تیراندازی به خودروی حامل صهیونیست‌ها در سرزمین های اشغالی

رسانه‌های رژیم صهیونیستی یکشنبه شب گزارش دادند که یک خودروی حامل صهیونیست‌ها در کرانه باختری هدف تیراندازی افراد ناشناس قرار گرفته است.

به گزارش مشرق از خبرگزاری "سما" فلسطین، شبکه ۱۴ رژیم صهیونیستی اعلام کرد ، این خودرو در چهارراه "یاکر" در غرب سلفیت هدف قرار گرفته است.

شبکه صهیونیستی البته ادعا کرد که این تیراندازی هیچ زخمی و کشته‌ای نداشته است.

به دنبال این تیراندازی نیروهای اشغالگر قدس در نزدیکی ورودی شهرک "دیراستیا" در شمال غرب سلفیت مستقر شدند.

این دومین تیراندازی به خودروهای شهرک نشینان صهیونیست در کمتر از ۴۸ ساعت گذشته است.

یک شهرک نشین صهیونیست نیز بامداد روز شنبه در تیراندازی رزمندگان مقاومت فلسطین در جنوب الخلیل در کرانه باختری اشغالی زخمی شد.

این شهرک نشین ۶۵ ساله در نتیجه تیراندازی رزمندگان مقاومت به خودروی او در نزدیکی شهرک «حجای» در شرق شهر «دورا» از ناحیه ساق پا زخمی شد.

براساس این گزارش، این شهرک نشین به بیمارستان «شعاری تسیدیک» در قدس اشغالی منتقل شد و عاملان عملیات هم توانستند به سلامت محل را ترک کنند.

با روی کارآمدن دولت افراطی و تندرو نتانیاهو و اعمال سخت گیری‌های بی سابقه علیه فلسطینیان، عملیات مقاومت و شهادت طلبانه اعم از تیراندازی، زیر گرفتن با خودرو و حمله با سلاح سرد اخیراً توسط جوانان و رزمندگان مقاومت فلسطین علیه نظامیان اشغالگر و شهرک نشینان صهیونیست در مناطق مختلف کرانه باختری و قدس اشغالی شدت گرفته و منجر به کشته و زخمی شدن شماری از صهیونیست‌ها شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس