جلسه مهم تیم ملی به تعویق افتاد/ دستیار قلعه‌نویی سرمربی امیدها می‌شود؟

جلسه مهم مدیر تیم ملی امید با نایب رئیس فدراسیون و سرمربی تیم ملی بزرگسالان به تعویق افتاد.

به گزارش مشرق، در شرایطی که قرار بود پس از جلسه هفته گذشته مهدی تاج با محمود خسروی‌وفا درمورد انتخاب سرمربی تیم ملی امید امروز نشستی بین مهدی محمد نبی(نایب رئیس فدراسیون) امیر قلعه نویی(سرمربی تیم ملی) و حبیب کاشانی برگزار شود و مصوبات جلسه رئیس فدراسیون فوتبال و کمیته المپیک در فاز اجرایی قرار گیرد، این نشست امروز برگزار نخواهد شد.

ظاهرا طرفین برای بررسی بیشتر گزینه‌های سرمربیگری تصمیم گرفته‌اند نشست خود را با یک روز تاخیر و یکشنبه برگزار کنند. از مهدی تارتار به عنوان گزینه مدنظر کاشانی و مجتبی حسینی به عنوان مربی مورد علاقه امیر قلعه‌نویی برای حضور در تیم امید یاد می‌شود.

با این وجود این بحث نیز مطرح است که در صورت به جمع بندی نرسیدن مدیران فدراسیون و سرمربی تیم ملی با مدیر تیم ملی امید برای انتخاب سرمربی داخلی، مربی خارجی که قرار است به عنوان دستیار به کادرفنی تیم ملی بزرگسالان اضافه شود، به صورت همزمان در تیم ملی امید نیز در جایگاه سرمربی فعالیت کند.

البته این برنامه یک مشکل اصلی و اساسی دارد و آن هم همزمانی بسیاری از اردوهای تیم ملی امید و بزرگسالان تا قبل از جام ملت‌های آسیا و حتی در تعطیلات فیفادی پس از این رقابت‌ها است.

پس از احتمال حضور نیافتن حضور سرجیو کاستا، دستیار پرتغالی پائولو بنتو در تیم ملی ایران، مدیران فدراسیون طبق تصمیم قلعه‌نویی در حال مذاکره با یک مربی جدید هستند که شنیده می‌شود در جام جهانی ۲۰۱۸ و ۲۰۲۲ نیز فعالیت کرده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس