کد خبر 1488501
تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۳
اختلافات ملکی بین دو پسرعمو در دلفان منجر به قتل یکی از آنها شد

فرمانده انتظامی دلفان وقوع قتل در این شهرستان بخاطر اختلافات ملکی بین دو پسرعمو خبر داد و گفت: قاتل فراری کمتر از ۲ ساعت در این شهرستان دستگیر شد.

به گزارش مشرق، سرهنگ نجف علی بارانی بیرانوند در گفت‌وگو با رسانه‌ها، بیان داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع نزاع و درگیری منجر به قتل در یکی از روستاهای شهرستان دلفان، بلافاصله عوامل انتظامی و کارآگاهان پلیس آگاهی و پلیس امنیت شهرستان به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور ماموران مشخص شد، بین دو پسر عمو بعلت اختلافات ملکی درگیری رخ داده که شخص قاتل با استفاده از سلاح گرم پسر عموی خود را به قتل رسانده و به محل نامعلومی متواری شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان دلفان اظهار داشت: با اشراف اطلاعاتی و تلاش‌های صورت گرفته کمتر از ۲ ساعت مخفیگاه قاتل در استان همجوار شناسایی که با هماهنگی قضائی و طی یک عملیات دستگیر شد.

وی با بیان اینکه در تحقیقات بعمل آمده از متهم، علت قتل را اختلافات ملکی عنوان کرده است، افزود: متاسفانه برخی افراد بجای اقدامات قانونی با حرکات خودسرانه دست به اقدامات خشونت آمیز و غیر قابل توجیه می‌زنند که باعث بروز حوادثی این چنین تلخ و ناگوار می‌شود.

بارانی بیرانوند، ضمن هشدار به افراد قانون شکن خاطرنشان کرد: خط قرمز پلیس و دستگاه قضا، امنیت و آسایش مردم است و افرادی که به هر نحو آسایش و امنیت مردم را خدشه دار کنند با برخورد قاطعانه پلیس مواجه خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس