آمریکایی‌ها به صورت محرمانه دنبال گسترش پایگاه عین‌الاسد هستند

یک منبع امنیتی در استان الانبار از رایزنی‌های غیرعلنی نظامیان آمریکایی برای گسترش پایگاه عین‌الاسد در عراق خبر داد.

به گزارش مشرق، یک منبع امنیتی در استان الانبار اعلام کرد که نظامیان آمریکایی در حال رایزنی با پیمانکاران عراقی برای ساخت مواضع جدید در پایگاه هوایی عین‌الاسد واقع در غرب استان الانبار هستند.

وی افزود: این نیروها قصد دارند ساختمان‌های جدیدی برای نظامیان آمریکایی در پایگاه مذکور بسازند که همین مسأله بیانگر طرح و نقشه آمریکا برای حضور نظامی طولانی‌مدت در این پایگاه است.

این منبع امنیتی تاکید کرد: نیروهای آمریکایی به صورت غیرعلنی در حال رایزنی با پیمانکاران هستند تا عملیات ساخت ساختمان‌های مذکور را تحت تدابیر شدید امنیتی و بی‌سابقه، آغاز کنند.

وی بیان کرد: نیروهای آمریکایی مکان‌های نزدیک به پایگاه عین‌الاسد را بررسی کرده تا آنها را به این پایگاه اضافه کنند. این روند کاملاً به صورت غیرعلنی در حال اجرا است و از اهداف پشت‌پرده آن اطلاعاتی دردست نیست.

نظامیان آمریکایی از مدتها قبل تدابیر شدید امنیتی در اطراف پایگاه عین‌الاسد برای ممانعت از هرگونه حمله موشکی به این پایگاه اتخاذ کرده‌اند.

نیروهای اشغالگر آمریکایی از سال ۲۰۰۳ میلادی در عراق مستقر هستند که بزرگترین پایگاه آنها عین‌الاسد در استان الانبار در غرب این کشور قرار دارد.

گفتنی است، مسئولان و مردم عراق، بارها بر لزوم اخراج نیروهای آمریکایی از کشورشان در راستای اجرای مصوبه پارلمان در این زمینه تاکید کرده‌اند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • علی افصحی IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
    3 1
    این که خیلی عالیه. گسترش عین العمی! موشک باری فرزندان امام خامنه ای را آسان می سازد . این پایگاه که قبلا عین الاسد بود و با موشک باری پهلوان ایران اسلامی با امر فرمانده کل قوا امام خامنه ای، حالا شده «چشم کور» خب، این چشم کور هر مقدار وسعت بیشتری یابد بیشتر و بهتر هدف موشک های نقطه زن می شود. ایکاش رایزنی اشان موفق باشد! البته پاسخ مثبت احتمالی دولت عراق قطعا بسیار گران و سخت برایشان تمام می شود. فعلا کلی گفتیم تا به وفتش دقیق تر صحبت کنیم. سلامتی و طول عمر امام خامنه ای صلوات
  • ح IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
    1 0
    وقتی تنت به خارش می افته!!
  • IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
    0 2
    با بازگشایی سفارت آمریکا در تهران ، آمریکا را از منطقه و جهان اخراج کنید
  • IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
    0 2
    با بازگشایی سفارت آمریکا در تهران ، آمریکا را از منطقه و جهان اخراج کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس