کد خبر 1477812
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵
واکنش کنعانی به اظهارات نماینده ویژه آمریکا در امور یمن

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: جای خرسندی است که نماینده دولت آمریکا از روند صلح در یمن صحبت می‌کند، روندی که جمهوری اسلامی ایران از ابتدای آغاز جنگ یمن بر آن تأکید داشته و برای آن تلاش کرده است.

به گزارش مشرق، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (چهارشنبه) ۱۶ فروردین ماه در توئیتر با اشاره به اخبار منتشر شده از اظهارات نماینده ویژه آمریکا در امور یمن که از ایران خواسته تا با حمایت از روند صلح به پایان جنگ در یمن کمک کند، در توئیتر نوشت: جای خرسندی است که نماینده دولت آمریکا از روند صلح در یمن صحبت می‌کند، روندی که جمهوری اسلامی ایران از ابتدای آغاز جنگ یمن بر آن تأکید داشته و برای آن تلاش کرده است.

گفتنی است، «تیموتی لندرکینگ»، نماینده ویژه آمریکا در امور یمن اخیرا در اظهاراتی عنوان کرد: مایل هستیم شاهد حمایت ایرانی‌ها از روندی سیاسی در یمن باشیم که امیدواریم به جریان بیفتد.

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه اخیرا در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی الجزیره انگلیسی درباره یمن گفت: موضوع یمن مسئله‌ای است که اطراف یمنی در خصوص آن تصمیم می‌گیرند. ما همواره از برقراری آتش بس، رفع کامل محاصره انسانی و گفت‌وگوهای یمنی- یمنی با هدف استقرار صلح و ثبات در یمن و در منطقه استقبال می‌کنیم.‌

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ارزنتال IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
    0 0
    هر دم از این باغ بری میرسد معلوم نیست اونجا وزارت خارجه است یا تولیدی دستمال کاغذی اخه این گری گوریا رو از کجا پیدا میکنید یعنی تو وزارت خارجه حتی یه نفر هم نیست که گربه خونگیش ازش بترسه خاک تو سرتون کنن اکه انقلاب بشه این ملت هرکی از جلوی وزارت خارجه یه بار رد شده باشه زنده اش نمیذارن چون بیشترین خیانت به تطام به انقلاب به صبر و تحمل و طاقت این مردم از طرف دستکاه خارجه بود خاک تو سر دوق کرده واسه حرف امریکاییه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس