کد خبر 1484929
تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۳
عصبانیت رژیم صهیونیستی از سفر قریب الوقوع رییس جمهوری اسلامی ایران به سوریه

سفر قریب الوقوع آیت الله سید ابراهیم رئیسی رییس جمهوری اسلامی ایران به سوریه ؛ خشم و عصبانیت و نگرانی صهیونیست را بدنبال داشته است .

به گزارش مشرق، برخی منابع خبری رژیم صهیونیستی با ابراز نگرانی شدید این رژیم از سفر آتی رئیس جمهوری اسلامی ایران به سوریه ؛ اعلام کردند که این سفر ؛ دیداری استثنایی است و مقامات اسراییل باید نگران این سفر باشند.

شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی در این باره نوشت : سفر سید ابراهیم رییسی اولین سفر وی به دمشق بعد از سال ۲۰۱۱ میلادی است و در این سفر بازدیدهای میدانی خارج از پروتکل هم خواهد داشت.

این شبکه گزارش داد که آنگونه که اعلام شده ؛ رئیس جمهوری ایران روز چهارشنبه به دمشق خواهد رفت، سفر وی دو روزه خواهد بود و با «بشار اسد»، رئیس جمهور سوریه دیدار خواهد داشت .

این منبع خبری با اشاره به تاثیر سفر آتی رییس جمهوری اسلامی ایران بر تحولات و مناسبات منطقه ای ؛ افزود: ایران خواهان یکپارچه کردن محور ایران-حزب الله- حماس- جهاد اسلامی است و این امر باعث می شود که تهران برنامه جدیدی درخصوص سیاست خاورمیانه اتخاذ کند.

شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی همچنین به سفر اخیر «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه ایران به بیروت و دیدار وی با «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان و «زیاد النخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین اشاره کرد و به نقل از برخی منابع خبری افزود : که رژیم اسرائیل سفر امیرعبداللهیان به بیروت را با نگرانی دنبال و برخی محافل صهیونیستی نیز این سفر را در راستای تحولات اخیر منطقه توصیف کردند، به ویژه اینکه این سفر با اوضاع نابسامان داخلی این رژیم همزمان شد.

حسین اکبری سفیر ایران در سوریه که به تازگی ماموریت خود را در این کشور اغاز کرده است ؛ روز یکشنبه سفر قریب الوقوع آیت الله " سید ابراهیم رییسی"، رییس جمهوری اسلامی ایران به سوریه را نقطه عطفی در منطقه دانست و گفت که این سفر ؛ تاثیرات خوب فرامنطقه ای نیز بدنبال خواهد داشت.

وی با بیان این که سفر چهارشنبه دکتر رییسی به دمشق به دلیل تغییر و تحولاتی که در منطقه در حال وقوع است، سفر بسیار با اهمیتی خواهد بود ؛ گفت که این سفر علاوه بر تاثیرات منطقه ای و فرامنطقه ای ؛ به تقویت و توسعه روابط دو کشور در تمامی حوزه ها کمک خواهد کرد.همچنین کشورهای دیگر منطقه نیز می توانند از دستاوردهای این سفر بهره مند گردند.

اکبری گفت که جمهوری اسلامی ایران و سوریه در کنار هم عضو جبهه مقاومت ضدصهیونیستی هستند و هر دو کشور در این مسیر هزینه های سنگینی پرداخت کرده اند ؛ لذا هم افزایی بیشتر بین دوکشور ، می تواند قدرت جبهه مقاومت را افزایش دهد.

دکتر رییسی قرار است روز چهارشنبه و بنا به دعوت رسمی دکتر "بشار اسد" رییس جمهور سوریه در راس یک هیات عالی رتبه اقتصادی - سیاسی در سفری دو روزه به دمشق سفر کند.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    8 0
    خدا رو شکر.
    • سیدمحمد مصطفوی IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
      0 0
      ای کاش انقدرر به مردم خودشونم اهمیت می دادن جبهه داخل رو رها کنید عین جماهیر شوروی از هم می پاچید
  • IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    8 1
    اسراییل نگران باش و در نگرانی خود بمیر
  • IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    2 0
    کجای کارند، به زودی رییسی به بیت المقدس هم سفر می‌کنه.
  • امیرعلی IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    0 0
    خواهشا معنی ومفهوم وقداست کلمه آیت الله رو برای مردم زیر سوال نبرید..دقت کنید چند بار بی‌جهت از آیت الله استفاده ابزاری میکنید
  • مسعود IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    3 0
    از اینکه دکتر رئیسی به دمشق میرود خوشحالم!
  • IR ۰۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    ایت ا... رئیسی دعوت پادشاه عربستان را لبیک گویند وبه سرزمین وحی سفر کنند هرچه زودتر وپیوند جهان اسلام را مستحکم کنند
  • IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
    0 0
    آقا سید حسن نصر ا...شما مشت اول رو بزن تودهن اسرائیل پشت سرت همه دول اسلامی از جمله عربستان ومصر واردن وغیره به کمکت میان واسرائیل رو تکه پاره می کنند. چون جهان عرب با غیرت است وکینه ای هشتاد ساله از اسرائیل دارد کار اسرائیل منزوی وتنها تمام است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس