مایک پمپئو و مسیح علی‌نژاد - نمایه

وزیر خارجه سابق آمریکا می‌نویسد: در پایان دولت ترامپ، رژیم ایران به دلیل فروپاشی اقتصادی و خشم مردم به استیصال افتاده بود. فقط چند ماه مانده بود تا آیت‌الله دوباره دست دراز کند و «جام زهر» را بردارد.

سرویس جهان مشرق «مایک پمپئو» وزیر خارجه‌ی سابق آمریکا و مدیر سابق سی‌آی‌ای (هر دو در دولت دونالد ترامپ) یکی از ایران‌ستیزترین سیاستمداران آمریکاست. پمپئو پس از خروج زودهنگام از دولت آمریکا با تک‌دوره‌ای شدن ریاست‌جمهوری ترامپ، اقدام به انتشار کتابی تحت عنوان «هرگز کوتاه نیا: جنگیدن برای آمریکایی که عاشقش هستم[۱]» کرد که به تجربیاتش در دوران خدمت در دولت آمریکا پرداخته است. مشرق قصد دارد طی یک مجموعه گزارش بخش‌های مربوط به ایران در این کتاب را خدمت مخاطبان محترم ارائه کند. آن‌چه در ادامه می‌خوانید قسمت شانزدهم از این مجموعه گزارش است. برای خواندن قسمت‌های قبلی می‌توانید از لینک‌های انتهای همین گزارش استفاده کنید.

کتاب مایک پمپئو: آمریکایی‌ها هنوز در حسرت «انقلاب سبز» هستند/ «کانال امن» آمریکا برای ارتباط با معارضان ایرانی + عکس و فیلم

جلد کتاب «هرگز کوتاه نیا: جنگیدن برای آمریکایی که عاشقش هستم» نوشته‌ی «مایک پمپئو» وزیر خارجه‌ی سابق آمریکا و مدیر سابق سی‌آی‌ای (+)


لازم به ذکر است که مشرق صرفاً جهت اطلاع نخبگان و تصمیم‌گیران عرصه‌ی سیاسی کشور از محتوای کتاب مذکور این گزارش را منتشر می‌کند و دیدگاه‌ها، ادعاها و القائات این کتاب لزوماً مورد تأیید مشرق نیست.


فصل ۶: «مماشات نکن؛ حمله کن»

حمایت از مردم ایران

کارزار بازدارندگی ما روی فشار از داخل ایران هم حساب باز کرده بود. یکی از جنبه‌های کارزار ما مقابل ایران که بیش‌تر از همه به آن افتخار می‌کنم، حمایت‌مان از مردم این کشور بود. بسیاری از مردم ایران با حاکمان مستبد خود مخالفند؛ موضعی که عمیقاً به سیاست عدم مماشات پیوند دارد. ایرانی‌ها بیش‌تر از هر کس دیگری از وحشیگری رژیم خبر دارند. این را هم می‌دانند که برجام منابع بیش‌تری در اختیار رژیم گذاشت تا مردم ایران را زیر چکمه‌ی استبداد نگه دارد. بر خلاف دولت اوباما که سال ۲۰۰۹ از معترضان «انقلاب سبز» صرفاً حمایتِ نمادین، با تأخیر، و مبهم کرد، دولت ترامپ صدای مردم ایران را، که برای آینده‌ای روشن‌تر فریاد می‌زدند، تقویت کرد. من خوشحال بودم که به ایرانی‌ها کمک می‌کنم در فاز حمله قرار بگیرند.

ایرانی‌های بد - ایرانی‌های خوب؛ حمایت آمریکا از اغتشاشگران ایرانی +تصاویر

در حالی که بیماران خاص در ایران مشمول تخفیف‌های تحریمی آمریکا برای دسترسی به داروهای خود نمی‌شوند، اغتشاشگرانی که به دنبال براندازی در ایران هستند، از تحریم‌های آمریکا معاف می‌شوند تا بتوانند از ابزارهای دور زدن محدودیت‌های ارتباط اینترنتی و همچنین خدمات اینترنت ماهواره‌ای، بهره‌مند شوند. [جزئیات بیش‌تر] (+)

«جان بولتون» مشاور امنیت ملی سابق دولت آمریکا در دوران ریاست‌جمهوری «دونالد ترامپ» و یکی از ایران‌ستیزترین سیاستمداران آمریکایی، ضمن تأکید بر ضرورت پیگیری سیاست رسمی «تغییر رژیم» در ایران توسط دولت آمریکا، اذعان می‌کند که اغتشاشگران در ایران از خارج از مرزهای کشور تسلیح می‌شوند. [دانلود]

در همین‌باره بخوانید:

›› آشنایی با اتاق عملیات اغتشاشات در عربستان/ اهداف و دستورکار «مرکز اعتدال» چیست؟

›› «بهار فارسی»/ تلاش ناکام سی‌آی‌ای و ام‌آی۶ برای کودتا در ایران

یکی از میلیون‌ها ایرانی‌ای که طاقتشان تمام شده، پویا بختیاری بود؛ مهندس برق جوانی که از، به قول خودش، رهبران جنایت‌کار و فاسد ایران، منزجر بود. پویا نوامبر ۲۰۱۹ [آبان ۱۳۹۸] همراه مادرش، ناهید، در اعتراض به بدرفتاری‌های رژیم به خیابان‌های [محله‌ی] «مهرشهر» [در کرج] رفت. به هم قول داده بودند دست همدیگر را بگیرند تا از هم جدا نشوند؛ اما وقتی نیروهای امنیتی به جمعیت حمله کردند، از هم جدا شدند. سپس ناهید بدترین کابوسی را تجربه کرد که یک مادر ممکن است تجربه کند: مواجه شدن با جسد بی‌جان پسرش روی دست معترضان دیگر. پویا توسط اراذل‌واوباش رژیم از ناحیه‌ی سر مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود. اکنون ناهید نیز در کنار بسیاری دیگر از والدین ایرانی، عزادار است. اما در جایی گفته است: «حالا آرمان‌های پویا، متعلق به من هستند. من می‌خواهم آزادی مردم ایران را ببینم و جشن بگیرم.»

کتاب مایک پمپئو: آمریکایی‌ها هنوز در حسرت «انقلاب سبز» هستند/ «کانال امن» آمریکا برای ارتباط با معارضان ایرانی + عکس و فیلم

«پویا بختیاری» و مادرش «ناهید شیرپیشه». پس از کشته شدن بختیاری، «مایک پمپئو» وزیر خارجه‌ی وقت آمریکا، رسماً طی یک توئیت با خانواده‌اش ابراز هم‌دردی کرد و گفته می‌شود پدر بختیاری نیز از پمپئو تشکر کرده و تسلیت او را مایه‌ی دلگرمی توصیف کرده است. (+)

«بهار فارسی»؛ تلاش ناکام سیا و ام‌آی۶ برای کودتا در ایران+ عکس و فیلم

مجله‌ی آمریکایی «تایم» برای جلد آخرین شماره‌ی خود در سال ۲۰۲۲، «زنان ایران» را به عنوان «قهرمانان سال» انتخاب کرد و اغتشاشات ایران را «مبارزه برای آزادی» توصیف نمود. (+)

در همین‌باره بخوانید:

›› دفاع از اغتشاش و تهدید به حمله نظامی؛ ایران در سند راهبرد امنیت ملی دولت بایدن

›› ایرانی‌های بد - ایرانی‌های خوب؛ حمایت آمریکا از اغتشاشگران ایرانی

از سال ۱۹۷۹، زمانی که دسته‌ی انقلابیون [تحت رهبری] آیت‌الله قدرت را به دست گرفتند، چنین داستان‌هایی درباره‌ی ظلم خشونت‌بار، رایج بوده‌اند. اتفاقاً رئیس‌جمهور فعلی ایران، ابراهیم رئیسی، سال ۱۹۸۸، زمانی که معاون دادستان تهران بود، به کشتار حداقل پنج هزار زندانی سیاسی کمک کرد. من مفتخرم که وقتی در وزارت خارجه بودم، دور جدیدی از تحریم‌ها علیه او وضع کردیم. ظلم‌وستم رژیم در تمام عرصه‌های زندگی شخصی مردم نفوذ کرده است. زنانی که از پوشیدن روسری امتناع می‌کنند، مورد ضرب‌وجرح قرار می‌گیرند و به زندان می‌افتند. ایرانی‌هایی که می‌خواهند از اسلام خارج شوند و به آیین مسیحیت وارد شوند، برای تعمید باید مخفیانه از استخر هتل در کشورهای دیگر استفاده کنند.

در حالی که «مایک پمپئو» وزیر خارجه‌ی سابق آمریکا ادعا می‌کند دولت «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور سابق آمریکا، از مردم ایران حمایت کرده و دل‌سوز آن‌ها بوده، خود ترامپ ایرانی‌ها را «ملتی تروریست، و از این نظر کم‌نظیر» توصیف کرده بود. [دانلود]

در همین‌باره بخوانید:

›› روایت متفاوت نشریه بین‌المللی از «جنگ روایت‌ها» در اغتشاشات ایران

›› آزادی بیان به سبک آمریکایی/ جزئیات همکاری توئیتر با پنتاگون برای براندازی در ایران

رژیم، جولای ۲۰۲۱، نقشه کشید تا یک شهروند آمریکایی ایرانی‌الاصل [«مصی علی‌نژاد»] را در نیویورک برباید. وزارت دادگستری آمریکا این عملیات شیطانی را خنثی کرد، اما این، صرفاً جدیدترین نمونه از اعزام مأموران رژیم به سراسر جهان برای دستگیری یا کشتن دشمنان رژیم بود. دولت ترامپ هرگز از افشای فساد رژیم هراسی نداشت. ما حتی از مردم ایران خواستیم داستان‌های خودشان را در یک کانال پیام‌رسان امن برای ما تعریف کنند؛ و وزارت خارجه هزاران پاسخ دریافت کرد. من همچنین مکرراً با ایرانی-آمریکایی‌هایی که همچنان با اعضای خانواده‌یشان در داخل ایران ارتباط دارند، ملاقات می‌کردم.

کتاب مایک پمپئو: آمریکایی‌ها هنوز در حسرت «انقلاب سبز» هستند/ «کانال امن» آمریکا برای ارتباط با معارضان ایرانی + عکس و فیلم

دیدار «مایک پمپئو» وزیر خارجه‌ی وقت آمریکا، با «مصی علی‌نژاد» معارض ضدایرانی ساکن آمریکا، در ماه فوریه‌ی سال ۲۰۱۹. دولت آمریکا ادعا می‌کند عواملی تحت امر ایران، حدود هفت ماه پیش از این دیدار، تلاش کرده‌اند علی‌نژاد را در آمریکا بربایند. (+)

جولای ۲۰۱۸، در کتاب‌خانه‌ی ریاست‌جمهوری رونالد ریگان درباره‌ی سیاست‌هایمان در قبال ایران صحبت کردم. سخنرانی را در آمریکا ایراد کردم، اما مخاطبان واقعی‌ام مردم ایران بودند که راه‌هایی برای دور زدن سانسورچی‌های اسلام‌گرا و اطلاع از آن‌چه که خارج از مرزهایشان اتفاق می‌افتد، دارند. در آن سخنرانی گفتم: «سطح فساد و ثروت در میان رهبران ایران نشان می‌دهد که این کشور توسط حکومتی اداره می‌شود که بیش‌تر شبیه مافیاست تا دولت.» از آیت‌الله‌های دزد گفتم، و زنانی که در خیابان‌ها کتک می‌خورند. اتاق، مملو از ایرانی-آمریکایی‌هایی بود که، در عین تواضع باید بگویم، تقریباً از تک‌تک جملاتم با تشویق و کف زدن استقبال می‌کردند. امیدوارم آن‌ها گلویی بوده باشند که صدای مردم مظلوم ایران، یازده هزار کیلومتر آن‌طرف‌تر، از آن‌ها بیرون آمده باشد. بعداً با ایرانی‌های تبعیدی‌ای ملاقات کردم که می‌دانستند ترور سلیمانی موضوعیت دارد. آشنایان آن‌ها در ایران (از جمله افرادی که برای تشییع سلیمانی به خیابان‌ها آمده بودند، چون رژیم آن‌ها را مجبور کرده بود)، می‌دانستند که ما ضربه‌ی سختی به سرکوبگرانشان وارد کرده‌ایم.

ویدیوی جنجالی و سرتاسر دروغ «ساغر کسرایی» لابیگر و معارض ضدایرانی، درباره‌ی «خوشحالی مردم ایران» از شهادت حاج قاسم. کسرایی یکی از افرادی است که «مایک پمپئو» وزیر خارجه‌ی سابق آمریکا، از آن‌ها به عنوان نماینده‌های افکار عمومی در ایران یاد می‌کند. [جزئیات بیش‌تر] [دانلود]

در همین‌باره بخوانید:

›› «ساغر کسرایی» کیست/ آیا آمریکایی‌ها به دنبال تربیت «مسیح علی‌نژاد ۲» هستند؟

›› تاکتیک «یورش فوجی»؛ از میدان‌های جنگ تا میدان‌های شهر/ نقش آمریکا در اغتشاشات ایران چه بود؟

مدل بازدارندگی و فشار ما جواب داد

در نهایت، کارزار فشار ما اگرچه بی‌نقص نبود، اما موفقیت‌آمیز بود. بسیاری از منتقدان مدعی شدند که تحریم‌ها کارساز نبوده‌اند؛ اما این حرف‌ها احمقانه است. ما با تحریم بیش از ۱۵۰۰ هدف ایرانی، به‌ویژه در صنعت نفت ایران، رژیم این کشور را از بیش از ۷۰ میلیارد دلار درآمد محروم کردیم؛ درآمدی که می‌توانست برنامه‌های موشکی و هسته‌ای و حملات تروریستی رژیم را تأمین مالی کند. بیش از صد شرکت [بین‌المللی] از ایران خارج شدند یا سرمایه‌گذاری‌های برنامه‌ریزی‌شده‌یشان در این کشور را لغو کردند، و این مسئله باعث شد ایرانی‌ها میلیاردها دلار دیگر را هم از دست بدهند. از سال ۲۰۱۷ تا سال ۲۰۲۰، تولید ناخالص داخلی ایران از ۴۴۵ میلیارد دلار به ۱۹۲ میلیارد دلار کاهش یافت (عملاً به نصف رسید)، و رتبه‌ی جهانی ایران در تولید ناخالص داخلی از ۳۱ به ۵۱ سقوط کرد. تحریم‌های ما باعث شد سپاه پاسداران بین سال‌های ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۰ بودجه‌اش را ۲۰ درصد کاهش دهد. مارس ۲۰۱۹، یکی از جنگجویان تحت حمایت ایران در سوریه که حقوقش یک‌سوم کم شده بود، به [روزنامه‌ی آمریکایی] «نیویورک‌تایمز» اعتراف کرد: «آن روزهای طلایی، گذشته و دیگر هرگز برنخواهد گشت... ایران پول کافی ندارد که به ما بدهد.»

سخنرانی «مایک پمپئو» وزیر خارجه‌ی سابق آمریکا، در ۲۱ می ۲۰۱۸ [۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷] در اندیشکده‌ی «بنیاد هریتج»، درباره‌ی سیاست ضدایرانی «فشار حداکثری» دولت ترامپ پس از خروج از برجام و اِعمال «شدیدترین تحریم‌های تاریخ» علیه ایران؛ سیاستی که البته نهایتاً به هیچ نتیجه‌ای نرسید [دانلود]

در همین‌باره بخوانید:

›› هیاهوی ترامپ برای هیچ؛ چرا «شدیدترین تحریم‌های تاریخ» علیه ایران بی‌فایده خواهد بود؟

بسیاری از متحدان ما نیز به کارزار تهاجمی ما پیوستند. استرالیا، آلبانی، بحرین، لیتوانی، عربستان، امارات، انگلیس، و آمریکا با هم متحد شدند تا از اقدام ایران به ایجاد اختلال در کشتیرانی در تنگه‌ی هرمز جلوگیری کنند؛ و عملیات‌های مین‌گذاری ایران علیه کشتی‌های بین‌المللی در آگوست ۲۰۱۹ متوقف شدند. انگلیس، آلمان، کوزوو، استونی، آرژانتین، پاراگوئه، گواتمالا، هندوراس، و کلمبیا حزب‌الله را در فهرست‌های تروریستی مختلف خود قرار دادند. با همراه شدن کشورهای جدید در آمریکای جنوبی (عمدتاً به لطف کار عالی «ناتان سیلز» مقام ارشد مبارزه با تروریسم وزارت خارجه) توانستیم یکی از کانون‌های تأمین مالی حزب‌الله را کور کنیم. و البته «پیمان‌های صلح ابراهیم» هم گام بی‌سابقه‌ای برای نیروهای ثبات و صلح در خاورمیانه در مقابل نیروهای هرج‌ومرج و مرگ بود.

جنایت بولدوزر ارتش رژیم صهیونیستی علیه پیکر شهید «محمد الناعم» [جزئیات بیش‌تر] (حاوی تصاویر دل‌خراش) [دانلود]

در همین‌باره بخوانید:

›› نتیجه «معامله قرن» ترامپ: اهانت بولدوزر صهیونیست‌ها به پیکر شهید فلسطینی

در پایان دولت ترامپ، رژیم ایران به دلیل فروپاشی اقتصادش و خشم مردم این کشور به حال استیصال کامل افتاده بود. شواهد فراوانی داشتیم که نشان می‌داد، اگر ریاست‌جمهوری ترامپ یک دوره‌ی دیگر ادامه داشت، ایرانی‌ها آماده بودند پای میز مذاکره بیایند و التماس کنند به آن‌ها رحم کنیم. نمی‌توان آینده را با قطعیت پیش‌بینی کرد، اما من یک چیز را می‌دانم: فقط چند ماه مانده بود تا آیت‌الله دوباره دست دراز کند و «جام زهر» را بردارد؛ چنان‌که آیت‌الله خمینی، رهبر عالی ایران توافق تلخ صلح با صدام در سال ۱۹۸۸ را توصیف کرده بود.

رهبر ایران می‌گوید: «رؤسای‌جمهور آمریکا [می‌میرند و] بدن‌هایشان خوراک کرم و مور و مار می‌شود، اما جمهوری اسلامی همچنان ایستاده است.» این در حالی است که «مایک پمپئو» وزیر خارجه‌ی سابق آمریکا، ادعا می‌کند، رهبر ایران در دوران ریاست‌جمهوری «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور سابق آمریکا، فاصله‌ای با «نوشیدن جام زهر» و پذیرش توافق با واشینگتن نداشته است. [دانلود]

«آمریکایی‌ها آرزوی تغییر حکومت ایران را به گور خواهند برد.» [دانلود]

در همین‌باره بخوانید:

›› مرگ «جورج بوش پدر»؛ پیرترین رئیس‌جمهور آمریکا هم آرزوی تغییر حکومت ایران را به گور برد

›› «جان مک‌کین» هم آرزوی سرنگونی نظام ایران را به گور برد

متأسفانه، مماشات‌کنندگان دولت اوباما دوباره در موقعیت‌های قدرت قرار گرفته‌اند و به دنبال راه‌های جدیدی برای انعقاد توافق‌های بد هستند. عدم اجرای تحریم‌ها، اجازه دادن به ایران برای غنی‌سازی اورانیوم در سطح ۶۰ درصدی و حفظ اورانیوم غنی‌شده در کشور، و حذف گروه‌های تروریستی مورد حمایت ایران، مانند حوثی‌ها [انصارالله]، از فهرست سازمان‌های تروریستی، اقداماتی از روی ضعف هستند. ایران هنوز در حال سپری کردن دوران نقاهت پس از بلاهایی است که ما [در دولت ترامپ] سرش آوردیم، اما امیدهایش برای تسلط بر خاورمیانه دوباره زنده شده‌اند. تسلیحات هسته‌ای دوباره در دسترسش قرار گرفته‌اند. ما باید یک بار دیگر مقابل ایران بازدارندگی برقرار کنیم، چون نمی‌توانیم تن به حماقتِ مماشاتِ بیش‌تر بدهیم. تنها راه روبه‌جلو، ماندن در فاز حمله است.

جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا، در سخنرانی تبلیغاتی انتخابات میان‌دوره‌ای اخیر کنگره‌ی آمریکا، در کالیفرنیا می‌گوید: «ایران را آزاد می‌کنیم» [دانلود]

در همین‌باره بخوانید:

›› هذیان جدید بایدن: «ایران را آزاد می‌کنیم»


آن‌چه خواندید قسمت شانزدهم از خلاصه‌ی کتاب «هرگز کوتاه نیا» به قلم مایک پمپئو، وزیر خارجه‌ی سابق آمریکا و مدیر سابق سی‌آی‌ای، بود. قسمت‌های قبلی این مجموعه گزارش را از لینک‌های زیر بخوانید. قسمت‌های بعدی این مجموعه به‌زودی در مشرق منتشر خواهد شد. برای مطالعه‌ی ترجمه‌ی مشرق از کتاب‌های دیگر به کتاب‌خانه‌ی مشرق مراجعه نمایید.

قسمت‌های قبلی مجموعه گزارش

قسمت اول: خدمت در دولت ترامپ لطف خدا بود/ آمریکا درخشان‌ترین ستاره در تاریک‌ترین آسمان‌های جهان است

قسمت دوم: فشار کوبنده‌ای به ایران آوردیم/ برنامه‌ای برای تعطیلات در تهران ندارم

قسمت سوم: ماجرای انتخاب «آیت‌الله مایک» برای عملیات علیه ایران/ سلوک با رئیس موساد به صرف ویسکی و سیگار

قسمت چهارم: برجام یک کیسه «باقالی سحرآمیز» بود/ قاسم سلیمانی مغز متفکر برنامه‌های ایران بود

قسمت پنجم: برجام حتی یک سند امضاشده هم نبود/ ماجرای «شاهکار موساد در سرقت آرشیو هسته‌ای ایران»

◄ قسمت ششم: سیاست «فشار حداکثری» و تشکیل «گروه اقدام ایران»/ نقش چین در خنثی‌سازی تحریم‌های ضدایرانی دولت ترامپ

◄ قسمت هفتم: پشت پرده دفاع دولت ترامپ از محمد بن‌سلمان پس از قتل خاشقجی/ یهودی‌ها را از ‏دست قاسم سلیمانی نجات دادم

◄ قسمت هشتم: پیشنهاد ترور سلیمانی را من به ترامپ دادم/ ماجرای توئیت تهدیدآمیز ترامپ خطاب به روحانی

◄ قسمت نهم: نقشه دیدار روحانی و ترامپ در سازمان ملل/ من و بولتون و نتانیاهو جلوی بازگشت آمریکا به برجام را گرفتیم

◄ قسمت دهم: ظریف عاشق رستوران‌ها و هتل‌های نیویورک بود/ «رافائل گروسی» با لابی ما رئیس آژانس انرژی اتمی شد

◄ قسمت یازدهم: سلیمانی سیمای قهرمان‌ها را داشت/ نیروهایش عاشقش بودند و رهبران خاورمیانه از او حساب می‌بردند

◄ قسمت دوازدهم: دو بار پیشنهاد حمله به ایران را به ترامپ دادم/ چرا آمریکا به سرنگونی گلوبال‌هاوک واکنش نظامی نشان نداد

◄ قسمت سیزدهم: ترامپ چگونه متقاعد شد شهید سلیمانی را ترور کند/ جزئیات آماده‌سازی برای عملیات در فرودگاه بغداد

◄ قسمت چهاردهم: توصیف عملیات ترور شهید سلیمانی از زبان وزیر خارجه وقت آمریکا

◄ قسمت پانزدهم: ایران می‌تواند من را در خاک آمریکا ترور کند/ ایرانی‌ها هنوز به دنبال انتقام سلیمانی هستند


[۱] Never Give an Inch: Fighting for the America I Love Link

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 131
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 20
  • بشار عبدالواحد IR ۰۷:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    16 1
    سر صبح تصویر این میمون انترنژاد را (که الهی یه روز موهاش را از ته بتراشن) ببینی دیگه تا غروب شارژ میشی
    • بشار عبدالواحد IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
      1 5
      کفگیر
    • IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
      50 8
      پمپئو بد قبول ولی شما ها که آبروي اسلام رو بردید
    • IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
      1 3
      این آرزو را به گور خواهی برد
  • بشار عبدالواحد IR ۰۷:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    3 0
    سر صبح تصویر این میمون انترنژاد را (که الهی یه روز موهاش را از ته بتراشن) ببینی دیگه تا غروب شارژ میشی
  • IR ۰۷:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    10 54
    از چند سال پیش سرمایه گزاری بزرگی رو استکبار در فضای مجازی بر روی دختران شروع کرده و به راحتی دست برنخواهد داشت با هدف قرار دادن زنان و دختران خانواده و فرهنگ و امنیت و دین و .... مردم ایران آسیب جدی خواهد دید
    • IR ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
      3 2
      ایالات محترقه انشالله که بره روهوا با انقلاب مردم ستم دیده اش
  • IR ۰۷:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    62 4
    جمهوری اسلامی سیاست بلد نیست
    • IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
      6 4
      شمو یادش بده
  • IR ۰۷:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    10 18
    اینها ک آرزوهاشه و به گور خواهد برد ولی وقتی دشمن از آرزوهایش با صدای بلند سخن می گوید پشت گرمی اش به گوش های مطیع داخل است
  • بشار عبدالواحد IR ۰۷:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    9 34
    خخخ جام زهر! مزخرف میگه. نه اون نه اربابش ایشان را نشناختند. فکر کردند مثل رهبران گاو شیرده یا فلان کشور حقیر اروپایی هست که جلوی ترامپ زانو بزند. البته تقصیر ندارند کسی مثل رو هانی را دیدند فکر کردند ایشان هم مثل او هست
    • IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
      1 4
      کفگیر
    • IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
      4 18
      البته که «ایشان» دلش برای لبنان وفلسطین می سوزد !
  • IR ۰۷:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    9 15
    داستان و پوریا و مادرش را نشنیده بودم و مجرای جورج فلوید را همه چندین بار دیدند. درست است وضع ایران خیلی بهتر شده ولی وضع تو و معاندین ایران هزاران بار بدتر شده است. دست خداوند بلند است و تقاص تو امثال تو بی چون چرا خواهد بود.
  • IR ۰۷:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    79 8
    ان شاء الله روسیه کمونیست و تمامی عاشقانش هر چه سریع تر از صفحه روزگار محو شوند. علی الخصوص عاشقان سینه چاک کمونیست ها.
    • IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
      3 50
      بیست و خورده ای سال از دنیا عقبی روسیه دیگر کمونیست نیست اون اتحاد جماهیری شوروی سابق کمونیست بود که به تاریخ پیوست اقای پوتین یک مسیحی متعصب است روسیه تشکیل شده از مسیحیت اسلام و دیگر ان
    • حقیقت گو IR ۰۴:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
      3 0
      گور پدر کمونیست ها و عاشقانشان. و البته گور پدر غربگدایان و نوکران حقیر غرب ، سگ ... ! قبول ؟
  • IR ۰۷:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    13 13
    درود برترامپ و پمپئو که کنار مردم ایستادند
    • ناشناس IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
      3 0
      خاک توسرت دوست داشتی بیاد پدری کنند توکه اینقد دوستشون داری
  • IR ۰۷:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    7 0
    انشاالله بزودی مرگ مفاجات این پمپ گه روهم جشن میگیریم
  • IR ۰۷:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    5 17
    این حیوانات باید تا کی زنده باشند؟چرا کسی این بیشرفها رو سقط نمیکنه؟انقدر فشل هستیم که این مردک هنوز داره راست راست راه میره.
    • بشار عبدالواحد IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
      0 1
      کفگیر
  • IR ۰۷:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    5 57
    برنامه دارن تا میتونن تو کشور دو قطبی ایجاد کنن حالا تو هر زمینه که بتونن فقط میخوان مردم جون هم بندازن روبروی هم قرار بدن
  • IR ۰۸:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    4 86
    لجنزار مجازی تبدیل به مکان طرح توطئه علیه نظام ایران و اسلام شده
    • IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
      78 2
      چرا موندی پس
  • IR ۰۸:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    6 35
    خیلی دوست دارم یه روزی خبر سقط شدن این کلنگی با اون جان بولتون و یا جرج بوش رو بشنوم، خداییش یه میلیون تومن نذر کردم!!! راستی چرا ایران علنا برای سر اینا جایزه نمیزاره؟؟!!
    • IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
      1 2
      ارزو بر جوانان عیب نیست
    • IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
      50 1
      شما روسگدا ها ریالی خرج نمی کنید فقط برای مردم آرزو های بد دارید
  • محمد IR ۰۸:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    8 56
    سلام امریکا ارزوی تجزیه و نابودی ایران رو داره چون ایران پتانسیل قدرت رو داره مردم ایران از این روزای سخت به سلامت عبور میکنن. هر جند روزای سختی تو معیشت و زندگیه مردم وجود داره اما از کشور و وطنشون نمیگزرن. انشالله هر چه زودتر مشکلات اقتصادی این کشور به سامان برسه و مردم ایران طعم اسایش و رفاه رو بفهمن و فقر انشالله ریشه کن بشه سرافراز و سربلند باد ایران عزیز
    • بشار عبدالواحد IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
      1 1
      کفگیر
  • IR ۰۸:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    22 1
    باید مدیران نالایق و کم کار اخراج بشن نیاز به یک مدیریت قوی داریم تا بتوانیم از مشکلات اقتصادی عبور کنیم
  • IR ۰۸:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    2 16
    لعنت به اوباما و دموکرات ها که مماشات میکردند
  • IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    15 6
    احسنت خیلی عالی!! با تشکر از آقای مایک پمپئو به خاطر نوشتن کتاب و گفتن حقایق
  • IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    62 72
    کثافتی که از ترس ایران تو سوراخ موش قایم شدی جام زهر رو تو و اون ترامپ بی همه چیز خواهید نوشید
    • IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
      7 10
      توجه توجه. دستمال توالت دوروی تمام رنگی اختراع شد. یه طرف عکس مصی بیشرف. یه طرف عکس مریم جلاد. از این دستمال استفاده و بدینوسیله به این دو زنیکه هرزه خائن ادای احترام کنید! دستمال M&M رو به همه توصیه کنید.
    • IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
      5 16
      توجه توجه. دستمال توالت دوروی تمام رنگی اختراع شد. یه طرف عکس مصی بیشرف. یه طرف عکس مریم جلاد. از این دستمال استفاده و بدینوسیله به این دو زنیکه هرزه خائن ادای احترام کنید! دستمال M&M رو به همه توصیه کنید.
    • IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
      21 6
      فعلا شماها باید دنبال سوراخ موش باشید که تاریخ مصرفتون گذشته
    • IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
      4 3
      مایک کثیف ، جام زهر به رهبری مقتدر عزیز انقلاب اسلامی. کور خوندی عوضی.
    • IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
      8 16
      انشالله لعنت خدا ولعنت شهدا بر منافقین داخلی میرحسین موسوی زهرا رهنورد مهدی کروبی محمد خاتمی حسن فریدون خانواده هاشمی رفسنجانی و قبیله اصلاح طلب و انشالله شاهد ذلیل شدن و منزوی شدن اینگونه خنجر از پشت زنها به انقلاب اسلامی ایران در همین دنیا باشیم .
    • IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
      32 3
      فعلا که نظام در ازای یک دهم امتیازات اقتصادی خود برجام داره غنی سازی 60 درصد رو متوقف می کنه آنهم در سال آخر بایدن
    • IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
      7 0
      طرفداران احمق و هالوی ترامپ و پمپ بادی بنام پومپیو منفی داده اند
    • IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
      7 0
      مردک ابله با تحلیل های آب دوغ خیاری اش ، دلیل اینکه اپوزیسیون همواره این یانکی ها را گول می زند و می دوشد معلوم شد .
    • IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
      7 0
      موسسات رژیم لاغری هزینه گزافی برای کم کردن وزن دریافت میکنند. روش ارزانتری هست. لحظه ای دمخور شدن با قجر و معصی ! چهره باد کرده مایک را قبل از دیدار با چهره لاغر بعد دیدار مقایسه کنید.
    • IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
      3 0
      مایک شبیه هاروی واینستین تهیه کننده هالیوودی که سو استفاده از بازیگران میکرد است.
    • IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
      3 12
      معصی یک پدیده است در کراهت ، شرارت ، خیانت ، سفاهت ... واژه ها برای شمردن صفات رذیلانه اش کم میآورد.
    • IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
      1 1
      عاقلان دانند
    • IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
      4 4
      مصی دوستت داریم
    • IR ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
      1 2
      کفگیر
    • IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
      0 0
      راستی مصی بوگندو کجاس؟ قایم شده؟
  • IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    40 59
    من فکر می کردم کسی که سال ها رئیس CIA بوده و یک دوره وزیر امور خارجه آمریکا بوده سطح تحلیل بسیار عمیقی از ایران داشته باشد نه دیدگاه هایش مثل صادق زیباکلام باشد. شما به این جمله توجه کنید"از جمله افرادی که برای تشییع سلیمانی به خیابان‌ها آمده بودند، چون رژیم آن‌ها را مجبور کرده بود". فقط یک احمق میتونه همچین جمله رو بر زبان بیاره
    • IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
      6 0
      پمپئو احمق ، حالا چرا مردم آمریکا ، تو و ترامپ را به زباله دان فرستادند ؟ شما با ترور سردار سلیمانی گور خودتان را کندید
  • IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    28 6
    هههه. پمپئوی رذل بیشرف و دستمال توالت کثافت تر از خودش (مصی بوگندوی مزدور). عاقبت این زنیکه هرزه رو خواهیم دید.
  • هادی IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    28 17
    حرفهای این حروم زاده ارزش ترجمه ندارن... این نجاست خوناشام رو صداش رو ببر
  • IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    32 18
    خیلی خنده دار بود آنجا که پمپئو میگه: "ایرانی‌ها بیش‌تر از هر کس دیگری از وحشیگری رژیم خبر دارند" :))) آمریکا و انگلیس تاکنون جمعآ صدها میلیون نفر از مردم جهان را با بمب اتمی، استعمار، جنگ، کودتا، فتنه، ترور، ایجاد قحطی، بمب های شیمیایی، ساخت ویروس ها، شکنجه، دروغ، تجارت مرگبار مواد مخدر، فروش گسترده تسلیحات جنگی، نفت دزدی کشته اند بعد میان به کشورهای صلح جو میگن رژیم وحشی!! :)))
  • IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    چرا مشرق درمورد افزایش سن بازنشستگی که دولت رئیسی دنبالش هست مطلب نمینویسه. کارگرها مظلومند. مشرق آزادی بیان داشته باش.
    • بشار عبدالواحد از امارات IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
      چی شده؟ باز رئیستون محجوب چه شایعه و شلوغ بازی میخواد راه بندازه؟
    • IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
      5 100
      اغتشاشگر لطفا خاموش
    • IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
      94 1
      هر کس حق خودش خواست اغتشاشگر حساب میشه
  • IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    8 47
    حق با آقای پمپئو است آفرین
    • IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
      44 5
      مرگ بر مریم رجوی
    • IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
      10 0
      منافقین از کفار بدترند جای کافر تو جهنمه جای منافقو خودت حدس بزن !
    • DE ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
      9 66
      کسیکه غیرت نداشته باشه و حجاب و روسری از سر خواهر و مادر خودش برداره معلومه که طرفدار پمپئو هم میشه .
    • BE ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
      3 0
      بله بله ، شما کاملا صحیح میفرمائید ، خخخخخ
    • IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
      4 0
      پمپئو:" وقتی من رئیس سیا بودم، ما دروغ می‌گفتیم، فریبکاری می‌کردیم، دزدی می‌کردیم. ما برای این کارها یک دوره کامل آموزشی داشتیم. این به شما شکوه تجربه (آزمون و خطای) آمریکایی را یادآوری می‌کند. I was the CIA director. We lied, we cheated, we stole. We had entire training courses. It reminds you of the glory of the American experiment,
  • IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    23 3
    اخی طفلک شوهر گیرش نمیاد رنگ نوشته شالش رو با رنگ پمپئو ست کرده و نوشته عششششق "
  • IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    14 2
    اخی طفلک شوهر گیرش نمیاد رنگ نوشته شالش رو با رنگ کراوات پمپئو ست کرده و نوشته عششششق "
  • IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    8 14
    تازه فهمیدید مایک چه نعمتی بوده دارید ازصبح تاشب حرفش رو می زنید
    • بشار عبدالواحد از امارات IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
      12 2
      دقیقا مثلا همین که از صبح تا شب از اخبار دستگیری سارق و جانی و متجاوز مینویسند یعنی چه نعمتی هستند!
  • علی IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    22 6
    این خانوم اصلا نه خاورمیانه را می‌شناسد نه ایران را...پمپئو وترامپ درانتظارمرگ باشند،...تشییع جنازه سرداردلها به قدری عظیم وبزرگ بود که ترامپ از دیدن این همه مردم طرفدار سرداردلها به لکنت زبان افتاده بود...این را بدانید که بازداشتگاههای امنیتی ایران هیچ خبری ازشکنجه وتهدیدنیست..من خودم ۲هفته تجربه بازداشت دروزارت اطلاعات را دارم باورکنید غذای بازداشتی‌ها همان چیزی است که ماموران اطلاعات ازآن می‌خورند.. لبیک یاخامنه ای...سلامتی آقاامام زمان وتعجیل درظهورحضرت صلوات
  • IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    25 79
    ایران همین الان یکی از ابر قدرتهای جهان پسا آمریکاست قطعا بزودی مشکل معیشت مردم حل و بر همگان قدرت ایران آشکار می شود
    • ممد DE ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
      32 8
      میشه بگی از کدوم موتوری جنس میگیری.نتیجش اگه همینه که مرقوم فرمودید خارق العادس
    • IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
      2 19
      موتور معروف تریل که در جبهه ها نمود بارزی داشت و در ضمن شناسائی گاها با شلیک آرپی جی دشمن را از صفحه روزگار محو میکرد
  • IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    21 0
    پمپئو خیلی بیش از حد داره زِر می زنه، باید مامورین ثبت احوال را بفرستیم هر چه زودتر شناسنامه ش رو باطل کنند.
    • IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
      1 0
      بقیه اش
  • IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    3 1
    این همه به مردان توهین می شود , تمام مسئولیت‌ها در ایران بر دوش مردان گذاشته شده است ( مهریه ، نفقه ، سربازی اجباری ، تامین معاش خانواده ، تامین مسکن و ... که همگی بر عهده مردان گذاشته شده است و زنان تقریبا هیچ مسئولیتی بر دوششان نیست ) ، شما رسانه ها فقط در مورد مشکلات زنان صحبت می کنید ، کافیه یه زنی در یه گوشه ای از دنیا یه مشکل بسیار بسیار بسیار کوچک برایش پیش بیاد شما رسانه ها چه غوغایی به راه می اندازید ، ننگ بر شما رسانه های خائن ، ننگ بر دیکتاتوری جهانی فمینیست ، ننگ بر مدافعان جنایتکار و تروریست حقوق زنان
  • IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    17 16
    جاسوسه کثیف و مزدور
  • کارمند ساده IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    21 15
    تو به استیصال افتاده ای نه جمهور ملت ایران و شخص رهبری معظم ؛ راست می گویی ؛ تقاضا کن وزارت امورخارجه آمریکا از تو حمایت مالی نکند و بادیگاردهایت را بردار آنوقت خواهی دید در آمریکا چه بر سرت خواهد آمد و نسلت را هم از بین .....
  • فردین FR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    25 76
    ناقوس پایان هژمونی آمریکای جهانخوار تروریست بصدا در آمده است و نه بایدن و نه ترامپ و نه هیچ کس دیگری نمی تواند مرده امریکا را زنده کند. این سرنوشت محتوم همه امپراتوری‌های خونخوار منجمله امریکا است.
    • IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
      69 7
      فعلا که ناقوس مغز بیمار تو به صدا دراومده روانی
  • رضوی IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    5 38
    این احمق درجه 1 مانند احمق های درجه 1 داخلی خودمان خیلی مانده تا معنی جام زهر را بفمهد این عقل کل شان پهلوی و مصی و ..بی مخ ها هستند! اگر امام جام زهر را سر نمی کشید: صدام با دست ما و مردم عراق ار بین می رفت داعش متولد نمی شد بیش از یک میلیون مسلمان عراقی توسط امریکای تروریست کشته نمی شدند جنگ یمن پیش نمی امد و.. ده ها بحران دیگر مومینو وار در منطقه رخ نمی داد بله اگر علی را در سقیفه بنی ساعده به بند نمی کشیدند این همه انحراف تا اخرالزمان گریبانگیر امت اسلام نمی شد
  • بیسیمچی IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    6 9
    اگرچه جمهوری اسلامی و طرفدارانش تماماً حق نیستند، اما به وضوح تمام باطل، فساد و تاریکی در صف مقابل جمهوری اسلامی قرار گرفته است. شهادت سردار سلیمانی عزیز، نه تنها آغاز دورانی جدید برای ایران بود، بلکه جهان را به فاز جدیدی منتقل کرد. بلافاصله بعد از شهادت این ولی صالح خدا، کرونا فراگیر شد و بعد از کرونا آغاز جنگ بزرگ و جهانی اوکراین و روسیه با دامنه ای نامعلوم که همچنان شعله می کشد و تبعات اقتصادی آن در جهان. دنیا وارد مرحله ای شده است که به مانند درد زایمان خونبار و بحرانی خواهد بود. اما نتیجه ان شاءالله حتما به نفع سپاه خیر است.
  • IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    3 57
    آره ارواح بابات خوک کثیف چهار تا بچه و دختر هرزه تو خیابون دیدی دچار توهم شدی.
  • IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    47 4
    کامنت گذاران چقدر بی ادب و فحاش هستند
    • IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
      39 2
      طرفداران روسیه بیشتر از این ادبیاتی ندارند
    • IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
      1 1
      متاسفانه
    • IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
      0 0
      ماشاءالله به ادب خودتون!!!!
  • IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    15 1
    زیر نویس از مشرق نیوز😂😂
  • IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    4 2
    روح پویا بختیاری عزیز شاد باشه
  • IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    30 5
    سوزش کامنت گذاران دیدنی است 😁
  • IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    23 9
    درود بر آقای پمپئو و ترامپ به امید موفقیت های بیشتر،
  • IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    1 1
    شما با انتخاب این عکس برای تیتر خبرتان بزرگ ترین خدمت را به این دو ملعون کرده اید اصلا طرح این کتاب با نقدهای ضعیفی هم که شما گذاشته اید جدا کار اشتباهی بود
  • IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    20 22
    درود بر مایک پمپئو
    • BE ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
      8 0
      انسان با همون هایی که دوستشون داره محشور میشه
  • IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    18 4
    اخراج ایرانیان از اینترنت باعث شادی و سرور پمپئو نمیشه؟ لطفا مسیولین رسیدگی کنند
  • IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    17 3
    اخراج ایرانیان از اینترنت باعث شادی و سرور پمپئو نمیشه؟ لطفا مسئولین رسیدگی کنند
  • IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    12 48
    اگه میتونستین تا حالا یه غلطی میکردین ،پس از ایران مث بز میترسین فقط دارین تو ایران تفرقه میندازین ک باید مردم ایران هوشیار باشن
  • IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    41 26
    آقای پمپئو دمت گرم که بعضیارو اینجا سوزوندی ،بسوزید بسوزید
    • IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
      6 29
      چه سوزشی؟! تحلیل این آقا در مورد مردم ایران و رهبری بسیار ساده لوحانه و تکرار همان حرف های شبکه های ماهواره ای بود .
    • BE ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
      6 0
      آقای پمپئو ، خخخخخ
  • IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    11 0
    واقعا معلوم نیس این شیطان این اراجیف رو از روی اعتقادش میزنه یا صرفا میخواد چند تا مخاطب خودشو خر کنه
  • IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    0 1
    خیلی مفصل بود اما ایرادی ندارد زود برگرد
  • سعید IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    2 32
    تفکر منفعل و خائن اصلاح طلب همیشه امید غرب برای تغییر رژیم یا تغییر ساختار در ایران بوده .
  • سعید IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    72 37
    فشار خائنانه جریان اصلاح طلب برای مقصر نشان دادن ولایت فقیه و تهدید به فتنه ای دیگر ، شرایط را آن چنان در نظر غرب نمایان کرده بود که خود را در چند قدمی فتح تهران می دیدند اما ، در یک حرکت فهیمانه ، یک کیس جانانه و یک مات و تمام
  • مصطفی IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    3 76
    ولله قسم رهبری خم به ابرو بیاورند ما خاک امریکارا توبره می کنیم
  • DE ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    24 60
    هیچ کشوری در دنیا به اندازه ایران ، وطنفروش و خائن نداره . علتش پول زیادیه که امریکا و متحدانش صرف اینکار میکنند و یا برمیگرده به دوران پهلوی و قاجار که دائم به مردم ایران القا کردند که شما ملت هیچی نیستبد و غربی ها باید رئیس ما باشند .
  • علیرضا IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    0 6
    قطعا مایک پمپیو نامزد ریاست جمهوری در سال 2028 است
  • IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    2 59
    کثافت های حروم لقمه منتظر بودین ایت الله دست دراز کنه زهی خیال باطل ایت اللهی که ما میشناسیم وبهش عشق میورزیم وتاج سر ماست هیهات که دستش رو برای کسی غیر خدا واهل البیت ع دراز کنه
  • IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    1 21
    پارسال یک برنامه هفتگی با حضور سه مهمان از آمریکا و اسرائیلی از اقلیم از شبکه عربی میدیدم . که در آخر بحث ، فرد اطلاعاتی و پژوهشگر گفت که با وجود آیت الله خامنه ای کارهای منطقه ای و مرتبط با ایران بدلخواه ما پیش نمیره . حالا هیکل و قیافه پمپئو و بقیه داستان یوگی و دوستان مثل برایان نشاندهنده روشنی از جام زهر را هر روز مینوشند حکایت دارد
  • م IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    78 4
    در این بین تمام رنج و سختی در قالب تحریم برای مردم است نه مسولان
  • IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    4 0
    پمپو صبر کن نوبت تو هم میرسه صبور باش
  • اصلاح طلب IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    2 3
    حیف شد قرار بود با خلع سلاح ایران دنبال برون سپاری امنیت با دادن پایگاه نظامی به ارتش امریکا و ناتو مثل آلمان و ژاپن باشیم و دیگه افسار ملی گراها پان فارس ها آخوند ها و مذهبیون هم می افتاد دست غرب و امریکا و بعدش در همه زمینه ها تسلیم غرب میشدن
  • بخشی از حقیقت IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    5 1
    اینکه پمپئو بی شرف اعتراف می کند بدنبال نوشاندن جام زهر دوباره به رهبری ایران بودند، بخشی از حقیقت تلخ غیر قابل انکار است اما موفق نشدند. چون بر خلاف دوره امام ره، پیرامون رهبری امروز مثلث شوم نوشاندن جام زهر که رئیس مجلس وقت، نخست وزیر و منتسبیتن به روحانیون مبارز بودند،وجود نداشتند بلکه کسانی بودند که بشدت در برابر دشمن ایستادگی کردند و رهبری نیز باورمند به این مقاومت به حرف خناسان و ناکثین ، قاسطین و مارقین گوش نداد و اعتماد نکرد.
  • IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    5 1
    بدبخت منافق آلبانی نشین فعلا که دوران سوختن شماست تمام نقشه ها تون پر پس بسوز بسوز بسوز نکبت.
  • IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    5 1
    حتی اینها هم دنبال مذهبشون هستند ایرانیها کی خواستن از از اسلام به مسیح گرایش پیدا کنند برعکس تفکر عموم بسیاری از سیاستمدارهای امریکا به شدت مذهبی هستند
  • IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    24 0
    به این کاری ندارم ولی عده ای در این کشور و نه همه اسلام بدنام کردند
  • IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    1 0
    به مردم ارتباط نداره اصلاح طلب چیه و اصولگرا
  • IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    39 26
    عده ای دنبال فتح کربلا بودند بعد عده ای دنبال نابودی عربستان بودن که الان ارتباط برقرار کردین دنبال دخالت تو کشورهای دیگه و تهدید موجودیتشون نباشین به خدا ایمان دارین باید بدونین فقط خواست خدا تعیین میکنه نه اراده گری شما دنبال دخالت تو زندگی مردم نباشین دیدین که تابستون شد و کسی لخت نشد و چرت پرت عده ای خشک مغز فکر خراب به واقعیت نپیوست
  • IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    2 12
    کثافتی که از ترس ایران تو سوراخ موش قایم شدی جام زهر رو تو و اون ترامپ بی همه چیز خواهید نوشید
  • IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    6 36
    پمپئو فرعون زمان خودش هست از یک طرف به تحریک ایرانیان الکلی و معتاد و فاسد اونور مردم ایران رو در تحریم فرو می بره از طرف دیگه تشویش میکنه مردم برن انقلاب کنند چه انقلابی همان که او می گوید مردم فقیر استثمار شوند تا مشتی قارون صفت پولدارتر شوند
  • IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    1 7
    خب برای آینده برنامه دارید یا نه ..
  • IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    5 0
    پمپئو:" وقتی من رئیس سیا بودم، ما دروغ می‌گفتیم، فریبکاری می‌کردیم، دزدی می‌کردیم. ما برای این کارها یک دوره کامل آموزشی داشتیم. این به شما شکوه تجربه (آزمون و خطای) آمریکایی را یادآوری می‌کند." I was the CIA director. We lied, we cheated, we stole. We had entire training courses. It reminds you of the glory of the American experiment,
    • ES ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
      6 0
      آقای طوطیان سرود عصر بیشعوری رو خوانده که وصف الحال جماعت دور و برشه همین جماعتی که پمپئو قرار بود باهاش ایران رو فتح و سیاه بخت کنه و خدا نخواست!
  • IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    52 7
    کسی با ایران دشمن نیست
  • IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    3 1
    توی قیافه مصی فرچه خباثت عجیبی دیده میشه
    • IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
      1 3
      مردک گستاخ کثیف خجالت بکش با این کامنت
  • IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    4 37
    مذاکره مشکل ما را با آمریکا حل نمی‌کند، زیرا شیطان بزرگ همیشه به‌دنبال باج‌خواهی است و هرگز به تعهدات خود عمل نکرده، نمی‌کند و نخواهد کرد. تنها راه موفقیت ما، مقاومت در برابر شیطان بزرگ حیله‌گر و عدم توافق است. هرگونه توافقی با دشمن غدار، قطعاً به ضرر ما تمام می‌شود؛ آمریکا هرگز تمام تحریم‌ها را لغو نخواهد کرد و با توافق یا بدون توافق، هر روز بر تحریم‌ها خواهد افزود. باید سلطه‌ی دلار را بشکنیم و تحریم‌ها را خنثی و بی‌اثر کنیم، از پیمان عدم اشاعه خارج شویم و به نظارت‌های پادمانی و فراپادمانی جاسوسان آژانس خاتمه دهیم.
  • IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    1 0
    تو دهنی سحتی خوردی . نوکر کثیف اسرائیل
  • IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    0 4
    همه دول اسلامی متحد شوند و با کشور قهرمان مصر که پرچمدار تاریخی مبارزه با اسرائیل است بیعت کنند و به اسرائیل حمله مجدد کنند. آمریکا دست از حمایت اسرائیل برداشته واسرائیل بدون حمایت آمریکا قطعا نابود شدنی ست. در جنگ شش روزه اسرائیل با حمایت آمریکا موفق شد بر اعراب غلبه کند. اما امروز اسرائیل منزوی و تنها وترد شده است.
  • IR ۰۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    0 1
    این مایک پمپیو همون مایک بشکه است ... اسمش بشکه است .. مظهر همونایی که به دروغ گفتن رفتیم کره ماه نشستیم .. دنیا رو فریب دادن ... با اون لوازم هم توی کویر ایران نمیشه دووم اوورد ...شاید انسان تا ۱۰۰۰ کیلومتری شاید ۲۰۰۰ کیلومتری هم از سطح زمین دور نشده باشه .. حالا فکر کن ماه ۴۰۰۰۰۰ کیلومتر دووره ...فیزیکدانی که این فریب رو باور کنه به علم خیانت میکنه ...
  • اختری IR ۰۵:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    1 0
    اگر شما میخواستید به آمریکا کمک کنید کاری بهتر از این که خزعبلات این مردک فاسد را ترجمه و به خورد مردم بدهید نمیتوانستید بکنید
  • رضایی IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    1 0
    مایک پمپئو این خوکِ کثیف هم این آرزو رو به گور میبره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس