کد خبر 1484236
تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۵
.

این روزنامه سوری همچنین گزارش داد که در این دیدار، تعداد زیادی توافق و یادداشت همکاری در زمینه اقتصادی به امضای طرفین خواهد رسید.

به گزارش مشرق، روزنامه سوری «الوطن»، عصر امروز (جمعه)، خبر داد که آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور ایران، روز چهارشنبه آینده، به دمشق سفر خواهد کرد.

این رسانه سوری به نقل از منابعی که آن‌ها را آگاه خواند، نوشت رئیس‌جمهور ایران در سفری دوروزه به دمشق با «بشار اسد» همتای سوری خود گفت‌وگوهایی درباره تقویت همکاری راهبردی دو کشور به‌ویژه در زمینه اقتصادی خواهد داشت.

این روزنامه سوری همچنین گزارش داد که در این دیدار، تعداد زیادی توافق و یادداشت همکاری در زمینه اقتصادی به امضای طرفین خواهد رسید.

روزنامه لبنانی «الاخبار» نیز با تایید این گزارش، به نقل از منابع آگاه نوشت که مسئله مقاومت در کنار مسائل اقتصادی از جمله مواردی خواهد بود که در این سفر مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

این درحالی است که خبرگزاری روسی «اسپوتنیک» نیز اخیرا خبر داد که حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران هفته آینده عازم سوریه خواهد شد.

منابع رسمی سوریه از جمله خبرگزاری رسمی این کشور هنوز واکنشی به این اخبار نشان نداده‌اند و آن را رد یا تایید نکرده‌اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
    0 0
    رئیس جمهور جمهوری اسلامی.
  • IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
    2 0
    بله ربع پهلوی خائن به اسرائیل میرود ورئیسی هم با رفتنش به سوریه حاوی پیام قوی به اسرائیل وعوامل منطقه ایی آن سازشکاران بی لیاقت هست که ما هستیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس