 3
      اسرائيل به كل خاورميانه قانع نبود اعراب را شش روزه شكست داد حالا در مقابل مقاومت مثل موش ترسيده و با خفت و خواري آتش بس اعلام كرده اين پيروزي بزرگي است مبارك جبهه مقاومت
    • IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
      3 2
      منگلیسی زیر پرچم مامان ملکه سینه میزنی ادعای برادری هم داری!!!!! چه کنه ای هستی تو که چسبیدی به مادر..‌‌استعمار صغیر
    • حسن IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
      3 3
      وقتي خداوند با مردم مظلوم فلسطین باشد چه شهید شوند چه اسیر شویگن و هرچه شود پیروز هستند، چون وعده خداوند است که زمین را مردم مظلوم به ارث خواهند برد، اما تو نمی دانی یک گروه کوچک به اسم جهاد اسلامی در این حملات آرامش و خواب یک ارتش وحشی و کل مردم و مسئولین رژیم غاصبش را گرفت ، صدای پیروزی نهایی به گوش می رسد ان شاءالله..
    • IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
      2 3
      پخمه 1 میلیون نفر فقط از اسرایل به فکر رفتن افتادن فکر میکنی هدفشون کشتن فقط ا فلسطینی ها ؟ البته پخمه ای چیز زیادی نمیفهمی فکر میکنی همه باید مثل امریکا اسرایل ادم کش باشن
  • GB ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
    1 6
    نخاله اسرائیل همه فرماندهان جهاد اسلامی کشت اما توفقط تونستی یه پیرزن ۸۰ ساله مسیحی با ۴ تا کارگر فلسطینی بکشی
  • کارمند ساده IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
    5 3
    پیامبر گرامی اسلام (ص) فرمودند: «هرکس فریاد دادخواهی مظلومی را که از مسلمانان یاری می‌طلبد بشنود، اما به یـاری آن مظلـوم برنخیزد، مسلمان نیست.
  • حسین TR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
    8 1
    بیست نفر از فرماندهان جهاد اسلامی ترور شدن ، با زن وبچهاشون و بعد از چند راکت پرانی همچی تموم شد همونی که نتانیاهو میخواست ، اسرائیل از ماه رمضان از طریق شاباک این فرماندهان رو شناسایی کرده بود ، راکت پرانی فایده نداره بایستی بابت شهادت هر کدام از فرماندهان جهاد اسلامی یک فرمانده یا افسر اسرائیلی ترور بشه ، راکت پرانی که اندازه ترقه خسارت نمیاره فایده نداره ، فقط یه پیرزن مسیحی رو کشتن ،
  • IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
    3 2
    ارتش اسرائیل به تمامی برنامه های عملیاتی خود یعنی ترور فرماندهان مقاومت فلسطین دست یافت و تسلیحات مورد نظر خود را هم آزمایش کرد. جالب اینجاست که صهیونیست ها هر چند ماه عملیاتی را علیه غزه برای ترور فرماندهان فلسطینی انجام می دهند و پس از پایان و موفقیت کار، به مصری ها روی می آورند و آتش بس را اجرا می کنند.
  • IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
    4 6
    اگر ایران در فلسطین دخالت نکند ،کشور فلسطین تشکیل شده بود
  • IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
    2 2
    جشن پیروزی هم گرفتن
  • IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
    0 0
    برو شکر خدا کن که مصر میانجبگری کرد.
  • سرگلزایی IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
    0 0
    توی این تنش چند روزه و مشابه آن در سال گذشته، بطرز مشکوکی فقط اعضای ارشد جهاد اسلامی شهید شدند!!!
  • IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
    0 0
    شش رهبر بلند پایه مقاومت توسط اسرائیل کشته شد درعوض شما دو پیرمرد بی خانمان رو در اسرائیل کشتید و ادعای پیروزی هم میکنید
  • IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
    0 0
    اوضاع اسرائیل خرابه،آمریکا و اروپا به دادش رسیدند که آتش بس شد،حالا خیلی از این موش های صهیونیست چمدانهاشو بستن برای فرار به اروپا و آمریکا
  • IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
    0 0
    این نخاله تو لبنان نشسته داره رجزخوانی میکنه
  • IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
    0 0
    خخخخخخخخخ . حماس هم از شماها هیچ حمایتی نکرد چی میگی پیرمرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس