کد خبر 1477406
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۷

به گزارش مشرق، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (سه‌شنبه) ۱۵ فروردین ماه در توئیتر در پی نگرانی صهیونیست‌ها از بهبود روابط سوریه با کشورهای عربی و اسلامی نوشت: هر چه مسیر دیپلماسی و همگرایی در منطقه غرب آسیا تقویت می‌شود، اقدامات ماجراجویانه رژیم غاصب صهیونیستی افزایش می یابد.

‏وی توضیح داد: دلیل آن روشن است؛ موجودیت و بقای رژیم جعلی اسرائیل همواره بر جنگ، ناامنی و ایجاد اختلاف در منطقه استوار است و البته راه فراری از فروپاشی درونی ندارد.

گفتنی است، رسانه‌های رژیم صهیونیستی از نگرانی نهادهای امنیتی و سیاسی این رژیم درباره نزدیکی روابط سوریه با مصر و کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس خبر دادند. در همین خصوص، «روی کیاس» تحلیلگر امور عربی در رادیو رژیم صهیونیستی گفت که نزدیکی روابط بین «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه و کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس می‌تواند فرصتی برای تأثیرگذاری بر او و تغییر سیاست‌هایش فراهم کند.

روزنامه صهیونیستی «معاریو» نیز از بازگشت سوریه به تقویت روابط با برخی کشورهای عربی با عنوان «خاورمیانه جدید» یاد کرد.

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران هفتم فروردین ماه نیز در یک رشته توئیت به اعتراضات در سرزمین‌های اشغالی اشاره کرد و نوشت: آتش در خانه آتش افروزان اشغالگر افتاده است. تلاش نخست وزیر جنایتکار رژیم اسرائیل برای افزایش قدرت و بقای خود، یک بار دیگر گسل‌های داخلی جامعه صهیونیستی را با ایجاد بی‌سابقه ترین اعتراضات و درگیری‌های خیابانی میان غاصبان سرزمین ⁧‫فلسطین‬⁩ عیان کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سیدمحمدمصطفوی IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
    1 3
    گور پدر اسرائیل که داره سقوط می کنه ، چون اون دیر یا زود نابود میشه اما شما به فکر خودتون باشید که اگه سقوط کنید ، این مردم شما رو هرجای دنیا که فرار کنید تیکه پاره می کنن... رئیس مشرف تو هم شاملش میشیا😏
  • مورخ ایرانی IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
    1 0
    بیست ساله دانشمندان، نظامیان، مراکز نظامی، هسته ای، صنعتی و تحقیقاتی ما را میزنند و‌ ما همچنان خود را صبور استراتژیک مینامیم!
  • IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
    2 1
    جرئت دارید جواب بدید
  • IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
    1 3
    پایان اسرائیله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس