کد خبر 1482371
تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۶
مسکو: جنایات رژیم کی‌یف،مهر تاییدی بر لزوم تداوم عملیات نظامی است

وزارت خارجه روسیه در بیانیه‌ای تاکید کرد که بیانیه‌های افراطی و جنایات رژیم کی‌یف، لزوم تداوم عملیات نظامی در اوکراین را توجیه و تایید می‌کند.

به گزارش مشرق، وزارت خارجه روسیه با اشاره به اظهارات اخیر میخائیل پودولیاک، مشاور رئیس جمهور اوکراین، تاکید کرد که این اظهارات افراط‌گرایانه و همچنین جنایاتی که رژیم کی‌یف مرتکب می‌شود، ضرورت تداوم عملیات نظامی و حصول تمام اهداف آن را تایید می‌کند.

وزارت خارجه روسیه به تازه‌ترین اظهارات افراطی مقامات اوکراین به ویژه پودولیاک اشاره کرد. مشاور ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین اخیرا همزمان در توضیح شرایط مرتبط با کلیسای ارتدوکس اوکراین، آشکارا «اعلام کرد که رژیم کی‌یف، هم‌اکنون فرصت منحصربه‌فردی دارد تا به سرعت و بدون درد، جمعیت زیادی از حامیان روسیه را نابود کند.»

در بیانیه وزارت خارجه روسیه آمده است: این لحن و اقدامات جنایت‌کارانه‌ای رژیم کی‌یف بر لزوم تداوم عملیات نظامی تا زمان نازی‌زدایی و خلع سلاح اوکراین و همچنین خنثی‌سازی تمام و کمال تهدیدها علیه امنیت روسیه برخاسته از مرزهای اوکراین، صحه می‌گذارد.

در این بیانیه همچنین یادآوری شده که پودولیاک علاوه بر این، قول داده تا شهروندان شبه‌جزیره کریمه و دونباس را به دلیل تمایل‌شان برای الحاق به روسیه و گره زدن سرنوشت‌شان با این کشور، مجازات خواهد کرد.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • US ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
    1 2
    سگ زرد برادر شغال است ، هر دو مثل هم هستند
    • DE ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
      0 0
      برای شما آمریکایی ها انسان غیر آمریکایی مهم نیست چون تنفر در ذات شماست و از همه متنفر هستید ولی بنا به اقتضای زمان و منافع کشور بدنام و ننگین آمریکا به اشرار و روانی ها و نژادپرستان و وهابی های وحشی کمک نظامی میکنید که انسان بکشند چون جنگ طلبی و خونریزی و آدمکشی در ذات شماست.
  • احمد IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
    10 0
    امیدوارم جهان روزی از دست پوتین و بقیه ظالمان نجات یابد،لعنت خدا بر روسیه بی خدا
    • IR ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
      0 0
      ببینید روسیه داره با کشور هم مرز خودش میجنگه اما آمریکا از اون ور اقیانوس اطلس پا شده اومده اینجا و داره به زعم خودش از اوکراین حمایت میکنه تا جنگ ادامه پیدا کنه.علاوه بر این باز مجدد از اون ور اقیانوس اطلس پا شده اومده خاورمیانه و به عراق حمله کرد به افغانستان حمله کرد به بهانه تامین امنیت خودش. تو خلیج فارس نیروی نظامی داره ناو داره اخیرا هم که زیردریایی هسته ای فرستاده. یه ذره فکر کنید به حقیقت پی میبرید خیلی سخت نیست. ترور سردار سلیمانی در خاک عراق رو هم امیدوارم فراموش نکرده باشید. هر چی تو اینستا و فضای مجازی و چه میدونم شبکه هایی امثال اینترنشنال و پی پی سی می‌شنوید درست نیست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس