کد خبر 1481728
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۰
ترامپ: توییتر تحت کنترل اف‌بی‌آی است/ایلان ماسک نیازمند دولت است

رئیس‌جمهور پیشین آمریکا به شدت از بنیانگذار شرکت تسلا انتقاد کرده و گفته او برای اداره شرکت‌هایش نیازمند دولت آمریکا است.

به گزارش مشرق، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا بعد از آنکه «ایلان ماسک»، مدیرعامل و مهندس ارشد شرکت «اسپیس‌ایکس» گفت که در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ به «جو بایدن» رأی داده به شدت از او انتقاد کرد.

ایلان ماسک در مصاحبه اخیرش با شبکه خبری فاکس‌نیوز گفت که در انتخابات سال ۲۰۲۰ برای انتخاب چهل و ششمین رئیس‌جمهور آمریکا به «جو بایدن»، رئیس‌جمهور فعلی آمریکا رأی داده و نه ترامپ.

این بنیانگذار شرکت «تسلا» در آن مصاحبه تصریح کرد: «من به ترامپ رأی ندادم؛ در واقع به بایدن رأی دادم. البته منظورم این نیست که جزو طرفداران پر و پا قرص بایدن هستم، چون گفتن چنین چیزی دقیق نیست.»

ترامپ در شبکه اجتماعی‌اش، «تروث‌سوشال» به اظهارات ماسک واکنش نشان داد و گفت که به حرف‌های ماسک باور ندارد.

او نوشت: «من، حتی برای یک لحظه باور ندارم که ماسک به بایدن رأی داده باشد! خودش به من گفت به من رأی داده، ولی چه کسی از این موضوع خبر دارد و اصلاً برای چه کسی اهمیت دارد؟»

دونالد ترامپ همچنین مدعی شده که هدف ماسک از بیان این اظهارات نزدیک کردن خودش به دولت بایدن است.

او نوشت: «شرکت فضایی او، شرکت خودروسازی‌اش، شرکت باتری‌سازی‌اش، شرکت ترابری‌اش و حتی توییتر که تحت کنترل غیرقانونی اف.بی‌.آی بود همه به کمک و یارانه دولت نیاز دارند. او صرفاً دارد روابطش را بازسازی می‌کند.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
    1 2
    یه کلام از مادر عروس. تو فعلا فکر دادگاه بعدی و رسوایی بعدیت باش شعال زرد. خدا لعنتت کنه
    • IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۰
      0 0
      همانطور که دست و پا و اعضاء ما لشکریان خداوند متعال هستند و در قیامت بر اعمال ما شهادت می دهند. ترامپ هم بدون اینکه خودش بداند از لشکریان خداوند متعال است . ماموریت او پایان امپراطوری فاسد آمریکاست.
    • IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۰
      0 0
      بیخود نیست آشنا حسام هرچه گفت مشکلی نیود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس