جانشین فرمانده ناجا: اقدام بزدلانه ترور شهید شهرکی و همسرش بی پاسخ نخواهد ماند

جانشین فرمانده انتظامی کل کشور گفت:پیام شهدا، پیام امنیت و آرامش است و اقدام بزدلانه و کور افرادیکه ناجوانمردانه شهید شهرکی و همسرش را به شهادت رساندن بی پاسخ نخواهد ماند.

به گزارش مشرق، سردار قاسم رضایی در مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر سرهنگ شهید علیرضا شهرکی و همسرش در شهرستان سراوان اظهارداشت: شهید علیرضا شهرکی بعد از ۱۸ سال خدمت شایسته در استان که بیش از نیمی از آن را در همین شهرستان سپری کرده است با شهادت خود و همسرش در راه خدا به مرگ سخاوتمندانه رسیدند.

وی افزود: شهید علیرضا شهرکی فرزند انقلاب بود، انقلابی زندگی کرد، انقلابی خدمت کرد و انقلابی هم از دنیا رفت، معامله شهید با خدا بالاترین معامله است ما به انا لله و انا الیه راجعون اعتقاد داریم این دو شهید عزیز برای ما پیام دارند، پیام آنها آرامش و امنیت است، برای آرامش و امنیت مردم جان خودشان را فدا کردند.

جانشین فرمانده کل انتظامی با اشاره به اقدام ناجوانمردانه معاندین در به شهادت رساندن شهید شهرکی و همسر گرانقدرش افزود: قطعا جنایتی که رخ داده است بی پاسخ نخواهد ماند و انشالله به زودی با همکاری دستگاه های امنیتی و قضایی این جنایتکاران به سزای عمل خود خواهند رسید .

وی مردم سیستان و بلوچستان را مردمانی مدافع نظام،اسلام و انقلاب دانست و ادامه داد:مردم سیستان و بلوچستان بیشترین همگرایی را با نظام و انقلاب دارند و این را بارها در مراسمات و مناسبت های مختلف ثابت کرده اند،لیکن برخی از افراد معاند هستند که با اقدامات جنایتکارانه خود می خواهند چهره مردم را مخدوش کنند که با هوشیاری مردم به اهدافشان نمی رسند اینها طرد شده از مردم استان هستند و مردم عزیز سیستان و بلوچستان از این افراد نفرت دارند.

سردار رضایی خاطرنشان کرد:همه ما لباس مقدس سربازی و خدمت به مردم را برتن کرده ایم،آرزوی شهادت و فدا کردن جان خود در راه نظام،انقلاب و برقراری امنیت و آرامش مردم را داریم.

وی تصریح کرد: از این دو شهید گرانقدر دو یادگار باقی ماند، و ما افتخار می‌کنیم به بانوی شهیده که سال‌ها شهید شهرکی را در زندگی و در سخت ترین شرایط خدمتی یاری کرد و فرزندانی رو تربیت کرد و با افتخار می گوییم همرزمان این شهید هستیم.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور گفت: اقدامات لازم برای دستگیری عاملان این جنایت در دست اقدام است و ان شا الله این مزدوران و معاندین به زودی به سزای اعمالشان خواهند رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    1 1
    خرخره ی حمید اسماعیل زهی داعشی را باید بجویم
  • حمیدرضا IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    1 1
    تا قتی چشم فتنه رادر این استان کورنکنید چرخه ترور میچرخد!! خطیب مسجد مکی زاهدان شده منبع الهام بخش جنایت پیشگان وتجزیه طلبان وهابی!!
  • IR ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    1 0
    درس یه خبر بالاتر از نا امنی در آمریکا انتقاد کردین واقعا سنگ پای قزوین جلوتون کم میاره مشرق جان
  • IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    1 1
    لعنت خدا وملائکه مقربان درگاهش برمولوی عبدالحمید خائن معاویه صفت
  • IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    1 0
    قبلیا رو که گرفتید به سزای اعمالشون رسوندید؟؟؟؟؟یا تو زندان دارن میخورن و میخوابن؟؟؟؟؟این حرومزاده ها رو که گرفتید ظرف دو سه روز سرشونو با تبر بزنید...شیوه اعدام رو عوض کنید...صحنه اعدام رو وحشتناک تر کنید...سرشونو با شمشیر از تنشون جدا کنید...
  • IR ۰۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    1 0
    پایگاه شون ایران است نقطه زن لازم دارن
  • عمو IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    سوراخها مال تفنگ وینچسترهای ساچمه ایی نیست تو اتوبان کرج از مامورا دزدیدن?

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس