کد خبر 1476347
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳
دستگیری آدم‌ربا در زاهدان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری متهم آدم‌ربا توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: در پی گزارش یک فقره آدم‌ربایی، در یکی از محلات شهرستان زاهدان بلافاصله تیمی مجرب از مأموران پلیس آگاهی استان وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: با حضور کارآگاهان پلیس آگاهی در محل مشخص شد، افرادی مسلح و ناشناس با صورت هایی پوشیده و با تهدید سلاح ، جوانی ۳۵ ساله را با یک دستگاه خودروی سواری ربوده و از محل متواری شده‌اند.

وی گفت: در بررسی‌های اولیه کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد که آدم‌ربایان به دلیل یکسری اختلافات خانوادگی این جوان را ربوده و او را به مکانی نامعلوم منتقل کرده‌اند.

سردار جلیلیان عنوان کرد: تیم رسیدگی کننده به پرونده به منظور حفظ جان گروگان، تحقیقات گسترده ای را برای شناسایی محل نگهداری او و دستگیری عاملان این اقدام شرارت‌آمیز آغاز کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: سرانجام پس از تلاش‌های شبانه روزی پلیس، محل اسارت این جوان در یکی از روستاهای شهرستان زاهدان شناسایی و روز گذشته تیم عملیات ویژه پلیس آگاهی با حضور در محل، فرد ربوده شده را آزاد و دو عامل اصلی این گروگانگیری را نیز دستگیر کردند.

وی با اشاره به اینکه فرد ربوده شده صحیح و سالم آزاد و به آغوش خانواده بازگشت، خاطرنشان کرد: متهمان با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس