به گزارش مشرق، معاون امور بین الملل قوه قضاییه در توئیتر نوشت:

یک تبعه ایرانی تروریست را در اروپا و آمریکا جای داده و حمایت کردند؛ حال که به چنگال عدالت افتاده، به جای محکوم کردن اقدامات تروریستی او و فاصله گرفتن از تروریسم، باز هم از تروریست دفاع می‌کنند و حقوق قربانیان نزد آنان هیچ جایگاهی ندارد! این است چهره اروپای به ظاهر مدافع حقوق بشر!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    7 1
    خدانسل کثیفشونو براندازه الهی آمین
  • IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    7 1
    این جنایتکار ادم کش تاکی باید با نفسهای نجسش هوارو الوده کنه زودتر اعدامش کنید این حرمله رو
  • IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    5 1
    حاج قاسمِ داعش‌کُش رو هم برای همین ترور کردند، در دفاع از داعشِ غرب‌ساز.
  • IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    4 1
    باید تکلیفمون رو باحقیقت روشن کنیم، می‌خواهیم واقعیت غرب رو بشناسیم یا مسخره بازی های خنده دار و تبلیغاتی غرب: کبرا ۱۱ و هالیوود و ... . واقعیت غرب مساوی است با تروریست
  • IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    5 1
    این تروریست کارمند غرب بوده! واقعیت تروریستی غرب رو بپذیرید و تعجب نکنید. درود بر جمهوری اسلامیِ ضدِ تروریست
  • IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    1 0
    بورل و شارمهد و طرفداران غربی همه جنایتکار تاریخ ن
  • علی افصحی IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    1 1
    امام خامنه‌ای« یکی از سناتورهای غربی گفته : غرب وحشی زنده شده است ». ذات ظلمانی غرب وحشی در بزنگاه ها خود را نشان می دهد وقتی که مأمن همهٔ انواع گروهک های تروریستی برانداز و تجزیه طلب در غرب وحشی بوده و غرب از آن ها به شکل همه جانبه حمایت کرده و تشکیلات آن ها را بازسازی کرده و کنترل همهٔ عوامل میدانی خرابکارشان را در داخل خاک ایران اسلامی مدیریت کرده و حتی سفارتخانه هایشان در ارائهٔ هرگونه کمک های مالی ، اطلاعاتی ، کنسولی و... مضایقه ندارند جز این است که باید با آن سناتور هم ندا شد که بله ، غرب وحشی زنده شده است. ماهیت ضد بشری جوزپ بورل زمانی مشخص شد که همهٔ دنیا را نادیده گرفت و فقط اروپا را « باغ دنیا » نامید. این همه توحش کلامی فقط در یک غربی بی حیا یافت می شود که با بی شرمی کانون های تمدنی اصیل و انسانی سایر مناطق از جمله غرب آسیا را که مرکز تمدنی وحیانی انبیاء الهی بود را به عمد نادیده گرفته و مدنیت سطحی و کاغذی غرب وحشی را که محصول قتل متمدن ها و غارت ثروت ملل متمدن ، استعمارکشورها و سرزمین ها بوده را باغ بنامد این آدم قطعاً از یک تروریست ضد بشر حمایت می کند. چرا که توحش نقطهٔ اشتراک تروریست ها و امثال جوزپ بورل است. اینفانتینو رئیس فیفا در جریان جام جهانی قطر که گفت « من به عنوان کسی که در سوئیس زندگی می کنم اعلام می کنم در سیصد سال گذشته جنایاتی غرب در حق ملل کرده باید عین سیصد سال آینده از ملت ها عذرخواهی کرده و اظهار شرمندگی کند . امروزه چهرهٔ غرب وحشی بیش از گذشته توحش اش برجسته شده ، غرب وحشی در برابر معترضان زن و مرد خود از هر شیوهٔ سرکوب استفاده کرده از قتل تا صدمۀ حاد جسمانی چون کور کردن ، با باتوم کوبیدن ، زندانی کردن ، کتک زدن دسته جمعی فرد معترض و...اما زمانی که کشوری چون ایران اسلامی آشوب گران قاتل تحت حمایت مستقیم غرب را سرکوب می کند هیاهوی حقوق بشر ، آزادی و... اشان گوش فلک را کر می کند. جوزپ بورل حتی به خوداجازه نمی دهد که مصاحبه های شارمهد تروریست را در رسانه های غربی پیش از دستگیریش ببیند که چگونه می گوید ما می کشیم و ترور می کنیم و مسلحانه می خواهیم رژیم اسلامی را سرنگون کنیم و... آن وقت از او به عنوان شهروند یاد کرده حکم اعدام او را ناعادلانه می داند‌! اما ترور کودک ، مرد و زن و جوان را نادیده گرفته و در واقع عادلانه می داند! غربی وحشی.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس