کد خبر 1482776
تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۳
ترامپ برای مبارزه با کارتل‌های مکزیک «گزینه نظامی» روی میز دارد!

رئیس جمهور پیشین آمریکا در میانه تلاش برای ورود به رقابت انتخابات ریاست جمهوری با اتهام جدیدی مواجه شده است.

به گزارش مشرق، در پی اعلام تصمیم هیئت منصفه دادگاه ایالت نیویورک آمریکا، دادگاه محل رسیدگی به پرونده دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین این کشور مبنی بر بررسی شکایت یک زن مبنی بر تجاوز به وی از سوی رئیس جمهور پیشین، شهرت عمیقا لکه دار ترامپ در آستانه دریافت ضربه جدیدی است.

به گزارش «گاردین»، هیئت منصفه دادگاه منهتن نیویورک آمریکا شکایت ای جین کارول، مقاله نویس و نویسنده مبنی بر تجاوز ترامپ به وی در دهه ۱۹۹۰ را می‌شنود.

کارول بر اساس قانون اخیرا مصوب ایالت نیویورک که فرصت یکساله‌ای را برای قربانیان بزرگسال تجاوز جنسی جهت تشکیل پرونده‌ها پس از انقضای مدت محدودیت‌ها فراهم می‌کند، از ترامپ برای دریافت غرامت شکایت کرده است.

کارول گفته که به دلیل اجتناب از معرفی شدن به عنوان قربانی تجاوز جنسی و به توصیه دو دوستش در زمان حادثه از ترامپ شکایت نکرد.

انتخاب هیئت منصفه قرار است روز سه شنبه در دادگاه منهتن آغاز شود.

تیم حقوقی ترامپ، کارول را به حمله به رئیس جمهور پیشین با انگیزه‌های سیاسی متهم کرد؛ ترامپ نیز گفت که در دادگاه شرکت نمی‌کند.

بودجه شکایت کارول را یکی از منتقدان سرسخت ترامپ تامین می‌کند.

این محاکمه در حالی برگزار می‌شود که ترامپ پیش از این با اتهام‌های کلاهبرداری جنایی به دلیل پرداخت حق السکوت به یک بازیگر فیلم‌های مستهجن و چشم انداز محاکمه‌های فدرال و ایالتی به دلیل تلاش برای تغییر نتیجه انتخابات ۲۰۲۰، حمله ۶ ژانویه به ساختمان کنگره و نگهداری غیرقانونی از اسناد محرمانه مواجه شده بود.

کارشناسان می‌گویند که پرونده شکایت کارول، حتی در میان مشکلات حقوقی بی‌شمار ترامپ برجسته است، زیرا خاطرات برخی از رفتارهای وحشتناک او را در حالی زنده می‌کند که قصد دارد بار دیگر برای ریاست جمهوری نامزد شود.

آن‌ها می‌گویند که محکوم شدن ترامپ در این پرونده برای وی پیامدهای سیاسی را خواهد داشت.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
    1 1
    ترامپ قمار باز وحشی، بی منطق، دیکتاتور، دروغگو ،جانی وقتل، متولد شده از راه نامشروع و .... برای همیشه به زباله دان تاریخ پرتاب شد و طبق قوانین آمریکا دیگه نمی تواند کاندید ریاست جمهوری شود. ترامپ که می خواست بشار اسد را از حکومت ساقط کند ، خودش به زباله دان تاریخ پرتاب شد درحالی که بشار اسد هنوز بر سر قدرت هست و تا سالیان سال نیز ماندگار خواهد بود. قدرت لایزال الهی را ببینید.
  • IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
    1 0
    لامصب هر کسی بره تو اتاق کارش سالم بر نمیگرده بعیده مردها هم سالم برگردن
  • NL ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
    2 0
    هر وقت یکی میخواد رئیس جمهور، مدیر و مقام و درجه یا جایزه ایی بگیرد سیل زنان بدکار شکایت به دست صف می گیرن اینا قبلا چرا شاکی نبودن؟🙈🙉🙊
  • موسی IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
    2 0
    برای اینکه ترامپ کاندید نشود خیلی تلاش میکنن یه راه قانونی پیدا کنن.ولی تو کشورمون خیلی راحت بدون نیاز به هیچی رد صلاحیت میشه. و نیازی به تلاش نیس. خیلی راحتیم
  • للل IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
    2 1
    آی ترامپ بیاد
  • بی بی زینلی ۰ IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
    1 0
    رئیس جمهور آمریکا اگر بی گناه باشد رئیس جمهور نیست آمریکا یعنی کثافت آدم کش تجاوز گر هم به زنان هم به کشورهای فقیر و بدبخت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس