نماینده ولی فقیه در سپاه

نماینده ولی‌فقیه در سپاه خطاب به صهیونیست‌ها گفت: به رژیم اشغالگر و دشمنان می گویم شهید کردن جوانان ما فرآیند سقوط شما را کندتر نخواهد کرد بلکه تندتر از این هم خواهد شد.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در مراسم وداع با پیکر شهدای مدافع حرم، «میلاد حیدری» و «مقداد مهقانی جعفرآبادی» که صبح امروز (سه شنبه ۱۵ فروردین) در میدان امام حسین(ع) تهران برگزار شد، گفت: این شهدا از پیشتازان رسیدن به مقصد و حیات طیبه هستند. ما امنیت و حیات خود را از این شهدا داریم و می‌بینید مردم در ماه رمضان با دهان روزه و این آفتاب گرم برای وداع و تشییع این دو شهید چه حضوری پیدا کرده اند.

وی ادامه داد: خداوند به این دو شهید نعمت داده است و به ما بشارت می‌دهد لذا از خدا بخواهیم ما هم به این نعمت بزرگ شهادت متنعم بشویم. فراغ این دو شهید مدافع حرم برایمان سخت خواهد بود اما شادمان هستیم که آن‌ها به مقصود رسیدند و در مهمانی خاص خدا به مقام قرب الهی دست یافتند.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی با بیان اینکه این مردم، فرزندان امت و برادران این دو شهید در نیروهای مسلح، مانند گذشته قطعاً انتقام سختی از رژیم اشغالگر قدس خواهند گرفت و این را ثابت کردند، تصریح کرد: در محضر شهدا با خدا، شهدا و مردم پیمان می‌بندیم تا نابودی غده سرطانی صهیونیستی و استکبار لحظه‌ای آرام نخواهیم نشست.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه خطاب به صهیونیست‌ها گفت: به رژیم اشغالگر و دشمنان می گویم شهید کردن جوانان ما فرآیند سقوط شما را کندتر نخواهد کرد بلکه تندتر از این هم خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به مقام شهید و شهادت عنوان کرد: شهید به جامعه حیات می‌دهد، روحیه جهادی و انقلابی می‌دهد. به قول فرمایش حضرت امام خمینی (ره) هر چه ملت ما بیشتر شهید بدهد بیدارتر و مقاوم‌تر خواهد شد.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی در ادامه از قول خانواده‌های این دو شهید گفت: خانواده‌های این دو شهید عزیز گفتند که ما ایستاده ایم و فرزندان دیگرمان را تربیت می‌کنیم تا راه حاج قاسم و شهدا را ادامه دهند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه تاکید کرد: دنیای استکبار بداند فرزندان این انقلاب و نظام آماده اند مرگ تدریجی استکبار را سرعت ببخشند و ان‌شاءالله در همین میدان امام حسین (ع) تهران جشن پیروزی بر دشمنان را خواهیم گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
    3 2
    آماده بشه
  • IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
    1 1
    شما هم منتظر جواب اونا باشید
  • IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
    0 1
    انتقام یعنی موشک باران شهرهای اسرائیل ولا غیر. خون در برابر خون.
  • NL ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
    3 0
    ۲۰ سال داره آماده میشه
  • احمد IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
    0 2
    چند تا موشک خیبر شکن بزنید بهشون دلمون کمی آروم بشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس