کد خبر 1476222
تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱
دستگیری قاتل پدر و پسر در کمتر از ۲ ساعت

عامل قتل پدر و پسری در اسلامشهر در تهران و کمتر از دو ساعت دستگیر شد.

به گزارش مشرق، در ساعت ۱۹:۳۰ روز سه شنبه ۸ فرودین ماه ۱۴۰۲ مأموران گشت انتظامی تهران بزرگ در منطقه یافت آباد – میدان الغدیر، با مشاهده چهره مضطرب و ظاهر بهم ریخته مردی حدوداً ۶۰ ساله به وی مشکوک شده؛ در بازرسی بدنی موفق به کشف یک قبضه سلاح کمری از وی شدند.

با توجه به اظهارات اولیه متهم مبنی بر وقوع درگیری منجر به تیراندازی در شهرستان اسلامشهر و احتمال ارتکاب جنایت، متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی تهران بزرگ، صراحتاً به درگیری منجر به تیراندازی در شهرستان اسلامشهر - منطقه چهاردانگه – خیابان باهنر اعتراف کرد که در بررسی اظهارات متهم، صحت صحبت‌های وی محرز و مشخص شد در ساعت ۱۸:۰۰ همان روز (سه شنبه ۸ فرودین ماه ۱۴۰۲)، طی درگیری متهم با اعضای یک خانواده، دو نفر از اعضای خانواده (پدر ۵۳ ساله و پسر ۲۵ ساله) مورد هدف چندین گلوله قرار داده و به قتل رسیدند.

متهم در خصوص انگیزه و نحوه ارتکاب جنایت به کارآگاهان گفت: من و خانواده مقتول هر دو همسایه بوده و در داخل یک کوچه زندگی می‌کنیم؛ از حدود یک سال پیش به خاطر مسائل خانوادگی با یکدیگر اختلاف و درگیری پیدا کردیم؛ طی این مدت، اختلاف و درگیری دو خانواده به کینه ورزی تبدیل شده بود تا اینکه امروز من در حال عبور از داخل کوچه بودم که با چهار نفر از اعضای خانواده مقتولین مواجه شده و مجدداً بین من و آنها درگیری لفظی و در ادامه درگیری فیزیکی ایجاد شد.

متهم در ادامه اعترافاتش به کارآگاهان گفت: آنها چهار نفر بودند و من تنها؛ به همین دلیل توانستند مرا به شدت مورد ضرب و شتم قرار دهند. با همان وضعیت به داخل خانه رفته و یک قبضه سلاح کمری را که از حدود ۲۰ سال پیش به صورت غیرمجاز در یکی از شهرهای غربی کشور خریداری کرده بودم را، برداشته و مجدداً به بیرون از خانه آمدم.

در حالی که مقتولین و دیگر اعضای خانواده شأن هنوز داخل کوچه بودند به سمت آنها شروع به تیراندازی کردم؛ پدر خانواده (۵۳ ساله) و یکی از پسرانش (۲۵ ساله) به قصد جلوگیری از ادامه تیراندازی و گرفتن اسلحه به سمت من حمله ور شدند که در این زمان آنها را از فاصله نزدیک مورد هدف گلوله قرار دادم و آنها روی زمین افتادند.

پس از آن، به سرعت از محل متواری شده و خود را به تهران – منطقه یافت آباد رساندم. بی هدف در حال پرسه زنی در خیابان بودم که ناگهان واحد گشت انتظامی به من مشکوک شد و مرا متوقف کرد و در بازرسی بدنی، سلاح همراهم را کشف کرد و در همانجا به مأمورین اعتراف کردم.

سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با توجه به محل وقوع جنایت در شهرستان اسلامشهر و برابر هماهنگی با مقام قضائی، متهم جهت ادامه تحقیقات در خصوص ارتکاب جنایت و احتمال وقوع سایر جرایم احتمالی با سلاح مکشوفه، در اختیار پلیس آگاهی غرب استان تهران قرار گرفته است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
    12 2
    مقصر اصلی قوه قضاییه شکایت و مسخره بازی های بی حاصل
  • IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
    5 0
    _کشتن آدم هاشده مثل آب خوردن -یه آدم آحمق به جای این که بازبونش حرف بزند ومشکلات راحل کننددرگیرفیزیکی واستفاده ازسلاح گرم خاک برسرکله ی پوکت بی خدا موقعی که رفتی سلاحت بیاری ودست روماشه گذاشتی ثانیه ای به عاقبت شوم خودت فکرمی نکردی آیاچیزی عوض شد!؟کینه،نفرت،تنفرازدیگرون وگذشت نکردن ازبی دینی ست که دریک لحظه شیطان وسوسه ات می کندوتابه خودت بیای قاتلی-وسقوط درچاهی که خودت کندی برای خودت فقط اعدام تادرس عبرت بشه برای بقیه آبلهان..
  • IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
    13 1
    قانون ضعیف هست بخاطر همین مردم خودشون تصفیه حساب میکنن
  • IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
    6 3
    اینکه دستگیرنشده شبیه مردهزارچهره خودشوانداخته بغل پلیس !!!!
  • پیله IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
    1 14
    ملت وحشی
    • IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
      1 0
      اگه درست حرف زدن را یادت ندادن لااقل برو حرف نزدن را یادبگیر
    • IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
      0 0
      بی تربیتی بد دردیه
  • IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
    0 0
    مشکل از ضابطین انتظامی و قضاییه
  • IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
    1 0
    اگرواقعاچهارنفری ریختن روسرت وکتک خوردی پس این حداقل مجازاتی بوده که درحقشون انجام دادی ودستت دردنکنه
  • IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
    0 0
    چقدر کینه داشتی آخه.خب خونه ات رو عوض میکردی بهتر ازین بود قاتل شی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس