کد خبر 1484031
تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۱
عملیات ضدصهیونیستی در جنوب کرانه باختری+ تصاویر و فیلم

منابع عبری زبان از تلاش یک فلسطینی برای انجام عملیات حمله با سلاح سرد در شهرک صهیونیست‌نشین «آرئیل» در استان «سلفیت» و شهادت عامل آن خبر دادند.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری فلسطین الیوم، رسانه‌های رژیم صهیونیستی عصر امروز پنجشنبه مدعی شدند که نظامیان اشغالگر به سوی یک فلسطینی که قصد انجام عملیات حمله با سلاح سرد را در نزدیکی شهرک صهیونیست‌نشین «آرئیل» در نزدیکی استان «سلفیت» را داشته است، تیراندازی کردند.

بر اساس این گزارش، کانال ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که نظامیان اشغالگر یک فلسطینی را به اتهام تلاش برای حمله با سلاح سرد در شهرک آرئیل هدف تیراندازی قرار داده و به شهادت رسانده‌اند.

نهادهای امدادی رژیم صهیونیستی هم اعلام کردند در جریان عملیات زیر گرفتن با خودرو و تلاش برای حمله با سلاح سرد نزدیک شهرک صهیونیست‌نشین آرئیل در سلفیت، یک صهیونیست دچار مصدومیت شده است.

این خبر در حالی است که وزارت بهداشت فلسطین تا این لحظه شهادت این فلسطینی بر اثر تیراندازی اشغالگران در سلفیت را تأیید نکرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    0 0
    هزار مدل عملیات انجام میدن یک کشته هم نمیتونن ازشون بگیرن . خودشون هم کشته میشن ... اونا یه ترقه میندازن ده نفر شهید میشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس