استاندار مازندران: قطعه سوم آزادراه تهران شمال با مشارکت چین ساخته می‌شود

استاندار مازندران در رفتاری بر خلاف رویکرد کلی برخی مسئولان ارشد دولتی، بر نظارت بر بازار و یکسان بودن قیمت ها تأکید کرده است.

سرویس سیاست مشرق - «وبلاگ مشرق» خوانشی است روزانه در لابه‌لای اخبار و اتفاقات کشور. ما درباره این خوانش البته تحلیل‌ها و پیشینه‌هایی را نیز در اختیار مخاطبان محترم می‌گذاریم.

۷:۳۰ هر روز با بسته ویژه خبری-تحلیلی مشرق همراه باشید.

***

تدبیر مهم استاندار مازندران برای مبارزه با گرانی

ابتکار: مسموم‌کنندگان دختران مصونیت دارند! / "خواب مسئولان" در عسر و حرج اجاره‌خانه برای مردم

سیدمحمود حسینی‌پور، استاندار مازندران، روز شنبه گذشته در جلسه ستاد تنظیم بازار مازندران گفته است: بر اساس سیاستگذاری امسال ستاد تنظیم بازار، بنا داریم که توزیع اقلام اساسی به مباشران غرب و شرق استان به میزان یکسان انجام شود تا این کالاها با یک قیمت یکسان ارائه شود.

به گزارش ایرنا، وی افزود: برخورد سلیقه ای برخی فروشندگان و ارائه دهندگان خدمات به گونه ای است که قیمت ارائه شده به مسافران با افراد بومی استان متفاوت است که این کار آنها خلاف اخلاق و قانون است.
رییس ستاد تنظیم بازار مازندران تاکید کرد: اجازه نمی دهیم چنین برخورد و رفتار سلیقه ای در خصوص عرضه و فروش کالاها و خدمات در استان وجود داشته باشد و قیمت ها باید یکسان باشد.
وی گفت: مردم به‌ویژه مسافران می توانند هرگونه قیمت گذاری سلیقه ای را به دستگاههای نظارتی اعلام کنند و با این اصناف برخورد قانونی می شود.
حسینی پور گفته است: مازندران مهد و کانون حضور مسافران زیادی از اقصی نقاط کشور است و نباید مسافران از قیمت های سلیقه ای برخی صنوف آسیب ببینند. [1]

*تأکید مهم و راهبردی استاندار مازندران یکی از تدابیر مهم در عرصه مبارزه با "گرانی بیقاعده" است که در تمام شریان های اقتصادی و خدماتی کشور به آن نیاز داریم اما آن را نمی یابیم.

اینکه کسی نتواند قیمت کالا یا خدمت فراگیر را بر اساس سلیقه شخصی تعیین کند؛ شأن حاکمیتی دولت است که جز با نظارت کارای دولت بر بازار محقق نخواهد شد.

برخی محافل تحلیلی معقدند علت العلل اصلی بروز گرانی بیقاعده طی 2 سال اخیر، نبود همین نظارت بوده که سبب شده طمع و سودپرستی به جای دولت نقش قانونگذار و نرخ گذار بازار را ایفا کند.

همین محافل تأکید دارند که گرانی فعلی در بازار ایران یک گرانی بیقاعده است که از هیچ قاعده دلاری، بازاری، تحریمی و تورمی پیروی نمی کند و دلیل بروز آن نیز نبود نظارت دولتی بر بازار است.

***

ابتکار: مسموم‌کنندگان دختران مصونیت دارند!

ابتکار: مسموم‌کنندگان دختران مصونیت دارند! / "خواب مسئولان" در عسر و حرج اجاره‌خانه برای مردم

معصومه ابتکار، فعال اصلاح طلب و معاون رئیس جمهور سابق در بخشی از یک مصاحبه که اعتمادآنلاین آنرا منتشر کرد، گفته است:

"عده‌ای در این کشور هستند که احساس می‌کنند در برابر هر رفتاری مصونیت دارند و پیگردی علیه آنها انجام نمی‌شود. بحث مسمومیت‌های دانش‌آموزان نماد عینی آن است. بحرانی که رهبری هم واکنش جدی و محکم درباره آن داشتند. اما عاقبت آن چه شد؟ غیر از این است که تلقی عمومی این است که عده‌ای که احساس داشتن مصونیت دارند، این برنامه‌ها را تدارک می‌بینند؟ برخی تشخیص دادند که این افراد معاند نبودند و از پیگیری علیه این افراد و جریانات دست برداشتند. در ماجرای برخورد با امر حجاب هم به نظر می‌رسد، برخی به دنبال قرار دادن مردم با هم هستند. "[2]

*خانم ابتکار فی الواقع مشغول طرح این کنایه هستند که مسموم شدن تعدادی از دانش آموزان مدارس دخترانه به اعمال عده ای ربط دارد که به هر دلیلی (مثل وابستگی به نهادهای مذهبی) در مصونیت هستند و مردم هم این را می دانند!

این در حالی است که اولا اصل مسئله مسموم شدن دانش آموزان همچنان محل ابهام است و ثانیا هر عقل سلیمی می داند که نظام جمهوری اسلامی ایران در مسئله امنیت مردم با هیچکس مداهنه ای ندارد و اعتقادات مذهبی یا وابستگی نهادی هیچ تأثیری در پیگیری های امنیتی ندارد.

بماند که رذالت و خباثت نهفته در تقلای عده ای برای القای بدحالی به دانش آموزان پس از اغتشاشات مهسا امینی، به حدی است که این کار از افراد عاقل و صاحبان اعتقادات شریف دینی متصور نیست.

ما این تهمت بزرگ و ادعای بلااثبات خانم ابتکار را به قضاوت مخاطبان محترم می گذاریم...

***

"خواب مسئولان" در عسر و حرج اجاره و مسکن برای مردم

ابتکار: مسموم‌کنندگان دختران مصونیت دارند! / "خواب مسئولان" در عسر و حرج اجاره‌خانه برای مردم

تجارت‌نیوز اخیرا در گزارشی به نرخ بالای اجاره خانه ها در تهران پرداخت و نوشت: ۴۰ میلیون تومان ودیعه و سه میلیون تومان اجاره ماهانه مبلغی است که برای یک سوئیت ۱۸ متری با عمر بیشتر از ۳۲ سال در منطقه شمیران نو تعیین شده است. در آگهی این ملک آمده است که واحد مذکور می‌تواند مناسب زوج هم باشد! صاحبخانه نیز این آگهی را تایید می‌کند و در این باره می‌گوید: «شما روی ۱۰ متر حساب کن، بقیه فضا سرویس بهداشتی و آشپزخانه است!»

به گزارش مشرق، در بخش دیگری از این گزارش می خوانیم: با افزایش بی‌سابقه قیمت اجاره در چندماه انتهایی سال ۱۴۰۱، حالا آگهی‌ها نشان می‌دهد تقاضای خانوارهای دارای فرزند برای اجاره سوئیت‌هایی بدون اتاق و با حداقل امکانات افزایش یافته است؛ سوئیت‌هایی که پیش از این احتمالا غالب متقاضیان آن، افراد مجرد بوده‌اند. در بین آگهی‌های مورد بررسی، یک سوئیت ۵۰ متری به چشم می‌خورد که عمر آن به قبل از سال ۱۳۷۰ برمی‌گردد. صاحب ملک در آگهی ذکر کرده است واحد فقط به «خانواده» اجاره داده می‌شود و برای همین واحد قدیمی خالی از امکانات، ۷۰ میلیون تومان ودیعه و پنج میلیون تومان اجاره ماهانه در نظر گرفته است.

در بخش پایانی گزارش مذکور نیز آمده است: آنچه روشن است اینکه ادامه این شرایط و افزایش‌ قیمت‌ها باعث می‌شود مردم به‌ویژه در اقشار پایین‌تر اقتصادی در آینده‌ای نزدیک دیگر توانایی فراهم کردن سرپناهی حداقلی را نیز برای زیستن نداشته باشند. چنین شرایطی به مرور وضعیت زندگی آنها را تا حد قابل توجهی تحت تاثیر قرار می‌دهد و این موضوع نه تنها ابعادی اقتصادی که پیامدهای اجتماعی جبران‌ناپذیری را نیز در پی خواهد داشت. [3]

*وضعیت فعلی گرانی مسکن و قیمت های بالای اجاره خانه هرگز زیبنده نظام جمهوری اسلامی نیست و مسئولان دولتی باید بدانند که مردم در این زمینه دچار عسر و حرج شده اند.

شوربختی نیز آنجاست که شاهدیم وعده دولت برای ساخت 1 میلیون مسکن در سال عملا اجرا نشده و یا مثلا می بینیم که خبری هم از کارنامه اجرای مصوبه کارای مجلس برای "اخذ مالیات از خانه های خالی" توسط دولت نیست.

مصوبه ای که بسیاری از کارشناسان معتقدند اگر بصورت کارا اجرا شود تأثیر بسزایی در تعدیل قیمت مسکن خواهد داشت.

بازار مسکن هم اکنون عملا با جای خالی حاکم و سیاست گذار یا همان "دولت" مواجه است و از همین رو همانند یک اسب بی مهار به هر سو که بخواهد، می تازد. و البته انتظار آن است که این وضعیت بلبشو مورد دقت نظر مسئولان دولتی باشد چون آنها برای رفع همین مشکلات از مردم رأی ستانده اند.

در این باره البته قوه قضائیه هم وظایفی دارد و بایستی بعنوان مدعی العموم وارد صحنه شود و اگر احساس می کند در بحث اجاره ها و خانه های گران ظلمی به مردمی می رود؛ از ادامه آن جلوگیری کند.

برخی محافل تحلیلی معتقدند دشمن برای ایجاد فتنه اقتصادی؛ به مسئله گرانی مسکن و اجاره بها ضریب ویژه ای داده است و بصورت ویژه ای برای ایجاد جرقه های آشوب و نارضایتی بر روی آن حساب می کند.

***

1_https://irna.ir/xjMcKn

2_https://www.etemadonline.com/tiny/news-606142

3_mshrgh.ir/1480643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 173
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 15
  • IR ۰۷:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    94 25
    به نظر می رسد این خانم و دار و دستش بیشتر مصونیت دارن. خدایا ملت ایران رو از شر این بی خاصیت ها که هیچ منفعتی برای کشور ندارند نجات بده . خدایا ملت ایران رو از شر دروغ نجات بده. آمین
    • IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
      37 6
      اگر اثبات نکرد انحصار واردات بنزین ( که گند زد تو هوای مملکت ) را ازش بگیرید مثل ان خبرنگار امریکایی 950 میلیون دلار هم جریمش کنید
    • تک سوتر DE ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
      31 6
      وقتی بجای بازخواست درمورد توافقنامه پاریس، باهاش درمورد حقوق زنان مناظره می کنید خب نتیجه هم همین خواهد شد. پاس گل رو خانوم مرعشی معاونت زنان به ایشون دادند. بزارید صریح تر بگم. دست این دو نفر تو یک کاسه هست.
    • IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
      22 3
      اصلا سرشون توی کارشون نیست، لامصبا از شکم سیری، شروع میکنن به در وری گفتن به نظام و هی توهم توطئه علیه نظام ایجاد کردن. اینا همونایی هستن که تهمت میزنن به دیگران.یه مشته پارانوئید شکم سیر.
    • IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
      9 0
      بازار مسکن رو برنامه توی جهان آرا، خیلی مستدل و منطقی صحبت کردند. 1 - مشکلات آپارتمانی:قریب به مضمون: الف- بسیار هزینه زا و گران تر از ویلایی ب - بلحاظ مکانی، دسترسی به فضای آزاد راحت مثلا حیات، باغچه ندارند. ج - این روییه تنگی مکان، باعث افسردگی در دراز مدت میشود ومشکلات دیگر روحی. 2 - حل مشکلات برطرف کننده زمین به متقاضیان: زمینهای دارای خاصیت ساخت خانه در ایران از کل زمینهای ایران حدود 5 درصد از کل زمینهای ایران هست. از این 5 درصد، زیر یک درصد!!! دارای منازل ساخته شده هستند(باورتون میشه!؟) اگر خانواری 500 متر زمین داده بشود+خدمات شهری یعنی برای هر خانواری مثلا 200 متر بماند، تازه میشود: 1.5 یک نیم درصد از اون زمینهای دارای قابلیت ساخت منزل در کل کشور. یعنی مملکت تا دلتون بخواهد زمین دارد. برداشتن حصار مرئی شامل ندادن امتیازات زمین به خارج از شهر. مستقل عمل کردن خود متقاضی برای ساخت منزل ویلایی. 3 - زمین دادن و گسترش شهری به صورت ویلایی. (مقایسه به شهرهایی مثل لندن و پاریس که هرکدام دو سه برابر تهران، وسعت زمین دارند ولی تقریبا به صورت هم اندازه، جمعیت دارند.) بابا این دولت داره چیکار میکنه؟ یه زمین خالی هم نمیتونید بدید؟ نه واقعا چکار میکنید دولت فهیم!؟
    • IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
      27 8
      خانم ابتکار فقط بگو که بجای بنزین چی وارد می کردی که اینقدر راحت آمار مرگ و میر را در روزهای آلوده بالا می بردی؟
    • IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
      13 2
      در سال 98 ماجرای بیسکویت و کیک های آلوده به قرص ها که در مدارس توزیع می شدند هنوز فراموش نشده ابتکار پاسخگو باشد آلوده کردن عمدی کیک ها و بیسکویت ها کار چه کسانی بود ؟!
    • IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
      13 3
      بازم لازم شد بابت دیدن تصویرش کفاره بدیم. نشان دادن چهره این قاتل سالمندان با بنزین آلوده بدترین ظلم و ستم به مردمه.
    • IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
      11 2
      اگه تويه كشور غربي باشه خانم ابتكار رو براي اثبات اين حرف كه زده به دادگاه مي آوردند و ازش درخواست ارائه مدرك و سند مي كردند!!!..... آقاي اژه اي قوه قضائيه خواب زمستاني است! در جريان اغتشاشات هم با آن فضاي ملتهب چطور تهمت پراكني همين چهره ها آتش زايي ميكرد! و قوه قضائيه با خون سردي بدون به وظيفه اش تماشا مي كرد!!!!!!!!!!! قوه قضائيه بايد با عمل به موقع خودش مانع ظلم و اتهام پراكني باشه برادر!!!!!
    • یاور3 IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
      12 1
      «نیلوفر ابتکار» تو اگه ثابت کنی «یهودی آنوسی» نیستی، از این به بعد بهت میگیم: «سیستر مری» (مستندات از تبار و خاندان وی وجود دارد) پ.ن: یهودی آنوسی = یهودیان مخفی که به ظاهر اسلام آوردند، ولی در خفا به آئین خود پایبندند. سیستر مری = نامی که گروگان‌های آمریکایی در ماجرای تسخیر لانه جاسوسی به خانم معصومه یا همان نیلوفر ابتکار اطلاق می‌کردند. لازم به ذکر است که فرزند ذکور ایشان، شهروند ایالات متحده آمریکا هستند. یعنی مادر 44 سال پیش از دیوار سفارت آمریکا بالا رفت تا امروز خانم‌زاده در آمریکا عشق و حال کنن. مادر در جمهوری اسلامی دارای سمت و مسئولیت می‌شوند و فرزند محترم در ینگه دنیا حال می‌کنند. مشرق جهت آگاهی افکار عمومی منتشر کن و حذف و اضافه و سانسور نکن.
    • IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
      2 7
      حرف حق را گفته حرف حق تلخ است
    • IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
      6 0
      روح این اصلاحاتیها شیطانی هستند
    • IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
      0 4
      حرف حق
    • IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
      5 0
      معصومه ابتکار جواب بده
    • IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
      0 0
      نه خانم مصونیت ندارن، هم اونهایی که الگی قیل و غال کردند تا جنگ روانی در این زمینه راه بندازند در حالیکه 90 درصد موارد خبری نبود و بیشتر یک شیطنت بود و چه آنهایی که در چند مورد اینکار را کردند. تجربه نشون داد که در همه این موارد شماها ید طولانی دارید.
    • IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
      0 0
      خانم ابتکار بخاطر بنزین آلوده وارد کردنت و اشتباهات تو بارها مادرم را در بیمارستان ها و آی سی یوها بستری کردم و شاهد سخت نفس کشیدنش بودم. تو چطور میخوای جواب این همه ظلم رو بدی؟ هنوز عکس هایی که در اثر تعداد زیاد رگ گیری هایی ناحیه وسیعی رو روی دست مادرم کبود شده بود را دارم و هر بار می بینم میگم خدا لعنتت کنه
    • IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
      0 0
      همه مردم ایران مادران و پدران دانش اموزان دقیقا میدانند که مسمومیت عمدی دانش اموزان کار جریان منافق و اصلاح طلبان با هماهنگی هم میباشد
    • IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
      2 0
      دیکتاتور سازمان محیط زیست ببینید چی اظهار نظر کرده - برو ببین کارکنان محیط زیست را چقدر زجر دادی بعد بیا طلبکار شو راستی جاسوسی و خبر رسانی برای زم که یادت نرفته
    • IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
      2 0
      خانم ابتکار بمردم اعلام کن چقدر پورسانت واردات بنزین آلوده به جیب زدی؟
  • IR ۰۷:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    17 2
    یکی از راههای مهار بی قانوی در قیمتها ایجاد شعبه های سازمان بازرسی توی بازرها و پاساژها و مراکز اقتصادیه. وقتی شما میری بازار و کاسب جنس گران میده،مشتری باید همونجا دسترسی به شعبه های تعزیراتی و قضایی و بازرسی داشته باشه تا تخلف را گزارش کنه و رسیدگی بشه.علاوه بر این که باعث پیشگیری تخلفات هم میشه
    • IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
      3 0
      ابتکار عامل الانه
    • IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
      0 0
      ابتکار بخشی از فتنه بالا بردن تلفات مردم با وارد نکردن واکسن کرونا بوده و یکی از افراد مسئول فوت بیش از 130 هزار هموطنانمان در 2 سال کم کاری دولت روحانی در مقابله با کرونا است.
  • ع. رها US ۰۷:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    39 13
    ظاهرا ابتکار خانم از همه بیشتر مصونیت دارد که هر ..... می زند و هیچ ابایی هم ندارد.
    • IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
      12 3
      ابتکار اگر مصونیت نداشت بخاطر وارد کردن بنزین های آلوده از امارات بجای بنزین یورو 4 به همراه شوهرش و بیژن زنگنه ، که باعث مشکلات تنفسی سالمندان زیادی شد و تعداد زیادی فوت کردند، تا حالا باید محاکمه و اعدام می شدند. به محض آلودگی هوا با بنزین های آلوده ابتکار ، ICU ها پر میشد و تعداد فوتی ها بالا می رفت. از ابتکار نمی گذرم که باعث شد چه روزهایی درگیر اورژانس و بیمارستان بودیم.
    • IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
      0 0
      ابتکار بخشی از فتنه بالا بردن تلفات مردم با وارد نکردن واکسن کرونا بوده و یکی از افراد مسئول فوت بیش از 130 هزار هموطنانمان در 2 سال کم کاری دولت روحانی در مقابله با کرونا است. ایشون لطف کردند و با بنزین آلوده وارداتی تلفات را بیشتر کردند و الان هم مصونیت داره. در اینترنت صحبتهای عباس عبدی رو که در فروردین 1399 که افشا کرده بود که "دولت روحانی برای زنده کردن برجام با کرونا مقابله نمی کند و دولت اصلاح طلب با کشور ثالثی به توافق رسیده تا با بالا بردن تلفات کرونا برجام زنده شود" ثابت میکند عباس عبدی و بقیه اصلاح طلبها از توطئه و توافق مخفی از بین بردن مردم کشورمان توسط اصلاح طلبها اطلاع داشته اند که همینطور هم شد - تعداد فوتی های کرونا با واردنکردن واکسن به روزی بیشتر از 700 رسید و تا آخر دولت روحانی واکسن وارد نشد و ظاهراً آن توافق بالا بردن تلفات برای زنده کردن برجام بطور عملی توسط دولت روحانی اجرا شد. این چیزی بوده که عباس عبدی چند ماه قبل خبر یک توافق مخفی توسط اصلاح طلبها را داده بود. تعداد فوتی های کرونا دولت روحانی در 2 سال معادل نصف تعداد شهدای ما در 8 سال دفاع مقدس بود- یعنی در این 2 سال دولت اصلاح طلب 2 برابر صدام در هر سال از مردم تلفات گرفت - عباس عبدی از توافقی برای تلفات مردم با توافق به کشور ثالث احتمالاً اسرائیل اطلاع داشته که عملاً توسط دولت اصلاح طلب با وارد نکردن واکسن اجرا شد . در اینترنت جستجو کنید و پیدا کنید عبارت با مضمون روحانی"مگر واکسن کرونا سوهان قمه که در دسترس همه باشه" خانم ابتکار هم با وارد کردن بنزین های آلوده مرگ و میر را در سالمندان و افراد دارای مشکل تنفسی بالا برد. عجیب نبود در دولت روحانی در یک مقطع زمانی که بیماران کرونایی زیر دستگاه ونتیلاتور بودند برق بطور مکرر قطع میشد و ..... ابتکار و دوستان اصلاح طلبش اون زمان که دولت دستشون بود باعث فوت تعداد زیادی شدند.
  • حاجی ازجوبشور قم IR ۰۷:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    28 33
    خانم ابتکار درست میگه
    • IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
      22 12
      واقعا درست میگه چون اطمینان داره که خودش که تکمیل کننده پازل مسمومیت دانش آموزان توسط منافقین است مصونیت دارد.
    • IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
      0 1
      اگه کار منافقینه بگیرینشون دیگه
    • IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
      11 2
      مگر اصلاح طلبانی که عامل اسید پاشی و جرم انگاری ویدئو و شلوار جین و نوارکاست در اوائل انقلاب بودند مصونیت نداشتند ؟!
    • IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
      1 3
      دوستان، جوب شور تأیید کرد. قطعاً درست می‌گه.
  • سید IR ۰۷:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    29 15
    معصومه ابتکار یاد آور یک معصومه نابکار !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
      0 1
      چون درسته گفته
    • IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
      0 0
      ابتکار بخشی از فتنه بالا بردن تلفات مردم با وارد نکردن واکسن کرونا بوده و یکی از افراد مسئول فوت بیش از 130 هزار هموطنانمان در 2 سال کم کاری دولت روحانی در مقابله با کرونا است. ایشون لطف کردند و با بنزین آلوده وارداتی تلفات را بیشتر کردند و الان هم مصونیت داره.
  • IR ۰۸:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    26 25
    دروغ میگویی چرا دستگیر و محاکمه نمیشوند حجاب را با دوتا مو پیدا می کنند ولی مسموم کننده خبری نیست
    • IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
      13 11
      خوب وقتی نیست دیگر کی را بگیرند و حتی اینقدر دنبال دروغ گویی هستی بارها دستگیر شدگان آن و فرستادن فیلم ان برای رسانه هایی که تو می بینی را نمی گویی و باز اینقدر پرتی که نمیدانی بی حجاب در روز روشن جلوی چشم تو عبور می کند و همه هم می بینند در ضمن این خانم ابتکار حرف دشمن را تکرار کرد
    • IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
      15 3
      شما جماعت بنی اسرائیل هستید، آشغالای خرابکار مسموم ساز رادستگیر میکنن میگید دارن پرونده سازی میکنن، دستگیری نمیکنن میگید چرا دستگیر نمیکنن.فقط اراجیف ضد انقلاب را نشخوار میکنید.
  • رضا IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    21 2
    آقای رئیسی عزیز تو رو به خدا ساختار دولت رو اصلاح کن.
  • IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    15 7
    مردم به این مساله واقف اند،گرچه مسئولان تکذیب میکنند،
  • IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    13 11
    مدعی العموم باید ادعای مغرضانه این فتنه گر اصلاح طلب راپیگیری کنه مرگ بر فتنه گر رذل
  • IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    16 10
    وزغ پیر تویکی حرف نزن، چند سال توی بی لیاقت مسوول بودی چه غذای رنگین تر خوردی بی انصاف
  • IR ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    24 6
    خدا همتونو با هم لعنت کنه ک این وضع مملکته..
  • IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    15 10
    وزغ پیر لال شی سنگین تری...بی شرف منفور
  • سید IR ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    14 7
    معصومه ابتکار حامی آن معصومه نابکار !!!!!!!!!!!!!!!!
  • عمو IR ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    10 21
    کاملا حق با خانم ابتکار است جناب مشرق در خیلی از مسایل دیگر هم اینطوری است
  • تینا GB ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    16 26
    من با خانم ابتکار صد درصد موافقم
    • IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
      4 4
      باش.این خانم اصلا حق نداره اظهار نظر کنه.با اون سابقه درخشان در محیط زیست.الان هم مثل مگس روی زخم می شینن.شما هم مگس باش
  • ارسلان IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    16 5
    در زمان ماموریت ابتکار و کلانتری در سازمان محیط زیست این سازمان شده بود لانه جاسوسها و منافقینی که به جای یوز ایرانی دنبال راپورت دادن مراکز مخفی نظامی و مراکز حساس هسته ای به دشمنان این کشور بودند. برخی فرار کردند و برخی هم دستگیر شدند. بسیاری از مناطق جنگلی توسط زمین خواران ویران شد. نورچشمی ها علاوه بر زمین خواری حتی به بیابان خواری و کوه خواری هم رسیدند. همسر وی به بهانه مشکل داشتن بنزین تولید داخل و با حمایت از خود این شخص شده بود دلال واردات سوخت و بنزین بی کیفیت از هرجا شما بفرمایید! وقتی این شخص در مورد مسمومیتها اینطور سخنوری می کند یعنی خود اصلاح طلبها و بنفش ها پشت ماجرا بوده اند و از کم و کیف آن خبر دارند و حالا که موضوع شفاف شده است به دنبال فرافکنی و انداختن تقصیر گردن دیگران هستند. یکی از سرنخ ها خود این است.
  • علی IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    16 3
    یعنی چی که ما این تهمت بزرگ و ادعای بلااثبات خانم ابتکار را به قضاوت مخاطبان محترم می گذاریم ، چرا نمی گویید که بر علیه این فرد بخاطر تهمت بزرگ و ادعای بلااثبات و تمام کسانی که از این ادعاها دارند اعلام جرم شود تا در منظر عموم ادعای خود را اثبات کند . آنوقت است که مخاطبان که بماند تمام مردم در مورد ایشان و تمام کسانی که از این ادعاها دارند قضاوت میکنند .
  • ناشناس IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    18 11
    چیزی که نه دیده میشه ونه به حساب میاد مردمن وچیزی که هیچ اهمیتی نداره مسمومیت بچه های مردم ما جز خدا کسیو نداریم خدایا مارو ببین
    • حاجی از جوبشور قم IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
      1 5
      تو خدا هم نداری بیخود فیگور نیا. اصلا تو بچه هم نداری چون خودت هم بچه ای.
    • حاجی ازجوبشور قم IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
      0 0
      این مطلبی که چاپ شده از من نیس فیک هست
  • IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    9 16
    به نظر من خانم ابتکار درست می گن و قضیه سعید امامی ها داره دوباره تکرار میشه ، چون به نظر من بخش امنیتی کشور ما خیلی قویه واقعا چرا اینا تا حالا دستگیر نشدن ؟
  • FR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    16 9
    چی مسمومیت برات ابهام داره ؟؟؟؟ آمبولانسها میان دانش آموزان رو میبرند بیمارستان، ده ها فیلم ازشون هست، شما چجور دین و وجدانی دارید؟؟؟؟ نگو یه دفعه تو یه مدرسه در ساعت خاصی همه با هم استرس میگیرن که اینقدر مضحکه که معلومه مخاطب رو درازگوش فرض کردی!
  • IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    4 1
    بخش اقتصادي دولت همان انديشه سرمايه داران زالو صفت هستند كه بودند!!! از اراهيم رئيسي انتظار جراحي اقتصادي مي رود....اما اگر دچار فتنه اين نفوذيان نماند!
  • IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    7 11
    راست گفته
  • مصطفی IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    7 3
    مسعله منافقین در بدو اسلام و در به پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی و تا ظهور امام زمان(عج) بوده و ادامه دارد و همینطور که دشمن رزمندگان ما را با گاز های نامتعارف شیمیایی که هنوز جهان جرعت ندارد در جنگ روسیه و اکراین استفاده کند مسموم می کرد حالا هم دست به دست هم داده تا شکوفه های درخت انقلاب را سم پاشی کند
  • علی IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    8 3
    ین در حالی است که اولا اصل مسئله مسموم شدن دانش آموزان همچنان محل ابهام است همین در ابهام گذاشتن سبب سو استفاده میشود ابهام گذاشتن از دو حال خارج نیست نتوانستن یا نخواستن که مغرضین حالت وم را می گیرند حالت اوا نیز ناارامدی است
  • ۱حمد IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    2 4
    وقتی خانوادها به عمد دنبال انواع مدل اتومبیل و ارز ومعاملات سوری هستند وبه فکر مسکن نیستند وبعضا ان را می فرشند وپول ان را وارد بورس می کنند ، شک نداشته باشید همین وضع رخ می دهد
  • علی افصحی IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    15 2
    جریان ارتجاعی اصلاحات آمریکایی چه زن و چه مردشان از ابتدای نامیدن خود به عنوان اصلاح طلب فقط در پی کسب قدرت و ثروت بوده و راه رسیدن به آن را از شیطان بزرگ آمریکا یاد گرفته بودند ایجاد دو قطبی های مصنوعی و خیمه زدن بر این دو قطبی ها ! اما با توجه به جهاد تبیین بی نظیر امام خامنه‌ای دیگر این دوقطبی ها نه شکل می گیرد و نه کارکردی دارد. ابتکار مزورانه با طرح کردن سوالی که نتیجهٔ مسمویت دانش آموزان چه شد ؟ می خواهد با یک ترفند شیطانی به دو هدف برسد اول این که روی مجازات اقدام کنندگان به این کار شنیع سوار شود و دوم آدرس غلطی داده تا باردیگر خباثت هایی چون مسمومیت راه ببفتد ابتکار می بیند با پی گیری مقتدرانهٔ انقلابیون موضوع مسمومیت جمع شده ! و تبدیل به موضوع مبتذلی شد! اما او نتیجهٔ دیگری چون جاسوس -سفیر انگلیس می خواهد و آن « مسمومیت بی پایان » اما هرگز خواب آشفته این ابتکار شیطانی به جایی نخواهد رسید . البته خباثت های امثال ابتکار تنها کارکردی که داشت ضمن دست یابی به قدرت و ثروت قارونی ، جامعه را از روند معنوی و پاک خود با اختلال رو به رو کرد. این جماعت بی آبرو با راه انداختن سگ بازی مثل آذر منصوری ، اعزام بچه های ناخلف خود به خارج از کشور با پول بیت المال و کشف حجابشان در ینگهٔ دنیا مثل دختر تاج زاده... ، و یا کشف حجاب همراه ابتکار مثل حقیقت جو ، شیخ الاسلام آل آقا و.. و یا با اظهار نظرهای ضد دینی و ضد ولایت فقیه ، مانند طرح شیطانی « حجاب اجباری » و... به گناهان دامن زدند و برخیدختر و پسر را نسبت به حرام های شرعی و قانونی بی اعتنا کردند . همانند فائزه هاشمی که گفت « به پارتی جوانان کاری نداشته باشید»! و حالا ابتکار در ادامهٔ خباثت های خود به مسمومیت دانش آموزان و حجاب آویزان شده اند که شاید از این ترفند شیطانی دوباره راهی به قدرت و ثروت ، نام و نان پیدا کنند اما ابتکار و دوستان دغلش بدانند که راه بسته است . این که با تک جملهٔ« برخی مصونیت دارند »! و یا با طعنه زنی به طرح قانونی برخورد با بی حجابان بتوانند دوباره ماشین دروغ خود را برای رسیدن به تاج و تخت و اشرافیت ، روشن کنند، کور خوانده اند چرا که دستشان به مانند کدخدای فتنه آمریکای پلید رو شده . رسوا کنندهٔ خباثت این مزوران نیز جز امام خامنه‌ای ولی فقیه خردمند کس دیگری نبود. سلامتی و طول عمر امام خامنه‌ای صلوات .
  • IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    4 2
    این در حالی است که اولا اصل مسئله مسموم شدن دانش آموزان همچنان محل ابهام است و ثانیا هر عقل سلیمی می داند که نظام جمهوری اسلامی ایران در مسئله امنیت مردم با هیچکس مداهنه ای ندارد و اعتقادات مذهبی یا وابستگی نهادی هیچ تأثیری در پیگیری های امنیتی ندارد. بنظرت باید خندید یا ... ؟
  • مهدي IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    8 3
    هرجاي ديگه باشه خانم ابتكار رو براي اثبات اين حرف كه زده به دادگاه مي آورند و ازش درخواست ارائه مدرك و سند مي كردند!!! آقاي اژه اي قوه قضائيه خواب زمساني است! يادت رفته در جريان اغتشاشات چطور تهت پراكني همين چهره ها آتش زايي كرد! و شما هم با خون سردي تماشا مي كردي!!!!!!!!!!! قوه قضائيه بايد با عمل به موقع خودش مانع ظلم به نظام باشه برادر!!!!!
  • حسین IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    1 3
    نگران نباشید با کوچ مستاجران از تهران و این وضعیت معکوس رشد جمعیت که عامل اول آن حکومت و همکاری مردم احمق در رشد تورم هست در دراز مدت ملکها ارزش خودشونو از دست میدن خیلی سادهو همه ضرر میکنن حالا فعلا بزار همه با فشار بگازن
  • حمید ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    11 4
    اصلاح طلب کثافت کار
  • IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    7 6
    این زن فتنه گر یهودی الان این وسط چکاره سر پیازه ته پیازه از خودش تز می دهد ایشون امثال ایشون دیگه رفتن به زباله دان تاریخ و فراموش شده اتد فقط از نظر هم فکرانشان مورد تائید هستندولی از نظر ملت عددی نیستند
  • محسن IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    9 9
    راست میگه دیگه...چطور تو همه چی مدعی هستیم ولی نمیتونیم 4تا خرابکار رو پیدا کنیم.شما پیدا کنید پرتغال فروش را...
    • IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
      2 2
      100 نفر رو گرفتن! نشنیدی؟
  • حجت US ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    9 3
    اینکه عده ای آنقدر مصونیت دارند که شوهرشان به بهانه واردات بنزین یورو چهار بنزین یورو یک وارد می کنند و زبانشان ده گز دراز است شکی نیست. فقط یه سوال دارم از علیا مخدره گردن دردتون به خاطر سر کردن ده تن چادر خوب شد یا نه هنوز؟
  • عباس رشنوادی IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    3 2
    "نظام جمهوری اسلامی ایران در مسئله امنیت مردم با هیچکس مداهنه ای ندارد" ؟!!!! مداهنه یعنی: تملق، چاپلوسی، چرب زبانی، زبان به مزدی، چرب زبانی کردن، تملق گفتن، اینکه نویسنده که احتمالا خود را تحلیل موضوع امنیت به ویژه در بحث مسمومیت دختران در مدارس می داند باید بگوید علت بکار بردن واژه "مداهنه" در جمله بالا چیست، فارسی که عربی را هم پاس داشتند این نویسنده و تحلیلگر
    • IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
      2 3
      اگر برای مردم‌مهم است بروند شکایت کنند. نمیشود همه کارها را مسئولان و رسانه ها بکنند
    • IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
      1 1
      معنی حق پوشی و نرمی هم میدهد جانم
  • IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    1 2
    نتیجه افراط .باید تو مملکت قانون حاکم باشد والا هرج ومرج قطعا به پای حاکم است .طفره رفتن قابل قبول نیست
  • IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    4 1
    کاش قوه قضاییه دست از این انفعال بردارد و این تعداد بازداشت شده را محاکمه کند تا امثال ابتکار بفهمند عوامل مسمومیت دوست و همکفر خودش هستند
  • IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    6 6
    ابتکار کاملا درست میگه بعلاوه اسیدپاشان و سایر مزاحمین خانمها همیشه مصونیت داشته ودارند
  • مصطفی IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    7 1
    کاش برنامه زندگی پس از زندگی یک بار برزخ یکی از مسئولین رو نشون می داد و عواقب صحبت ها و کار های مسولین رو در قیامت بهشون نشون میداد تا درس بگیرند و هر حرفی رو نزنند
  • امید IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    5 4
    امثال شما ها هم مصونیت چرت و پرت گفتن دارید
  • IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    7 2
    واقعا این قماش اصلاح طلب ماننده خانم ابتکار مردم را از خودشان احمقتر فرض می کنند؟ یعنی کسی هست که نفهمد پشت این جریانات و موج سواری از این بحران چه گروهی هستد؟ خیلی پستی و خباثت می خواهد کسی که خودش در نظام بوده و بخواهد به نظام وصله ناچسب بزند مگر اینکه خودش منافق و دو رو بوده باشد
  • IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    6 3
    خانم ابتکار: مسمومیت کار خودشونه را سه گروه میگن. اول:معاند و منافق و ضد انقلاب خارج نشین دوم: آدمای نخود مغز سوم مسئو لینی که زمانی راس کار بودن احتمالا از این کارا میکردن (کافر همه را به کیش خود پندارد)
  • کارشناس محیط زیست IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    11 2
    خانم ابتکار من بعنوان کارشناس ارشد سازمان حفاظت محیط زیست به شما میگویم دهان خود را ببندید شما سازمان تخصصی محیط زیست رو تبدیل به سیاسی کاری کردید خودتان هم میدانید حنای شما دیگه رنگ نداره فکر میکنید با حزدن حرف های مفت دوباره مطرح میشید بدانید خیلی وقته که مردم شما را شناختند بسه دیگه نفاق
  • IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    5 2
    مردم ما نسبت به همدیگه خیلی بی‌رحم شدند وهمه اینها تقصیر مسئولان بی کفایتی هست که تا زمان مرگشون هم‌نمی‌خواهند قبول کنند که توانایی حل خیلی از مشکلات این مملکت را ندارند چون پول وقدرت چشمشان را کور کرده
  • رضا IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    7 1
    ابتکار اصلاح طلب تهوع آور اول جواب وارد کردن بنزین های آلوده همسرش را بدهد ، سپس برای مردم دلسوزی کند.
    • IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
      0 0
      خدا لعنتش کند که خیلی از مردم را با وارد کردن بنزین آلوده ای که سریع لخته تو مغز ایجاد می کرد از بین برد.
  • IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    2 3
    از آب معدنی تا نان و خودرو و گوجه ومرغ و تخم مرغ و........همه چی رو به تحریم و تورم و دلار ربط می‌دین حالا فکر اجاره خانه افتادید .مشرق یکم هم بفکر آخرتت باش
  • IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    2 0
    بارک الله استاندار. فقط در خواب نهادهای نظارتی اگر ایشان در شعارهایش موفق نشد کی باید با ایشان برخورد کند؟
  • IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    6 1
    بزرگترین دشمن نظام و مملکت ، همین دارو دسته ابتکار که مصونیت دارند .
    • IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
      0 2
      فکر کنم باید یادتون باشه که همین خانم ابتکار ها از ارکان نظام هستن
  • حسن IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    1 11
    خانم ابتکار درست میگه
  • IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    5 2
    اجاره خانه و قیمت مسکن بیداد میکنه
  • IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    4 2
    اجاره خانه و قیمت مسکن بیداد میکنه هر کی هر چی دوست داشت میگه. یک سال از دولت رئیسی گذشته خدا به داد برسه
  • علی ولی خداست .عبا دالله IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    7 5
    اقا ریگی در خارج از کشور بود او را در اسمان شکارش کردین حال اگر این افراد جنایت کار مسونیت ندارن پس چرا دست گیر و مجازات نمی شوند
    • IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
      1 2
      دوست عزيز بلاهت تا كجا ؟!
  • IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    1 1
    وضعیت فعلی اجاره و افزایش قیمت مسکن در هر صورت متوجه جمهوری اسلامی و به خصوص اونی که این خزعبلات را نوشته می باشد
  • شکور IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    3 1
    مشرق جان پس می شد این مسمومیت ها؟ یعنی دستگاههای اطلاعی ما اینقدر ضعیفند که طرف رفته مدرسه را آلوده کرده برگشته کسی خبر دارنشده؟؟؟؟؟ اونم درکل کشور؟؟ یا خودمونیم؟؟؟ کی استدلال ما را می پذیره؟؟؟
  • IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    3 2
    بشکل روشن خانم ابتکار یک چیز را روشن کردند اولا براحتی میشود آخرت را به منافع گروهی فروخت اصلاح طلبان( که امیدواریم شامل اون آیه که میگویند ما دنبال اصلاحیه ولی افساد می کنند نباشند) چه خودشان در اجرا باشند و چه نه هر چند روز یک بحران می‌سازند من هم معتقدم خیلی ها دارای مصونیت هستند چون بعد از کند زدن چهل ساله هنوز حرف مفت زیاد میزنند علی برکت الله
  • IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    0 1
    وقتی یک فرد ناگه مثل خانوم ابتکار نظر را دارند حتما درست است خخخخخخخخخخخخ
  • علی IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    2 2
    خدا پدر پری بلنده را بیامرزد این دوباره زبان باز کرد
  • FR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    2 3
    وقتی با این قیمت های اجاره کسانی خانه هایشان را خالی نگه میدارند آیا از مالیات بستن روی آن واهمه ای دارند ! آنچه که بخصوص در مورد مسکن در این دولت میگذرد عمدا توسط مخالفین و رقبای دولت برای شکست برنامه ها عمدا اتفاق افتاده و ادامه دار است سرمایه داران و مدافعین سبز و بنفش عملا ستون پنجم دشمن در داخل هستند و بسادگی نمیگذارند دولت انقلابی موفقیتی بدست آورد
  • DE ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    8 2
    مسموم کردن بچه ها کار باند تبهکار اپوزیسیون است . صد در صد . کسانیکه سابقه وطنفروشی و درخواستهای بیرحمانه مثل درخواست تحریم و حمله نظامی به ایران را دارند ، بچه ها را هم مسموم میکنند تا کشور را متشنج و ناامن نشان دهند .
  • دانا IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    8 4
    بله ابتكار اگر عاملان دختران مسموم شده مصونيت نداشتند بايد تو الآن در زندان حضور داشتي.
  • IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    2 1
    پوشش واجب برای مرد در اسلام ما مردان مسلمان ایرانی زین پس از این حق خود استفاده خواهیم کرد و به خیابان خواهیم آمد .
  • IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    4 2
    اگر دهان ناحقگوی این عفریته فرصت طلب اصلاحاتچی به روی نظام و مردم مسلمان باز شده به علت اینستکه بیش از صد نفر به علت اقدام به مسموم کردن هوای تنفسی مدارس دخترانه دستگیر شده اند اما تا به حال هیچ دادگاهی برگزار نشده و جرم مسلم آنها پیگیری نشده است. قوه قضاییه چه توجیهی دارد که با وجودی که چند ماه از این دستگیری ها می گذرد هنوز هیچ دادگاهی برای این اشخاص برگزار نشده است؟
  • ساغر IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    3 7
    به نظر من حق با خانم ابتکار هست
  • IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    1 1
    از آب معدنی تا نان و خودرو و گوجه ومرغ و تخم مرغ و........همه چی رو به تحریم و تورم و دلار ربط می‌دین حالا فکر اجاره خانه افتادید
  • شهرام IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    3 1
    مصونیت شما و دوستانتان خیلی بیشتر است.هم در گفتارتان آزادید و هم در عملتان.
  • هادی IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    1 0
    بعد از بقدرت رسیدن طالبان
  • IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    3 3
    به نظرم وزارت اطلاعات باید این عفریته رو که تا دیروز از سفارت بالا می‌رفت حالا کاسه لیس غربیان شده احضار کند احتمالا اطلاعات خوبی از جریان مسمومیت دانش آموزان داره
  • مجید IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    2 1
    چرا روزنامه ای مثل اعتماد آنلاین و افرادی مثل خانم ابتکار اینقدر مصونیت دارند که بتوانند با حرفهای خود ذهن مردم و بخصوص جوانان را مسموم کنند... خانم ابتکار عامل مسمومیت ذهن و روح و رواندانش اموزان و خانواده های آنها تویی و امثال تو ...
  • ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    2 1
    غلط زیادی خورده ابتکار خدا لعنتش کنه 12 سال در مسند ریس محیط زیست نابود کرد محیط زیست را 77قطعه زمین شهرک صدرای شیراز به متراز هر کدام 400متر در سال 82 تحویل گرفت و کسی ار ایشان بازخواست نکرد . چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چرا قوه قضاییه ورود نکرد چرا در مورد شوهر نامردش در مورد بنزین الوده قوه قضاییه برخورد نکرد. ار کی میترسی قوه قضاییه
  • ناشناس IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    3 0
    مخاطبان محترم مردمی هستند که همه چیز را می‌دانند ولی حرفشان خریدار ندارد غیر از این بود ابتکار و روحانی و زنگنه و تاج و..... تا الان حداقلش باید پرونده ی قضائی برایشان تشکیل می شد محاکمه پیش کش در این کشور تنها کسانی که مصونیت ندارند همین مخاطبان محترم یعنی مردم عادی هستند
  • مجید IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    3 2
    با این تیترها نتیجه میگیریم قیمت اجناس در استان مازندران پایین است و همگان میتوانند بخرند و اتفاقی برای دانش آموزان نیافتاده است و مستاجران براحتی میتوانند خانه مورد نظر خود را پیدا کنند؟؟!!!!!!!
  • IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    3 2
    وزیر فعلی مسکن چه سابقه ای تو این حوزه داره؟ قحط الرجاله؟
  • IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    0 2
    مشخصه که تروریست‌ها بعد کشتن معترضین سوری و ایرانی ، الان رفتن سراغ حمله شیمیایی به دختران مظلوم ایران !! اینها زیر حمایت حضرت امنیتی ها هستن واقعا ؟؟؟ که کسی جلودار این جنایت کثیف نمیشه ؟؟
  • IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    0 0
    واقعاً محال ممكن هست و انگار دارم خواب ميبينم !!!
  • IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    3 2
    خجالت بکش.ی عمر مملکتو چاپیدی . با این اوضاع کشور ، اصلاح طلبان برای همیشه از صحنه سیاسی کشور حذف شدند .برو به همون مقداری که بردید قانع باشید.
  • امید IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    2 1
    اصلاح طلبان حامی بی حجابی ونامنی اغتشاش مصونیت دارند با غوغای رسانه ای وحامیانهارجیشان احساس امنیت ب ای هرغلطی درکشور می‌کنند وپشت تمام مشنلات امنیتی از اغتشاش وبی حجابی مسمومیت‌ها همین اصلاح طلبهای نوکر آمریکا هستند اول آنها همین ابتکار باپسرجاسوسش
  • IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    1 1
    اینا که دختران را مسموم میکنند
  • همرزم هادی IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    0 1
    نظارت وبازرسی یک بیان غیرکاربردی و خنده دار شده.هیچکس درمقابل قانون مصونیت ندارداگراینگونه باشداین قانون باید اصلاح شود واگرعده ای خودرافراترازقانون میدانند آنوقت نیاز به پس گردنی میشودبچه ها شهیدومجروح واسیر نشدند که تفکرطاغوتی زنده باشدمطمئن هستم اصل نظام بااین تفکر برخورد خواهد کرد
  • علی IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    3 2
    نماد یک نان به نرخ روز خور واقعی !  اکثر اصلاح طلبا همینن! از خود راضی ! استعداد در حد ژیان ادعا در حد بوگاتی !
  • اشکان IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    3 1
    طبق گفته خانم ابتکار که از رجال پر و پیمون سیاسی کشور هستند؛ آمران دستور دهنده مسمومیت دانش آموزان کشور از مذهبیون هستند
  • حسین IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    4 0
    به نظر می رسه که حرف های خانم ابتکار بسیار به واقعیت نزدیکه،جنایتی سازمان یافته علیه مدارس دخترانه در کل کشور در حال اتفاق هست
  • ساتراپ US ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    4 3
    خانم ابتکار خودش به دلیل بدبخت کردن ملت ایران مجرم است .
  • IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    2 2
    فعلا که سلبریتی های طرفدار شما که عامل اغتشاش و بی حجابی هستند و چه بسا عامل غیر مستقیم همین مسمومیت ها باشند، از مصونیت کامل برخوردارند
  • IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    2 0
    راست میگه دیگه
  • IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    3 1
    خانم ابتکار رذالت ازآن شماست، که با باندت پالایشگاه نسازید چون انحصار واردات بنزین دست همسر و خانواده‌ات است و مخارج فرزندانت را در غرب تامین میکند؛ و دم از عسر و حرج مردم بزنی! رذالت یعنی از فرد قاتل که زنش را کشته دفاع کنی،‌بعد هم مقتول را فاحشه و پرستو بدانی و سپس برای بانوان این کشور اشک تمساح بریزی. رذالت یعنی تمام کارهایی که شما غربگدایان از قبل انقلاب تاکنون انجام داده‌اید. رذالت یعنی ... شما نفوذی‌ها و ...
  • IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    2 1
    رو خطرناکترین عنکبوت سمی اسم بیوه سیاه گذاشته اند. نمیدونستم عنکوت سیاه عامل فوت تعداد زیادی از سالمندان با وارد کردن بنزین آلوده طلبکار هم میشه.
    • IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
      0 0
      برا وارد کردن بنزین آلوده، توبیخ هم شد؟ قدری بعیده.
  • IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    0 0
    لطفا اگه حرفها و ادعاهای ابتکار و امثال او که هر از چند گاهی ادعا می شود. که فلانی و بهمانی..با یک ادعای بی حساب و یا با یک بیانیه و یک مصاحبه تنش زا و مسئله آفرین و... فلان خلاف و تخلف را کرده.و در این راستابرای نظام و‌ کشور و مردم و... هزینه سیاسی و اخلاقی و فرهنکی و اجتماعی ... درست کرده. اگه واقعا مدارک و مستدات شما درست و محکمه پسند است. این تخلفات و ... را به قضاوت و داوری ما مردم و رسانه ها و..‌ ارجاع ندهید./ چرا که ما مردم خیلی وقت است. که افراد و گروهها و طایفه های مدعی خدمت به مردم و انقلاب و... را شناخته ایم. و و حنای رنگارنگ آنها پیش ما رنگی ندارد. و متاسفانه درخواست ها و فریادهای ما مردم از مقامات ذیربط برای شناسایی و تحت پیگرد قانونی دادن، مشکل آفرین نان و آتش بیاران فتنه گران...‌ به گوش کسی نمی رسد./اگه‌ در این موارد راست می گوئید. و کسانی خلافکار و بد رفتار و...‌بوده، و هستند‌. و اگر دلتان برای اسلام، امام، رهبری، انقلاب؛ شهدا و ما‌ مردم می سوزد.‌ مرحمت کنید. ادعاهای محکمه پسند خود را دال بر مشکل دار بودن حرفها و موضع گیری ها و رفتار ابتکارها و امثال او را مستقیم به قوه قضائیه و واحدهای ذیربط آن و نهادهای نظارتی ... ارجاع دهید. تا حق به حقدار برسد.و متخلف و متخلفان احتمالی محاکمه و مجازات و... گردند. / لطفا با بازی های سیاسی ما‌ مردم مظلوم را به نام طایفه و‌گروه راست و چپ و..... به جان هم نیندازید./ گر در خانه کس است. یک حرف بس است..../
  • ققنوس IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    1 1
    فاسق اونیه که تهمت بزنه، اگر اسم برد و اون افراد رو به مردم معرفی کرد تا پیگیری بشه و اثبات بشه که هیچ، اگر نه این زن یک فاسق محسوب میشه
  • IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    2 1
    خانم ابتکار کاش واقعا دلتون برای مردم می سوخت .ما تا حرفی می ایم بزنیم امثال شما رو با پتک می کوبند تو سرمون که طرف تو تسخیر لانه بوده بعد بچه هاش دارن امریکاه درس می خونن شما کار خودت رو درست کن واقعا اون دنیا چه جوابی دارین شما مردم رو بد گمان می کنید ودچارشک 😶😔
  • داریوش IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    0 1
    البته این جماعت بابتدا باید بابت 8 سال بی دستاوردی و خیانت جوابگو باشند و محاکمه شوند ولی فعلا نان اصلاح طلبان در مسمومیت است چون انگار با جمع شدن اغتشاشات اینها فکر میکنند خودشان شکست خورده اند چون شدیدا بنزین روی اتش میریختند
  • IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    0 5
    من معلمم و شاهد جوگیر شدن دانش آموزان بودم به خاطر برف شادی واقعا از مسمومیت ادعایی خانم ابتکار خبری نیود
    • IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
      0 0
      بخشی از معلمین خود در معرض این اتهام هستند.
  • رضا IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    4 0
    فرمودید : "هر عقل سلیمی می داند که نظام جمهوری اسلامی ایران در مسئله امنیت مردم با هیچکس مداهنه ای ندارد و اعتقادات مذهبی یا وابستگی نهادی هیچ تأثیری در پیگیری های امنیتی ندارد." حالا بفرمایید با متعرضین به سفارت عربستان که کاملا هم تصاویرشان مشخص است چه برخوردی شد؟!!!
  • IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    5 1
    ابتکار داره بنزین روی آتش میریزه تا بلکه آتش و فتنه دیگه ای درست بشه.باید دستگیر بشه. داره به نظام افترا میزنه.مثل فائزه هاشمی چند سال آب خنک در زندان واسش لازمه
  • IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    1 0
    نه تنها خانم ابتکار ، بلکه بخش بزرگی از نفوذیها همین نظر رو دارند.
    • IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
      0 0
      مشرق!!...کلی خندیدم...
  • IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    0 0
    «برخی تشخیص دادند که این افراد معاند نبودند و از پیگیری علیه این افراد و جریانات دست برداشتند.» ۲ دروغ. ۱-از پیگیری علیه این افراد و جریانات دست برداشتند. کی؟ مصداقی بگو اگه راست میگی؟ ۲-معاند نبودند! کی گفته؟! اگر راست میگی مصداق تعیین کن. برخی و بعضی و ... :)) کی؟ دشمن، سلطانِ فرار از مصداق است چون دروغش لو میره
  • IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    0 0
    «برخی تشخیص دادند که این افراد معاند نبودند و از پیگیری علیه این افراد و جریانات دست برداشتند.» ۲ دروغ. ۱-از پیگیری علیه این افراد و جریانات دست برداشتند. کی؟ مصداقی بگو اگه راست میگی؟ ۲-معاند نبودند! کی گفته؟! اگر راست میگی مصداق تعیین کن. برخی و بعضی و ... :)) کی؟ دشمن، سلطانِ فرار از مصداق است چون دروغش لو میره، همونطور که ترجیح میده کلی بگه ۵۰۰ کشته اما دو تا عکس که روو میکنه معلوم میشه مشکل کلیه یا .... داشته در بیمارستان فوت کرده یا خودکشی بوده و ... برای همین پشیمون میشه :)))‌ البته اگه عاقل باشه. ابتکار عین عملیات دشمن، جمله سازی کرده و فرار از مصداق!!! یکی میگفت فامیلی ابتکار قبل از انقلاب یه چیزی شبیه سرایداری یا ... بوده، بعد پدرش یه ابتکار معمولی ای میکنه برای اون زمان کلی به چشم دربار اومده، فرح گفته چرا فامیلیت مثلا سرایداری یا دربانی یا ... است، فامیلیت ابتکار باشه. یه عکسی هم دیدم که ظاهرا در مدرسه آمریکایی های مقیم ایران درس می‌خونده. باید تحقیق بشه این ماجرای فامیلی چقدر درسته اما جمله سازی هاش که عین دشمن، فراری از مصداق و علاقمند به دروغ است. دیگه همه فهمیدند مسموم‌کنندگان، مامور سازمان های جاسوسی بودند برای مقابله با رشد علمی نیمی از جامعه. احتمالا مرحله بعد هم سراغ پسرها میرفتند. دشمنان علم و پیشرفت در ایران، دشمنان زیبایی و عاشقان خوردنِ خون کودک و تجاوز به ...
  • دكتر محلاتی FR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    2 1
    خانم نیلوفر(معصومه)ابتکار : شما و شوهرتان هم متاسفانه مصونیت دارید شوهرتان بخاطر واردات بنزین خطرناک و کم کیفیت و خود شما بخاطر امضایی ننگین معاهده ابرو هوایی استعماری پاریس که بدستور نخست وزیر صهیونیست سابق فرانسه با کمک سرکتهای چند ملیتی جهان خوار تهیه شده بود ! و جنایت دوم شما بایگانی کردن ماشین اتوموبیل برقی ساخت ایران بود به بهانه عدم توجیح اقتصادی ! البته با شوهر وارد کننده «بنزین» آشغالی، «برق» نه تنها توجیحی ندارد باکه برای منافع خانوادگی شما بسیار خطر ناک هم میبود ! از اقا زاده که با بورس فرزندان این اب و خاک برای تحصیل رشته آبَکی تثلیثی روانشناسي به كشور شيطان بزرگ معاجرت كرده چه خبر ؟
  • رضا IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    0 1
    خدایای شکرت
  • امیر IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    0 1
    قابل توجه دار و دسته شیاطین پراکنده از اینجا رانده و از آنجا مانده در لجنزار خود درست کرده . تا پایان عمر نکبتبارتان بسوزید ، بسوزید و بازهم بسوزید و زوزه بکشید همانند خبیثی که به درک واصل شده است .
  • IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    2 2
    امثال ابتکار خطرناک ترین مردم این کشورن هم مذهبی نمان هم اطلاعاتی . تا کی می خوان اجازه فعالیت و تامین مالی به این ها بدن تا جوانان مردم رو نا امید و گمراه کنن خدا می دونه . با وجود حقوق ها و پاداش های نجومی شرکت های دولتی نفتی و بانک ها و عدم شفافیت مالی اینها حالا حالا ها می تازند
  • یزدان IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    5 1
    مسموم کنندگان علاوه بر مسونیت همه چیز دارن غیر شرف و ابرو
  • محمدرضا کیانفر IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    5 1
    . معصومه ابتکار اصلاح‌طلب گفت: مسموم کنندگان دختران مصونیت دارند زیرا علیرغم واکنش جدی و محکم رهبری پیگیری نشد.
  • IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    0 3
    خب دادستان بایستی از این خانم ابتکار بخواد که بیاد اطلاعاتی اگر از میمونم کنندگان داره ارایه بده تا دستگیر بشند! و اگر اطلاعاتی ندارم پس تشویش اذهان عمومی تلقی بایستی بشه
  • IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    1 4
    به نظر من مسمومیت دختران کار ابتکار و تیمش است چون اوستا شجریانشون از دسشون رفته برای مناظرات انتخاباتی باید چیزی برای دست گرفتن و رای جمع کردن داشته باشن.....باید کیف دانش آموزان و کادر مدرسه و هر کسی که وارد مدرسه میشه تفتیش بشه تا مشکل حل بشه
  • ش. AE ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    3 1
    خانم ابتکار آقازاده آنور آب چطورند؟؟؟؟ شما اصلاح طلبان فکر خودتون و آقا زاده هاتون هستید که سرما نخورن
  • IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    1 1
    چون مسموم کنندگان ازخودفرقه نجس شماهستندمصونیت دارندخدالعنتت کندعفریته شیطان
  • DE ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    3 0
    با این مسمومیت ها باور می کنیم که حلبچه هم کار ایران بود نه صدام
  • IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    0 1
    میرن چهار تا نادون رو گول میزنن، اگه با نادونا برخورد بشه حقوق بشر پایمال شده و اگه برخورد نشه این طوری میگن که ابتکار گفته
  • IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    0 4
    چرا ادعاي بي دليل خانم ابتكاررا به افكارعمومي وامي گزاريد اين جا مدعي العموم بايدوارد شود اقاجانم تهمت به نظام گناه سنگيني است
  • علی مشهدی GB ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    5 0
    کسانی که به صورت زنان اسیدپاشیدند هم مصونیت داشتند.
  • IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    0 0
    صادقانه تیتربزنین.طبیعیست حرف ازروی صداقت بیشترپذیرفته میشه.طوری تیرزدیدکه انگاراین حرف ابتکاره درحالیکه اوبااین حرف کاملامنافقانه گام برداشته واین نفافش زیرتیتراشتباه پنهان شده.
  • IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    0 0
    فاطمه حقیقت دوست ثانی
  • رهام IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    1 0
    خانم ابتکار از سفارت رفتی بالا حالا هم دلسوز شدی .
  • سید فروزان CH ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    3 0
    معصومه ابتکار بهتر است خفه خون بگیرد و به ثروت باد آورده خودش برسد ،زنیکه از کجا معلوم که کار خود اصلاح طلبان نبوده باشد این داستان مسمومیت ( ایجاد ترس بهتر است بگوییم تا مسمومیت ) راستی از آن دوستت که میخاست هم جنس بازی را قانونی کند چه خبر؟؟؟
  • IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    0 0
    مدعی العموم مرده که جواب ابتکار رو بده
  • محمدایوب IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    2 1
    چرا این زنی که دیوار نورد هر مفتی میزنه کسی با او برخورد نمیکنه
  • ج د ا IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    3 1
    ماموریت جدید خانم ابتکار ف فشار بر قوه قضاییه برای محارب سازی و اعدام متهمین مسمومیت هاست ... تا شاهد اعدام های گسترده از سوی حکومت باشیم...سپس ماموریت بعدی اصلاح طلبان از جمله خود ایشان مخالفت با اعدام ها و احکام محارب هستش... سپس شوراندن جوانان و فریب خوردگان بی بی سی پرست و اینترنشنال مسلک جهت راه اندازی دور جدید اغتشاشات در سراسر کشور است... بیایید فکر پلید اصلاح طلبان را از قبل بخوانیم
  • US ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    8 1
    خاک بر سر این زن خاین. حتی دشمنان ما این مسمومیت های مرموز را به اسراییل وصل کرده اند زیرا اسراییل سابقه این کارها را دارد.
  • CA ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    4 0
    تو و حسن روحانی،جهانگیری و ظریف هم مصونیت دارید وگرنه بخاطر ۸سال خیانت و خسارت محض برجام امروز تو زندان بودید.
  • سما IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    0 0
    چرا دولت و مجلس قانون نمیزارن که صاحبخانه هر قیمتی که عشقش می‌کشه تعیین نکنه، الان باید برن این صابخونه که سووییت ۱۸ متری رو با قیمت گزاف و تعجب آور رو گذاشته برخوردی جدی کنه، چ ا آنقدر اوضاع اجاره خانه تو ایران لیدر و پیکره......
  • مجید IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    0 0
    مجرم همیشه به صحنه جرم باز می‌گردد
  • IR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    1 0
    روزنامه های دشمن ملت ایران
  • احمد IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    2 0
    واقعا کار از رافت گذشته قوه قضائیه داره با همه مصامحه میکنه
  • IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    1 1
    یکی پیدا بشه و این ابتکار را مسموم کنه ببینم چطور آسمونو به زمین ریسمون میکنه
  • IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    2 2
    شایدهم راست میگه که ماخبرنداریم
  • IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    3 0
    خان ابتکار به اصلاح طلبان بگویید به هر کار زشتی دست نزنید در هر فتنه ای فرمانده ای نکنید فتنه های 78 و 88 و 96 و 98 و 1401که کار شما بود و خدا رو شکر شکست خوردید حالا فرماندهی پرتاب نارنجکهای بودار را رها کنید شاید عاقبت بخیر شوید کنید
  • IR ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    1 1
    برا ما هم سوال هست هم تعجب چطور این،زن و امسال این زن تونستند از بدنه انقلاب بالا برن و به ارکان قدر ت چنگ بندازند. آیا صرفا بالا رفتن از دیوار سفارت اینقده نون و آب داشت ؟ کاش پدر من هم از دیوار سفارت،بالا رفته بود و الان من در لس آنجلس پز میدادم
  • IR ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    2 1
    ابتکار لطفا دهنتو ببند حالم از همتون بهم میخوره شماها از سفره انقلاب بهره ها بردین و تنها ملت سرش کلاه رفته
  • IR ۰۷:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    2 0
    تا وقتی اراجیف گویی و زدن حرفهای بی اساس و پایه هزینه ای نداشته باشد اینطوری میشود که هرکسی هرچیزی دلش میخواهد میکوید.
  • سربدار IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    1 0
    تقی حاجی ملا حاجی قبل از انقلاب باز هم تغییر فامیل دادوفامیل ابتکار را انتخاب کردام اسم بچه ها تغییر نکردونیلوفر حاجی ملا حاجی به نیلوفر ابتکارتغییر کرد!نیلوفر قبل از انقلاب در مدرسه آمریکائیها تربیت شده ومسلط به زبان انگلیسی هست و افکاری داشته که درست در وقوع انقلاب به شکل عجیبی تغییر می کنه جالب تر اینکه نام خودش را با وقوع انقلاب به معصومه تغییر میده.به استوری بعد که توسط خود آمریکائیها منتشر شده خوب دقت کنید. تقی سرایدارپور یا همان تقی ابتکار پدر نیلوفر سرایدارپورملقب به سیستر مری(معصومه ابتکار) فرزندی که راه نیمه تمام پدرش را طی می نماید. یکی از خانواده های یهودی مشهد خانواده سرایدارپور بودن که بعد از واقعه الله داد فامیلیشون رابه حاجی ملا حاجی تغییر دادن.ابو طالب حاجی ملا حاجی از یهودیان مشهد پدر تقی سرایدارپوریا همان تقی ملا حاجی و جد خانم نیلوفرحاجی ملا حاجی یا به قول ما معصومه ابتکارهست!!!!! اما معصومه ابتکار(نیلوفر حاجی ملاحاجی)بعد از انقلاب به سمت های بالای دولتی دست پیدا کرد تا جایی که اولین زنی بودکه بعد از انقلاب جزو هیئت دولت شدو کرسی ریاست سازمان محیط زیست را گرفت. از این تاریخ بودکه افراد خاصی توسط خانم ابتکار(نیلوفر حاجی ملاحاجی یا نیلوفر سرایدارپور)به سازمان وارد شدندوپند سال بعد صدایش درآمد!!!! افرادی مثل کاووس سید امامیو شبکه جاسوسان محیط زیستی که در پوشش محیط زیست مشغول کاوش برای پیدا کردن سایت های موشکی ایران بودند! افشای حضور ابتکارو خاتمی در جلسه بیلدر برگ توسط خود غربی ها. ملاقات ابتکاروجفری ساکس مشاور جورج سوروس از طراحان انقلابهای رنگی و مخملی و از افراد دخیل در فروپاشی شوروی! اینها فقط قسمتی از .......
  • چی بگم IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    2 0
    کاش اصلا به آقای رئیسی رأی نداده بودم
  • ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۰
    1 0
    خود کارکنان قوه قضاییه خونه ی درست و حسابی ندارن بعد بیان مشکل خونه ی مردم رو حل کنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس