کد خبر 1485135
تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷

به گزارش مشرق، وحید یامین پور، معاون جوانان وزارت ورزش، با انتشار پیامی در صفحه توئیتر خود نسبت به اتفاقات روزهای اخیر و به شهادت رسیدن شهید الداغی، آیت الله سلیمانی، سرهنگ شهرکی و ... نوشت:

قاتل شهید الداغی، آیت الله سلیمانی، سرهنگ شهرکی و... کیست؟

در روایتی از امام باقر ع می‌خوانیم:

«بنده‌ای در روز قیامت محشور شود و [با این‌که در دنیا] دستش به خونی آلوده نشده، اما یک ظرف شیشه‌ای خون و یا بیشتر از آن به دست او دهند و بگویند: این سهم تو است از خون فلان شخص؟!

او عرضه می‌دارد:

پروردگارا! تو خود می‌دانی که جان مرا گرفتی من خون کسی را نریخته بودم!

خداوند فرماید:

آری! تو خبرهای مختلفی از فلانی شنیده بودی و برای دیگران بازگو کردی، پس این خبر زبان به زبان به فلان ستمکار رسید و با استناد به این خبر او را کُشت و این بهره تو از خون اوست»

وای بر ما اگر در تولید و انتشار دروغ و نفرت و کوتاهی در دین و تقویت نقشه‌ی شیاطین برای از بین بردن عفت و حیا و اخلاق نقشی داشته باشیم. گاهی با یک جمله در تقویت طرح دشمنان شریک می‌شویم و آن وقت از آخرت‌مان چه می‌ماند؟! آنها که با وعده‌ی شهوت مردم را روبروی هم قرار می‌دهند...

عاقبت کسانی که با انتشار دروغ، حیازدایی می‌کنند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 19
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    23 14
    درست میگید ولی چه کسانی در تورم ۵۰ درصدی و احتکار ۵ میلیون مسکن که یک جامعه را نابود کرده شریکند و چرا شما واکنشی نشان نمی دهید؟ خدا عالم است.
    • یک نفر از 85 میلیون نفر IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
      0 0
      واکنش نشون میدن منتهاشماها یا نمیبینید یا ببینید هم میگید تزویر و ریا به حال خودتون فکری کنید حالا چرا برای ماست یقه جر دادید برای خون ادم یاد تورم کردید اونوقت تورم نبود؟ اوکی
    • حجت IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
      4 0
      چه کسانی در تورم ۵۰ درصدی و احتکار ۵ میلیون مسکن که یک جامعه را نابود کرده شریکند و چرا شما واکنشی نشان نمی دهید؟ خدا عالم است. چه کسانی؟ همان هرزه گان که به خاطر کنسرت و قر کمر بهشان رای دادین مسبب این امرند. نسل پدرانمان را که نمی دانم، اما منتظر مرصاد دیگر باشید.
  • نیما IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    26 0
    لعنت خداوند بر قوم ستمکار باد
    • IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
      0 0
      12:19 احسنت، خداوند ان شاء الله همهٔ صهیونیست‌ها و یانکی‌های گاوچرون تروریست همجنس باز آدمکش و اروپایی‌های نوکرشون رو لعنت کرده و به درک اسفل السافلین منتقل نماید!!!
    • IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
      10 0
      و همچنین لعنت خدا بر قوم مروج بی حیائی و بی عفتی.
  • IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    14 8
    وای بر ما اگر در این فاجعه اقتصادی نقشی داشته باشیم!
  • سعید IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    9 1
    بارک الله
  • علی افصحی IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    16 2
    یامین پور بهتر است به جای این توئیت بلا وجه و ضایع کردن روایت زیبای امام باقر، به بخش جوانان وزارت جوانان و ورزش به صورت تحولی رسیدگی کند تا ضمن حلال سازی حقوق معاونت وزیر !! بالاخره به ما بگوید در این دو سال چه کاری برای جوانان انجام داده ؟! و حداقل کاری کند مثل حالا در بین این همه معاونت ها گم و گور نشود. و از روی بی کاری سر از « کلمه » در نیاورد ! که نتیجه اش بشود همین توئیت ! یعنی چه مردم را رو در روی هم قرار می دهند ! یعنی آن قاتل آیة الله سلیمانی با موهای سفید و سنی میانه در اثر حرف این و آن دست به این جنایت هولناک زده ؟ آیا آن جانیان سابقه دار سبزوار چاقو کش که ارتباطی با فضای مجازی هم ندارند با شهید الداغی یکی اند! نکند فرهنگ جریانی را تبلیغ کنیم که وقتی از طرف پرسیده می شود عامل شهادت امام حسین چه کسی است ؟ می گویند « سیدنا الیزید قتل سیدنا الحسین ! یزید اجتهد و اخطأ ! آقای ما آقایمان امام حسین را کشت چون اجتهادش به خطا رفت ! همین ! یزید هم آقا حسین هم آقا!! » یا مانند پطروشفسکی نویسندهٔ کمونیست « اسلام در ایران » تاریخ اسلام را دعوای خانگی و خانوادگی جا بزنیم! جنایتکار و شهید رو رویی مردم با مردم نیست بلکه رو در رویی جریان مظلوم با ظالم است و رودررویی جلاد و شهید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس