کد خبر 1549677
تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۶
.

یک رسانه آمریکایی اعلام کرد: بر اساس یک پرونده جدید دادگاه، یک زن،  اریک آدامز شهردار نیویورک را به تجاوز جنسی در سال ۱۹۹۳ متهم کرده است.

به گزارش مشرق، شبکه خبری ای بی سی نیوز آمریکا روز جمعه به وقت محلی گزارش داد: این زن شکایتی را بر اساس قانون بزرگسالان نیویورک ارائه کرده است که در آن آدامز، پلیس نیویورک و دو شخص ناشناس به عنوان متهم معرفی شده اند.

در این شکایت آمده است که این دو نفر در آن زمان در نهادهای شهری می کردند. آدامز در آن زمان در نیروی پلیس نیویورک خدمت می کرده است.

بر اساس متن شکایت نامه، "شاکی در سال ۱۹۹۳ در نیویورک، زمانی که هر دو برای نهادهای نیویورک کار می کردند، توسط متهم اریک آدامز مورد تجاوز جنسی قرار گرفت. ادعاهای ارائه شده در این شکایت شامل اعمال عمد یا سهو برای آسیب رساندن جسمی، روانی و سایر آسیب های ناشی از رفتاری است که به منزله جرایم جنسی است."

یک سخنگوی شهرداری نیویورک گفت: "شهردار نمی داند این شخص کیست. اگر آنها در گذشته ملاقات کرده اند، او آن را به یاد نمی آورد. اما شهردار نیویورک هرگز کاری برای آسیب فیزیکی به شخص دیگری انجام نمی دهد و به شدت هر گونه ادعایی را رد می کند."

آدامز این اتهام را رد کرد و گفت: «کاملاً نادرست است.»

او گفت: «این اتهامات هرگز اتفاق نیفتاده است. من حتی به یاد نمی‌آورم که با آن شخص ملاقات کرده باشم و در اداره نیویورک ثابت قدم می‌مانم. من به هیچ‌کس به هیچ وجه آسیب نمی‌رسانم.»

یک منبع به شبکه ای بی سی گفت که پلیس نیویورک سابقه ای از کار این زن برای اداره پلیس ندارد.

قانون بزرگسالان در سال ۲۰۲۲ اجرایی شد و در نیمه شب منقضی می شود. این قانون محدودیت های قانونی شکایت متهمان سوء استفاده جنسی را لغو کرده است. بر اساس احضاریه، این زن به دنبال دریافت حداقل ۵ میلیون دلار به عنوان خسارت است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس