آزادی ۳ برادر از چنگ آدم ربایان در عملیات پلیس گلستان

فرمانده انتظامی گلستان از رهایی سه گروگان در یک عملیات پلیسی در این استان خبر داد و گفت: متهمان با انتشار آگهی فروش کمباین با قیمت وسوسه انگیز، قربانیان را از اراک به مینودشت کشانده و آنها را گروگان گرفتند.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار سعید دادگر اظهار کرد: بدنبال اعلام خبری مبنی بر آدم ربایی در شهرستان مینودشت، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس استان قرار گرفت.

وی افزود: طی بررسی‌ها مشخص شد متهم در یکی از سایت‌های اینترنتی، اقدام به انتشار آگهی فروش یک دستگاه کمباین با قیمت وسوسه انگیز نموده که در همین خصوص سه برادر از شهرستان اراک به منظور خرید عازم مینودشت شدند.

فرمانده انتظامی گلستان گفت: پس از حضور خریداران، متهم به همراه همدستانش آنها را با تهدید سلاح به اعماق جنگل‌های منطقه برده و پس از گرفتن کارت بانکی آنان، اقدام به برداشت مبالغی وجه نقد کردند.

سردار دادگر تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع، تیم‌های عملیاتی و اطلاعاتی ویژه به منطقه اعزام و عرصه را بر متهمان تنگ کردند.

وی با اشاره به این که در نتیجه اقدامات پلیس هر سه گروگان از چنگ آدم ربایان در صحت و سلامتی آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند، گفت: عامل اصلی این آدم ربایی نیز طی درگیری با ماموران به ضرب گلوله زمین گیر و یک قبضه سلاح وینچستر نیز از وی کشف شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ممل ایرانی IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
    0 0
    خداوکیلی آدم تعجب می‌کنه ازای مدلش گروگانای ای مدلی زپرتین اخه چندرغاز
  • احمد SA ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
    3 1
    بله بعد چن روز با وثیقه آزاد میشن
    • IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۶
      0 2
      به تو هیچ ربطی نداره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس