دستیار قلعه‌نویی سرمربی تیم امید می‌شود

با توجه به مخالفت حبیب کاشانی مدیر تیم فوتبال امید ایران با حضور مجتبی حسینی به نظر می‌رسد سرمربی آینده این تیم، ایرانی نباشد.

به گزارش مشرق، با مخالفت حبیب کاشانی با حضور سید مجتبی حسینی در تیم امید به نظر می رسد پرونده حضور این مربی به صورت کامل بسته شد؛ البته از سوی دیگر قلعه‌نویی و مسئولان فدراسیون فوتبال هم با حضور تارتار به شدت مخالف هستند.

قرار است امشب جلسه‌ای با حضور قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی، حبیب کاشانی مدیر تیم فوتبال امید ایران و مهدی محمد نبی نایب رییس اول در خصوص انتخاب سرمربی تیم امید برگزار شود تا اعضا در خصوص سرمربی تیم امید به جمع‌بندی برسند.

بررسی‌ها نشان می‌دهد با توجه به مخالفت‌های موجود احتمال انتخاب سرمربی ایرانی برای تیم امید بسیار کم است و هر دو طرف حاضر نیستند با گزینه‌های یکدیگر همکاری کنند.

اما نکته مهم این موضوع بالا رفتن شانس انتخاب سرمربی خارجی برای تیم امید است که مسئولان فدراسیون فوتبال با توجه به مشکلات مالی در پرداخت مطالبات مربی خارجی به راهکار جدیدی رسیدند.

از آنجایی که امیر قلعه نویی با یک سرمربی اسپانیایی که سابقه زیادی در کار با تیم‌های پایه داشته برای دستیاری اول خود به توافق رسیده مقرر شده این سرمربی همزمان هدایت تیم فوتبال امید ایران را برعهده بگیرد.

نکته قابل توجه در منتفی شدن حضور سید مجتبی حسینی مخالفت حبیب کاشانی است که اطلاعات زیادی در خصوص مسائل فنی ندارد و مشخص نیست بر اساس چه معیاری با حضور این مربی مخالف است. کاشانی در گذشته با انتخاب‌هایی چون محمد خاکپور باعث عدم صعود تیم امید به المپیک شده یا با برکناری کرانچار از سرمربیگری پرسپولیس این تیم را از کورس قهرمانی دور کرد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس