کد خبر 1479869
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۴
وضعیت لرستان طی ساعات آینده فوق العاده است

استاندار لرستان گفت: با توجه به هشدارهای هواشناسی و وقوع بخشی از بارندگی‌ها در این سامانه بارشی جدید وضعیت استان طی ساعات آینده فوق العاده است.

به گزارش مشرق، فرهاد زیویار روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از مناطق پرخطر و پل در حال ساخت شهدای معمولان (ابراهیم آباد) و آبشار افرینه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پل‌دختر اظهار کرد: با توجه به هشدارهای سازمان هواشناسی و سطح قرمز در برخی از مناطق استان در پی بارندگی‌ها، تمام نهادها و ارگان‌ها و دستگاه‌های اجرایی به حالت آماده باش قرار دارند.

وی افزود: با توجه به افزایش سطح نزولات آسمانی در شبانه روز آینده و احتمال طغیان رودخانه‌ها و جاری شدن سیلاب ساکنان حریم و حاشیه رودخانه‌ها که در معرض تهدید هستند با هوشیاری به موقع به مکان امن منتقل شوند.

استاندار لرستان گفت: در پی هشدارهای سازمان هواشناسی کشور در سطح استان اطلاع رسانی کامل صورت گرفته و انتظار می‌رود مردم از مکان‌ها و مناطق پرخطر و بحرانی فاصله گرفته و حتی المقدور از سفرهای غیر ضرور خودداری کنند.

وی تصریح کرد: امروز با حضور در شهر معمولان با بازدید از بخش‌ها و مناطق مخاطره آمیز از جمله پل در حال احداث شهدای این شهر و روستای افرینه موقعیت آن بررسی و با وجود بخشی از بارش‌ها و شدت گرفتن آن در ساعت‌های آینده و قرار گرفتن در وضعیت هشدار تمهیدات لازم در نقاط مختلف استان اندیشیده شده است.

زیویار یادآورشد: با برگزاری جلسه‌های مدیریت بحران در شهرستان پل‌دختر تمهیدات لازم اندیشیده شده و تدابیر حفاظتی و پیشگیرانه در شهرستان معمولان در وضعیت مناسب است و هماهنگی‌ها جهت آمادگی در مقابل هرگونه بحران احتمالی به ویژه در نقاط قرمز و در معرض سیل صورت گرفته است.

استاندار لرستان اظهار امیدواری کرد: با مدیریت صحیح بحران ساعات آینده بدون خطر و آسیب در استان سپری شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۳
    80 2
    *درودبرمردم لرستان*
  • IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۳
    8 5
    سدهاخالین....لطفالطفالطفاالکی جوندید....هرچقدر هم بارش سنگین باشه آخرین سامانه پرقدرته که تا سال آبی دیگه رخ میده....ازش براپرشدن سدهاوتالابهااستفاده بشه...رهاسازی وافزایش حجم رودخانه وعجله کردن براتخلیه آب سدیعنی بی آبی درتابستان....
  • بروس IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۳
    11 1
    لطفا مدیریت درست وقوی همین وبس.
    • IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
      1 0
      بارش وحشتناک باران مدیریت نمی شناسه، پرت و پلا نگید
  • DE ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
    0 0
    بحال آماده باش ؟؟؟ یعنی مردم را به جای امن می برید و با تخت و غذا اسکان می دهید ؟؟؟؟
  • محمد IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
    0 0
    اگر کسی شرف و وجدان داشته باشه با جدیت مسأله سدهای معشوره و دیگر سدهای استان رو پیگیری میکنه.علاج سیل و خشکسالی باهم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس