کد خبر 1477649
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۴
وداع باشکوه مردم قروه با پیکر شهید میلاد حیدری

مراسم وداع با پیکر مطهر شهید میلاد حیدری از شهدای اخیر مدافع حرم با حضور باشکوه مردم در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

به گزارش مشرق، روز جمعه یازدهم فروردین ماه ۱۴۰۲ مصادف با نهم ماه مبارک رمضان، پاسدار رشید اسلام «میلاد حیدری» از مستشاران نظامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه، در حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در حوالی دمشق به شهادت رسید.

میلاد حیدری، شهید مدافع حرم ۳۲ ساله و اصالتا اهل روستای وینسار قروه از استان کردستان بود که از وی دو فرزند ۶ و۳ ساله به یادگار مانده است.

امام جمعه قروه امشب در مراسم وداع با پیکر این شهید بزرگوار، میزبانی قروه از شهید دیگری از مدافعان حرم را مایه افتخار و خرسندی مردم این شهرستان خواند و اظهار کرد: مردم قروه در دهه ۹۰ بیش از ۴۰ شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کردند که دو نفر از آنان از شهدای مدافع حرم هستند.

حجت‌الاسلام عابدین رستمی اذعان داشت: کردستان سرزمین مجاهدت‌های خاموش، اخلاص و فداکاری‌های ناشناخته است که وجب به وجب خاک آن آغشته به خون شهداست.

وی اضافه کرد: مردم کردستان از جنس همین شهدا هستند و هیچ وقت انسان‌های خودفروخته و عوامل ضدانقلاب نبوده‌اند و اجازه نمی‌دهند دشمنان به اهداف شوم‌شان برسند.

امام جمعه قروه یادآوری کرد: افرادی که ادعای دفاع از حقوق کُرد دارند باید بدانند که مردمان کردستان هیچ ارتباطی با آنان ندارند.

مشاور فرمانده سپاه نیز در این مراسم گفت: مردم کردستان با حضور باشکوه خود، بصیرت، قدرت تشخیص به موقع و وفاداری خود را به این شهید و پاسدار رشید اسلام ثابت کردن و از اینکه شیرمردی از خطه کردستان به مقابله با صهیونیست رفته است، باید به خود بالید هر چند مردم قروه حماسه‌ساز خطه کردستان هستند.

سردار سالار آبنوش افزود: رژیم غاصب صهیونیستی در حال فروپاشی است و از روی استیصال جوانان ما را به شهادت می‌رساند، دشمنی که روزی از نیل تا فرات حرف می‌زد امروز در حفظ موجودیت خود گرفتار مانده و برای ماندگاری‌اش از هر حربه‌ای استفاده می‌کند.

وی با یادآوری اینکه، طرح اختلاف میان شیعه و سنی برنامه انگلیس و مربوط به چند صد سال اخیر است، اظهار کرد: اشتراکات اهل تسنن و تشیع زیاد است و ما هیچ‌گاه اجازه سوءاستفاده به دشمنان نمی‌دهیم.

وی عنوان کرد: در گام دوم انقلاب، امامین انقلاب علی‌رغم همه فراز و نشیب‌ها در اداره کشور، محکم مدیریت کردند و هزاران «میلاد» را در نقطه به نقطه این کشور شناسایی کردند تا امروز در سایه‌سار این قدرت منطق دشمن به زانو بیفتند.

مراسم وداع با پیکر مطهر شهید ملاد حیدری از شهدای اخیر مدافع حرم با حضور باشکوه مردم در مسجد جامع این شهر برگزار شد و مراسم تشییع و خاکسپاری این شهید والامقام فردا چهارشنبه ساعت ۱۰ صبح در شهر قروه و بعد از آن در زادگاهش روستای وینسار برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس