تحقیر ازبک‌ها به دست شاگردان شمسایی/ حریف قوی‌تر برای ایران بیاورید

تیم ملی فوتسال ایران با یک نتیجه پر گل موفق شد ازبکستان را شکست دهد.

به گزارش مشرق، دومین دیدار دوستانه تیم‌های ملی فوتسال ایران و ازبکستان امروز سه‌شنبه ‍‍در سالن شهید دستگردی تهران از ساعت ۲۰ برگزار شد و در نهایت شاگردان وحید شمسایی موفق شدند حریف خود را با نتیجه هشت بر یک شکست دهند.

ازبک‌ها برای انتقام بازی اول به میدان آمده بودند اما همان اول غافلگیر شدند و با بازی خوب بازیکنان ایران نتوانستند تاکتیک‌های خود را اجرا کنند. ایران در نیمه اول توانست با نتیجه ۵ بر صفر حریف خود را شکست دهد تا در نیمه دوم با خیال راحت بازی کند.

در نیمه دوم نیز باز این ایران بود که قدرت خود را نشان داد و همان ابتدا توانست گلزنی کند. این پایان گل‌های ایران نبود. شاگردان شمسایی دست‌بردار ازبک‌ها نبودند و توانستند دو گل دیگر هم به ثمر برسانند. سهم ازبکستان از این دیدار نیز تنها یک گل بود. این دیدار در نهایت با نتیجه هشت بر یک به سود ایران به پایان رسید تا شاگردان شمسایی با دو برد مقابل ازبکستان به اردوی خود پایان دهند.

مهدی کریمی (۲ گل)، بهداد شیخ‌احمدی (۲ گل)، سعید احمدعباسی (۲ گل)، حسین طیبی (۲گل) گلزنان ایران در این بازی بودند.

ایران در اولین بازی تدارکاتی خود نیز در روز یکشنبه توانسته بود ازبکستان را با نتیجه ۵ بر ۳ شکست دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 7
  • غیر قابل انتشار: 1
  • US ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
    16 3
    عنوان زشتی بکار بردید. تحقیر واژه خوبی نیست.
    • IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۰
      27 26
      انتقام 6تا خوردن از انگلیس رو میخوان با این تیتر های سخیف بگیرن
  • محمد IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۰
    11 3
    استفاده از کلمات وعباراتی چون تحقیر شدن و تارومارنمودن نابودکردن در مسابقات ورزشی برای رقبا به هیچ وجه با روح ورزش و رقابتهای ورزشی مناسبتی ندارد.بهتره روحیه جوانمردی واخلاق درورزش رعایت شود وبه رقبایی که درمسابقات ورزشی شکست میخورند احترام گذاشت.
  • IR ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۰
    18 38
    تحقیر کردن,توهین کردن,ازخود راندن و دشمنی کردن کارهایی است که عیرانی تباران بلدند و چون کم هوش و کم عقلند فکر میکنند درحق خودشان و در حق عیران لطف میکنند امانمی فهمند که همه را از خودشان و کشورعیران متنفر و بیزار میکنند.
    • IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۰
      5 0
      درود به شرفت
  • IR ۰۴:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۰
    2 1
    سلام.کی میخواهید دست از ادبیات استکباری، طاغوتی و شرک آمیزتان بردارید؟ تحقیر ازبکها یعنی چه! آیا نمیشد این پیروزی شیرین را با عبارات انسانی تری به تصویر بکشید؟ مثل برد پرگل ایران در برابر ازبکها!...
  • IR ۰۴:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۰
    4 0
    هرچه برای خود نمی پسندی برای دیگران هم نپسند ... این گونه عنوان زدن اصلا زیبنده نیست ما که با ازبک ها دشمنی نداریم ... می توانستید بنویسید سرفرازی شاگردان سمشایی یا برد پرگل شاگردان شمسایی ...
  • سیامک DE ۰۵:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۰
    4 0
    ورزش برای تحقیر کردن انسانها نیامده بلکه برای سلامت روح و روان و جوانمردی و نزدیک کردن انسانها به یک دیگر بوجود آمده .بنابرین از این چنین الفاظ توهین کننده و تحقیر کننده دوری کنید زیرا موجب دشمنی و کینه و تنفر خواهد شد
  • عبدالرضا IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۰
    5 0
    جز موارد بسیار نادری است که از این عنوان در مسابقات ورزشی استفاده می شود من به جای شما خجالت کشیدم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس