1

دولت بدسابقه انگلیس که دخالت‌های تاریخی او در مسائل داخلی ایران قدمتی چندصدساله دارد، این بار برای احیای اپوزیسیون ورشکسته، مجوز برگزاری تجمعی ضد ایرانی در لندن برای روز شنبه صادر کرده است.

سرویس سیاست مشرق- در میان انبوهی از گزارش‌ها و تیترهای خبری، در یک بسته کامل بانام «ویژه‌های مشرق» شمارا در جریان مسائل مهم و اثرگذار از نگاه روزنامه‌های کشور قرار می‌دهیم.

در این ویژه‌نامه، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی، خارجی، اوضاع اقتصادی و اجتماعی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان بامطالعه آن به رهیافت‌های مهم، نکات و تأملات از سیر وقایع اثرگذار دست خواهند یافت، در این بخش با ما همراه باشید.

*******

روزنامه‌های امروز چهارشنبه ۶ اردیبهشت ماه در حالی چاپ و منتشر شد که ماجرای آلزایمر یکی از سران فتنه، حاشیه‌های استیضاح وزیر صمت و شرایط رقت‌بار ضدانقلاب در صفحات نخست روزنامه‌های امروز برجسته شده است.

‌ استیضاح سیدرضا فاطمی‌امین این روزها به یک جدل سیاسی و حتی رسانه‌ای بدل شده است و گویا این جدل کماکان تا دهم اردیبهشت ادامه خواهد یافت. دراین‌باره هر نماینده و جریان سیاسی و رسانه‌ای از منظر خود به مسئله ورود کرده و استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت را تحلیل می‌کند.

در حالی که روزنامه‌های مختلف به موضوع اسیضاح فاطمی پرداخته‌اند، روزنامه هم‌میهن یک خط جلوتر عملیات روانی روی اسیضاح وزیر اقتصاد را پیش برده و نوشته است:

در اینکه مدعی اقتصاد در دولت ابراهیم رئیسی کم نیست، شکی وجود ندارد؛ از محمد مخبر، معاون اول او که سال‌ها رئیس کمیته اجرای فرمان امام را برعهده داشت گرفته تا محسن رضایی که دکترای اقتصاد دارد و هر چهار سال یک‌بار با برنامه‌های اقتصادی خود نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری می‌شود. او البته در سال ۱۴۰۰ بعد از شکست از رئیسی، برنامه‌های خود را به رئیسی داد تا اجرایی کند و رئیس‌جمهور نیز برای او سه حکم «معاون اقتصادی رئیس‌جمهور»، «دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا» و «دبیر ستاد اقتصادی دولت» زد. هرچند شایعه اختلاف بین تیم اقتصادی دولت سیزدهم نیز از همان ابتدا به گوش می‌رسید.

در ادامه این گزارش آمده است:

در مرداد سال ۱۴۰۰ به نقل از یک منبع موثق نوشت که دلیل تاخیر اعلام کابینه، مخالفت مخبر با اعضای اصلی تیم اقتصادی دولت بوده، زیرا این اعتقاد را داشته که با این افراد و در شرایط بحرانی فعلی نمی‌توان اقتصاد کشور را مدیریت کرد، اما در نهایت احسان خاندوزی که گفته می‌شود به محسن رضایی نزدیک است به‌عنوان وزیر اقتصاد به پارلمان معرفی شد. مسعود میرکاظمی در سازمان برنامه و بودجه و علی صالح‌آبادی در بانک مرکزی نیز از اعضای مهم تیم اقتصادی بودند که از قطار دولت سیزدهم پیاده شدند. ابراهیم رئیسی بعد از برکناری رئیس بانک مرکزی از تیم اقتصادی خود خواسته بود اجرای دقیق سیاست‌های اقتصادی جهت ثبات نرخ ارز، کاهش تورم و نظارت جدی بر عملکرد بانک‌ها را مدنظر داشته باشند.

مهدی کروبی دچار آلزایمر شده است یا محمد خاتمی؟ / تنفس مصنوعی لندن به اپوزیسیون مرده

اما روزنامه شرق مستقیم به سراف استیضاح فاطمی امین رفته و می‌نویسد:

‌ استیضاح سیدرضا فاطمی‌امین این روزها به یک جدل سیاسی و حتی رسانه‌ای بدل شده است و گویا این جدل کماکان تا دهم اردیبهشت ادامه خواهد یافت. دراین‌باره هر نماینده و جریان سیاسی و رسانه‌ای از منظر خود به مسئله ورود کرده و استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت را تحلیل می‌کند. با این همه فاطمی‌امین پیش از این بارها به بهانه عملکرد ضعیف در بخش‌های مختلف به‌خصوص آشفتگی‌ها در صنعت خودرو به بهارستان رفته بود. با موضوع همین عملکردها، وزیر صمت یک بار با کارت زرد از مجلسی‌ها جریمه شد و یک بار هم از مهلکه استیضاح جان سالم به در برد و مجددا در سمت خود ابقا شد. ولی تداوم عملکردها و انتقادها به فاطمی‌امین این بار تعدادی از نمایندگان را مصمم کرده تا با استیضاح دوم نسخه وزیر صمت را بپیچند. در مقابل دولت و حامیانش در مجلس از هر دری به موضوع پرداخته و از ضرورت لغو استیضاح وزیر صمت می‌گویند.

مهدی کروبی دچار آلزایمر شده است یا محمد خاتمی؟ / تنفس مصنوعی لندن به اپوزیسیون مرده

روزنامه ایران در جناح مخالف این استیضاح نوشته است که حذف وزیر سمت تولید کشور را دچار چالش خواهد کرد! این روزنامه نوشته است:

به نظر می‌رسد برخی از نمایندگان مجلس و به‌خصوص آنهایی که با لابی به دنبال جمع کردن امضا علیه وزیر صنعت، معدن و تجارت هستند، به فردای استیضاح فکر نکرده‌اند و یا تصور می‌کنند که با حذف سیدرضا فاطمی‌امین، بازار خودرو آرام می‌شود و تولید خودرو به اندازه تقاضای فعلی می‌شود. اما فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان این روزها بیش از هر فرد، گروه و سازمان دیگر به فردای استیضاح فکر می‌کنند و احساس نگرانی دارند.
بر اساس گزارش بانک مرکزی، رشد بخش صنعت در پاییز ۱۴۰۱ به ۱۱.۶ درصد افزایش یافت که بالاترین رقم از ابتدای سال ۱۳۹۶ به بعد محسوب می‌شود و پس از مدت‌ها بخش صنعت رشد دو رقمی را تجربه کرد؛ از ابتدای سال ۱۳۹۶ یعنی یک سال قبل از بازگشت تحریم‌ها در دولت قبل، رشد فصلی بخش صنعت نزولی شده بود. آمار دیگر نیز نشان می‌دهد که متوسط رشد بخش صنعت در دولت سیزدهم بیش از ۳ برابر دولت قبل بوده است.

ایران نوشته است:

در مورد صنعت خودرو هم دستاوردهای مناسبی حاصل شده و به‌جرأت می‌توان گفت که یکی از بیشترین رشدهای تولید در تاریخ خودروسازی کشور در سال ۱۴۰۱ رقم خورد؛ رشدی که حتی در مقیاس جهانی نیز چشمگیر است، خودروسازان تولید بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار دستگاه خودرو، رشدی قریب به ۴۰ درصد را نسبت به سال ۱۴۰۰ ثبت کردند. همچنین ارزش حجم تجارت کشور در ۱۱ ماه منتهی به بهمن‌ماه سال ۱۴۰۱ نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۳.۸ درصد رشد داشته است و از ۹۰.۰۸ میلیارد دلار در سال ۱۴۰۰ به ۱۰۲.۲ میلیارد دلار در سال ۱۴۰۱ افزایش یافته است. اعداد و ارقام عنوان شده در بخش‌های مختلف گواه آن است که استیضاح وزیر صمت کاملاً سیاسی و بر اساس منافع برخی از نمایندگان مجلس است.

مهدی کروبی دچار آلزایمر شده است یا محمد خاتمی؟ / تنفس مصنوعی لندن به اپوزیسیون مرده

روزنامه همشهری نیز به استیضاح وزیر صمت واکنش نشان داده و می‌نویسد:

وقتی شرایط کشور نیازمند وحدت و همدلی مسئولان است نیازمند مراقبت و ملاحظات بیشتری هستیم. استیضاح حق قانونی است اما قدم آخر را ابتدا برنمی دارند. تصمیم برای استیضاح نیازمند یک ملاحظه اساسی است. توجه کنیم که هدف استیضاح نمی تواند و نباید نمایش و تبرج سیاسی باشد. مجلس باید مراقبت کند در سال منتهی به انتخابات گرفتار اقدامات نمایش‌گونه نشود. این متن بنای قضاوت ندارد؛ اما نباید مجلس خود را در مظان این اتهام قرار دهد. از این‌رو اگر اصل بر وحدت است پیش از تقابل ولو قانونی، باید تلاش شود با تعامل و گفت وگوهای علنی و غیرعلنی اختلافات حل و فصل شود. اگر همیشه نیز چنین می کرده است با توجه به ضرورت همدلی در این شرایط خاص، باید مدارای مضاعف داشته باشد.

مهدی کروبی دچار آلزایمر شده است یا محمد خاتمی؟ / تنفس مصنوعی لندن به اپوزیسیون مرده

آیا شیخ فتنه آلزایمر دارد؟

روز دوشنبه چهارم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ بود که روزنامه جام جم در گزارشی نوشت که مهدی کروبی علایمی مبنی بر «اختلال ذهنی شبیه آلزایمر» از خود نشان داده است. این خبر با واکنش روزنامه اعتماد ارگان رسانه‌ای کروبی روبرو شده است.

اعتماد نوشته است:

حال کروبی بسیار خوب است و هر روز ورزش می‌کند، کروبی از طریق ماهواره و سایت‌ها و کانال‌ها در جریان ریز اخبار و رخدادهای کشور هستند. هم کیهان و «اعتماد» را مطالعه می‌کند و هم هرروز برنامه‌های ماهواره‌ای و دیدگاه‌های دیگر را مرور می‌کنند. ایشان حتی در جریان ریز قیمت اقلام مصرفی و کالاهای مصرفی مردم هستند.

مهدی کروبی دچار آلزایمر شده است یا محمد خاتمی؟ / تنفس مصنوعی لندن به اپوزیسیون مرده

اما روزنامه اعتماد علاوه بر اختصاص تیتر یک خود به کروبی در تیتر دیگری به سراغ محمد خاتمی رفته و از قول او نوشته است که جمهوری اسلامی باید جای خود را به یک جمهوری سکولار بدهد! اگر خبر آلزایمر کروبی را در کنار جملات پر طمطراق خاتمی قرار دهمی باید این سوال را مطرح کنید که این روزها چه کسی آلزایمر گرفته است، مهدی کروبی یا محمد خاتمی؟

خاتمی همان کسی است که در کنار موسوی و جریان سیاسی و رانتی وابسته به لیبرال‌ها، کودتای آمریکایی- صهیونیستی را در سال ۱۳۸۸ هدایت کرد و با دروغ تقلب، علیه جمهوریت و رای ۲۴/۵ میلیون نفری مردم آشوب به راه انداخت، در آن زمان جمهوری اسلامی ایران آنقدر مظلوم بود که از خطای بزرگ این افراد گذشته و این کرم براندازی روز به روز فربه‌تر شد.

این ناسپاسی حالا باعث شده برخی که آلزایمر سیاسی دارند بدون لکنت پروژه منافقین برای عبور از جمهوری اسلامی ایران را فریاد بزنند، این روزها به نظر حال کروبی خوب است و علاوه بر دیدارهای منظم و مسافرت‌های اعیانی شرایط نرمالی دارد، اما حال رئیس‌جمهور اصلاحات چگونه است؟

تنفس مصنوعی لندن به اپوزیسیون مرده

پس از شکست ائتلاف خودخوانده و متزلزل اپوزیسیون خارج از کشور که با خروج حامد اسماعیلیون و بروز اختلافات داخلی از هم پاشید و کوس رسوایی این سیرک عالمگیر شد، حالا انگلیس به حمایت از آن برآمده است.

روزنامه جوان در این‌باره نوشته است:

دولت بدسابقه انگلیس که دخالت‌های تاریخی او در مسائل داخلی ایران قدمتی چندصدساله دارد، این بار برای احیای اپوزیسیون ورشکسته، مجوز برگزاری تجمعی ضد ایرانی در لندن برای روز شنبه صادر کرده است؛ تجمعی که با هدف دامن زدن به اختلافات و تحریک اعتراضات در داخل کشور طراحی شده است. این در حالی است که تلاش دولت‌های غربی از پاییز گذشته برای تزریق ناآرامی و تنش‌های ویرانگر به بهانه درگذشت مهسا امینی، با شکست قطعی آن‌ها در یک جنگ پیچیده ترکیبی با تدارک همه امکانات و گسیل احزاب و گروه‌های تروریستی در قالب جنگ احزاب، انجامید. این اقدام خطرناک لندن در راستای مداخله سیاسی و با هدف ایجاد بی ثباتی بیشتر در منطقه و آسیب رساندن به تلاش‌های دیپلماتیک در زمینه ارتقای ثبات، گفتگو و آرامش است.

مهدی کروبی دچار آلزایمر شده است یا محمد خاتمی؟ / تنفس مصنوعی لندن به اپوزیسیون مرده

جوان در ادامه نوشته است:

نمی‌توان شباهت‌های قابل توجهی که در این اقدامات با راهبرد قدیمی انگلیسی «تفرقه بینداز و حکومت کن» را نادیده گرفت. بریتانیا در طول تاریخ در نقاط مختلف جهان مانند هند، آفریقا و خاورمیانه این رویکرد را پیگیری کرده است. این سیاست که حول محور ایجاد اختلاف بین گروه‌های مختلف مردم می‌چرخد، به نظر می‌رسد امروز در رابطه با ایران و در کل منطقه در حال ظهور است. در تحلیل سیاست انگلیس در قبال ایران باید این گزاره را در نظر گرفت که هدف نهایی لندن حمایت از دموکراسی نیست، بلکه تفرقه انداختن بین ملت ایران است، همان‌طور که در گذشته این کار را با ملت‌های دیگر انجام داده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 58
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 7
  • IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
    2 1
    اینطور که مشخصه ملت دچار فراموشی شدن
    • IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
      35 1
      خاتمی فتنه گر با تکرار می کنم در سالهای 92 و 94 و 96 مملکت را به خاک سیاه نشاند.
    • IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
      0 0
      این روزها ی عجیب یاد فدائیان اسلام بسیار گرامی باد محمد خاتمی حسن روحانی مهدی کروبی ومیرحسین موسوی ...
    • ارشک IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
      0 0
      برود امریکا و اروپا پیش فرزندان و نوه هایش. کسی که همه خانواده اش رفتند خارج کشور حق ندارد برای مردم این مملکت ژست دلسوزی بگیرد.
    • IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
      0 0
      خائنین همیشگی تاریخ هفت هزار ساله ایران همچنان ادامه دارند
  • IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
    10 65
    خاتمی عشقه ... قدرتمندترین و پرشکوه ترین دوران ایران زمان ایشان بود
    • IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
      23 1
      دورانداز هاشمی و عصاره خاتمی = روحانی یود
    • یک نفر از 85 میلیون نفر IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
      24 3
      خدا شفات بده
    • IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
      53 3
      در زمان خاتمی ایران از سوی جرج بوش محور شرارت معرفی شد و تحقیر شدیم مفاسد عظیم کرسنت و توتال و استات اویل و اختلاس شهرام جزایری و پذیرش سهم 9 درصدی ایران از دریای خزر در دولت خاتمی صورت گرفت که خسارت محض بود.
    • IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
      45 1
      هیلاری کلینتون: تحریمهای بانکی و نفتی جمهوری اسلامی در حمایت از سبزها و اصلاح طلبان بود.
    • IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
      32 3
      عمده مشکلات کشور و مردم در 44 سال گذشته نتیجه تفکرات تکنوکرات های غربگدا دار و دسته هاشمی و خاتمی و روحانی است.
    • IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
      29 3
      بدبختی های مردم زیر سر همین برجامیون و اختلاسیون و نجومیون است.
    • حاجی ازجوبشور قم IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
      3 31
      بله خاتمی عشقه
    • IR ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
      6 9
      سر ته یکی هستید دعوا نکنید.
    • US ۰۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
      1 50
      زنده باد خاتمی مرده باد مخالفان حسودش
    • IR ۰۶:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
      3 2
      خدا هر دو تون را شفا بدهد. چه خاتمی عشقه و چه یک نفر از 85 میلیونو.
    • IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
      8 1
      عشقت باشه اوج همدلی بادشمنان نظام بارای نادانهای چون تو
    • شهروند IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
      9 1
      از قدیم گفتن عشق آدم و کر و کور میکنه فراموشی هم میاره
    • ارشک IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
      10 2
      هرسه فرزند خاتمی اروپا و امریکا زندگی می کنند. وی اصلا دلسوز مردم و کشور ما نیست. نوه های وی همه تابعیت اروپا کانادا و امریکایی دارند. وی عشق امریکاییهاست.
    • IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
      29 0
      قدرتمند و پرشکوه = محور شرارت معرفی شدیم ، رفت فرانسه بعد سه روز اجازه ملاقات بهش دادن ، هر هفته یک جای مملکت هرزه ها و معاندین با دین فتنه برپا میکردن ، برای پایین نشان دادن تورم بیشتر پروژه های ملی و زیرساختی تعطیل شد و نرخ بیکاری بالا رفت ، در دادگاههای بین المللی برای مسئولین ما حکم جلب گرفتند ، آنهمه توهین به مذهب مظلوم شیعه در مجلات و کتابها و روزنامه ها ، قتلهای زنجیره ای و بعدش سرپوش گذاشتن بر انتشار آمران و عاملان واقعی آنها ... بازم باید بگم؟
    • IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
      8 1
      قدرتمند و پرشکوه = محور شرارت معرفی شدیم ، رفت فرانسه بعد سه روز اجازه ملاقات بهش دادن ، هر هفته یک جای مملکت هرزه ها و معاندین با دین فتنه برپا میکردن ، برای پایین نشان دادن تورم بیشتر پروژه های ملی و زیرساختی تعطیل شد و نرخ بیکاری بالا رفت ، در دادگاههای بین المللی برای مسئولین ما حکم جلب گرفتند ، آنهمه توهین به مذهب مظلوم شیعه در مجلات و کتابها و روزنامه ها ، قتلهای زنجیره ای و بعدش سرپوش گذاشتن بر انتشار آمران و عاملان واقعی آنها ... بازم باید بگم؟
    • IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
      4 1
      خییییییییییییییییییلی. عجب رویی دارین شما
    • IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
      5 1
      قدرتمند و پرشکوه = محور شرارت معرفی شدیم
    • IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
      7 1
      در دادگاههای بین المللی برای مسئولین ما حکم جلب گرفتند ، آنهمه توهین به مذهب مظلوم شیعه در مجلات و کتابها و روزنامه ها ، قتلهای زنجیره ای و بعدش سرپوش گذاشتن بر انتشار آمران و عاملان واقعی آنها ... بازم باید بگم؟
    • IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
      5 1
      قدرتمند و پرشکوه = محور شرارت معرفی شدیم ، رفت فرانسه بعد سه روز اجازه ملاقات بهش دادن
    • IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
      4 2
      هر هفته یک جای مملکت هرزه ها و معاندین با دین فتنه برپا میکردن ، برای پایین نشان دادن تورم بیشتر پروژه های ملی و زیرساختی تعطیل شد و نرخ بیکاری بالا رفت ، در دادگاههای بین المللی برای مسئولین ما حکم جلب گرفتند
    • IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
      24 1
      خاتمی خود فروش وطن فروش دین فروش دزد لباس پیامبر
    • IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
      19 1
      غلط خورده عشقه مگه همین تحریما رو خاتمی و موسوی و نوچه هاش برای ایرن رقم نزدن . حماقت هم حدی داره. غلط کرده عشقه
    • محمدقزل IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
      0 0
      تمام مشکلات کشور وبی حجابی وهرزگی از زمان همین خاتمی غربگدا شروع شد
    • IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
      0 0
      بله شکوه رذالت و رنگ ونیرنگ وتزویر ما ایشون رو نقاش خاتم می‌شناسیم
  • IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
    23 2
    هردو خبیث
  • IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
    7 0
    آقا همهٔ اینهایی که تو این نوع تظاهرات بر علیه نظام ایران در خارج شرکت میکنند رو شناسایی کنین، پاسپورت هاشونو باطل کرده و دیگه اجازه ورود به ایران رو بهشون ندین و به سفارت هاتون هم بگین بهشون خدمات ندن، چه وکالتنامه، چه دفن در ایران، چه پاسپورت برای اعضای فامیل و..... بعد ببینین جز چهارتا منافق چند نفر شرکت میکنن!!!!
  • IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
    8 1
    اقای کروبی شما رییس ستاد تون هم بهتون رای نداد چی از جون ملت می خوای این باقی مانده عمر ت رو برو استغفار کن
  • مهری IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    1 4
    ترسیدید؟
  • US ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    9 1
    من در حيرتم كه چرا نظام جمهورى اسلامى اين خائنين بوطن و مردم امثال محمد خاتمى و حسن روحانى و كروبى و مهندس موسوى و اذناب تمام اينها را چرا محاكمه نميكنند? واقعا چرا؟
    • علی IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
      0 0
      نخیر برای اینکه علم شیطان نشوند و آن را نیندازند به جان حق محاکمه نشدند و آزاد شدند فتنه گر مرده میشه پروژه مهسا ولی فتنه گر زنده فقط بدرد روزنامه میخوره
  • US ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    3 1
    من در حيرتم كه چرا نظام جمهورى اسلامى اين خائنين بوطن و مردم امثال محمد خاتمى و حسن روحانى و كروبى و مهندس موسوى و اذناب تمام اينها را چرا محاكمه نميكنند? واقعا چرا؟
  • IR ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    6 1
    بهمن 88 سازمانهای نظر سنجی امریکا صحت نتیجه انتخابات 88 را تایید کردند خیلیها نمیدونند
  • علی افصحی IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    6 1
    امام خامنه‌ای :« اگر جمهوری اسلامی به بن بست رسیده چرا میلیاردها دلار خرج براندازی می کنند ؟» سیاست دوران استعماری انگلیس خبیث « تفرقه بینداز حکومت کن » در داخل کشور بود. در آن دوران سفارت انگلیس لانهٔ جاسوسی و عامل پیوندو گسست های نیروهای مؤثر در نظامات ستم شاهی بود. آن دوران سپری شده ، اینک سفارت انگلیس خبیث تبدیل به دفاتر کهنهٔ زهوار در رفته ای شده که جز چند سلبریتی فاسد و چند نفر آلوده خارج از حاکمیت به آن رفت و آمد ندارند آن هم به گونه‌ای که همه تحت رصد جوامع امنیتی و اطلاعاتی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عزیزند. انگلیس اما در دورهٔ معاصر به دلالی شیطان بزرگ آمریکا روی آورده و با کمپانی خبر سازی کثیفش بی بی سی و پر و بال دادن به مشتی تروریست ، تجزیه طلب ، فاسد ، ضدانقلاب فراری و مجرمین به کلاهبرداری از شیطان بزرگ آمریکا، خو کرده است. همان طور که آلمان با تجمع اراذل در برلین و یا فرانسه مارکرون بی آبرو ، در پذیرایی از فواحش در کاخ الیزه و انقلابی خواندن اراذل و اوباش ! و..‌ اروپا دلال محبت شیطان بزرگ است نه بیشتر! حالا انگلیس خبیث اراذل فراری را به لندن نکبت که در اعتصاب و آشوب و تجاوز جنسی و فقر و فلاکت به سر می برد، دعوت کرده تا در خیابان های لندن عربده بزنند! انگلیس خبیث به قدری حماقتش ضخامت پیدا یافته که نمی فهمد عربدهٔ مشتی خائن مجرم نه تنها تأثیری در عزم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عزیز ندارد بلکه بیشتر چهرهٔ کریه این مرکز ظلم به ملل را رسوا می سازد. وزیر دربار شاه جلاد « علم » از دورهٔ شاه جلاد سخن گفته که بخشی از بودجهٔ دربار هزینهٔ تبلیغات بوق های دروغین انگلیس خبیث یا شیطان بزرگ آمریکا می شد تا در بارهٔ رژیم جلاد پهلوی مثبت بنویسند حتی از اسرائیل غاصب مدیر تبلیغات استخدام کرده بودند!که ظاهراً هنوز مزه اش زیر زبان انگلیس خبیث شیرینی دارد و « رجما بالغیبی یا تیر در تاریکی ای » می اندازد که شاید نظام مقدس ولائی ما نیز برایش « به به یا أه أه » کاخ سلطنتی فاسد انگلیس اهمیتی داشته باشد،هیهات که چنین باشد چرا که امام خامنه‌ای از مولایش امیرالمومنین درس گرفته، که فرمود « ..وانی لمن قوم لا تأخذهم فی الله لومة لائم ...و لا یغلون و لایفسدون من از تبار یلانیم که هرگز ملامت گران سفیه را در پیمودن راه حق جدی نگرفته... نه خیانت پیشه اند و نه اهل تباهی!
  • رزمنده گمنام DE ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    5 1
    یک سوال داشتم مردانه جواب بده چطوری هست انگلیس با دهها سال سابقه نیرنگ جنایت تجزیه کشور دخالت در تمامی جریانات حاکمیتی کشور حتی انقلاب و جنگ تحمیلی در ایران همیشه سفارت داشته و دارد اما امریکا فقط به صرف یک دخالت در کودتای 28مرداد قطع رابطه کامل کردین
    • IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
      6 1
      بعد از حمایت امریکا از شاه در جریان انقلاب و ماجرای کاپتولاسیون حق توحش مستشارها مرگ بر امریکا رایج شد ولی قطع رابطه از طرف خودش بوده بعد از حضور شاه و مسترد نکردنش به ایران ماجرای لانه جاسوسی رخ داد و علیرغم قرارداد الجزایر دیگه نخواست رابطه برقرار کند هر دفعه هم تا پای رابطه رفتیم مثل زمان اوباما یا برجام با خیانت امریکا ( حمایت از کودتای 88 و نقض برجام ) بهم خورد
    • IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
      5 1
      تاریخ ایران از کودتای 28 مرداد 32 تا ترور سردار سلیمانی خباثت و شیطنت امریکا را نشان می دهد.
    • محمد مهدی اسلامی IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
      0 0
      __ بسمه تعالی __ با سلام و احترام بر جنابعالی ، رزمنده ی عزیز و بزرگوارم وبر عزیزانی که به پرسش متین و مؤدّبانه یِ حضرتعالی ، مؤدّبانه پاسخ داده اند ، که هر عاقلی همیشه با همنوعان خود مؤدّبانه بگفت وگو می پردازد که ادب مرد به از دولت او است . با عصبانیت وپرخاشگران سخن گفتن کار جاهلان و محرومین از داشتن تربیت اسلامی است . چون برای این حقیر خدمتگذار کوچکتان این نحوه ی ِ پرسش و پاسختان بسیار دلنشین است ، لذا از جنابعالی و دوستان پاسخگو ، تشکر می کنم . آفرین بر شما . خدای تعالی حفظتان کند . درود بر تو ای شخص نیکو کلام __ کند هر خردمند بصلح و سلام __ سخن با همه چون که نیکو مرام__بپرهیزد از گفتن هر ورام __با عرض ادب و ارادت ، محمد مهدی اسلامی
  • قرآني IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    5 1
    طبق آيه دهم قرآن كريم تمامي دشمنان جمهوري اسلامي ايران به همه نوع بيماري رواني مبتلا خواهند شد: فِي قُلُوبِهِمْ مَرَضٌ فَزَادَهُمُ اللَّهُ مَرَضًا وَ لَهُمْ عَذَابٌ أَلِيمٌ بِمَا كَانُوا يَكْذِبُونَ ﴿۱۰﴾ در دلهايشان مرضى است و خدا بر مرضشان افزود و به آنچه به دروغ مى گفتند عذابى دردناك خواهند داشت (۱۰)
  • FR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    6 1
    اصلاح طلب باشی اخوند باشی رییس جمهور در جمهوری اسلامی ایران شده باشی و پروژه براندازی را دست بگیر میشه خود خود خاتمی ملعون !
  • ناشناس IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    4 2
    بیخودی اسم ترس رو مظلومیت نذارید چون اینها جز خواص بودن محاکمه نشدن خسته شدیم بس که دیدیم یه عده به اسم خاص بودن هر کاری هر حرفی دوست دارند می زنند هیچ قانون نوشته شده ای هم قرار نیست برای اینان اجرا شود
    • علی IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
      0 0
      نخیر برای اینکه علم شیطان نشوند و آن را نیندازند به جان حق محاکمه نشدند و آزاد شدند فتنه گر مرده میشه پروژه مهسا ولی فتنه گر زنده فقط بدرد روزنامه میخوره
  • IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    3 1
    چقدر این خاتمی خبیث است اسلام اساسا برای مردم است و اگر مردمی نباشد اصلا اسلام نیست ولی خبیثانه میگوید می شود اسلام را طوری تعریف کرد که باعرف سازگار باشد. لعنت بر خاتمی عمروعاص جدید
  • IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    0 0
    لندن یک خاصیتی دارد، که نمی‌تواند وابدهد. برا همین بشدت نگرانشم.
  • ایراندخت IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    0 0
    آقای خاتمی گفته جمهوری اسلامی داره به سمت حکومت اسلامی میره، کجاش حرف از سکولار زده؟
  • IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    1 4
    اصولگراها هنوز عقده محبوبیت خاتمی و دارن ، نترسید الان دیگه همگی منفورید.
  • IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    1 0
    اصلاح طلب اصولگرا دیگه تموم ماجرا
  • دهقان IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    3 0
    اگر راست میگید پول ها و اموالی که کروبی و خاتمی از بنیاد و جاهای دیگه زدند به جیب در زمان تصدی بیناد و ریاست 8ساله ننگین خاتمی تحقیق تفحس کنید برگردونید بیت المال
  • طاهر IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    0 0
    شما دچار آلزایمر شدید که قیمت اتوموبیل و گوشت و‌مسکن را می بینید و به فکر کهولت سن کروبی هستید.
  • IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    0 0
    اگر منطقی و مستند حرف بزنیم. باید بگوئیم: آنهایی دچار آلزایمر و فراموشی سیاسی و تاریخی و شاید هم عقلی و ذهنی قرارگرفته اند. که دار و ندار خودشان را اعم از پوشش ظاهری و شخصیت و پست و‌مقام و اعتبار اجتماعی و سیاسی و‌ ملی و بین المللی و حسابهای بانکی خود و خانم و آقازاده هایشان و... را از نام و به نام" جمهوری اسلامی " به دست آورده اند.وتا توانسته اند. و می توانند از این نام و به این نام مقدس، به انحای مختلف از جمله: گروه مبارز، گروه عقلا ... چپ، اصلاح طلب، مبارز، سازندگی، گفتگوی تمدنها، تدبیر و امید و.... تک رار و‌ تک رار و... برجام و... ، خود و طایفه سیاسی و... خود را به مردم تحمیل کنند؟؟؟!! اینان که تا به حال نهایت بهره شخصی،خانوادگی و طایفه ای... را از نظام جمهوری اسلامی برده اند.‌ می خواهند با شعار و وعده هایی مانند: جمهوری سکولار و چند واژه " زهر ماری"دیگر باز همخود را در الباقی عمر خویش و طایفه جناحی و .... شان را به مردم شریف ایران مکررا تحمیل کنند.!!!؟؟؟ / گویا برخی از اینها علاوه بر آلزایمر،مشکل تکرر هم پیدا کرده اند. که البته در سن و سال برخی از اینها و هر کسی که در این شرایط باشد. مبتلا شدن به این بیماری ها برایشان امری طبیعی و انکار ناپذیر است.(علی برکت ا... به آدم های سالم عقلی، ذهنی، جسمی، سیاسی و ...)
  • IR ۰۷:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
    1 0
    اگر منطقی و مستند حرف بزنیم. باید بگوئیم: آنهایی دچار آلزایمر و فراموشی سیاسی و تاریخی و شاید هم عقلی و ذهنی قرارگرفته اند. که دار و ندار خودشان را اعم از پوشش ظاهری و شخصیت و پست و‌مقام و اعتبار اجتماعی و سیاسی و‌ ملی و بین المللی و حسابهای بانکی خود و خانم و آقازاده هایشان و... را از نام و به نام" جمهوری اسلامی " به دست آورده اند.وتا توانسته اند. و می توانند از این نام و به این نام مقدس، به انحای مختلف از جمله: گروه مبارز، گروه عقلا ... چپ، اصلاح طلب، مبارز، سازندگی، گفتگوی تمدنها، تدبیر و امید و.... تک رار و‌ تک رار و... برجام و... ، خود و طایفه سیاسی و... خود را به مردم تحمیل کنند؟؟؟!! اینان که تا به حال نهایت بهره شخصی،خانوادگی و طایفه ای... را از نظام جمهوری اسلامی برده اند.‌ می خواهند با شعار و وعده هایی مانند: جمهوری سکولار و چند واژه " زهر ماری"دیگر باز همخود را در الباقی عمر خویش و طایفه جناحی و .... شان را به مردم شریف ایران مکررا تحمیل کنند.!!!؟؟؟ / گویا برخی از اینها علاوه بر آلزایمر،مشکل تکرر هم پیدا کرده اند. چون همه اش با شعار" تک رار و تک رار و با همان تکرر و تکرر" خود را به مردم تحمیل می کنتد. و این هم یکنوع بیماری تکرر است. البته که در سن و سال برخی از اینها و هر کسی که در این شرایط باشد. مبتلا شدن به این بیماری ها برایشان امری طبیعی و انکار ناپذیر است.(علی برکت ا... به آدم های سالم عقلی، ذهنی، جسمی، سیاسی و ...)
  • IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
    0 0
    نقاش خاتم کار گفته ایران به سمت حکومت اسلامی حرکت میکنه یاد این افتادم تو دوران امیرالمؤمنین مولا چه کشید از عمروعاص ها و ناکثین ؟؟؟ استاد خاتم نقاش فقط یه بدشانسی آوردید شما سیاس های هزار چهره؛ که ما مردم کوفه نیستیم
  • علی IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
    1 0
    یک زمانی نظام سلطه به کمک یاران داخلی اصلاح طلب و دنیا طلبان جیره خوار قادر به جابجایی آراء ملی بنفع خود بودند اما بصیرت زایی و هوشمندی ولایت فقیه اینک آنها را مفلوک به عقب مانده های سیاسی کرده ؛ اینک استراتژی های آنان آب در هاون کوبیدن است. .درود و سلام به خامنه ای عزیز که سم زدایی کرد وبه مردم ایران راه را نشان داد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس